JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140714/152737-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Plan inwestycyjny: Modernizacja Apteki Szpitalnej-Pracownia Żywienia Pozajelitowego i Pracownia Cytostatyków w zakresie niezbędnym do wyposażenia nowo tworzonej pracowni cytostatyków oraz modernizowanej izby recepturowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152737 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gczd.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Plan inwestycyjny: Modernizacja Apteki Szpitalnej-Pracownia Żywienia Pozajelitowego i Pracownia Cytostatyków w zakresie niezbędnym do wyposażenia nowo tworzonej pracowni cytostatyków oraz modernizowanej izby recepturowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest: Plan inwestycyjny Modernizacja Apteki Szpitalnej-Pracownia Żywienia Pozajelitowego i Pracownia Cytostatyków w zakresie niezbędnym do wyposażenia nowo tworzonej pracowni cytostatyków oraz modernizowanej izby recepturowej. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 3 pakiety:
Pakiet 1: zakup i dostawa sprzętu AGD
Pakiet 2: zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek oraz oprogramowania
Pakiet 3: zakup i dostawa mebli na wyposażenie Apteki Szpitalnej.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.51.32.10-0, 36.00.00.00-1, 36.11.50.00-0, 36.13.33.10-0, 30.21.00.00-8, 30.21.34.00-9, 30.23.21.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym
w specyfikacji asortymentowo-cenowej
b) katalogi lub dokumenty producenta potwierdzające wymagane parametry dla każdej pozycji w pakiecie - dostarczone katalogi lub dokumenty producenta powinny być opisane, jakiego dotyczą pakietu i jakiej dotyczą pozycji.
c) dla pakietu nr 1, 2 -  deklaracja zgodności CE dla zaoferowanego sprzętu,
d) dla pakietu 2 - Oświadczenie że jednostka centralna kompletna jest z zainstalowanym systemem, gotowa do pierwszego uruchomienia.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w punkcie 1. 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień określonych w punkcie III.3.1. b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę,
b)	zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie niezmieniona, i jako obowiązujące z mocy prawa nie będą wymagały zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej (aneks)
c)	przedłużenie terminu płatności,
d)	zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych,
e)	zmiany danych identyfikacyjnych Strony umowy takich jak np. firma, numer konta bankowego, adres osoby upoważnionej do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące oznaczenia Stron,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gczd.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W wersji papierowej SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego. Cena 10 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kancelaria pok. nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa sprzętu AGD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.WITRYNA CHŁODNICZA Z TERMOREGULACJĄ	szt.	2
2.CHŁODZIARKA	szt.	1
1	WITRYNA CHŁODNICZA 2 szt.
1.1	Automatyczne oszranianie
1.2	System wentylacji
1.3	Wewnętrzny wyświetlacz LED
1.4	Automatyczny system odparowania wody
1.5	Regulowane nóżki
1.6	Płynna regulacja temperatury
1.7	Możliwość montażu otwierania drzwi prawe lub lewe
1.8	Zamek drzwiowy
1.9	Klasa klimatyczna chłodziarki N
1.10	Gwarancja min. 24 miesiące
1.11	Pojemność 290 l
1.12	Temperatura wewnętrzna od 0°C do 10°C
1.13	Zużycie energii do 2,05 kWh/24h
1.14	Ilość drzwi - 1 
1.15	Ilość półek -5 szt
1.16	Wymiary (szer. x gł .x wys.)- 660x600x1450 mm
1.17	Waga do 70 kg
2	CHŁODZIARKA szt.1
2.1	Chłodziarka pionowa -szafowa
2.2	Chłodziarka ze stali lakierowanej biała
2.3	Komora chłodzenie ze stali nierdzewnej
2.4	Izolacja z pianki poliuretanowej wtłaczanej pod ciśnieniem (60 mm)
2.5	Podwójna, podgrzewana uszczelka zapewniająca ochronę przed oblodzeniem
2.6	Drzwi przeszklone z zamkiem na klucz i samodomykaczem
2.7	Regulowane półki
2.8	System chłodzenia R134a
2.9	Poziom hałasu do 55 dB
2.10	Mikroprocesorowe sterowania układem kontroli temperatury z wyświetlaczem zewnętrznym LED
2.11	System alarmowy informujący wizualnie i akustycznie o nieprawidłowej pracy urządzenia
2.12	Wbudowany rejestrator temperatury
2.13	Bateryjne podtrzymywanie pracy sterownika  i rejestratora do 72 godzin
2.14	Złącze USB
2.15	Gwarancja  min.24 miesiące
2.16	Usługa walidacji
2.17	Wymiary zewnętrzne (L x D x H) 720 x 860 x 1997 mm
2.18	Wymiary wewnętrzne ( L x D x H) 600 x 695 x 1505 mm
2.19	Pojemność 628 l
2.20	Ilość półek- 3 szt.
2.21	Waga do 140 kg
2.22	Zakres temperatur od +1°C do * 10°C.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.51.32.10-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek oraz oprogramowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zestaw komputerowy	zestaw	4
2.Drukarka	szt.	4
3.Oprogramowanie	szt.	4
4.Switch	szt.	1
1.Zestaw komputerowy 4 zestawy		
1.1Monitor szt.4		
Przekątna min 17 max 19 		
Matryca z podświetleniem LED.		
Waga bez podstawy max 3 kg.		
Powłoka antyrefleksyjna tyodblaskowa.		
Złącze zgodne z zaoferowaną kartą graficzną jednostki centralnej.		
Kabel do podłączenia monitora pod kartę graficzną.		
Kabel zasilający.		
Regulowana wysokość i kąt nachylenia ekranu monitora.		
1.2Jednostka centralna szt.4		
Procesor czterordzeniowy min 3,4 GHz.		
Pamięć RAM min 8 GB (2   4GB).
Dysk twardy min 1 TB. Min 7200 rpm.
Napęd z możliwością odczytu i zapisy płyt CD DVD.
Karta graficzna zintegrowana.
Karta dźwiękowa zintegrowana.
Karta sieciowa zintegrowana 10 100 1000 Mbps.
Min dwa gniazda USB na przednim panelu obudowy port słuchawek i mikrofonu wyprowadzony na przedni panel.
Mysz optyczna USB min dwa przyciski i jedna rolka.
Klawiatura na USB.
Kabel zasilający.
Windows 7 Profesional 64 bit
Obudowa.
Zasilacz min 550W
Wbudowany system dźwiękowego i wizualnego sygnalizowania awarii. W szczególności sygnalizacja awarii: biosu, procesora, ramu, płyty głównej, kontrolera grafiki.
Dostęp do podzespołów komputera bez utraty gwarancji.
2.Laserowe urządzenia wielfunk. mono. duplex szt.4
Druk laserowy monochromatyczny.
Wymienne materiały eksploatacyjne wydajność :
Bęben światłoczuły do 25 000 stron
Kaseta o wydajności min 7000 stron.
 Szybkość drukowania A4: 33 str.na min 
Czas pierwszego wydruku Do 5 sekund 
Czas rozgrzewania Do 60 sekund od włączenia zasilania i do 25 sekund od wyjścia z trybu oszczędności energii.
Automatyczny druk dwustronny.
Skaner
 Szybkość skanowania Do 37.5 str. min w trybie czarno - białym i do 10 str. min w kolorze
 Podawanie dokumentów 50-arkuszowy automatyczny podajnik (RADF), skaner płaski
 Skanowanie do FTP, HTTP, USB.
Kopiowanie
Czas wykonania pierwszej kopii Poniżej 11 sekund
Szybkość kopiowania Do 33 kopii min
Rozdzielczość kopiowania Up to 600 x 600dpi
Zmniejszanie powiększanie Zoom 25-400proc.
Maksymalna liczba kopii 99
Panel LCD
Złącza 10 100 TX Ethernet, USB 2.0 Device IF, USB 2.0.
 Kompatybilność z systemami operacyjnymi Windows XP (32-bit   64-bit)  Server 2003        (32-bit   64-bit)  Server 2008 (32-bit   64-bit)  Server 2008 R2 (64-bit)  Vista (32-bit   64-bit)  7 (32-bit   64-bit); Mac OS X 10.4.0 - 10.7.2
Pojemność papieru Pojemnik 1:250 arkuszy 80g m2; Podajnik uniwersalny: 1 arkusz 80g m2; RADF: 50 arkuszy 80g m2
Formaty papieru Podajnik 1: A4, A5, B5, A6; Podajnik uniwersalny: A4, A5, B5,       A6, Koperty (C5, C6, DL, Com-9, Com-10, Monarch), format niestandardowy (długość do 1321mm w tym banery); Drukowanie dwustronne: A4, B5; RADF: A4, B5, A5,
 Gramatura papieru Podajnik 1 2: 60 do 120g m2; Podajnik uniwersalny: 60 do 163g m2; Drukowanie dwustronne: 60 do 120g m2; RADF: 60 do 105g m2 
Druk dwustronny Standard
Współpracuje z systemami operacyjnymi: Windows XP SP3, Windows Vista SP1, Windows 7 (32 64Bit)
Drukarka sieciowa.
Kopiarka.
Skaner.
Skanowanie bezpośrednio na urządzenie USB w formacie PDF bez pośrednictwa komputera.
3.OPROGRAMOWANIE szt.4
Pakiet Office
MS Office 2010 lub nowszy dla użyt. Domowych i Małych Firm PL BOX
4.SWITSCH 24 100 szt.1
Liczba portów 10/100 Mbps szt 24
Liczba portów 1000 Mbps szt 4
Porty mini-GBIC
2 Sloty SFP współdzielone z portami Gigabit
Przepustowość Magistrala 12.8Gbps, Przepływność 9.5Mpps
Trunk
Spanning Tree STP, RSTP, MSTP
Standardy sieciowe 802.3 10BASE-T Ethernet, 802.3u 100BASE-TX Fast Ethernet, 802.3ab1000BASE-T Gigabit Ethernet, 802.3z Gigabit Ethernet, 802.3x flow control, 802.3ad LACP, 802.1D Spanning Tree Protocol (STP), RSTP. MSTP,802.1Q p VLAN, 802.1X port access authentication
Zarządzalność HTTP/HTTPS, SNMP, Telnet, SSL, SSH
QoS 4 priorytety kolejkowania, WRR, 802.1p, Przydzielanie Pasma
VLAN Port-based and 802.1Q based VLANs, Private VLAN Edge (PVE), Management VLAN	
Kabel zasilający	
Montaż w szafach RACK 19 cal Rack.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa mebli na wyposażenie Apteki Szpitalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	STÓŁ KUCHENNY Z 3 KRZESŁAMI		kpl.	1
2	KRZESŁO OBROTOWE TYPU LABORATORYJNEGO	wykończenie zmywalne	szt.	7
3	STELAŻ NA ODPADKI		szt.	1
4	BLAT 	wymiary: 340 cmx60cm; 165 cmx70cm                                 wg. indywidualnego projektu, wykończenie chemoodporny, Stal nierdzewna*Wykonawca przed wykonaniem blatu powinien ponownie opomiarować pomieszczenie 	szt.	2
5	Krzesło pracownicze	krzesło biurowe, obrotowe z oparciem,2 podłokietniki, regulowana wysokość siedziska	szt.	2
6	SZAFA BIUROWA	wym. szer.120cm, głęb. 60 cm, wys. 180cm	szt.	1
7	SYSTEMOWY REGAŁ NA  ODZIEŻ OCHRONNĄ I OBUWIE	WYM, SZER. 60 CM GŁEB. 40 CM SYSTEM RKS firmy TECHMED	szt.	2
8	KOSZ NA ODZIEŻ OCHRONNĄ		szt.	2
9	ŁAWECZKA 	SZER. 55 CM, GŁĘB.40 CM	szt.	2
10	WIESZAK NAŚCIENNY	wykonanie ze stali nierdzewnej	szt.	2
11	SZAFA TYPU MAGAZYNOWEGO	na środki czystości SZER 50CM , GŁĘB. 40 CM WYS. 180  CM WYKONANIE STAL NIERDZEWNA	szt.	2
12	ŁAWECZKA 	SZER. 40 CM, GŁĘB.40 CM	szt.	2
13	BLAT POD KOMORĘ LAMINARNĄ	WYKOŃCZENIE ZMYWALNE,ZE STALI NIERDZEWNEJ WG WYM. NOWEJ KOMORY	szt.	1
14	SZAFKA SZATNIOWA DWUDZIELNA	SZER. 30 CM, GŁĘB. 50 CM WYS.180 CM	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 36.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com